Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit näyttää miltä vain, niin miltä haluaisit näyttää?

Vierailija
30.07.2022 |

?

Kommentit (56)

Vierailija
22/56 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin nainen kissankorvilla ja ehtymättömällä libidolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No edes nuoremmalta versiolta itsestäni. Sekin riittäisi. Ennen ylipainoa, alleja ja helttaa.

Vierailija
24/56 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vähän kadehdin sellaisia ihmisiä , jotka aina näyttää tosi "freesiltä" ja tyylikkäältä. 

En tiedä miten tekevät sen, olipa siis ikä mikä tahansa. ANtakaa hyvät ihmiset vinkkiä . Kaisa Wallinheimo on esim. yksi esimerkki tästä . Tiedän, että heidän perheessä liikunta on tietysti tärkeä osa elämää 

Minä en tosiaankaan osaa. Pieleen menee nämä yritykset aina. Mikään lopputulos ei kestä pitkään.

Vierailija
25/56 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metsänpeikko, hännän kanssa.... Tilipitappi, Tilipitappi.... Loppuisi se mekkaaminen, hiustenlaitto ja vaatteitten kanssa sämppääminen.

Mä tuun sun kaveriksi! Muutetaan tölliin!

Vierailija
26/56 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että tästä tämän parhaampaa tulisi. Loput pitää hoitaa tyylikkäästi.

Vierailija
27/56 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielestäni ihan nätti, mutta ottaisin paremman ihon, isommat silmät, pienemmän nenän ja hoikemman ulkomuodon. En ehkä kuitenkaan haluaisi olla erityisen kaunis, tykkään siitä etten herätä huomiota.

Vierailija
28/56 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nykyinen ulkonäkö riittää mulle.

Vierailija
29/56 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vähän kadehdin sellaisia ihmisiä , jotka aina näyttää tosi "freesiltä" ja tyylikkäältä. 

En tiedä miten tekevät sen, olipa siis ikä mikä tahansa. ANtakaa hyvät ihmiset vinkkiä . Kaisa Wallinheimo on esim. yksi esimerkki tästä . Tiedän, että heidän perheessä liikunta on tietysti tärkeä osa elämää 

Mun piti ihan googlata, kuka on Kaisa Wallinheimo. En näytä ainakaan kuvista päätellen mitenkään erityisen freesiltä tai tyylikkäältä. Anteeksi nyt, että sanon, mutta aivan tavis eikä erotu massasta mitenkään. Ihan kivannäköinen ja hoikka toki. Joissain kuvissa liikunnallisuus näkyy, joissain ei.

Vierailija
30/56 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun piti ihan googlata, kuka on Kaisa Wallinheimo. En näytä ainakaan kuvista päätellen mitenkään erityisen freesiltä tai tyylikkäältä. Anteeksi nyt, että sanon, mutta aivan tavis eikä erotu massasta mitenkään. Ihan kivannäköinen ja hoikka toki. Joissain kuvissa liikunnallisuus näkyy, joissain ei.

* Ei näytä

Vierailija
31/56 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan ole ollut missi, oikeasti ei tarvitse olla missi. Paljon helpompi on löytää mies, jos ei herätä ääripään huomiota..

Jokin kivannäköinen keskivertonainen vie parhaat miehet mennentunnen kauneuskuningattarien edestä.

Vierailija
32/56 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä yhteenlasketut tulo on lähellä 300 000 eur. En ole kaunotar ja mieheni ei varmasti ole maailman komein. Tullaan näköjään juttuun ja muutenkin toimeen keskenämme.

Vierailija
33/56 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen nimiseltä mallilta kuin Cintia Dicker.

Punaiset hiukset, pisamia, vaaleat silmät, Sports Illustrated-kroppa

Vierailija
34/56 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en koskaan ole ollut missi, oikeasti ei tarvitse olla missi. Paljon helpompi on löytää mies, jos ei herätä ääripään huomiota..

Jokin kivannäköinen keskivertonainen vie parhaat miehet mennentunnen kauneuskuningattarien edestä.

Eihän monet missit ole edes kovin kauniita. Ovat runsaasti meikattu. Hoikkia toki.

Jos jotain, niin haluaisin olla intiaanin ja kauniin latinon sekoitus. Sysimusta suora tukka, tummahko iho, isot ruskeat silmät ja suora ylväs nenä.

Oikein naispuolisen soturin voimakas ja jäntevä kroppa. Pitkät raajat.

Herättäisikö ihastusta ja kunnioitusta.

Vierailija
35/56 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, mukavan näköinen nainen mutta kuvista ei välity erityisemmin freesiys tai tyylikkyys, pikemminkin hyvin tavallinen nainen.

Vierailija
36/56 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän monet missit ole edes kovin kauniita. Ovat runsaasti meikattu. Hoikkia toki.

Jos jotain, niin haluaisin olla intiaanin ja kauniin latinon sekoitus. Sysimusta suora tukka, tummahko iho, isot ruskeat silmät ja suora ylväs nenä.

Oikein naispuolisen soturin voimakas ja jäntevä kroppa. Pitkät raajat.

Herättäisikö ihastusta ja kunnioitusta.

Ei meikkiä, olisin ihan täydellinen ilman. Paksut pitkät mustat ripset ja tummat kulmat. Haukan näkö. Oikein puhkuisin elinvoimaa.

Vierailija
37/56 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaanapelkosmaiselta. Haluaisin käyttää keltaisia vaatteita, mutta ei ne tällaiselle kalmankalpealle sovi. 

Vierailija
38/56 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tavishan Kaisa onkin. Ihan tavallinen liikunnanopettaja. Ei minkään valtakunnan julkkis.

t. eri

Vierailija
39/56 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluisin näyttää xenalta ja olla yhtä vahva

Vierailija
40/56 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, mukavan näköinen nainen mutta kuvista ei välity erityisemmin freesiys tai tyylikkyys, pikemminkin hyvin tavallinen nainen.

Mitä vikaa tavallisuudessa? Miksi pitäisi olla jotain erityistä aina?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi