Jos saisit näyttää miltä vain, niin miltä haluaisit näyttää?
Kommentit (56)
Sanni totesi kerran että näytän ihan prinsessalta, pidän siitä kii.
19-v. itseltäni. Hiukan kapeampi nenä ja kapeammat reidet ja pohkeet mutta muuten
Samalta kuin armeijassa. Tai edes sama painoindeksi.
t. Läski
Pitkä, tumma, perussöpön sijaan ns. komea nainen. Pitkä ja tumma olen, mutta olisin mieluiten vähän enemmän etelä-eurooppalaisen tai lattarin näköinen. Tyyliin Salma Hayek tai Sofia Vergara.
Alica Schmithiä olisi kiva muistuttaa.
Androgyyni, hyvin laiha keski-ikäinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Alica Schmithiä olisi kiva muistuttaa.
Kirjoitusvirhe, po. Schmidt
Bella Hadidilta tai joltain muulta huippumallilta. Haluaisin olla tosi hoikka, pitkäjalkainen ja siro. En käyttäisi yhtään meikkiä.
Mä vähän kadehdin sellaisia ihmisiä , jotka aina näyttää tosi "freesiltä" ja tyylikkäältä.
En tiedä miten tekevät sen, olipa siis ikä mikä tahansa. ANtakaa hyvät ihmiset vinkkiä . Kaisa Wallinheimo on esim. yksi esimerkki tästä . Tiedän, että heidän perheessä liikunta on tietysti tärkeä osa elämää
Ei oo kiva näyttää naispuoliselta Lauri Tähkältä.
Samalta kuin ollessani n. 2-3 kk raskaana esikoista odottaessa 20-vuotiaana eli tosi nätiltä ja elinvoimaiselta isoilla tisseillä. Ihmiseltä, jolta ei odoteta liikoja, voin sitten aina yllättää iloisesti. :D
Tai jos ihan surrealistiseksi saa vetää nyt mielellään omaisin myös toimivat Pegasoksen siivet, jonkinlaisen marakatin vartalon (ja kiipeilytaidot) ja ehkä merenneidon pyrstön ja vaikka kidukset keuhkojen lisäksi.
Haluaisin olla hoikempi ja lihaksikkaampi. Sellaisen urheilullisen ja terveen näköinen. Onneksi nämä on asioita joihin voi vaikuttaa,kun vaan löytäisi motivaatiota ja jaksamista. Elän nytkin suht terveellisesti, mutta parantamisen varaa on.
Nythän Putinin sairausloman ajaksi on suunniteltu Putin-hologrammia esiintyjäksi. Aika hurjaa
Metsänpeikko, hännän kanssa.... Tilipitappi, Tilipitappi.... Loppuisi se mekkaaminen, hiustenlaitto ja vaatteitten kanssa sämppääminen.
Mä haluaisin näyttää niiltä saksalaissarjojen upeilta keski-ikäisiltä daameilta.
Ihan hemmetin kauniilta ja laihalta.