Lapsellani diagnosoitiin VHS, siis mitä?! Mikä se on?
Kommentit (111)
Mulla on kauheat KÄTY-bile oireet. Vanhemmat ei jaksa, kun kämppä on vähän väliä aivan sekaisin :/ En vain voi tälle mitään
Taitaa olla yhtä feikki kuten assburger.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen itse huomannut että minulla on ABC.
mistä tää on lyhenne? Kiinnostaa, kun olen huomannut ABC-piirteitä lapsessani, mutta en ole löytänyt tuota lyhenteen merkitystä, että mistä se on.
Anopilla on sekä YK että WHO, eipä ihme, että sillä on suuruudenhulluja piirteitä. Lääkäri totesi, että seuraava vaihe on sitten UKK, jos ei nyt lääkitys auta.
Mulla on diagnosoitu 2CV. Onneksi on hitaasti etenevä.
Minä olen saanut jo 18-vuotiaana B-kortin. Tässä sitä pällistellään asian kanssa edelleen.
Tunsin olevani ihan hukassa ja minulla todettiin GPS häiriö.
Töissä on paljon wt-henkilöitä. Toivon, ettei se ajan mittaan tartu. Olen suunnitellut jo firman vaihtoa.
Mulla diagnosoitiin USSR. V.ttu mikä olo. Ikivanha tauti mutta näköjään voimissa vielä. On alkanut leviämään taas helmikuussa ympäri Eurooppaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla diagnosoitiin USSR. V.ttu mikä olo. Ikivanha tauti mutta näköjään voimissa vielä. On alkanut leviämään taas helmikuussa ympäri Eurooppaa.
Eikös BMW:ssä ole vähän samanlaiset oireet? Mahtailua, narsismia ymv?
Mutta kun vanha kunnon DDR alkaa taas jomottaa niin saikkua vaan!
Tiiättekö nää tyypit, jotka sanoo että WWF on sellainen ihmisen luonnollinen tila, ei mikään sairaus. No älä, mulla oli kuukauden silmänaluset kuin Ähtärin pandoilla!
Mulla on vaivoina mummolta peritty YYA. Nykymaailmassa se on todella hurja tauti.
Miehellä diagnosoitiin viimeviikolla BMW, ja kyllähän nuo oireet tosiaan on aika pahoja, esim. ostelee jatkuvasti uusia autoja ja etenkin pemareita. Koko talo täynnä autojulisteita. Onko kenelläkään tietoa mistä löytyisi BMW-oireyhtymästä kärsivien läheisten vertaistukiryhmä? Kiitos jos joku vastaa.
Mulla on VR joka aiheuttaa sitä että olen aina myöhässä :(
Olen pari vuotta ihmetellyt miksi minulla on suuruudenhulluja ajatuksia ja haluan kyykyttää muita ihmisiä. Sain hiljattain diagnoosin, NWOhan se...
Vulva Horror Syndrome