Mies kiukuttelee kun en halunnut mökkiviikonloppuna seksiä
Kun illalla en halunnut ja olisin aamulla halunnut nauttia mökkiaamusta niin mies pakkasi tavarat ja sanoi kello 8 että nyt lähdetään sitten kotiin. Automatka oli pelkkää mykkäkoulua. Illalla se meni siihen siis, että mies koitti lääppiä, mutta sanoin että nyt en ole tunnelmissa niin hän vain käänsi selkänsä minulle ja hymähti, että niinpä tietysti. Olen nyt todella surullinen tästä suhteen tilasta.
Kommentit (1990)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mököttäminen on perusoikeus siinä missä pihtaaminenkin. Olisiko miehesi pitänyt iloita läheisyyden puutteesta?
Se paneminen ei ole läheisyyttä. Kelpasiko ap:n miehelle halailu, pussaaminen, toisen vieressä köllöttely ym ja siitäkö se herne nenään eksyi kun tällainen läheisyys jäi reissulla uupumaan?
Ei tainnut olla tuollaista edes miehen puolelta tarjolla vaan olisi pitänyt saada vain panna ja tuollaisessa suhteessa mikä tahansa hipaisu tarkoittaa esileikkiä joka johtaa panemiseen eli nainenkaan ei voi vaan mennä ja pussata miestä tai hipaista ohi mennen niskaa ym. koska sitten alkaa kiukuttelu ja vonkaaminen, että miks sä sitä lääpit jos et kerran anna..
Miksi se olisi kamalaa, jos viaton kosketus johtaa seksiin? Itse pidän kaikkea muuta kuin pahana, kun oman kultani kanssa noin käy. Te haluttomat seksinvihaajat olette sairaita. Ihan oikeasti. Noihin teidän ongelmiinne saa apua lääkäristä. Seksin ei myöskään tulisi olla jotain, mitä toinen saa palkaksi kun tajuaa tanssia toisen pillin mukaan.
Ei se ole viaton kosketus kun sen ainoa tarkoitus on johtaa seksiin. Kosketusta ei saa koskaan muuten, kuin silloin kun sen pitää johtaa seksiin. Itsekään ei voi koskettaa, koska lopputulema on aina seksin vonkaus. Joskus haluaisi vaan olla lähellä. Halata, makoilla kainalossa, mutta ei voi koska seksi. Ja auta jos ensin harrastaa seksiä, ja sen jälkeen haluaisi makoilla kainalossa, niin ei onnistu, kun toinen ponkaisee ylös, että vastahan me harrastettiin seksiä, mitä sä vielä haluat.
Et saa vaatia toiselta kosketusta, jos toinen ei halua! Näihin poteroihin kun mennään, niin varmistetaan että ei tarvitse olla kauaan yhdessä. Tai ei ainakaan ole kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Laita ämpäriin kylmää vettä ja jääpaloja. Sano sitten ukollesi, että liota tuolla sitä ruumiinosaasi, mitä kuumottaa niin loppuu se väninä.
Jos vaimo tekisi noin, printtaisin eropaperit alta sekunnin murto-osan.
Tosin ei hänellä olisi mitään syytä tehdäkään noin, koska a) en vänise; ja b) olen tehnyt edellisen kerran aloitteen seksiin viimeksi joskus viime maaliskuussa (muistaakseni).
OT: en ymmärrä, kuinka lapasia miehet ovat erotilanteissa - naiset ottavat (ymmärrettävistä syistä) eron sellaisissa parisuhteissa, joissa ovat tulleet kohdelluksi huonosti.
Sen sijaan monet miehet sietävät huonosti käyttäytyvää naista usein AIVAN liian pitkään, vaikka 110% varmuudella heidän elämänsä sinkkuna olisi laadullisesti monin verroin parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun seksi kuolee, kuolee myös suhde.
Tätä mini ei ymmärrä.
Ja vielä harvempi (mies) ymmärtää sitä, että suhde on jo kuolemassa kun seksikerrat ensin hiipuu ja lopulta loppuu kokonaan.
Seksittömyys on seuraus, ei syy.
Täällä moni on ihan tyytyväinen suhteeseensa kunhan ei vain ole seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Sanohan ap rehellisesti, että jos sinä ehdottaisit miehellesi seksiä ja hän kieltäytyisi, olisiko ihan ok?
Etkö loukkaantuisi edes hiukkasen? Etkö miettisi, että hänellä on joku toinen?
Mä en ole ap, mutta kyllä meillä meidän parisuhteessa molemmilla on oikeus sanoa että nyt ei huvita. On ollut työstressiä, sairautta, lähiomaisten kuolemaa sun muuta, mitkä on vaikuttaneet haluihin itse kullakin tässä 20 vuoden yhdessä olon aikana.
Mä en mökötä jos mies sanoo ettei huvita. Mies kyllä vähän möksähtää, yrittää sitä peitellä kun tietää ettei ole kovin fiksua käytöstä, eikä ainakaan lisää seksihaluja. Ainoa mikä meillä tehosi siihen kunnon mököttämiseen oli se, että pyörittelin silmiä ja tiuskaisin että no mennään sitten s****na jos noin koville ottaa. Ei menty, ei miestä huvittanut kiukkuisen akan kanssa 😂. Oppi vähän edes olemaan.
Mun mies ei halunnut, kun oltiin viikonloppu hotellissa kahdestaan ilman lapsia. Ottaa kyllä päähän.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole seksiä saanut kohta kuukauteen, normi rytmi se kerran kuukaudessa olisi vaikka yrittäisin joka päivä. Viikko sitten keksinkin jättää naisen vähemmälle huomiolle, en enää hipasekkaan ja en tarjoa edes iltapusuakaan.
Jostain syystä hän meinaa nyt vaan murahdella.
Kyllä kyllä, kosto ja passiivis-aggressiivinen käytös sytyttää kenet vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin meillä ihmisillä ongelmat vaihtelee, koskaan ei olla tyytyväisiä omaan parisuhteeseen ilmeisesti. Sinä olet todella surullinen parisuhteen tilasta kun mies on sinusta innostunut ja haluaa sinua, minä puolestani olen todella surullinen oman parisuhteeni tilasta kun mies ei ole osoittanut minkäänlaista kiinnostusta seksielämäämme enää kolmeen vuoteen. Kolmen vuoden ajan siis noin kerran vuodessa ollut seksiä, mitään muitakaan hellyydenosoituksia ei enää ole enkä edes muista milloin mies olisi viimeksi itse tullut minua koskettelemaan, halaamaan tai suukottelemaan. Pohdin eroa vaikka se tuntuu todella kipeältä ja rakastan miestä edelleen, meillä oli ennen ihan täydellinen parisuhde ja suren sitä että tällaiseksi se on mennyt, en haluaisi päästää irti...
Jos minun mieheni olisi jälleen noin innoissaan minusta kuin kuvaat, niin olisin onneni kukkuloilla.
Sinun ongelmasi ei ole apn ongelma. Onko mahdotonta keskustella asiasta yleisellä tasolla. Monet suhteessa olevat ihmiset kuten AP ja miehesi eivät halua seksiä kumppaninsa kanssa. Siihen on syystä ,mutta sitähän sinä et tajua. Viestisi on pelkkää minä minä minää. Katso itse asiaa sen toisen kannalta
No silloin olisi kyllä syytä pohtia, miksi ihmeessä haluaa suhteessa olla ja onko reilua roikottaa toista suhteessa jossa itse on tyytyväinen mutta toinen ei. Vähintäänkin olisi oikein kertoa toiselle rehellisesti että seksiä ei enää tule, jotta toinen voi itse päättää haluaako jäädä munkkina tai nunnana elämään sisaruussuhteeseen. Pahinta on se, kun puoliso päättää omalta osaltaan lopettaa seksielämän kokonaan, eikä anna tälle mitään syytä eikä edes kerro onko asianlaita nyt sitten pysyvästi näin vaiko ei. Toinen saattaa sitten vuosikausia roikkua toivossa, että asiat vielä palautuvat ennalleen ja nyt on vain jokin ohimenevä kuiva kausi. Ei omaa puolisoaan arvostava ja rakastava ihminen toimi näin, se on vain yksinkertaisesti väärin ja satuttaa toista.
Pitäisi antaa toisen joko erota tai sitten etsiä seksinsä vapaasti muualta, mutta se ei ole oikein että vuodesta toiseen toinen elättelee turhaa toivoa ja roikkuu seksittömässä suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin meillä ihmisillä ongelmat vaihtelee, koskaan ei olla tyytyväisiä omaan parisuhteeseen ilmeisesti. Sinä olet todella surullinen parisuhteen tilasta kun mies on sinusta innostunut ja haluaa sinua, minä puolestani olen todella surullinen oman parisuhteeni tilasta kun mies ei ole osoittanut minkäänlaista kiinnostusta seksielämäämme enää kolmeen vuoteen. Kolmen vuoden ajan siis noin kerran vuodessa ollut seksiä, mitään muitakaan hellyydenosoituksia ei enää ole enkä edes muista milloin mies olisi viimeksi itse tullut minua koskettelemaan, halaamaan tai suukottelemaan. Pohdin eroa vaikka se tuntuu todella kipeältä ja rakastan miestä edelleen, meillä oli ennen ihan täydellinen parisuhde ja suren sitä että tällaiseksi se on mennyt, en haluaisi päästää irti...
Jos minun mieheni olisi jälleen noin innoissaan minusta kuin kuvaat, niin olisin onneni kukkuloilla.
Sinun ongelmasi ei ole apn ongelma. Onko mahdotonta keskustella asiasta yleisellä tasolla. Monet suhteessa olevat ihmiset kuten AP ja miehesi eivät halua seksiä kumppaninsa kanssa. Siihen on syystä ,mutta sitähän sinä et tajua. Viestisi on pelkkää minä minä minää. Katso itse asiaa sen toisen kannalta
Voit kyllä päättää lopettaa seksielämän omalta osaltasi, mutta ei sinulla oikeutta tehdä sitä päätöstä puolison puolesta. Että nyt hänelläkään ei sitten tule olemaan seksiä loppuelämänsä aikana ja sillä sipuli, seksuaalinen elämä on nyt sitten ohi. Eli toisin sanoen, jos tuollainen on että ei halua oman puolisonsa kanssa seksiä enää ollenkaan niin kyllä siitä tulee kertoa ja antaa toiselle sitten oikeus etsiä muita seksikumppaneita. Tai erota. Sairasta vallankäyttöä tuollainen on, että luulet voivasi toisen ihmisen puolesta päättää että tämä ei ole enää seksuaalinen ihminen eikä seksiä tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No silloin olisi kyllä syytä pohtia, miksi ihmeessä haluaa suhteessa olla ja onko reilua roikottaa toista suhteessa jossa itse on tyytyväinen mutta toinen ei. Vähintäänkin olisi oikein kertoa toiselle rehellisesti että seksiä ei enää tule, jotta toinen voi itse päättää haluaako jäädä munkkina tai nunnana elämään sisaruussuhteeseen. Pahinta on se, kun puoliso päättää omalta osaltaan lopettaa seksielämän kokonaan, eikä anna tälle mitään syytä eikä edes kerro onko asianlaita nyt sitten pysyvästi näin vaiko ei. Toinen saattaa sitten vuosikausia roikkua toivossa, että asiat vielä palautuvat ennalleen ja nyt on vain jokin ohimenevä kuiva kausi. Ei omaa puolisoaan arvostava ja rakastava ihminen toimi näin, se on vain yksinkertaisesti väärin ja satuttaa toista.
Pitäisi antaa toisen joko erota tai sitten etsiä seksinsä vapaasti muualta, mutta se ei ole oikein että vuodesta toiseen toinen elättelee turhaa toivoa ja roikkuu seksittömässä suhteessa.
Juuri näin. Iso osa avioliitto-ongelmista korjaantuisi, kun ihmiset viitsisivät puhua ja kuunnella. Jos seksittömyys johtuu esimerkiksi huonoista väleistä tai huonosta seksistä, tilanne on vielä korjattavissa.
Ikävä kyllä liian usein seksittömyys johtuu ennen kaikkea siitä, että toinen osapuoli ei yksinkertaisesti kiinnosta seksimielessä, vaan tuntuu esimerkiksi aivan liian tutulta; ehkä veljeltä/sisarelta.
Tällainen tilanne on mielestäni paljon hankalampi korjata.
Jos "kaikki on hyvin", mutta jommalta kummalta kiinnostus avioseksiin lopahtaa, ei toimiva neuvo todellakaan ole se, että halukkaamman pitäisi silloin jotenkin muuttua tai muuttaa käytöstään. Se ei todennäköisesti ratkaisisi mitään.
Tällaisessa tilanteessa pitäisi ihan oikeasti tarkastella avioeroa varteenotettavana vaihtoehtona, koska siihen suuntaan tilanne saattaa kehittyä joka tapauksessa. Ja jos ero sitten tämän vuoksi tulisikin, se olisi erittäin myönteinen asia, koska tuolloin parhaassa tapauksessa pariskunta eroaisi suhteellisen sopuisasti, eikä esimerkiksi kolmansia osapuolia, rajuja riitoja tai muita isoja ongelmia olisi ehtinyt syntyä.
Minä ainakin vetoan jokaiseen, joka huomaa halujensa hiipuneen avioliitossa, mutta ei itse näe sitä ongelmana: olkaa kuitenkin lojaaleja, empaattisia ja aktiivisia - kertokaa asiasta avoimesti kumppanillenne, keskustelkaa yhdessä tai hankkikaa keskusteluapua. Vältätte isot riidat, onnettomat tilanteet, surut ja huolet, jos keskustelette asiasta avoimesti. Se on myös teidän etunne mukaista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä parisuhteessa on velvollisuus seksiin, jos toinen haluaa. Herää ne halut itselläkin kun alkaa vaan touhuamaan.
Ei välttämättä. Mun mies on niin itsekäs myös tällä saralla että tuntuu enemmän **iskailulta kuin miltään kahden ihmisen väliseltä kivalta jutulta. Puoli vuotta yritin olla aktiivinen, taas kerran selittää mitä toivoisin ja haluaisin mutta esileikit ei kuulemma onnistu joten olkoon sitten. Jos mies riisuu housut niin mua alkaa lähinnä ahdistamaan koska tiedän että seuraavaksi heiluttelee munaa naaman edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä nainen 49 v jolle olisi kyllä kelvannut mökkiseksi. 30 vuotta kun on tottunut saamaan säännöllisesti niin voi perskules kun vaan voi olla vaikea olla ilman. Miehellä keski-iän kriisi ja voipi olla meikäläisen seksielämä tässä. Huokaus, kesä on ollut aina parasta seksiaikaa ja nyt jo yli 2kk ollut ilman ...... koville ottaa.
Mietippä meitä miehiä jotka ollaan oltu esim 4 vuotta ilman..
Ja mun mies on ilman, koska ei voi nöyrtyä esileikkeihin. Toivottavasti teillä muilla on joku järkevä syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin vähän epäilen että siinä on pidempi kuiva kausi ja älytön määrä pakkeja ennestään vyön alla, noin niinkuin kokemuksesta.
M35
Olen nainen ja minulla tuli mököteltyä yhdellä lomareissulla ulkomailla. Mies oli torjunut minut pitkään eri syillä työ, stressi, kotityöt, päänsärky jne. Ajattelin ja toivoin että lomalla olisi myös läheisyyttä. Ei ollut ja syitä tuli vain lisää. Petyin syvästi ja tajusin ettei mies pidä minusta siinä mielessä, mutta ei halua sanoa sitä. Hän ei itse kärsinyt tilanteesta vaan siinä oli jonkinlaista vallankäyttöä mm. totesi ettei halua antaa makeaa mahan täydeltä. Tein lopullisen eropäätöksen siellä reissussa. Omalla kohdalla pidän tärkeänä että suhteessa on toimiva seksielämä vaikka halut ei tietenkään aina mene yksiin.
Voi kun suurin osa naisistakin ymmärtäisi sen.
Mulle seksi ei ole vallankäytön väline. Joskus vaan ei huvita, syitä voi olla monia. Voi olla joku fyysinen vaiva, kuten päänsärky. Joskus taas on huono aika parisuhteessa. Välillä on ollut niinkin huonona aikoja, että väistän kaikkea kosketusta miehen puolelta. Joidenkin mielestä seksistä kieltäytyminen tässä tilanteessa on vallankäyttöä, minusta ei. En kieltäydy seksistä jotta saisin miehen toimimaan jotenkin enemmän mieleni mukaan, vaan kieltäydyn koska sillä hetkellä koen miehen vastenmielisenä ihmisenä. Miehen ei tarvitse edes muuttua, minun vaan pitää päästä ärsytyksestäni ylitse. Toki koska ongelma meillä on melko perustavanlaatuinen (alkoholin liikakäyttö), noita tilanteita missä mies inhottaa tulee vain useammin ja useammin. Mutta en vaadi häntä lopettamaan alkon käyttöä, en kiristä seksillä. Ei se toimi kuitenkaan, eikä paranna suhdetta.
Parisuhde on yleensä sitä, että reagoidaan toisen tekemisiin ja sanomisiin joko positiivisesti tai negatiivisesti. Tilanteet on siis muuttuvaisia, ja omalla toiminnalla voi vaikuttaa paljonkin siihen, miten parisuhteessa menee. Yleensä toisen huomioiminen auttaa paljon. Ei ehkä heti, jos tilanne on jo tosi jäissä, mutta pikkuhiljaa. Koston kierre vaan tuppaa olemaan se, millä ikäviin asioihin vastataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä parisuhteessa on velvollisuus seksiin, jos toinen haluaa. Herää ne halut itselläkin kun alkaa vaan touhuamaan.
Ei välttämättä. Mun mies on niin itsekäs myös tällä saralla että tuntuu enemmän **iskailulta kuin miltään kahden ihmisen väliseltä kivalta jutulta. Puoli vuotta yritin olla aktiivinen, taas kerran selittää mitä toivoisin ja haluaisin mutta esileikit ei kuulemma onnistu joten olkoon sitten. Jos mies riisuu housut niin mua alkaa lähinnä ahdistamaan koska tiedän että seuraavaksi heiluttelee munaa naaman edessä.
Sinun miehesi pihtaa sinulta seksiä: nimittäin kunnollista, arvostavaa, hellää, leikittelevää, sytyttävää ja tyydyttävää seksiä eli rakastelua, joka olisi sinun toiveidesi ja halujesi mukaista.
Ikävä kyllä osa haluttomuudesta johtuu huonosta seksistä. Tämä voi toimia myös toisin päin; nuorena, 23-vuotiaana miehenä (jolloin seksuaalisuuteni oli huipussaan) ajauduin silloisen tyttöystävän kanssa tilanteeseen, jossa lopetin haluamasta seksiä hänen kanssaan, koska seksi oli muuttunut eräästä syystä mielestäni hänen kanssaan varsin vastenmieliseksi. Tämä johti myös eroon.
Jo tässä vaiheessa tajusin, että seksielämän täytyy toimia kahteen suuntaan - molemmilla osapuolilla on haluja ja tarpeita, ja molempien on vastattava toisen haluihin ja tarpeisiin. Paitsi varsinaisen seksiaktin aikana, myös muussa fyysisessä kontaktissa, joka välillä muuttuu seksiksi, välillä ei. Tämän jälkeen myöhemmissä parisuhteissani en ole oikeastaan koskaan ollut enemmän haluava osapuoli, vaikka tuosta nuoruuden oivalluksestani onkin jo noin 20 vuotta aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei voi kieltäytyä rauhassa ilman mielenosoituksia, eipä sitten tee kyllä mieli myöntyäkkään niin helpolla. Voidakseen vapautua sängyn puolella, pitää aidosti tuntea luottamusta siihen, että toinen kunnioittaa sanaa "EI!". Sitten vaikka hellitään ja halaillaan toista muuten, mikä tapa tuntuukin molemmista hyvältä siinä hetkessä.
Kun toinen suhtautuu empaattisesti ja hellyydellä, eikä seksiobjetina, alkavat halutkin hyrräämään kuin itsestään.
Kirjoitan tähän kommenttiin vastauksena oman vinkkini, joka toimi ainakin meidän parisuhteessa.
Parisuhteessa puolisoilla on todennäköisesti eri tason seksuaalivietti. Normaalisti enemmän haluava vonkaa ja vähemmän haluava antaa pakkeja jos ei tee mieli. Tästä tulee torjutulle erittäin huono fiilis ja ajan myötä lähestymisyritysten taso laskee kun enää ei viitsi panostaa yhtä paljon. Pakit tulee kuitenkin. Kierre on valmis.
Tällaisissa tilanteissa kannattaa sopia että vähemmän haluava on se joka tekee aloitteet. Tällöin todennäköisesti kieltäytymisiä tulee vähemmän. Lisäksi vähemmän haluava ymmärtää tuolloin, millaiselle tuntuisi, jos saisi pakit sen jälkeen kun on yrittänyt parhaansa saada seksiä parisuhteessa rakkaaltaan.
Ehdotuksen jälkeen parisuhdeseksin määrä voi vähentyä merkittävästi. Tuolloin kuitenkin molemmat olisivat haluavia osapuolia. Pahimmillaan seksin hakeminen parisuhteen ulkopuolelta on ehkä myös oikeutettua, mikäli seksin määrä tippuu olemattomiin, koska vähemmän haluava ei halua seksiä puolisonsa kanssa.
Ehdotuksesi ongelma on se että se edelleen menee vain toisen, siis sen vähemmän haluavan, ehdoilla. Parisuhtessa pitäisi aina pyrkiä toimiviin kompromisseihin joissa molemmat pystyvät jonkin verran muuttamaan omaa käytöstään toisen parhaaksi. Tätä ei tapahdu jos seksiä on vain sen haluttomamman halujen mukaan.
Ehdotuksessasi ongelma vain siirtyy asiasta toiseen. Ennen tuli liikaa torjuntoja, nyt tulee liian vähän seksiä.
Ei. Aina mennään sen haluttoman ehdoilla. Tämän pitäisi olla sanomattakin selvää. Jos tämä ei sinulle käy, niin sitten eroat. Mikään ei takaa sinulle loppuelämän päivittäistä tai edes viikottaista seksiä. Sen asian kanssa sinun on vain opittava aikuisena ihmisenä elämään.
Kyllä mutta ei niin että sen haluttoman ei tarvitse tehdä mitään sille haluttomuudelleen. Siinähän on juuri se pointti. Eli kummankin, myös sen haluttoman, pitää pystyä tekemään myös muutoksia omaan käytökseensä ja nimenomaan haluamaan niitä muutoksia jos se on toisen hyvinvoinnin kannalta tärkeää.
Mun haluttomuuteni johtuu lääkityksestä. Ilman lääkkeitä en voi olla. Vaikea tässä on lähteä muutoksia tekemään. Miehen ei ole pakko jäädä tähän suhteeseen, voi olla että jossain kohtaa lähteekin. Joka tapauksessa vaihtoehtoina on elämästä nauttiva, työssä käyvä nainen ilman seksiä, tai masentuneena sängyssä makaava, itsensä lopettamista suunnitteleva ihmisraunio.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei halunnut, kun oltiin viikonloppu hotellissa kahdestaan ilman lapsia. Ottaa kyllä päähän.
Näin kävi myös meillä. Vaimo oli hyvää hyvyyttään hommannut lapsille luotettavan ulkopuolisen hoitajan (harvinaista meillä) ja varannut meille yhteistä aikaa, että voisimme mennä mökille ja viettää seksintäyteisen kesäillan ja aamun. Ikävä kyllä osittain fyysisestä syystä jouduin aivan kokonaan kieltäytymään, ja kyllä vaimoni otti tuon aika raskaasti, vaikka hän onnistui sitä varsin hyvin peittelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia olette tällaisten miesten kanssa?
No on pelkkä kaverisuhde jos ei hellyyttä ja seksiä. Miten kauan tuollainen yhdessäolo kestää.
No on kyllä pelkkä kaverisuhde jos ei ole hellyyttä ja seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppu on parasta aikaa harrastaa seksiä.
Ei ole väsynyt työnteosta.Viikonloppuna onkin tarkoitus palautua työviikon aiheuttamasta väsymyksestä. On se kumma kun ihminen ei saa edes viikonloppuna levätä vaan heti ollaan ahdistelemalla seksillä.
Mikäpä sen parempi tapa rentoutua ja palautua kuin herkkä hetki vällyjen välissä oman kullan kanssa.
Mua ei seksi kyllä rentouta. Ja siis mä tykkään seksistä, mies saa pääsääntöisesti aina kun haluaa, joitain harvinaisia poikkeuksia lukuunottamatta. Seksi on meillä hyvää, tulen joka ikinen kerta. Mies huomioi ja haluaa tuottaa myös minulle nautintoa, eikä mieti vain itseään.
Silti seksi on mulle enemmänkin rasite. Siitä ei jää käteen muuta kuin se hetken hyvä olo, hikinen kroppa (ällöä), ja entistä vähemmän aikaa tehdä asioita mitkä on pakko saada hoidettua. Ne omat tarpeet olisi niin paljon nopeampi ja helpompi hoitaa itse, paljon vähemmän hikistä ähellystä. Voinee johtua siitä, että mä en kaipaa fyysistä läheisyyttä lainkaan, seksi on tarve mikä pitää hoitaa pois siinä kuin vaikka syöminen ja nukkuminen. Siihen ei liity mitään tunteita.
Ja yhä kukaan ei puhu pelkästään seksistä vaan osana hyvää parisuhdetta.