Lapsellani diagnosoitiin VHS, siis mitä?! Mikä se on?
Kommentit (111)
Mulla on ollut joskus THL. Ei saanut mitään juuri tehdä pariin vuoteen, rajoitti kyllä elämää.
VHS diagnoosin saanut on kansankielellä vidiootti.
Mulla oli 15 v sitten MP3, oli tosi ankara tauti. Kesti monta vuotta. Jatkuvasti oli olo, että korvat on tukossa enkä kuule mitään. Sittemmin kuulo on palautunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla diagnosoitiin CIA ja KGB :( elämä on rankkaa näiden kahden kanssa, koska oiree kumoavat toisiaan koko ajan. Vähän jakomielitautinen olo :( Eikä tähän ole mitään lääkettä
Minun mielestäni KGB on poistettu tautiluokituksesta jo vuosia sitten. Se on nykyään GRU, mutta uusi tutkimustieto osoittaa, että ennuste ei ole ainakaan parempi.
Oletko varma ettei sulla ole vain KHL?
Voi kiitos tiedosta. Pitääpä tutkia tuota GRU:ta tarkemmin ja pyytää lääkäriä päivittämään oireet. Uskoisin, että KHL ei ole minulla, kävin lukemassa tietoa oireita ja ei ne ainakaan täyttyneet, ainakaan täysin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen itse huomannut että minulla on ABC.
mistä tää on lyhenne? Kiinnostaa, kun olen huomannut ABC-piirteitä lapsessani, mutta en ole löytänyt tuota lyhenteen merkitystä, että mistä se on.
Latinalaisesta nimestä "Aivan Berseen Cuti"
GPS on aika paha; on jotenkin kartalla, mutta silti ihan hukassa ihminen.
Onko kenelläkään kokemusta ADSL:stä? Sain juuri viime viikolla diagnoosin ja olen vieläkin ihan shokissa.
Vierailija kirjoitti:
Jos diagnosoidaan RIP , on asiat huonolla mallilla ja kannattaa väsätä testamenttia.
mulla todettiin DNR ja sanottiin, että on toin RIP:n esiaste :( se on varmaan nyt sitten menoa nyt :( :( Ei voi kuulemma hoitaa mitenkään, eikä ole löydetty tähän lääkitystä. Eivät vielä osaa oikein edes täysin selittää mistä tää johtuu. On olemassa monta eri selitystä, mutta mikään niistä ei ole voinut täysin selittää taudin syntyä
VHS:ni oirehtii, mille lääkärille vien sen, yrittää viestiä mulle jotain vilkuttelemalla nro kakkosta etupaneelin näytössä silloin tällöin, minä en vaan ymmärrä häntä!
Mulla todettiin HPK. Olen niin onnellinen, että vihdoinkin ymmärrän miksi olen tällöinen kuin olen. Olen ihan normaali paitsi, että on tuo HPK, mikä tekee sen, että näen maailman vähän eri tavalla kuin muut. Oli kyllä helpotus, ettei sen vakavampaa
Vierailija kirjoitti:
VHS:ni oirehtii, mille lääkärille vien sen, yrittää viestiä mulle jotain vilkuttelemalla nro kakkosta etupaneelin näytössä silloin tällöin, minä en vaan ymmärrä häntä!
lyö sitä vaan vasaralla. Ei sille enää mitään voi.
Hirvein kohtalo on SDP. Tauti on krooninen ja siihen kuolee lopulta. Melkein kaikilla vanhemmilla suomalaisilla on lapsuudessa saatu SDP ja siitä ei parane koskaan.
Vitunhomosuvakki. Yleinen pääkaupunkiseudulla ja yliopistojen vähän helpommilla linjoilla.
Vierailija kirjoitti:
Mun lapsella FBI
voi ei se on siis Fu*ing BI... tai noh, eikai se niin vakavaa. Nykyään kaikki kukat saa kukkia.
Jos on liikaa vauhtia ja tuntee itsensä uhatuksi, voi tulla JASSM. Häveliäästi iskee ihmiseen.
Mulle diagnosoitiin akuutti EVVK vuosi sitten kun ilmoitin että maskeja en käytä enkä rokotuksia ota ja passilla voivat pyyhkiä p*rs*ensä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen itse huomannut että minulla on ABC.
Mulla vielä D tuohon päälle. Eipä ole monella ABCD-diagnoosia!
Jos diagnosoidaan RIP , on asiat huonolla mallilla ja kannattaa väsätä testamenttia.