Jos saisit näyttää miltä vain, niin miltä haluaisit näyttää?
Kommentit (56)
Marilyn Monroelta. Pieneltä ja kurvikkaalta.
Olen pitkä, hoikka ja täysin muodoton :(
Heh, mä vaihtaisin lajia kokonaan, ihmisenä on tylsä olla. Haarapääskyn lentotaito on huikea, joten sanotaan se. Kauniimpiakin lintuja tosin on, mutta mennään taidot edellä :D
Haluaisin näyttää itseltäni. Hoikistua haluaisin noin 5 kiloa, mutta loppu viimein sillä ei näköjään olekaan kamalasti väliä, koska silti valitsisin itseni.
Minnihiiri. Varmasti katseet kääntyisivät. Pitäisi sitten se pipon tekeminen hieman soveltaa.
Hoikka, lihaksikas vartalo isolla takapuolella. Pitkä ja paksu vaalea tai punainen tukka. Sopivan kokoinen pieni nenä ja isot tähtisilmät. Sopivat pusuhuulet ja b-kupin rinnat.
Julia Robertsin ulkonäkö olisi tosi jees. Ei perinteisellä tavalla kaunis. Iso suu ja paksut kiharat hiukset. Silmät voisi olla isommat.
Haluaisin näyttää täysin huomaamattomalta eli näkymättömältä, voisin tehdä kaikkea kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä vähän kadehdin sellaisia ihmisiä , jotka aina näyttää tosi "freesiltä" ja tyylikkäältä.
En tiedä miten tekevät sen, olipa siis ikä mikä tahansa. ANtakaa hyvät ihmiset vinkkiä . Kaisa Wallinheimo on esim. yksi esimerkki tästä . Tiedän, että heidän perheessä liikunta on tietysti tärkeä osa elämää
Huomaa taas miten eri tavalla ihmiset näkee asiat. Minä en esim. näe tuossa mitään erityisen freesiä tai tyylikästä. Tavallinen keski-ikäinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vähän kadehdin sellaisia ihmisiä , jotka aina näyttää tosi "freesiltä" ja tyylikkäältä.
En tiedä miten tekevät sen, olipa siis ikä mikä tahansa. ANtakaa hyvät ihmiset vinkkiä . Kaisa Wallinheimo on esim. yksi esimerkki tästä . Tiedän, että heidän perheessä liikunta on tietysti tärkeä osa elämää
Huomaa taas miten eri tavalla ihmiset näkee asiat. Minä en esim. näe tuossa mitään erityisen freesiä tai tyylikästä. Tavallinen keski-ikäinen nainen.
No onhan se nyt ollut huippu-urheilija nuorempana. Kyllä se näkyy kropassa.
Haluaisin olla vain vähän parempi versio itsestäni. 5-10 cm pidempi ja sirompi. Rasvan tilalle sopivasti lihaksia, hieman leveämpi lantio ja kapeampi vyötärö sekä hartiat ja selkä. Selkä saisi olla hieman nykyistä lyhyempi ja jalat taasen hieman pidemmät. Iho saisi olla virheettömämpi ja kasvot valokuvan kauniit (näytän aina kamalalta kuvissa, peilissä melko ok). Olisi ehkä kiva olla vihreä tai ruskeasilmäinen.
Vierailija kirjoitti:
Marilyn Monroelta. Pieneltä ja kurvikkaalta.
Olen pitkä, hoikka ja täysin muodoton :(
Marilyn oli 168cm, eli ei edes kovin pieni.
165cm 55-60kg täydellinen iho, ei aknesta jälkeäkään tai muista iho-ongelmista. Hartialinja olisi suora, ei toispuolinen yhtään, kummatkin rinn. samankokoiset.
Minusta olisi hauska näyttää Muumimammalta.