Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit näyttää miltä vain, niin miltä haluaisit näyttää?

Vierailija
30.07.2022 |

?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi hauska näyttää Muumimammalta. 

Vierailija
42/56 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläiseltä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marilyn Monroelta. Pieneltä ja kurvikkaalta.

Olen pitkä, hoikka ja täysin muodoton :(

Vierailija
44/56 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo Soinilta

N37

Vierailija
45/56 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mä vaihtaisin lajia kokonaan, ihmisenä on tylsä olla. Haarapääskyn lentotaito on huikea, joten sanotaan se. Kauniimpiakin lintuja tosin on, mutta mennään taidot edellä :D

Vierailija
46/56 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin näyttää itseltäni. Hoikistua haluaisin noin 5 kiloa, mutta loppu viimein sillä ei näköjään olekaan kamalasti väliä, koska silti valitsisin itseni.

Vierailija
47/56 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnihiiri. Varmasti katseet kääntyisivät. Pitäisi sitten se pipon tekeminen hieman soveltaa.

Vierailija
48/56 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka, lihaksikas vartalo isolla takapuolella. Pitkä ja paksu vaalea tai punainen tukka. Sopivan kokoinen pieni nenä ja isot tähtisilmät. Sopivat pusuhuulet ja b-kupin rinnat.

Vierailija
49/56 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julia Robertsin ulkonäkö olisi tosi jees. Ei perinteisellä tavalla kaunis. Iso suu ja paksut kiharat hiukset. Silmät voisi olla isommat.

Vierailija
50/56 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin näyttää täysin huomaamattomalta eli näkymättömältä, voisin  tehdä kaikkea kivaa.

Vierailija
51/56 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vähän kadehdin sellaisia ihmisiä , jotka aina näyttää tosi "freesiltä" ja tyylikkäältä. 

En tiedä miten tekevät sen, olipa siis ikä mikä tahansa. ANtakaa hyvät ihmiset vinkkiä . Kaisa Wallinheimo on esim. yksi esimerkki tästä . Tiedän, että heidän perheessä liikunta on tietysti tärkeä osa elämää 

Huomaa taas miten eri tavalla ihmiset näkee asiat. Minä en esim. näe tuossa mitään erityisen freesiä tai tyylikästä. Tavallinen keski-ikäinen nainen.

Vierailija
52/56 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä vähän kadehdin sellaisia ihmisiä , jotka aina näyttää tosi "freesiltä" ja tyylikkäältä. 

En tiedä miten tekevät sen, olipa siis ikä mikä tahansa. ANtakaa hyvät ihmiset vinkkiä . Kaisa Wallinheimo on esim. yksi esimerkki tästä . Tiedän, että heidän perheessä liikunta on tietysti tärkeä osa elämää 

Huomaa taas miten eri tavalla ihmiset näkee asiat. Minä en esim. näe tuossa mitään erityisen freesiä tai tyylikästä. Tavallinen keski-ikäinen nainen.

No onhan se nyt ollut huippu-urheilija nuorempana. Kyllä se näkyy kropassa.

Vierailija
53/56 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla vain vähän parempi versio itsestäni. 5-10 cm pidempi ja sirompi. Rasvan tilalle sopivasti lihaksia, hieman leveämpi lantio ja kapeampi vyötärö sekä hartiat ja selkä. Selkä saisi olla hieman nykyistä lyhyempi ja jalat taasen hieman pidemmät. Iho saisi olla virheettömämpi ja kasvot valokuvan kauniit (näytän aina kamalalta kuvissa, peilissä melko ok). Olisi ehkä kiva olla vihreä tai ruskeasilmäinen.

Vierailija
54/56 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marilyn Monroelta. Pieneltä ja kurvikkaalta.

Olen pitkä, hoikka ja täysin muodoton :(

Marilyn oli 168cm, eli ei edes kovin pieni.

Vierailija
55/56 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brigitte Bardot nuorena.

Vierailija
56/56 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

165cm 55-60kg täydellinen iho, ei aknesta jälkeäkään tai muista iho-ongelmista. Hartialinja olisi suora, ei toispuolinen yhtään, kummatkin rinn. samankokoiset. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi