Miten on mahdollista että joku saa vahingossa lapsia kerta toisensa jälkeen?
Siis tyyliin neljäs vahinkolapsi? Tänä päivänä kun on kaikki ehkäisyt sun muut saatavilla? Voisiko joku selittää?
Kommentit (86)
Ikävä totuus, mutta monet sosiaalitapaukset hankkivat paljon lapsia ihan lapsilisien takia. Olen todistanut tällaisen perheen lasten laiminlyötyä elämää.
Se on se kun ei paljon järki päätä paina. Kyllähän jokainen pitää tuollaista ihmistä jotenkin vähälahjaisena.
Olen tullut kaksi kertaa vahingossa raskaaksi. Nuorena lääkäri totesi etten tulisi ikinä saamaan lapsia luonnollisesti fysiologisen poikkeaman takia. No niin vaan kävi että 34-vuotiaana tulin raskaaksi :D. Tässä välissä olin kuitenkin ollut 11-vuotta parisuhteessa jossa harrastettu seksiä ilman ehkäisyä. Aika kauan kesti siis tämän vahingon tapahtuminen. Toisen kerran tulin raskaaksi pian ensimmäisen raskauden jälkeen, tällä kertaa väärin asennetun kierukan läpi.
idiootit lisääntyy kirjoitti:
10 luokan jälkeen älykkyys testi jos reputtaa pakko sterilisointi teini tiineenä ohjelmassakin poikkeuksetta kaikilla tatuoinnit ja niitit naamassa osoittaa jo älykkyyden puutteen.
Sun oma ulosanti on kyllä sitä luokkaa, että et itsekään älyllä kauheasti loista. Joten kannattaa vakavasti harkita sterilisaatiota.
Ei, en ole teiniäiti joten ei mennyt tunteisiin. Olen saanut ainoan lapseni 24-vuotiaana ja olen jo 42v.
Vierailija kirjoitti:
Olen tullut kaksi kertaa vahingossa raskaaksi. Nuorena lääkäri totesi etten tulisi ikinä saamaan lapsia luonnollisesti fysiologisen poikkeaman takia. No niin vaan kävi että 34-vuotiaana tulin raskaaksi :D. Tässä välissä olin kuitenkin ollut 11-vuotta parisuhteessa jossa harrastettu seksiä ilman ehkäisyä. Aika kauan kesti siis tämän vahingon tapahtuminen. Toisen kerran tulin raskaaksi pian ensimmäisen raskauden jälkeen, tällä kertaa väärin asennetun kierukan läpi.
Pidit siis lapset kuitenkin?
Sekin on kumma, ettei toisen, kolmannen tai neljännen raskauden kohdalla tehdä aborttia, vaikka ei löydy taloudellisia tai muitakaan resursseja lasten hoitoon. Kyllähän joku muu kato.
Vähän niin kuin minä ostaisin neljä hevosta vahingossa ja yhteiskunta saisi maksaa sitten niitten ylläpidon, koska mulla ei ole varaa.
Vierailija kirjoitti:
Te ette käyttäneet ehkäisyä ekalla kerralla, joten se ei ollut vahinko.
Vierailija kirjoitti:
Sekin on kumma, ettei toisen, kolmannen tai neljännen raskauden kohdalla tehdä aborttia, vaikka ei löydy taloudellisia tai muitakaan resursseja lasten hoitoon. Kyllähän joku muu kato.
Vähän niin kuin minä ostaisin neljä hevosta vahingossa ja yhteiskunta saisi maksaa sitten niitten ylläpidon, koska mulla ei ole varaa.
No jep! Ja outoa on myös se että jotkut isovanhemmat maksavat mukisematta viuluja. Vaikka ei olis oikeasti edes varaa.
Meidän suvussa esim isovanhemmat antoivat hienon talonsa tällaiselle lisääntyjäperheelle ja muuttivat itse pieneen asuntoon vuokralle. Muut sisarukset miettivät vaan että mitä oikein tapahtui, heille ei käytännössä jäänyt perintöä lainkaan. Todennäköisesti joutuvat vielä itse avustamaan isovanhempia tulevaisuudessa..
Vain idiootit saavat vahinkolapsia. Jokainen jolla on pienikin herne päässään ymmärtää mitä tuosta touhusta voi seurata ilman asiamukaista ehkäisyä. Pistää kyllä niin vihaks nää ääliöt.
Vain idiootit saavat vahinkolapsia. Jokainen jolla on pienikin herne päässään ymmärtää mitä tuosta touhusta voi seurata ilman asiamukaista ehkäisyä. Pistää kyllä niin vihaks nää ääliöt. On olemassa myös sterilisaatio.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan ole ollut vahinkoja kaikki..
kaikilla eri isä....
Näille tulee sähkölaskukin täysin yllättäen,asioita vain tapahtuu eikä niihin voi itse lainkaan vaikuttaa...
Voi pistää vahingon kiertämään eli viedä lapsen karuselliin.
Sitähän ei kukaan tiedä mikä se oikea syy on. Esimerkiksi itse olen kertonut että toinen lapseni sai alkunsa suunnittelematta, vahingossa. Tätä on mulle pari kertaa tultu päin näköä sanomaan että kyllähän minä tiedän miten lapset saavat alkunsa, ei siis ole mahdollista. Totuus on se että minut raiskattiin ja sain pääsyn jälkiehkäisyyn liian myöhään, eikä se enää toiminut (lääkärin arvio). Kun selvisi että raskaus jatkui, sitä ei enää saanut keskeytettyä. Hirveä tilanne. Lapsi on nyt jo aika iso ja meillä on kaikki hyvin. Isää hänellä ei virallisesti ole.
Tämän kerran kerrottuani minulta vieläkin tivattiin että MIKSI sitä ja MIKSEN tätä. Aivan kuin tilanne ei olisi ollut alusta asti lääkärin ja viranomaisten hoidossa, heti kun siihen oli mahdollisuus.
Me emme voi tietää emmekä ymmärtää toisten elämää, näemmä edes kun se selitetään meille.
Vierailija kirjoitti:
Voi pistää vahingon kiertämään eli viedä lapsen karuselliin.
Kun kertoo vitsin punch linen heti alussa, juttu vähän kuivuu kokoon.
Minulle asennetiin ehkäisykapseli kun vielä kävin salilla ja painoin 55 kiloa. Kun tuli aika uusia kapseli, olin lopettanut salilla käynnit ja paino noussut 70 kiloon. Vaihtoivat silti vaan kapselin vaikka varmaan näkivät että paino on noussut. Kun tulin raskaaksi lääkäri tuumasi ettei kapseli toimi ylipainoisilla!