Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsellani diagnosoitiin VHS, siis mitä?! Mikä se on?

Vierailija
31.07.2022 |

Onko lapseni VHS-kasetti?

Kommentit (111)

Vierailija
61/111 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

WTF on myös hämmentävä tauti

Vierailija
62/111 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varvashikisyndrooma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/111 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kroonistunut EVVK, tää jäi burnoutin jälkitautina päälle. Lisäksi on ajoittain ollut KVG-oireita. Nämä heikentää jonkin verran toimintakykyäni nykyisessä aspa-työssä, eläkkeelle jo haluaisin.

Vierailija
64/111 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli ero, kun miehelle puhkesi YMCA. 

Vierailija
65/111 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

WTF on myös hämmentävä tauti

Mulla on varmaan tää, kun maailman meno tuntuu välillä niin kummalliselta.

Mutta jos oikeasti on olemassa VHS-tauti, niin kertokaa nyt ihmeessä ap:lle joku joka tietää, vaikka tämä hauska vitsiketju onkin!

Vierailija
66/111 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on DDR. Lääkärien mukaan olen aivopesty, koska katsoin lapsena Nukkumattia, tuota iloista Itä-Saksan lähettilästä, joka ajeli Trabantilla ja kävi pioneerileireillä ja avaruudessa.

Vierailija
67/111 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille voi iskeä keväisin MGM. Murahtelevat kuin leijonat ja kuvittelevat olevansa kuin Clark Gable.

Vierailija
68/111 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

USA diagnoosini myötä sain selityksen ylensyömiselleni ja roskaruokariippuvuudelleni

Vierailija
69/111 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusikkopuolisollani on ollut 80-luvulta asti NKOTB

Vierailija
70/111 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin raksa-alalla ja mulla diagnosoitiin YIT. Halusin toisen mielipiteen, mutta ei olis kannattanut, koska selvisikin että diagnoosi onkin YT. Nyt olen työtön.

Vierailija
71/111 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaivaa krooninen SOS ja olen jatkuvasti hälytystilassa.

Vierailija
72/111 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetusalalla joka toiselle puhkeaa tutkimusten mukaan HOJKS. Pieni vähemmistö kärsii ammattitautina VSOP:sta.

Vierailija
73/111 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla diagnosoitiin CIA ja KGB :( elämä on rankkaa näiden kahden kanssa, koska oiree kumoavat toisiaan koko ajan. Vähän jakomielitautinen olo :( Eikä tähän ole mitään lääkettä

Minun mielestäni KGB on poistettu tautiluokituksesta jo vuosia sitten. Se on nykyään GRU, mutta uusi tutkimustieto osoittaa, että ennuste ei ole ainakaan parempi.

Oletko varma ettei sulla ole vain KHL?

Voi kiitos tiedosta. Pitääpä tutkia tuota GRU:ta tarkemmin ja pyytää lääkäriä päivittämään oireet. Uskoisin, että KHL ei ole  minulla, kävin lukemassa tietoa oireita ja ei ne ainakaan täyttyneet, ainakaan täysin

Pidä nyt pää kylmänä äläkä googlaile oireita liikaa, just noiden kahden kohdalla löytyy netistä kaikenlaista soopaa.

Vierailija
74/111 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla diagnosoitiin CIA ja KGB :( elämä on rankkaa näiden kahden kanssa, koska oiree kumoavat toisiaan koko ajan. Vähän jakomielitautinen olo :( Eikä tähän ole mitään lääkettä

Minun mielestäni KGB on poistettu tautiluokituksesta jo vuosia sitten. Se on nykyään GRU, mutta uusi tutkimustieto osoittaa, että ennuste ei ole ainakaan parempi.

Oletko varma ettei sulla ole vain KHL?

Voi kiitos tiedosta. Pitääpä tutkia tuota GRU:ta tarkemmin ja pyytää lääkäriä päivittämään oireet. Uskoisin, että KHL ei ole  minulla, kävin lukemassa tietoa oireita ja ei ne ainakaan täyttyneet, ainakaan täysin

Voisiko se olla fsb? Joillakin kuulemma vanha kgb oireilee ja joku stasi. Naapuri kertoi, oli tutkinut asiaa.

Vierailija
75/111 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on EU. Menee hitosti rahaa lääkitykseen.

Vierailija
76/111 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on DDR. Lääkärien mukaan olen aivopesty, koska katsoin lapsena Nukkumattia, tuota iloista Itä-Saksan lähettilästä, joka ajeli Trabantilla ja kävi pioneerileireillä ja avaruudessa.

DDR:n pahin oire on se kun potilas rakentaa muurin ympärillensä.

Vierailija
77/111 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla yhtä feikki kuten assburger.

Sehän on natsin keksimä, look it up!

Vierailija
78/111 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sairastan terminaalivaiheessa olevaa SDP:tä. Oireina muun muassa pakottava tarve ottaa velkaa ja lähettää kaikki rahat ulkomaille. Nigerialaiset sotilaat ovat innoissaan taudistani. 

Vierailija
79/111 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on NMT, kuulemma ikään liittyvää.

Vierailija
80/111 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pahana IG ja Yt,, mut kyl se siitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi