Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivän seksityöläinen juttu Yleltä.

Vierailija
30.07.2022 |

Tulihan se sieltä. Tässä alkoi jo odottaa tämän maksullisen seksin onnesta ja autuudesta kertovaa juttua:

"Ammattistripparit Rosaliina Ahvenjärvi ja Irina Soinranta perustivat queer-feministisen strippiklubin, jonka lavalle toivotaan myös miehiä ja muunsukupuolisia tanssijoita.
...
Mielikuva siitä, miltä näyttää strippari, on melko vakiintunut: nuori ja hoikka cis-nainen, jonka show alkaa kireässä mekossa.
...
Kun joku astuu lavalle ja tietää että on strippaamassa, hän on vallassa siitä tilanteesta ja kehostaan. Se on yhteinen sopimus, että katsoja voi esineellistää, Ahvenjärvi selittää.

On eri asia kävellä kaupungilla kuin hakeutua itse tilanteeseen, jossa pyllyä voi luvalla tuijottaa.
...
Suostumus toistuu kaksikon puheissa. Jos stripparille tahtoo laittaa setelin pikkuhousujen reunaan, sitä voi kysyä. Samoin ennen sylitanssia strippari käy asiakkaan kanssa läpi, mihin saa koskea ja onko jotain erityistä huomioitavaa.
...
Soinranta ja Ahvenjärvi päätyivät aloittamaan strippauksen toistensa kannustamana vuosien 2019 ja 2020 aikana. Kumpikin käy klubeilla myös asiakkaana. Nyt kaksikon missiona on vähentää ennakkoluuloja seksityön ympäriltä."
https://yle.fi/uutiset/3-12554585

Juu ei muuta kuin menestystä matkaan näille naisille vaikka jutun perusteella heidän strippiklubinsa kuulostaa yhtä houkuttelevalta kuin kolonoskopia.

Kommentit (186)

Vierailija
21/186 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisää tällaisia esikuvia meidän lapsillemme.

Vassarit vie lapsiaan katsomaan ja olemaan interaktiivisia.

Kohta PM Marin on tuolla Tuuren kanssa osoittamassa tukeaan.

Vierailija
22/186 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama meininki saksassa. Seksityötä ja seksualista avoimuutta mainostetaan joka paikassa.

Minulla on 3v tytär. Jos olisin vasta nykypäivänä tullut raskaaksi, olisin tehnyt abortin. Ei tähän meininkiin kannata synnyttää lapsia - vastuutonta kun ei tiedä mihin tämä kaikki kehittyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/186 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisää tällaisia esikuvia meidän lapsillemme.

Vassarit vie lapsiaan katsomaan ja olemaan interaktiivisia.

Kohta PM Marin on tuolla Tuuren kanssa osoittamassa tukeaan.

Ja sen lapsen jolla ei ilmeisesti ole kunnollisia vanhempia🤔

Vierailija
24/186 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hunajapurkki kiinnostaa miehiä ympäri maailman.

Ja nykyajan feministit tarjoavat sitä hunajaa auliisti.

Vierailija
25/186 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas pitää kysyä että miten tämä on muilta mitään pois?

Saat kysyä ihan vapaasti. Tässä nyt vain luodaan turhaan sädekehää sellaisten juttujen ympärille, jonka jokainen fiksu cis, kohdullinen, trans, muunsukupuolinen, jne, jne, kiertää toooooooooooooooooooosi kaukaa.

N23

Te kierrätte, mutta miehenne ei välttämättä.

Kyllä mulla meni nyt ihan vatsa sekaisin. Jätän välittömästi mun lääketieteen opinnot ja alan cegzityöntekijäksi, jotta saan pidettyä mun poikaystävän itselläni:D

N23

Vierailija
26/186 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jauha tota turhaa paskaa enää. Nämä jutut luo mielikuvia sekä ennakkokäsityksiä ihan kaikista tytöistä ja naisista. Ne vaikuttaa siihen, miten naisiin suhtaudutaan.

Kaikki tällainen sairas esineellistävä yltiöneoliberaalinen patriarkaalisfeministinen paska heikentää koko ajan naisten asemaa vakavasti otettavina yhteiskunnan rakentajina ja rauhan ylläpitäjinä. Nämä saa aikaan sen, että todetaan, että jahas naisista ei muuhun ole kuin seksiin. Sitten ihmetellään miksi on niin paljon epäasiallista kohtelua. 🤦

Olen eri kuin lainaamasi, mutta lainaan viestiäsi ja enkä kysy nyt kettuillakseni vaan ihan asiallisesti kun tavallaan saan ajatuksestasi kiinni mutta tavallaan kuitenkaan en. Mulle tulee tuosta viestistäsi vähän samanlainen mielikuva kuin siitä kun naisia syyllistetään minihameeseen pukeutumisesta, että itse kerjäätte ahdistelua. Että osoitetaanko tässä nyt todella sillä syyttävällä sormella (mikäli on syyllistämisen aihetta?) oikeaan suuntaan? Miksi nainen ei voisi yhtä aikaa olla seksikäs ja rauhaa rakentava? Onko pakko valita jompikumpi? Eikö tuollainen kahtiajakava ajattelumaailma ole hieman vaarallista?

Vierailija
27/186 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi luette juttuja, joista menee noin pahasti kuppi nurin?

Miksi kirjoittaa juttuja joista menee noin pahasti kuppi nurin?

Vierailija
28/186 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavalliselle strippiklubille voisin mennä katselemaan esitystä. Edellisestä kerrasta on jo 20 vuotta ja nyt voisin vaikka sylitanssistakin maksaa, mitä en parikymppisenä ollut valmis tekemään, mutta en millekään vainoharhaisille feminatsiversioille todellakaan anna jeniäkään.

Vierailija
29/186 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jauha tota turhaa paskaa enää. Nämä jutut luo mielikuvia sekä ennakkokäsityksiä ihan kaikista tytöistä ja naisista. Ne vaikuttaa siihen, miten naisiin suhtaudutaan.

Kaikki tällainen sairas esineellistävä yltiöneoliberaalinen patriarkaalisfeministinen paska heikentää koko ajan naisten asemaa vakavasti otettavina yhteiskunnan rakentajina ja rauhan ylläpitäjinä. Nämä saa aikaan sen, että todetaan, että jahas naisista ei muuhun ole kuin seksiin. Sitten ihmetellään miksi on niin paljon epäasiallista kohtelua. 🤦

Olen eri kuin lainaamasi, mutta lainaan viestiäsi ja enkä kysy nyt kettuillakseni vaan ihan asiallisesti kun tavallaan saan ajatuksestasi kiinni mutta tavallaan kuitenkaan en. Mulle tulee tuosta viestistäsi vähän samanlainen mielikuva kuin siitä kun naisia syyllistetään minihameeseen pukeutumisesta, että itse kerjäätte ahdistelua. Että osoitetaanko tässä nyt todella sillä syyttävällä sormella (mikäli on syyllistämisen aihetta?) oikeaan suuntaan? Miksi nainen ei voisi yhtä aikaa olla seksikäs ja rauhaa rakentava? Onko pakko valita jompikumpi? Eikö tuollainen kahtiajakava ajattelumaailma ole hieman vaarallista?

Naisten esineellistäminen ja myyminen on vahvasti kytköksissä patriarkaattiin. Miehet nauraa partaansa, kun nykyään neoliberaalifeministit pelaa kiltisti niiden pussiin ja naisviha vaan voimistuu. Ymmärrätkö? Siellä taustalla on patriarkaatti ja niiden ainainen halu osoittaa naiselle paikkansa. Nämä aivopestyt ja läpeensä manipuloidut naiset tekevät nyt juuri sitä, mitä miehet ovat aina halunneet naisten tekevän. Olevan olemassa miesten tarpeiden tyydyttämistä varten. Esineitä, joita voi vain katsoa ja käyttää.

Vierailija
30/186 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat kysyä ihan vapaasti. Tässä nyt vain luodaan turhaan sädekehää sellaisten juttujen ympärille, jonka jokainen fiksu cis, kohdullinen, trans, muunsukupuolinen, jne, jne, kiertää toooooooooooooooooooosi kaukaa.

N23

Te kierrätte, mutta miehenne ei välttämättä.

Kyllä mulla meni nyt ihan vatsa sekaisin. Jätän välittömästi mun lääketieteen opinnot ja alan cegzityöntekijäksi, jotta saan pidettyä mun poikaystävän itselläni:D

N23

Jep, seksityöläisenä olet kunnon raskaan työn raataja, naisten aatelia;) (*Sarkasmia)

Vierailija
31/186 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidot entisajan feministit kääntyvät haudoissaan.. Aivan järkyttävää tää nykymeno ja tätä tehdään feminismin nimissä. Se työ, mitä feministit saivat vuosikymmenien taistelun jälkeen aikaan, vedetään vessasta alas "nykyfeministien" toimesta. Kuvottavaa. Inhoan, vihaan. En voi sietää intersektionaalista feminismiä. Se on kaiken pahan alku ja juuri. En yhtään ihmettele jos sen ovat alulle panneet miehet. Koko woke-ideologia tuntuu siltä, että se on naisia vihaavien miesten keksintö. 

Vierailija
32/186 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi kyllä nähdä, millaiset sukupuolielimet on muunsukupuolisilla, niitä kun näyttää nyt olevan runsaasti liikkeellä.

Muunsukupuolisuus (englanniksi non-binary) ei liity sukuelimiin. Ehkä koulussa tosiaan pitäisi opettaa mitä muunsukupuolisuus on, nyt joutuu valistamaan aikuisia ihmisiä kaikenlaisilla keskustelualutoilla.

Vierailija
33/186 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen kyllä mieluummin Bangkokiin tai Pattayalle kastomaan kunnon laatustrippausta. Solakoita kauniita naisia siellä riittää. Toki löytyy leidareitakin eli ladyboyta mutta heille on omat loossinsa.

Vierailija
34/186 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap silmät kiiluen klikkaa saman tien jutun auki ja raportoi vielä tännekin. Mulle nuo on aivan sama ja jätän lukematta jutut jotka ei kiinnosta. Turha teeskennellä ettette kuolaten availisi noita seksijuttuja ja näitä ketjuja.

Ei lisättävää.

Vierailija
35/186 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä! Täytyypä katsoa kun olen suunnitellut alanvaihtoa.

Vierailija
36/186 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaanhoitaja, ja taidan minäkin jättää työni ja ryhtyä h.raksi. Mitä tässä pyrkimään; perse esiin ja tienestit tiskiin. Hoitakoon muut ja kaatukoon koko pesuvati kun kerran millään ei ole mitään väliä.

Vierailija
37/186 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tunnistaa nykypäivänä stripparin?

Se pukeutuu säädyllisemmin kuin muut naiset.

Vierailija
38/186 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkistä! Täytyypä katsoa kun olen suunnitellut alanvaihtoa.

Sama täällä. Odottelen tässä että täytän 16 ja voin siirtyä yrittäjäksi. Aiemmin olen vaihtanut palveluja lähinnä kosmetiikkaan ja pikku lahjoihin.

Vierailija
39/186 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aidot entisajan feministit kääntyvät haudoissaan.. Aivan järkyttävää tää nykymeno ja tätä tehdään feminismin nimissä. Se työ, mitä feministit saivat vuosikymmenien taistelun jälkeen aikaan, vedetään vessasta alas "nykyfeministien" toimesta. Kuvottavaa. Inhoan, vihaan. En voi sietää intersektionaalista feminismiä. Se on kaiken pahan alku ja juuri. En yhtään ihmettele jos sen ovat alulle panneet miehet. Koko woke-ideologia tuntuu siltä, että se on naisia vihaavien miesten keksintö. 

Tämä.

Vierailija
40/186 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen milleniaali ja liberaali, mutta feminismi ja seksityö ei mielestäni mene yhteen, vaikka miten selittelisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi