Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten on mahdollista että joku saa vahingossa lapsia kerta toisensa jälkeen?

Vierailija
30.07.2022 |

Siis tyyliin neljäs vahinkolapsi? Tänä päivänä kun on kaikki ehkäisyt sun muut saatavilla? Voisiko joku selittää?

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tänne enää lapsia kannata tehdä. Joutuvat kärsimään elinolosuhteitten loppumisesta.

Vierailija
82/86 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tullut kaksi kertaa vahingossa raskaaksi. Nuorena lääkäri totesi etten tulisi ikinä saamaan lapsia luonnollisesti fysiologisen poikkeaman takia. No niin vaan kävi että 34-vuotiaana tulin raskaaksi :D. Tässä välissä olin kuitenkin ollut 11-vuotta parisuhteessa jossa harrastettu seksiä ilman ehkäisyä. Aika kauan kesti siis tämän vahingon tapahtuminen. Toisen kerran tulin raskaaksi pian ensimmäisen raskauden jälkeen, tällä kertaa väärin asennetun kierukan läpi.

Pidit siis lapset kuitenkin?

Juu oli iloinen yllätys alkushokin jälkeen :). Toinen raskaus meni valitettavasti kesken mutta tämä yksi ihmelapsi saatiin vaikka ei olisi pitänyt olla mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tullut kaksi kertaa vahingossa raskaaksi. Nuorena lääkäri totesi etten tulisi ikinä saamaan lapsia luonnollisesti fysiologisen poikkeaman takia. No niin vaan kävi että 34-vuotiaana tulin raskaaksi :D. Tässä välissä olin kuitenkin ollut 11-vuotta parisuhteessa jossa harrastettu seksiä ilman ehkäisyä. Aika kauan kesti siis tämän vahingon tapahtuminen. Toisen kerran tulin raskaaksi pian ensimmäisen raskauden jälkeen, tällä kertaa väärin asennetun kierukan läpi.

Te ette käyttäneet ehkäisyä ekalla kerralla, joten se ei ollut vahinko.

Käyttäisitkö itse jos useampi lääkäri olisi todennut raskautumisen kohdallasi mahdottomaksi?

Vierailija
84/86 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On naisia jotka eivät saa lapsia,ja naisia jotka tulee heti raskaaksi,voin sanoa että myös tuo jälkimmäinen on kirous, ei ole kiva kun seksistä tulee tressiä ja joudut heti miettii että nytkö oot taas raskaana..itselläni on ehkäisy,mutta silti 4 lasta olen synnyttänyt ja 5 aborttia tehnyt..on tämäkin joku sairaus kun tulee melkein seksin harrastimesta raskaaksi,ja ei me jyystetä kuin Aro puput vaan välillä on kuukausien tauko myös..olen pyytänyt kohdun poistoa mutta eivät suostu siihen..joten näillä mennään

Vierailija
85/86 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös nämä lapsikennelit ole yleensä uskovaisia, joten kai niitä jostain pyhästä hengestä sikiää

Vierailija
86/86 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mun tuttava on lisääntynyt eri miehille, koska hänellä on tietääkseni epävakaa persoonallisuushäiriö. Impulsiivinen ihminen. Ei ole myöskään älynlahjoilla siunattu.