Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keräilevätkö miehet Tinderissä tykkäyksiä?

Vierailija
31.07.2022 |

Olen 37-vuotias (ihan ok ulkonäkö) nainen ja etsin miestä 35-47 välillä.

Parin viikon jälkeen matcheja tullut noin 10-15, mutta miksi miehet eivät avaa keskustelua? Onko ollut vaan huono tuuri?

Jos on siitä kyse että tykkää kuvasta mutta tekstin lukemisen jälkeen ei kiinnosta, miksi et poista matchia heti? Tykkään siitä että mies tekee aloitteen ja tämä ei ole ollut aiemmin ongelma. Onko kyse tosiaan siitä että noita kerätään muuten vaan varalle tai jonoon, vai pelkkää egon pönkitystä?

Turhauttaa kun itse klikkaa harvoin ja valikoidusti. Olen myös itse tehnyt aloitteen jos se match tulee heti kun klikkaan, periaatteella että se aloittaa kenelle se tulee. Mutta nämä miehet ovat lähes poikkeuksetta olleet sellaisia joita ei kiinnosta panostaa suhteeseen. Joten ennemmin odotan aloitetta mieheltä että tiedän kiinnostaako oikeasti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät keräile, kun ei niitä tule.

Vierailija
2/6 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä keräilen. Sain vuodessa 10 tykkäystä täyteen. Se oli sopiva tasaluku johon lopettaa. Matcheja tuli 0.

m40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahus, tykkäys ja match on eri juttuja kyllä, otsikossa pitäisi lukea match.

ap

Vierailija
4/6 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivat kerätäkin ja pitää niistä lukua. Juolahti mieleen että kaksi kuuluisaa, edesmennyttä iskelmä-ja tangolaulajaa (sanotaan vaikka Henry ja Olavi) olivat kilpailleet siitä, kumpi saa oman tyhjän pullonsa aiemmin täyteen herneillä. En edes ilkeä täällä sanoa, minkä "tapauksen" jälkeen herne pudotettiin pulloon, mutta varmaan arvaatte, kun kerron että kovia naistenmiehiä olivat huhujen mukaan.

Vierailija
5/6 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valikoi vähemmän niin alat saada myös viestejä. Valtaosa tavismiehistä vetää kaikki oikealle sen kummemmin katsomatta. Aloitteita tekevät vain nuorimmille ja näteimmille matcheille. Samaan aikaan tosi moni mies ei saa yhtään matchia. Veikkaan että joku sellainen laittaisi viestin jos matchaisit. Eli valikoi vähemmän jos haluat saada viestejä.

Vierailija
6/6 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo valikoi vähemmän toimii? Olen klikannut kyllä kaikki potentiaaliset.

Käytännössä siis: tunnen fyysistä vetoa tähän ihmiseen, sitten vilkaisu profiiliin, onko samanlaiset arvot, onko lapseton. Tämä on käytännössä jo itselleni varma klikkaus jos nuo on samansuuntaiset.

Olen jopa joustanut tupakoinnin suhteen. Lasten suhteen en jousta, olen lapseton itsekin.

ap