Lapsellani diagnosoitiin VHS, siis mitä?! Mikä se on?
Kommentit (111)
Mulla on kroonistunut EVVK, tää jäi burnoutin jälkitautina päälle. Lisäksi on ajoittain ollut KVG-oireita. Nämä heikentää jonkin verran toimintakykyäni nykyisessä aspa-työssä, eläkkeelle jo haluaisin.
Meille tuli ero, kun miehelle puhkesi YMCA.
Vierailija kirjoitti:
WTF on myös hämmentävä tauti
Mulla on varmaan tää, kun maailman meno tuntuu välillä niin kummalliselta.
Mutta jos oikeasti on olemassa VHS-tauti, niin kertokaa nyt ihmeessä ap:lle joku joka tietää, vaikka tämä hauska vitsiketju onkin!
Minulla on DDR. Lääkärien mukaan olen aivopesty, koska katsoin lapsena Nukkumattia, tuota iloista Itä-Saksan lähettilästä, joka ajeli Trabantilla ja kävi pioneerileireillä ja avaruudessa.
Miehille voi iskeä keväisin MGM. Murahtelevat kuin leijonat ja kuvittelevat olevansa kuin Clark Gable.
USA diagnoosini myötä sain selityksen ylensyömiselleni ja roskaruokariippuvuudelleni
Muusikkopuolisollani on ollut 80-luvulta asti NKOTB
Mä olin raksa-alalla ja mulla diagnosoitiin YIT. Halusin toisen mielipiteen, mutta ei olis kannattanut, koska selvisikin että diagnoosi onkin YT. Nyt olen työtön.
Mua vaivaa krooninen SOS ja olen jatkuvasti hälytystilassa.
Opetusalalla joka toiselle puhkeaa tutkimusten mukaan HOJKS. Pieni vähemmistö kärsii ammattitautina VSOP:sta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla diagnosoitiin CIA ja KGB :( elämä on rankkaa näiden kahden kanssa, koska oiree kumoavat toisiaan koko ajan. Vähän jakomielitautinen olo :( Eikä tähän ole mitään lääkettä
Minun mielestäni KGB on poistettu tautiluokituksesta jo vuosia sitten. Se on nykyään GRU, mutta uusi tutkimustieto osoittaa, että ennuste ei ole ainakaan parempi.
Oletko varma ettei sulla ole vain KHL?
Voi kiitos tiedosta. Pitääpä tutkia tuota GRU:ta tarkemmin ja pyytää lääkäriä päivittämään oireet. Uskoisin, että KHL ei ole minulla, kävin lukemassa tietoa oireita ja ei ne ainakaan täyttyneet, ainakaan täysin
Pidä nyt pää kylmänä äläkä googlaile oireita liikaa, just noiden kahden kohdalla löytyy netistä kaikenlaista soopaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla diagnosoitiin CIA ja KGB :( elämä on rankkaa näiden kahden kanssa, koska oiree kumoavat toisiaan koko ajan. Vähän jakomielitautinen olo :( Eikä tähän ole mitään lääkettä
Minun mielestäni KGB on poistettu tautiluokituksesta jo vuosia sitten. Se on nykyään GRU, mutta uusi tutkimustieto osoittaa, että ennuste ei ole ainakaan parempi.
Oletko varma ettei sulla ole vain KHL?
Voi kiitos tiedosta. Pitääpä tutkia tuota GRU:ta tarkemmin ja pyytää lääkäriä päivittämään oireet. Uskoisin, että KHL ei ole minulla, kävin lukemassa tietoa oireita ja ei ne ainakaan täyttyneet, ainakaan täysin
Voisiko se olla fsb? Joillakin kuulemma vanha kgb oireilee ja joku stasi. Naapuri kertoi, oli tutkinut asiaa.
Mulla on EU. Menee hitosti rahaa lääkitykseen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on DDR. Lääkärien mukaan olen aivopesty, koska katsoin lapsena Nukkumattia, tuota iloista Itä-Saksan lähettilästä, joka ajeli Trabantilla ja kävi pioneerileireillä ja avaruudessa.
DDR:n pahin oire on se kun potilas rakentaa muurin ympärillensä.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla yhtä feikki kuten assburger.
Sehän on natsin keksimä, look it up!
Itse sairastan terminaalivaiheessa olevaa SDP:tä. Oireina muun muassa pakottava tarve ottaa velkaa ja lähettää kaikki rahat ulkomaille. Nigerialaiset sotilaat ovat innoissaan taudistani.
Mulla on NMT, kuulemma ikään liittyvää.
Mulla on pahana IG ja Yt,, mut kyl se siitä
WTF on myös hämmentävä tauti