Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kiukuttelee kun en halunnut mökkiviikonloppuna seksiä

Vierailija
31.07.2022 |

Kun illalla en halunnut ja olisin aamulla halunnut nauttia mökkiaamusta niin mies pakkasi tavarat ja sanoi kello 8 että nyt lähdetään sitten kotiin. Automatka oli pelkkää mykkäkoulua. Illalla se meni siihen siis, että mies koitti lääppiä, mutta sanoin että nyt en ole tunnelmissa niin hän vain käänsi selkänsä minulle ja hymähti, että niinpä tietysti. Olen nyt todella surullinen tästä suhteen tilasta.

Kommentit (1990)

Vierailija
201/1990 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikonloppu on parasta aikaa harrastaa seksiä.

Ei ole väsynyt työnteosta.

Viikonloppuna onkin tarkoitus palautua työviikon aiheuttamasta väsymyksestä. On se kumma kun ihminen ei saa edes viikonloppuna levätä vaan heti ollaan ahdistelemalla seksillä.

Mikäpä sen parempi tapa rentoutua ja palautua kuin herkkä hetki vällyjen välissä oman kullan kanssa.

Vierailija
202/1990 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikonloppuna onkin tarkoitus palautua työviikon aiheuttamasta väsymyksestä. On se kumma kun ihminen ei saa edes viikonloppuna levätä vaan heti ollaan ahdistelemalla seksillä.

Nämä seksittömät parisuhteet on yhtä helvettiä. Jos et halua puolisoasi, niin miski olet hänen kanssaan parisuhteessa? Hommaa ennemmin vaikka koira.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/1990 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkässä parisuhteessa on paljon kausia. Joskus haluja on enemmän, joskus vähemmän. Miehet ottaa torjunnan usein todella raskaasti. Ja jo fyysisestikin tarvitsevat seksiä, joten se "vonkaaminen" on ymmärrettävää. Kyllähän sitä itsekin "vonkaa", jos oikein panettaa. Ja harmittaa, jos mies ei syystä tai toisesta ole halukas silloin. 

Ei näistä halujen kohtaamattomuudesta varmaan kukaan pääse täysin eroon, jos parisuhde kestää pitkään. Asioista on hyvä puhu sitten mykkäkoulun loputtua. Ikä auttaa näissä asioissa myös. 30+ vielä jaksoi tapella seksistä, 40+ on jo ymmärtänyt, että ei se suhde siihen kaadu, ettei aina halut kohtaa täydellisesti. Pienen mökötyksen jälkeen seksi maistuu sitä paitsi todella hyvältä...

N42

En ymmärrä miksi pitää vongata jos panettaa? Eikö oma käsi toimi? Aina pitää päästä naista pakottamaan ?

Vierailija
204/1990 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää että ap avautuu seksiin painostavasta ja mököttävästä miehestä ja ketju täyttyy kommenteista siitä miten ikävää on olla ilman seksiä ja kyllä sitä nyt kumppanin mieliksi täytyy.

Seksistä on aina ok kieltäytyä. Seksiin painostaminen ei ole ok. Koskee sekä miehiä että naisia.

Jos ap:n mies olisi halunnut seksiä, niin olisi kannattanut antaa kumppanin nukkua pitkään ja nauttia mökillä ja olla kiva hänelle. Tuo on törkeää, että seksiä pitäisi tulla silloin kun mies haluaa, jos naisen ei tee mieli niin mies tekee parhaansa pitääkseen huolen siitä että naisella ei sitten muutenkaan voi olla mukavaa, ja sitten yritetään painostaa seksiin taas, ja taas jatkuu marttyyrimainen kiusaaminen. Kuvottavaa.

Ei kai niitä haluja voi aina kontrolloida. Mies varmaan ehdottaa silloin, kun itsellään haluja on. Ehkä voisi hoitaa homman pikaisesti? 

Vierailija
205/1990 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä seksittömät parisuhteet on yhtä helvettiä. Jos et halua puolisoasi, niin miski olet hänen kanssaan parisuhteessa? Hommaa ennemmin vaikka koira.

Miksi? Eikö se ole sen puolison asia päättää millaisessa suhteessa haluaa olla. Jos joku haluaa olla suhteessa jossa ei ole seksiä niin mitä se muille kuuluu?

Vierailija
206/1990 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkässä parisuhteessa on paljon kausia. Joskus haluja on enemmän, joskus vähemmän. Miehet ottaa torjunnan usein todella raskaasti. Ja jo fyysisestikin tarvitsevat seksiä, joten se "vonkaaminen" on ymmärrettävää. Kyllähän sitä itsekin "vonkaa", jos oikein panettaa. Ja harmittaa, jos mies ei syystä tai toisesta ole halukas silloin. 

Ei näistä halujen kohtaamattomuudesta varmaan kukaan pääse täysin eroon, jos parisuhde kestää pitkään. Asioista on hyvä puhu sitten mykkäkoulun loputtua. Ikä auttaa näissä asioissa myös. 30+ vielä jaksoi tapella seksistä, 40+ on jo ymmärtänyt, että ei se suhde siihen kaadu, ettei aina halut kohtaa täydellisesti. Pienen mökötyksen jälkeen seksi maistuu sitä paitsi todella hyvältä...

N42

En ymmärrä miksi pitää vongata jos panettaa? Eikö oma käsi toimi? Aina pitää päästä naista pakottamaan ?

Se kuuluu ihmisen biologiaan. Elä hyvä ihminen ole parisuhteessa, jos se on noin vaikeeta, ei se ole mitenkään pakollista.

Vierailija
207/1990 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävää että ap avautuu seksiin painostavasta ja mököttävästä miehestä ja ketju täyttyy kommenteista siitä miten ikävää on olla ilman seksiä ja kyllä sitä nyt kumppanin mieliksi täytyy.

Seksistä on aina ok kieltäytyä. Seksiin painostaminen ei ole ok. Koskee sekä miehiä että naisia.

Jos ap:n mies olisi halunnut seksiä, niin olisi kannattanut antaa kumppanin nukkua pitkään ja nauttia mökillä ja olla kiva hänelle. Tuo on törkeää, että seksiä pitäisi tulla silloin kun mies haluaa, jos naisen ei tee mieli niin mies tekee parhaansa pitääkseen huolen siitä että naisella ei sitten muutenkaan voi olla mukavaa, ja sitten yritetään painostaa seksiin taas, ja taas jatkuu marttyyrimainen kiusaaminen. Kuvottavaa.

Ei kai niitä haluja voi aina kontrolloida. Mies varmaan ehdottaa silloin, kun itsellään haluja on. Ehkä voisi hoitaa homman pikaisesti? 

Mies voi hoidella itsensä ihan niin pikaisesti kuin haluaa.

Vierailija
208/1990 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Eikö se ole sen puolison asia päättää millaisessa suhteessa haluaa olla. Jos joku haluaa olla suhteessa jossa ei ole seksiä niin mitä se muille kuuluu?

Kyllä se sille parisuhteessa olevalle kumppanille kuuluu, jos on päättänyt ettei suhteessa ole seksiä.

Vierailija
209/1990 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

Se kuuluu ihmisen biologiaan. Elä hyvä ihminen ole parisuhteessa, jos se on noin vaikeeta, ei se ole mitenkään pakollista.

Eikä kuulu. Ketään ei saa pakottaa seksuaalisiin tekoihin ja parisuhde ei muuta tätä tilannetta. Jokainen seksiä vonkaava voi runkata vapaasti itse itsensä. Ei siihen muita saa pakottaa.

Vierailija
210/1990 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee fyysisesti huono olo tuon lukemisesta. Mun eksä halusi seksiä silloinkin kun olin vaikeasti sairas. Suhteen alussa olin aktiivisempi meistä, monipuolisen seksin lisäksi tein kaikenlaista kuten hieroin öljyn kanssa miestä, hankin molemmille kivoja leluja ja muuta, tykkäsin siitä aidosti.

Sitten sairastuin. Omat prioriteettini heilahtivat kun terveys meni luultavasti pysyvästi, hengenlähtö pelotti todella. Mies ei tajunnut tätä. Meni muutama viikko niin että olin shokissa ja täysin pois tolaltani, mies hiukan jaksoi tukea (olla hiljaa ja näennäisen ystävällinen) mutta sitten alkoi puhua että enkö voisi edes suulla ja kädellä auttaa häntä kun häntä hermostuttaa että olen niin outo ja erilainen kuin ennen. Siinä hän seisoi penis löpöttäen, että kun häntä pitäisi nyt katsoa ja koskettaa. Harvoin mikään asia on valjennut minulle niin nopeasti. Suhde päättyi siihen päivään. Tästä on kaksi vuotta. Vieläkin oksettaa.

Itse olen naisena sellainen, että reagoin suuriin muutoksiin seksuaalisesti. Minusta siis tulee älyttömän halukas ja olisin jatkuvasti itseni kimpussa tai mieheni kimpussa. Ymmärrän siis entistä miestäsi. Hän halusi purkaa ahdistustaan kanssasi ja toivoi, että saisi kokea vielä sen, että et ole täysin muuttunut henkiseltä puolelta ja rakastat häntä. Itse päätit, että et tuollaista käytöstä edes yritä ymmärtää ja toisaalta ymmärrän sen. Onneksi minulla on mies, joka ymmärtää käytökseni ja täytyy sanoa, että luojan kiitos hän ottaa vastaan silloin. Koen, että seksin avulla jokin asia pysyy muuttumattomana ja se on minun ja mieheni välinen rakkaus siinä vaiheessa. Ei sillä, 10 vuoden yhdessäolon ja yhden lapsen jälkeen peitto edelleen heiluu meillä keskimäärin kaksi kertaa päivässä. Viikonloppuina saattaa useamminkin.

Säälittävää. Onko koskaan juolahtanut mieleen kääntyä noiden mielenterveysongelmien vuoksi ammattiauttajan puoleen? Selkeästi sillä puolen on ongelmia.

Kiva kun kysyit. Kyllä, käyn psykologilla ja psykiatrilla vähintään kaksi kertaa kuukaudessa. Neurologisia ongelmia (adhd) ja muita muutoksia aivoissa. Lisäksi on traumaperäistä toimintoa paljon, esimerkiksi lapsuuden hyväksikäytöstä, aikuisiän puskaraiskauksesta ja työpaikalla tapahtuneesta seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Hoitoyhteys on ja hyvä sellainen. Kiva kun säälit jo ennen kuin olet kuullut historiani. Kiitos.

Vierailija
211/1990 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies voi hoidella itsensä ihan niin pikaisesti kuin haluaa.

Tästäkin muuten sain valitusta aikoinaan parisuhteessa ollessani. (Nyk ex -) puoliso kieltäytyi seksistä ja kun hoidin homman omin käsin, niin alko armoton mököttäminen.

Vierailija
212/1990 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se sille parisuhteessa olevalle kumppanille kuuluu, jos on päättänyt ettei suhteessa ole seksiä.

Jokainen saa lähteä seksittömään suhteeseen ihan ilman sinun lupaasi.

Vierailija
213/1990 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin meillä ihmisillä ongelmat vaihtelee, koskaan ei olla tyytyväisiä omaan parisuhteeseen ilmeisesti. Sinä olet todella surullinen parisuhteen tilasta kun mies on sinusta innostunut ja haluaa sinua, minä puolestani olen todella surullinen oman parisuhteeni tilasta kun mies ei ole osoittanut minkäänlaista kiinnostusta seksielämäämme enää kolmeen vuoteen. Kolmen vuoden ajan siis noin kerran vuodessa ollut seksiä, mitään muitakaan hellyydenosoituksia ei enää ole enkä edes muista milloin mies olisi viimeksi itse tullut minua koskettelemaan, halaamaan tai suukottelemaan. Pohdin eroa vaikka se tuntuu todella kipeältä ja rakastan miestä edelleen, meillä oli ennen ihan täydellinen parisuhde ja suren sitä että tällaiseksi se on mennyt, en haluaisi päästää irti...

Jos minun mieheni olisi jälleen noin innoissaan minusta kuin kuvaat, niin olisin onneni kukkuloilla.

Vierailija
214/1990 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mitäs et anna tyhmä luuska,just sun kaltaisten pihtareiden takia pitää käydä siellä mistä saa.

Vierailija
215/1990 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

Eikä kuulu. Ketään ei saa pakottaa seksuaalisiin tekoihin ja parisuhde ei muuta tätä tilannetta. Jokainen seksiä vonkaava voi runkata vapaasti itse itsensä. Ei siihen muita saa pakottaa.

Ehkä se seksin harrastaminen sulle sit tarkottaa pakottamista. Onko sinuun kohdistettu seksuaalista väkivaltaa vai mistä johtuu, että koet seksin harrastamisen noin väkinäisenä asiana?

Vierailija
216/1990 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei aina tarvitse itse haluta seksiä. Rakkaudesta mieheeni "annan" hänelle seksiä välillä niin, että hän voi vaan nauttia. Niin kuin nytkin mökkiviikonloppuna. Kiva, kun mies tulee onnelliseksi siitä, että sai pistellä sydämensä kyllyydestä minua takaapäin saunomisen ja uimisen välissä, eikä tarvitse lämmitellä ja kiihottaa minua pitkän kaavan mukaan.

Itseasiassa tuollainen suoraviivainen miehen himoon keskittyminen on hyvin kiihottavaa minustakin, vaikka ensin ei olekaan ihan sillä tuulella. Yhdessä ollaan oltu reilu kaksikymmentä vuotta ja edelleen rakastetaan toisiamme kovasti

Miten se penis menee sisään jos ei ole kostunut eikä saanut klitoriksen erektiota? Miksi miehesi nauttii haluttoman lykkimisestä?

Vierailija
217/1990 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ikinä en ole yhdynnässä orgasmia saanut eikä kukaan mies ole sen eteen vaivaa nähnyt myöskään sormin tai suulla.

Samat sanat!

Täälläkin. Paitsi että mies on tässä 30 vuoden aikana pari kertaa suuseksiä antanut siihen asti, että olen saanut. Seksiä on silti ollut kaikki nämä vuosikymmenet 2-4 kertaa viikossa. Aika monta kertaa olen siis ilman ehtinyt jäädä parisuhdesksissä. Omin käsin onneen sitten aina, kun siltä tuntuu.

Enkä taatusti ole lähellekään ainoa nainen, jonka seksielämä on tätä. Kuinkahan moni mies suostuisi?

Oisko aika pistää stoppi seksille, kunnes mies suostuu antamaan myös sinulle? Kun taidoista ei ilmeisesti ole kyse vaan halusta ottaa myös sinut huomioon. Ihmettelen mysös, että rakastaako miehesi sinua yhtään.

Nuorempana yritin kannustaa miestä antamaan myös minulle. Useimmiten suuseksi loppui siihen, kun mies laukesi pöksyihinsä eikä sitten enää jaksanut jatkaa. Meni kovin vaikeaksi, joten sen 2-3 minuuttia minkä akti kestää olen jo vuosikymmenet ollut patjana ja sitten itse hoidellut itseni. Kaikkeen ihminen tottuu.

Olet oikea kilttimiehen märkä päiväuni! Juuri sellainen perinteinen, mitään itselleen pyytämätön nainen, jota nämä ihannoivat ja uskovat ulkomaasta löytävänsä.

Vierailija
218/1990 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa lähteä seksittömään suhteeseen ihan ilman sinun lupaasi.

Mistäs luvasta sinä nyt puhut? Sinunko mielestä pitää jokin lupa jostain saada? Vanhemmilta?

Vierailija
219/1990 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että onko AP aina kotona vedonnut siihen, että nyt ei pysty, kun teinit kuulee. Sitten kun kerran kahteen kuukauteen mennään mökille kahdestaan, ja olisi mahdollisuus, niin silloin muuten vain ei nappaa.

Joskus miehenä vähän tämmöisessä tilanteessa exän kanssa alkanut jo harmittamaan.

Vierailija
220/1990 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee fyysisesti huono olo tuon lukemisesta. Mun eksä halusi seksiä silloinkin kun olin vaikeasti sairas. Suhteen alussa olin aktiivisempi meistä, monipuolisen seksin lisäksi tein kaikenlaista kuten hieroin öljyn kanssa miestä, hankin molemmille kivoja leluja ja muuta, tykkäsin siitä aidosti.

Sitten sairastuin. Omat prioriteettini heilahtivat kun terveys meni luultavasti pysyvästi, hengenlähtö pelotti todella. Mies ei tajunnut tätä. Meni muutama viikko niin että olin shokissa ja täysin pois tolaltani, mies hiukan jaksoi tukea (olla hiljaa ja näennäisen ystävällinen) mutta sitten alkoi puhua että enkö voisi edes suulla ja kädellä auttaa häntä kun häntä hermostuttaa että olen niin outo ja erilainen kuin ennen. Siinä hän seisoi penis löpöttäen, että kun häntä pitäisi nyt katsoa ja koskettaa. Harvoin mikään asia on valjennut minulle niin nopeasti. Suhde päättyi siihen päivään. Tästä on kaksi vuotta. Vieläkin oksettaa.

Itse olen naisena sellainen, että reagoin suuriin muutoksiin seksuaalisesti. Minusta siis tulee älyttömän halukas ja olisin jatkuvasti itseni kimpussa tai mieheni kimpussa. Ymmärrän siis entistä miestäsi. Hän halusi purkaa ahdistustaan kanssasi ja toivoi, että saisi kokea vielä sen, että et ole täysin muuttunut henkiseltä puolelta ja rakastat häntä. Itse päätit, että et tuollaista käytöstä edes yritä ymmärtää ja toisaalta ymmärrän sen. Onneksi minulla on mies, joka ymmärtää käytökseni ja täytyy sanoa, että luojan kiitos hän ottaa vastaan silloin. Koen, että seksin avulla jokin asia pysyy muuttumattomana ja se on minun ja mieheni välinen rakkaus siinä vaiheessa. Ei sillä, 10 vuoden yhdessäolon ja yhden lapsen jälkeen peitto edelleen heiluu meillä keskimäärin kaksi kertaa päivässä. Viikonloppuina saattaa useamminkin.

Säälittävää. Onko koskaan juolahtanut mieleen kääntyä noiden mielenterveysongelmien vuoksi ammattiauttajan puoleen? Selkeästi sillä puolen on ongelmia.

Kiva kun kysyit. Kyllä, käyn psykologilla ja psykiatrilla vähintään kaksi kertaa kuukaudessa. Neurologisia ongelmia (adhd) ja muita muutoksia aivoissa. Lisäksi on traumaperäistä toimintoa paljon, esimerkiksi lapsuuden hyväksikäytöstä, aikuisiän puskaraiskauksesta ja työpaikalla tapahtuneesta seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Hoitoyhteys on ja hyvä sellainen. Kiva kun säälit jo ennen kuin olet kuullut historiani. Kiitos.

Ole hyvä . Tekstisi kertoi selkeästi ongelmistasi.