Lapsellani diagnosoitiin VHS, siis mitä?! Mikä se on?
Kommentit (111)
Ei se mitään, mäkin olen vähän DVD. Ei tarvitse hävetä.
Betamax ois ollu paljon parempi tauti, mutta lampaat meni ja hommas itelleen VHS:n.
Mulla diagnosoitiin CIA ja KGB :( elämä on rankkaa näiden kahden kanssa, koska oiree kumoavat toisiaan koko ajan. Vähän jakomielitautinen olo :( Eikä tähän ole mitään lääkettä
Minä olen itse huomannut että minulla on ABC.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen itse huomannut että minulla on ABC.
mistä tää on lyhenne? Kiinnostaa, kun olen huomannut ABC-piirteitä lapsessani, mutta en ole löytänyt tuota lyhenteen merkitystä, että mistä se on.
Mulla on IKEA, tosi raskasta ja oireet pahana olleet jo vuosikausia. Pakko syödä ikeapulliakin koko ajan. Mies on uhannut jättää, jos en hoida itseäni kuntoon. Ei jaksaisi rampata Ikeassa koko ajan enää.
Kunhan ei ole HIFK - se olisi paha syndrooma
Mun mielestä LOL on yksi pahimmista sairauksista joita on.
Kasettihan se on. Toivottavasti kenelläkään ei ole body shopia. V viittaa toisaalta sanaan vehicle.
VHS kuuluu retroviruksien ryhmään. Mutta onneksi sentään se eikä Beta, johon ei enää nykyään löydy asiantuntijoita eikä hoitovälineitä.
Mulla diagnosoitiin toi YK. Hirveä hulina koko ajan 🥺
Vierailija kirjoitti:
Mulla diagnosoitiin CIA ja KGB :( elämä on rankkaa näiden kahden kanssa, koska oiree kumoavat toisiaan koko ajan. Vähän jakomielitautinen olo :( Eikä tähän ole mitään lääkettä
Minun mielestäni KGB on poistettu tautiluokituksesta jo vuosia sitten. Se on nykyään GRU, mutta uusi tutkimustieto osoittaa, että ennuste ei ole ainakaan parempi.
Oletko varma ettei sulla ole vain KHL?
Mulla oli betamax -89 ja en ikinä toipunut siitä. Todettiin -91, että on long betamax. Yhä vaivaa:(
VHS ja CD! Diagnosoitiin siis myö s tää CD, mutta mitä nää diagnoosit on? Lääkäri ei suostunut kertonaan :(