Ylihintainen saippua ei käynytkään kaupaksi
Kommentit (224)
Mulla meni maku siinä kohtaa kun selvisi et osa tuotteista tehdäänkin ulkomailla.
Minä ostin teepuusaippuan. Ei mikäään maata mullistava tuote ollut. Mutta kestää kauan! Varmaan jo puoli vuotta ollut käytössä. Joten ehkä sinänsä ei liikeideana kannattava kun tuote kestää kauan vaikka olisi kallis kun niitä ei tarvitse niin montaa ostaa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuossa firmassa on ollut sellaiset verkostomarkkinointifibat vaikkei toiminta sitä olekaan. Vähän jotain niljakasta.
Mulla meni maku siihen, kun perustaja/omistaja kertoi tarinansa jossain lehdessä. Jakaa sitä itse netissä, ilmeisesti mainosmielessä, mutta minuun vaikutti ihan päinvastaisesti. Entinen nisti.
Tämä viesti on kyllä jotain niin käsittämättömän kateellista ja katkeraa että en ole kyllä vastaavaan vielä törmännyt:D
Siis mitä sä just sanoit? Oikeesti.
Siis sehän on totta että yrittäjä on entinen addikti, itse sen kertonut.
Se ei ole mikään ihme että "keskiosto" oli pientä. Ei ylihintaisissa kaupoissa kerätä tuotteita varastoon vaan otetaan jokin pieni yksittäinen tuote kertaluonteisesti.
Vihreä tee ja kamomilla saippua 105g 25.95€ plus postikulut 6.90€. Ihan hirveetä.
Ostaako jotkut tätä laittaakseen näytille vieraita varten? Halvalla tarjoussaippualla on tullut tähän asti toimeen.
Tuokin firma mainostaa itseään suomalaisena, mutta suurin osa heidän tuotteistaan valmistetaan Iso-Britanniassa (todennköisesti jollain tehtaalla, missä tehdään identtisiä tuotteita monelle brändille). Tuotteet eivät siis lle Suomessa valmistettuja kuten he valehtelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuossa firmassa on ollut sellaiset verkostomarkkinointifibat vaikkei toiminta sitä olekaan. Vähän jotain niljakasta.
Mulla meni maku siihen, kun perustaja/omistaja kertoi tarinansa jossain lehdessä. Jakaa sitä itse netissä, ilmeisesti mainosmielessä, mutta minuun vaikutti ihan päinvastaisesti. Entinen nisti.
Tämä viesti on kyllä jotain niin käsittämättömän kateellista ja katkeraa että en ole kyllä vastaavaan vielä törmännyt:D
Siis mitä sä just sanoit? Oikeesti.
Yrittäjä on entinen nisti, tämä on faktaa. Ota selvää ennenkuin nolaat itsesi täällä. Hän on kertonut tarinansa mediassa. Vanhemmat pelastivat hänet huumehelvetistä isolla rahalla ja nyt näitä rahoja yritetään saada takaisin riistämällä kuluttajia.
Niin paljon hyviä saippuoita halvalla.Silmät silmät.
Yritys voisi menestyä, saippuat ja kosmetiikka kiinnostaa monia. Mutta puolet on saatava hinnoista pois.
Entä sitten jos on entinen nisti. Mitä ihmeen väliä sillä on. Nyt taitaa joku kateellisena haukkua täällä kun entinen nisti on saanut enemmän aikaan kuin hän. Täällä haukkujat haluaisivat hänet takaisin nistiksi, jotta voisivat tuntea olevansa jonkun yläpuolella. Säälittävää.
Heh, arvasin ennen linkin avausta, mistä firmasta kyse.
Olen tilannut heiltä useammankin kerran ja tuotteet on ihan ok. Kuitenkaan en ole enää vähään aikaan tilannut, syitä:
- hinnat alkaa osassa tuotteissa olla kohtuuttomia
- tuotteiden ulkoasu ei ole kovin tyylikäs - voin joskus ostaa luksusta kalliimmallakin, mutta silloin odotan paljon myös ulkoasulta ja valkoiset halvan näköiset perusmuovipurkit sinisillä logoilla ei ole kylppärin koriste
- liioitteleva markkinointi, esim. Annetaan ymmärtää että joku teepuusaippua parantaa nuorten aknen joka kuitenkin on hormonaalista eikä parane millään ulkoisella hoidolla
- yrittäjän itsesäälitarinat karusta menneisyydestä, paniikkihäiriöstä tms - en ole kiinnostunut tällaisesta, haluan vain hyviä tuotteita
- minua ei sinänsä se ulkomailla valmistus haittaa, mutta kun ne tuotteet on aika bulkkituotteita ja niiden tehtaiden valmiita reseptejä eikä mitään Saaren taian kehittämiä, hinta liian kova tähän nähden
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä meni samantien kauppakeskukseen? Niissä vuokrat voivat olla tonnin luokkaa, mikä jo itsessään syö paljon voittoja. Joku pikkuliike kerrostalon kivijalasta olisi ollut kannattavampi.
Tai verkkokauppa.
Jotkut käyttää liiaksi turhaan saippuaa, puhmatakkaan hiustenpesu ja hoitoaineita.
Saaren taiasta hävisi taika. Ei kai kukaan noita toista kertaa osta.
20-25 euron saippua on jo luksustuote ja silloin pakkauksen ja brändin pitäisi heijastaa hintaa. Tarinat menneisyydestä huumeriippuvaisena ja se jos tuote tosiaan valmistetaan jossain bulkkitehtaalla Briteissä ei valitettavasti auta luomaan mielikuvaa korkealuokkaisesta kotimaisesta tuotteesta. Mielikuvillahan kosmetiikkaa myydään. Ei kukaan osta 20 euron saippuaa vain koska se nyt on niin ylivertaisesti parempi verrattuna 5-10 euron saippuaan.
Voisko joku suositella minulle hyvää, edullista teepuusaippuaa? Olen pari vuotta käyttänyt saaren taian teepuupalasaippuaa kasvoille. Hormonaalinen akne hävisi, ja yksi saippua kestää kauan. Mutta onko näin että kaikki markkinoilla olevat teepuusaippuat ovat samaa tavaraa? Jos näin on niin ehdottomasti ostan edullisempaa
Eikö nämä ole juuri niitä tuotteita, jotka on suoraan kopioitu muilta valmistajilta, jotka ovat olleet markkinoilla vuosia, esim. Flow-kosmetiikka. Saaren taian yrittäjä koitti alkuun kerätä säälipisteitä ex-narkkari-Tarinallaan.
Kuvottava nainen, kuvottava yritys. Ja valheellista markkinointia, ylihintainen tuote
Tyhjyyttään se Myllyn liike kumisi, jouti pois.