Paljonko teillä 50-60-vuotialla on nettovarallisuutta?
Eli varat miinus velat. Laske mukaan kaikki, autot, asunnot, rahat, sijoitukset jne. Paljonko puolison kanssa yhteen ja erikseen.
Kommentit (86)
Mulla on kymmenen miljoonaa ja miehellä viisikymmentä miljoonaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tuossa kohtaa n. 0.5miljoonaa ainakin. Tällä hetkellä 120t. Yksin olen, kovapalkkainen ammatti ja kaksi lasta. N32
Ethän sinä yksin ole jos sinulla on kaksi lasta.
Paljonko ajattelit lapsilla olevan varallisuutta?
Lapsille ei voi olla varallisuutta?
Pari miljoonaa + talo, mökki ja pari sijoitusasuntoa.
Noin 400 000 euroa yhdessä puolison kanssa. Liikkeelle lähdettiin nuorina -1000 eurosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi että täällä on rikkaita ikäihmisiä! Itellä käyttötilillä tällä hetkellä 6400 euroa. Mitään omaisuutta tai muuta varallisuutta ei ole kun ei koskaan ole ollut mahdollisuutta hankkia. En omista asuntoa, en mökkiä, en autoa, en osakkeita. Olen 56-v yksineläjä.
Miten niin ei ole ollut mahdollisuutta? Kaikilla meillä on mahdollisuus.
Juuri näin!!! On ihan omaa laiskuutta jos ei tuohon ikään mennessä ole muuhun pystynyt. Suomessa on opiskelu ilmaista ja siihen saa jopa tukea ja jokaisella viitseliäällä ihmisellä on mahdollisuus hakeutua koulutukseen josta saa hyvää palkkaa.
N 450000€ puolison kanssa yhdessä.
Yksi muistutus: harvalla olisi mitään ilman perintöjä.
Olisko n 150 000 - 200 000, siis minulla.
N 59
Vähän vajaa 300 000. Tosin olen 10v nuorempi, vielä ehtii.
Näyttää olevan 1,30 euroa + palautuspulloja noin 5 euron edestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi että täällä on rikkaita ikäihmisiä! Itellä käyttötilillä tällä hetkellä 6400 euroa. Mitään omaisuutta tai muuta varallisuutta ei ole kun ei koskaan ole ollut mahdollisuutta hankkia. En omista asuntoa, en mökkiä, en autoa, en osakkeita. Olen 56-v yksineläjä.
Juuri näin!!! On ihan omaa laiskuutta jos ei tuohon ikään mennessä ole muuhun pystynyt. Suomessa on opiskelu ilmaista ja siihen saa jopa tukea ja jokaisella viitseliäällä ihmisellä on mahdollisuus hakeutua koulutukseen josta saa hyvää palkkaa.
Riittää kun tunnistaa elämän realiteetit. Lähärikoulun jälkeen jäin kotipaikkakunnalle. Ostin rivitaloyksiön 25000 eurolla palvelutalon naapurista. Ei velkaa, ei elatusvelvollisuutta, eikä autoa.
Asunnon arvo 800 000 euroa, sijoituksissa 100 000 euroa,
53 N, naimisissa, 1 lapsi
Tämä oli mielenkiintoinen ketju ja antaa perspektiiviä myöskin tulevaisuuden suhteen, joten siksi kommentoin:) Itselläni on noin puolen miljoonan varallisuus johtuen onnekkaista energiantuotantoon liittyvistä hankinnoista.
N27
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli mielenkiintoinen ketju ja antaa perspektiiviä myöskin tulevaisuuden suhteen, joten siksi kommentoin:) Itselläni on noin puolen miljoonan varallisuus johtuen onnekkaista energiantuotantoon liittyvistä hankinnoista.
N27
Ja tietenkin myös oma asunto. Se on tosin pelkkä yksiö, eikä mikään linna:D Mutta rakastan sitä, enkä vaihtaisi pois.
N27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tuossa kohtaa n. 0.5miljoonaa ainakin. Tällä hetkellä 120t. Yksin olen, kovapalkkainen ammatti ja kaksi lasta. N32
Ethän sinä yksin ole jos sinulla on kaksi lasta.
Paljonko ajattelit lapsilla olevan varallisuutta?
Aloituksessa kysyttiin omaa varallisuutta, ei lasten tai puolison.
Nettovarallisuus on tällä hetkellä joku 100 000, josta puolet kiinni asunnossa ja puolet ihan säästötilillä. Kokeilin rahastosijoittamista, mutta en kestänyt, että säästöjä suli.
Oon ehkä ihan pöljä, mutta mielestäni on ihan hyvin asiat myös taloudellisesti. En edes osaa ajatella, että mulla olis jotain monia satoja tuhansia varallisuutta.
N55, kirjastonhoitaja, yksinasuja