Mies kiukuttelee kun en halunnut mökkiviikonloppuna seksiä
Kun illalla en halunnut ja olisin aamulla halunnut nauttia mökkiaamusta niin mies pakkasi tavarat ja sanoi kello 8 että nyt lähdetään sitten kotiin. Automatka oli pelkkää mykkäkoulua. Illalla se meni siihen siis, että mies koitti lääppiä, mutta sanoin että nyt en ole tunnelmissa niin hän vain käänsi selkänsä minulle ja hymähti, että niinpä tietysti. Olen nyt todella surullinen tästä suhteen tilasta.
Kommentit (1990)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppu on parasta aikaa harrastaa seksiä.
Ei ole väsynyt työnteosta.Viikonloppuna onkin tarkoitus palautua työviikon aiheuttamasta väsymyksestä. On se kumma kun ihminen ei saa edes viikonloppuna levätä vaan heti ollaan ahdistelemalla seksillä.
Nämä seksittömät parisuhteet on yhtä helvettiä. Jos et halua puolisoasi, niin miski olet hänen kanssaan parisuhteessa? Hommaa ennemmin vaikka koira.
Miksi? Eikö se ole sen puolison asia päättää millaisessa suhteessa haluaa olla. Jos joku haluaa olla suhteessa jossa ei ole seksiä niin mitä se muille kuuluu?
Kyllä se sille parisuhteessa olevalle kumppanille kuuluu, jos on päättänyt ettei suhteessa ole seksiä.
Jokainen saa lähteä seksittömään suhteeseen ihan ilman sinun lupaasi.
Mistäs luvasta sinä nyt puhut? Sinunko mielestä pitää jokin lupa jostain saada? Vanhemmilta?
Sinähän tässä olet jakelemassa lupia siihen, millaisia suhteita ihmiset saa solmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppu on parasta aikaa harrastaa seksiä.
Ei ole väsynyt työnteosta.Viikonloppuna onkin tarkoitus palautua työviikon aiheuttamasta väsymyksestä. On se kumma kun ihminen ei saa edes viikonloppuna levätä vaan heti ollaan ahdistelemalla seksillä.
Nämä seksittömät parisuhteet on yhtä helvettiä. Jos et halua puolisoasi, niin miski olet hänen kanssaan parisuhteessa? Hommaa ennemmin vaikka koira.
Miksi? Eikö se ole sen puolison asia päättää millaisessa suhteessa haluaa olla. Jos joku haluaa olla suhteessa jossa ei ole seksiä niin mitä se muille kuuluu?
Kyllä se sille parisuhteessa olevalle kumppanille kuuluu, jos on päättänyt ettei suhteessa ole seksiä.
Jokainen saa lähteä seksittömään suhteeseen ihan ilman sinun lupaasi.
Mistäs luvasta sinä nyt puhut? Sinunko mielestä pitää jokin lupa jostain saada? Vanhemmilta?
Sinähän tässä olet jakelemassa lupia siihen, millaisia suhteita ihmiset saa solmia.
Ei siinä käsittääkseni mitään lupia tarvita. Sitävastoin rehellinen pitäs puolisolle olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna miehesi käy nusaisemassa naapurin Pirjoa ja tulet tänne itkemään että miksi näin kävi
Oikeasti toivottavasti noin kävisi.
Ottaa päähän tuollaiset naiset jotka osittavat valtaansa sillä että kieltäytyvät seksistä.
Ja annas olla jos mies joskus kieltäytyy, niin mikä kauhea draama siitä syntyykään.
Naiset ovat perin merkillistä väkeä.
Naiset ovat perin merkillisiä, osittavat valtaa itselleen kuten sanoit? Tietenkin naisella on valta kehoonsa - jos mies ei vaivaudu siihen että saisi vaimonsa haluamaan, tuskin siltä naapurin 70-vuotiaalta Pirjoltakaan tolleen lohkeaa.
Ymmärsinkö oikeen että sua siis ottaa päähän naiset, jotka kieltäytyy seksistä eikä ymmärrä antaa kun joku vieras alkaa kähmimään? Vierashan toi aloittajan kotona asusteleva heppu kuvauksesta päätellen oli. Varmaan vaimolleen yhtä vieras kuin naapurin Pirjolle.
Siihen se menee kun naiset kyllästyvät siihen omaan samaan ja tylsään mieheen.
Seurusteluvaiheessa mies vielä kiinnostaa ja silloin voidaan rakastella sohvalla, suihkussa, lomamatkalla, mökillä, autossa ja mitä näitä nyt on.
Kun nainen on saanut miehen nalkkiin, miehestä tulee se tylsä oma mies, joka on aina siinä ja arkeakin pitäisi sen kanssa jakaa. Tylsää.
Sitten ei enää kiinnosta seksi sohvalla, koska siihen voi tulla spermaläikkiä, suihkussa on liian ahdasta, lomalla joku voi kuulla, mökillä on liian kuuma ja autossa epämielyttävää. Niinpä seksin voikin lopettaa, koska eihän se mies siitä minnekään lähde.
Kunnes mies sitten 7 kuukauden pihtaamisen jälkeen tökkääkin lemmenmiekallaan jotain halukasta neitoa firman pikkujouluissa. Sitten itketään vauvapalstalla, että kuinka se mies nyt noin voi mennä tekemään, meillähän oli ihan täydellistä.
Muistakaa kertoa ennen naimisiin menemistä, että seksi sitten loppuu ja siihen sinun on tyytyminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkässä parisuhteessa on paljon kausia. Joskus haluja on enemmän, joskus vähemmän. Miehet ottaa torjunnan usein todella raskaasti. Ja jo fyysisestikin tarvitsevat seksiä, joten se "vonkaaminen" on ymmärrettävää. Kyllähän sitä itsekin "vonkaa", jos oikein panettaa. Ja harmittaa, jos mies ei syystä tai toisesta ole halukas silloin.
Ei näistä halujen kohtaamattomuudesta varmaan kukaan pääse täysin eroon, jos parisuhde kestää pitkään. Asioista on hyvä puhu sitten mykkäkoulun loputtua. Ikä auttaa näissä asioissa myös. 30+ vielä jaksoi tapella seksistä, 40+ on jo ymmärtänyt, että ei se suhde siihen kaadu, ettei aina halut kohtaa täydellisesti. Pienen mökötyksen jälkeen seksi maistuu sitä paitsi todella hyvältä...
N42
En ymmärrä miksi pitää vongata jos panettaa? Eikö oma käsi toimi? Aina pitää päästä naista pakottamaan ?
Se kuuluu ihmisen biologiaan. Elä hyvä ihminen ole parisuhteessa, jos se on noin vaikeeta, ei se ole mitenkään pakollista.
Eikä kuulu. Ketään ei saa pakottaa seksuaalisiin tekoihin ja parisuhde ei muuta tätä tilannetta. Jokainen seksiä vonkaava voi runkata vapaasti itse itsensä. Ei siihen muita saa pakottaa.
Ehkä se seksin harrastaminen sulle sit tarkottaa pakottamista. Onko sinuun kohdistettu seksuaalista väkivaltaa vai mistä johtuu, että koet seksin harrastamisen noin väkinäisenä asiana?
En ole kertonut itsestäni mitään. Yleisellä tasolla sanoin ettei ketään saa pakottaa seksiin parisuhteessakaan. Lisäksi totesin, että jokainen saa runkata itseään niin paljon kuin haluaa, joten miten se on väkinäistä suhtautumista seksiin? Ei seksiä ole pakko harrastaa jos ei halua. Jos taas haluaa niin siihen ei voi pakottaa toisia osallistumaan. Mikä tässä on vaikea käsittää. Seksin pitää perustua vapaaehtoisuuteen ja siihen että kaikki osallistujat haluaa itse osallistua. Kukaan ei ole seksiä velkaa jollekin toiselle. Ei vaikka oltaisiin millaisessa suhteessa tahansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee fyysisesti huono olo tuon lukemisesta. Mun eksä halusi seksiä silloinkin kun olin vaikeasti sairas. Suhteen alussa olin aktiivisempi meistä, monipuolisen seksin lisäksi tein kaikenlaista kuten hieroin öljyn kanssa miestä, hankin molemmille kivoja leluja ja muuta, tykkäsin siitä aidosti.
Sitten sairastuin. Omat prioriteettini heilahtivat kun terveys meni luultavasti pysyvästi, hengenlähtö pelotti todella. Mies ei tajunnut tätä. Meni muutama viikko niin että olin shokissa ja täysin pois tolaltani, mies hiukan jaksoi tukea (olla hiljaa ja näennäisen ystävällinen) mutta sitten alkoi puhua että enkö voisi edes suulla ja kädellä auttaa häntä kun häntä hermostuttaa että olen niin outo ja erilainen kuin ennen. Siinä hän seisoi penis löpöttäen, että kun häntä pitäisi nyt katsoa ja koskettaa. Harvoin mikään asia on valjennut minulle niin nopeasti. Suhde päättyi siihen päivään. Tästä on kaksi vuotta. Vieläkin oksettaa.
Itse olen naisena sellainen, että reagoin suuriin muutoksiin seksuaalisesti. Minusta siis tulee älyttömän halukas ja olisin jatkuvasti itseni kimpussa tai mieheni kimpussa. Ymmärrän siis entistä miestäsi. Hän halusi purkaa ahdistustaan kanssasi ja toivoi, että saisi kokea vielä sen, että et ole täysin muuttunut henkiseltä puolelta ja rakastat häntä. Itse päätit, että et tuollaista käytöstä edes yritä ymmärtää ja toisaalta ymmärrän sen. Onneksi minulla on mies, joka ymmärtää käytökseni ja täytyy sanoa, että luojan kiitos hän ottaa vastaan silloin. Koen, että seksin avulla jokin asia pysyy muuttumattomana ja se on minun ja mieheni välinen rakkaus siinä vaiheessa. Ei sillä, 10 vuoden yhdessäolon ja yhden lapsen jälkeen peitto edelleen heiluu meillä keskimäärin kaksi kertaa päivässä. Viikonloppuina saattaa useamminkin.
Säälittävää. Onko koskaan juolahtanut mieleen kääntyä noiden mielenterveysongelmien vuoksi ammattiauttajan puoleen? Selkeästi sillä puolen on ongelmia.
Kiva kun kysyit. Kyllä, käyn psykologilla ja psykiatrilla vähintään kaksi kertaa kuukaudessa. Neurologisia ongelmia (adhd) ja muita muutoksia aivoissa. Lisäksi on traumaperäistä toimintoa paljon, esimerkiksi lapsuuden hyväksikäytöstä, aikuisiän puskaraiskauksesta ja työpaikalla tapahtuneesta seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Hoitoyhteys on ja hyvä sellainen. Kiva kun säälit jo ennen kuin olet kuullut historiani. Kiitos.
Ole hyvä . Tekstisi kertoi selkeästi ongelmistasi.
Ei sunkaan autismissa mitään väärää, kun osaat ilmaista sen noin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa kertoa ennen naimisiin menemistä, että seksi sitten loppuu ja siihen sinun on tyytyminen.
Nämä pelkän seksin takia naimisiin menevät kyllä on säälittäviä. Tajutkaa jo ettei se avioliitto ole mikään seksiautomaatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee fyysisesti huono olo tuon lukemisesta. Mun eksä halusi seksiä silloinkin kun olin vaikeasti sairas. Suhteen alussa olin aktiivisempi meistä, monipuolisen seksin lisäksi tein kaikenlaista kuten hieroin öljyn kanssa miestä, hankin molemmille kivoja leluja ja muuta, tykkäsin siitä aidosti.
Sitten sairastuin. Omat prioriteettini heilahtivat kun terveys meni luultavasti pysyvästi, hengenlähtö pelotti todella. Mies ei tajunnut tätä. Meni muutama viikko niin että olin shokissa ja täysin pois tolaltani, mies hiukan jaksoi tukea (olla hiljaa ja näennäisen ystävällinen) mutta sitten alkoi puhua että enkö voisi edes suulla ja kädellä auttaa häntä kun häntä hermostuttaa että olen niin outo ja erilainen kuin ennen. Siinä hän seisoi penis löpöttäen, että kun häntä pitäisi nyt katsoa ja koskettaa. Harvoin mikään asia on valjennut minulle niin nopeasti. Suhde päättyi siihen päivään. Tästä on kaksi vuotta. Vieläkin oksettaa.
Itse olen naisena sellainen, että reagoin suuriin muutoksiin seksuaalisesti. Minusta siis tulee älyttömän halukas ja olisin jatkuvasti itseni kimpussa tai mieheni kimpussa. Ymmärrän siis entistä miestäsi. Hän halusi purkaa ahdistustaan kanssasi ja toivoi, että saisi kokea vielä sen, että et ole täysin muuttunut henkiseltä puolelta ja rakastat häntä. Itse päätit, että et tuollaista käytöstä edes yritä ymmärtää ja toisaalta ymmärrän sen. Onneksi minulla on mies, joka ymmärtää käytökseni ja täytyy sanoa, että luojan kiitos hän ottaa vastaan silloin. Koen, että seksin avulla jokin asia pysyy muuttumattomana ja se on minun ja mieheni välinen rakkaus siinä vaiheessa. Ei sillä, 10 vuoden yhdessäolon ja yhden lapsen jälkeen peitto edelleen heiluu meillä keskimäärin kaksi kertaa päivässä. Viikonloppuina saattaa useamminkin.
Säälittävää. Onko koskaan juolahtanut mieleen kääntyä noiden mielenterveysongelmien vuoksi ammattiauttajan puoleen? Selkeästi sillä puolen on ongelmia.
Kiva kun kysyit. Kyllä, käyn psykologilla ja psykiatrilla vähintään kaksi kertaa kuukaudessa. Neurologisia ongelmia (adhd) ja muita muutoksia aivoissa. Lisäksi on traumaperäistä toimintoa paljon, esimerkiksi lapsuuden hyväksikäytöstä, aikuisiän puskaraiskauksesta ja työpaikalla tapahtuneesta seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Hoitoyhteys on ja hyvä sellainen. Kiva kun säälit jo ennen kuin olet kuullut historiani. Kiitos.
Otan osaa, että kärsit adhdn lisäksi autismista ja epäterveestä seksiaddiktiosta. Toivottavasti terapiasi tosiaan toimii.
Vierailija kirjoitti:
Et anna, mutta aina vaadit. Hävettääkö, nainen?
T. Kilttis
Millä vuosituhannella oikein elät, kun naisen pitää aina vaan antaa ja mies ottaa. Voi helevatta.
Vierailija kirjoitti:
Näin meillä ihmisillä ongelmat vaihtelee, koskaan ei olla tyytyväisiä omaan parisuhteeseen ilmeisesti. Sinä olet todella surullinen parisuhteen tilasta kun mies on sinusta innostunut ja haluaa sinua, minä puolestani olen todella surullinen oman parisuhteeni tilasta kun mies ei ole osoittanut minkäänlaista kiinnostusta seksielämäämme enää kolmeen vuoteen. Kolmen vuoden ajan siis noin kerran vuodessa ollut seksiä, mitään muitakaan hellyydenosoituksia ei enää ole enkä edes muista milloin mies olisi viimeksi itse tullut minua koskettelemaan, halaamaan tai suukottelemaan. Pohdin eroa vaikka se tuntuu todella kipeältä ja rakastan miestä edelleen, meillä oli ennen ihan täydellinen parisuhde ja suren sitä että tällaiseksi se on mennyt, en haluaisi päästää irti...
Jos minun mieheni olisi jälleen noin innoissaan minusta kuin kuvaat, niin olisin onneni kukkuloilla.
Mitä miehesi sanoo syyksi? Onko hän käynyt lääkärissä? Masennus, ylipaino, testosteronin puute, varhaisia sepelvaltimotaudin oireita, puhutteko asioista?
Aina sama virsi: jos mies haluaa seksiä, niin se on iljettävä pillunhimoinen sika, kamalaa.
Jos mies ei halua seksiä niin se on tunnekylmä hirviö, kamalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa, että kärsit adhdn lisäksi autismista ja epäterveestä seksiaddiktiosta. Toivottavasti terapiasi tosiaan toimii.
Sori, oletin että erotat eri kirjoittajat toisistaan, kun kirjoitustapa on kaikilla erilainen. Huomaan, että lukutaitosi ei ole ihan niin hyvä kuin oletin.
Kiva kun kuitenkin suhtaudut edelliseen kommentoijaan mukavasti, vaikka et kaikkea tekstistä ymmärräkään. Hyvää kesää sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Aina sama virsi: jos mies haluaa seksiä, niin se on iljettävä pillunhimoinen sika, kamalaa.
Jos mies ei halua seksiä niin se on tunnekylmä hirviö, kamalaa.
Voi olla myös perversiivinen, inpotentti, håmokin.
Seksi tuo ainoa asia missä naiset pystyvät huomioimaan miestä miehen haluamalla tavalla niin eihän naiset siihen suostu
Vierailija kirjoitti:
Ei aina tarvitse itse haluta seksiä. Rakkaudesta mieheeni "annan" hänelle seksiä välillä niin, että hän voi vaan nauttia. Niin kuin nytkin mökkiviikonloppuna. Kiva, kun mies tulee onnelliseksi siitä, että sai pistellä sydämensä kyllyydestä minua takaapäin saunomisen ja uimisen välissä, eikä tarvitse lämmitellä ja kiihottaa minua pitkän kaavan mukaan.
Itseasiassa tuollainen suoraviivainen miehen himoon keskittyminen on hyvin kiihottavaa minustakin, vaikka ensin ei olekaan ihan sillä tuulella. Yhdessä ollaan oltu reilu kaksikymmentä vuotta ja edelleen rakastetaan toisiamme kovasti
Nöin minäkin toimisin, jos parisuhde olisi kunnossa muuten.
Mutta meillä on nyt pitkään ollut seksitöntä ja siihen seksittömyyteen on syy, huono parisuhde. Silloin ei halua ryhtyä käyttötavaraksi toiselle, kun ei itse saa suhteesta mitään vastineeksi.
Miehen ei pitäisi lopettaa antamasta naiselke sitä, mitä nainen haluaa suhteessa, eli esim arvostusta, välittämistä, huomiointia, kahdenkeskistä aikaa, jos haluaa vastaavasti naiselta jatkuvasti seksiä.
Se suhde pitää ensin korjata, sitten seksielämä paranee.
Vierailija kirjoitti:
Siihen se menee kun naiset kyllästyvät siihen omaan samaan ja tylsään mieheen.
Seurusteluvaiheessa mies vielä kiinnostaa ja silloin voidaan rakastella sohvalla, suihkussa, lomamatkalla, mökillä, autossa ja mitä näitä nyt on.
Kun nainen on saanut miehen nalkkiin, miehestä tulee se tylsä oma mies, joka on aina siinä ja arkeakin pitäisi sen kanssa jakaa. Tylsää.
Sitten ei enää kiinnosta seksi sohvalla, koska siihen voi tulla spermaläikkiä, suihkussa on liian ahdasta, lomalla joku voi kuulla, mökillä on liian kuuma ja autossa epämielyttävää. Niinpä seksin voikin lopettaa, koska eihän se mies siitä minnekään lähde.
Kunnes mies sitten 7 kuukauden pihtaamisen jälkeen tökkääkin lemmenmiekallaan jotain halukasta neitoa firman pikkujouluissa. Sitten itketään vauvapalstalla, että kuinka se mies nyt noin voi mennä tekemään, meillähän oli ihan täydellistä.
Kiinnostus seksiin lopahtaa tasan sillä hetkellä kun mieheltä lopahtaa kiinnostus panostaa suhteeseen. Aluksi mieskin ylittää esiintyä edukseen ja houkutella seksiin ja suhteeseen. Ketään ei kiihota se murjottava kiukuttelija, joka kotona ei tee muuta kuin vaatii palvelua ja huomiota .
Vierailija kirjoitti:
Näin 6-kymppisenä parasta mökki"seksiä" on se kun saa nukahtaa puhtaisiin petivaatteisiin saunapuhtaana ja se oma, turvallinen kulta vieressä, 7...8h yöunet katkeamattomana. Voiko parempaa olla?
Kyllä näin 65 v naisena sitä seksiäkin haluaa ja ne unet maistuu sen jälkeen
Ei se koko reikä ole ummessa, mutta kiihottumattomana emätin on aivan eri tuntuinen niin naiselle kuin miehellekin. Liukkari ei korvaa omia nesteitä ja liukkarinkin kanssa kiihottumattomaan emättimeen työntyminen voi sattua tai tuntua epämukavalta. Kostuminen ei ole aina asia mitä kiihotuessa tapahtuu vaan myös klitoriksen erektio.