Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylihintainen saippua ei käynytkään kaupaksi

Kommentit (224)

Vierailija
61/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te parin euron saippuan ylistäjät olette niitä, joiden hiukset ovat kuivia tai rasvasen kuntosten hiusten kantajia. Itse ostan yhtä 20 euron pala saippuaa, koska se on AINOA joka tehoaa mun ongelma päänahkaa ja hiuksiini. Noi teidän "osta tavallinen palasaippua ja lisää teepuuta" tai "osta 3 euron teepuu shamppoo", niin saat saman lopputuloksen, niin EI TODELLAKAAN SAA. Ne kalliit ovat paljon tehokkaampia, luomua, ne on tehty ympäristö ystävällisesti, ei ole käytetty orjatyövoimaa, ei ole palmuöljyä ja ovat käsintehtyjä.

Tuliko yrittäjä itse mesoamaan? Moni noista 5-6 euron saippuoista on sisällöltään täysin samaa kuin Saaren Taika ja käsintehtyjä mm. Virossa. (Saaren Taikakin tuo monet tuotteistaan ulkomailta)

Vierailija
62/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekö se tj täällä alapeukuttaa ykkössivun viestejä joissa on esimerkkituotteet hintoineen? Haha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te parin euron saippuan ylistäjät olette niitä, joiden hiukset ovat kuivia tai rasvasen kuntosten hiusten kantajia. Itse ostan yhtä 20 euron pala saippuaa, koska se on AINOA joka tehoaa mun ongelma päänahkaa ja hiuksiini. Noi teidän "osta tavallinen palasaippua ja lisää teepuuta" tai "osta 3 euron teepuu shamppoo", niin saat saman lopputuloksen, niin EI TODELLAKAAN SAA. Ne kalliit ovat paljon tehokkaampia, luomua, ne on tehty ympäristö ystävällisesti, ei ole käytetty orjatyövoimaa, ei ole palmuöljyä ja ovat käsintehtyjä.

Samanlaisia käsintehtyjä ja vieläpä Suomessa tehtyjä saippuoita saa 9-12 euron hintaluokasta kuten juurikin tässä keskustelussa mainittu Catteco. 

Vierailija
64/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinuun on ainakin brändäys tehonnut. Noissa hinnoissa on yli vitosen edestä pelkkää brändiä mukana. Suomessa käsintehtyjä luomusaippuoita löytyy vaikka mistä, turha maksaa ekstraa.

Vierailija
65/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomalaiset tuntuvat jotenkin aina lähes iloitsevan kun jokin yritys supistaa/vähentää/kastuu /joku (myös yksityshenkilö) ei pärjännytkään? Ja aina kotimaiset yritykset. Ei ihme ettei täällä tee mieli yrittää. Kivijalkakaupat ovat vaikeuksissa ja moni muukin lopettaa, olkoot yli- tai alihintaista. Ei sun ole niitä tuotteita pakko ostaa.

Vierailija
66/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuossa firmassa on ollut sellaiset verkostomarkkinointifibat vaikkei toiminta sitä olekaan. Vähän jotain niljakasta.

Mulla meni maku siihen, kun perustaja/omistaja kertoi tarinansa jossain lehdessä. Jakaa sitä itse netissä, ilmeisesti mainosmielessä, mutta minuun vaikutti ihan päinvastaisesti. Entinen nisti.

Tämä viesti on kyllä jotain niin käsittämättömän kateellista ja katkeraa että en ole kyllä vastaavaan vielä törmännyt:D

Siis mitä sä just sanoit? Oikeesti.

Vierailija
67/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä meni samantien kauppakeskukseen? Niissä vuokrat voivat olla tonnin luokkaa, mikä jo itsessään syö paljon voittoja. Joku pikkuliike kerrostalon kivijalasta olisi ollut kannattavampi.

Tonnin luokkaa??😄. Mistä niin halvalla saa vuokrattua liikehuoneiston? Pikkukylissäkin joissa asukkaita on 10 000 vuokrat oli jo 20v sitten tonnin tai enemmän eikä edes missään kauppakeskuksessa. Hyvä jos 5000€/kk vuokralla on saanut tuon huoneistonsa vuokrattua. Myyntiä pitää olla kymppitonneja että jää itsellekin pientä palkkaa kaikkien kulujen jälkeen.

Vierailija
68/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saippuoissa on eroa. Marketeista saattaa saada ison pönikän nestesaippuaa hinnalla, joka näennäisesti vaikuttaa halvalta. Niissä on kuitenkin niin vähän itse saippuaa, että pesuteho on kehno. Suurin osa vettä tms. Ei enää niin halpaa olekaan.

Vierailija
69/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi suomalaiset tuntuvat jotenkin aina lähes iloitsevan kun jokin yritys supistaa/vähentää/kastuu /joku (myös yksityshenkilö) ei pärjännytkään? Ja aina kotimaiset yritykset. Ei ihme ettei täällä tee mieli yrittää. Kivijalkakaupat ovat vaikeuksissa ja moni muukin lopettaa, olkoot yli- tai alihintaista. Ei sun ole niitä tuotteita pakko ostaa.

Suomalaiset on aina pitäneet yrittäjiä jotenkin parempina, rikkaampina, pyrkyreinä. Heitä on kadehdittu ja halveksittu, riistoporvareitahan ne on, vie minulta rahat ja elää leveästi. Siksi aina tuo riemu kun joku epäonnistuu eikä saakaan "kynittyä ihmisiltä=minulta riistohintaa". Huijareita ja riistäjiä kaikki. Kuitenkin ruokakaupasta ostavat joka viikko ja nurisematta. Kun ei ymmärretä yhtään mitään yrittämisestä ja sen kustannuksista. Ja kaikilla sama mahdollisuus yrittää tässä maassa jos haluaa ja uskaltaa.

Vierailija
70/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinuun on ainakin brändäys tehonnut. Noissa hinnoissa on yli vitosen edestä pelkkää brändiä mukana. Suomessa käsintehtyjä luomusaippuoita löytyy vaikka mistä, turha maksaa ekstraa.

No ei se brändääminenkään ilmaista ole. Ei se tarkoita sitä että joku keksii tuotteelle nimen, vaatii aika paljon muutakin työtä.

Vierailija
71/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kerran muutamaa eri saippuaa tuolta. En ollut kovin vakuuttunut, joten en tilannut enää uudestaan. Hinnat ovat myös aika korkeita, vaikka olenkin ihan hyvätuloinen.

Luin perustajan tarinan yrityksen sivuilta. En oikein tiedä mitä ajattelisin. Luotaantyötävää ehkä. Yrittääkö myydä nyyhkytarinoilla?

Vierailija
72/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole mikään ihme. Törkeän ylihintaisia tuotteita. Katsoin kyllä mainoksia mutta en ikinä ostanut mitään. Lappu luukulle jos ei pysty halvemmalla myymään. Heti kun näin otsikon niin kävi tuo tuotemerkki jo mielessä, vaikka en edes tiennyt mitä koskee.

Vierailija
73/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"yrittäjän" kannattaa siirtyä kiinteistö välittäjäksi näyttönsä on jo antanut sitten kahvila räkälä yrittäjäksi jetro ja kaisa ovat jo viitoittaneet polun.

Vierailija
74/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestesaippua 3e/3l.

Noi myy pikkupullon jopa alle 20e

Vierailija
75/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuossa firmassa on ollut sellaiset verkostomarkkinointifibat vaikkei toiminta sitä olekaan. Vähän jotain niljakasta.

Mulla meni maku siihen, kun perustaja/omistaja kertoi tarinansa jossain lehdessä. Jakaa sitä itse netissä, ilmeisesti mainosmielessä, mutta minuun vaikutti ihan päinvastaisesti. Entinen nisti.

Yrityksen nettisivujen esittelykuvan perusteella ei taida edes olla entinen sellainen.. 

Vierailija
76/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on kuitenkin niin vähän itse saippuaa, että pesuteho on kehno"

Mutta se riittää usein arkikäyttöön, mulla on euron 500ml pullo. Lisäksi on toinen laadukas 15€ pullo. Voi vaihdella. Sekin on kallis, mutta niin hyvä tuoksu ja pesee hyvin. Todennäköisesti ostan vain harvoin.

Vierailija
77/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi, mikä tarina. Lisäksi vastenmielisyyttä ni koko firmaa kohtaan suuresti, vaikka en ole aiemminkaan ollut kovin vakuuttunut heidän brändäyksestään. Ja törkeän ylihintaista tavaraa

Vierailija
78/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallista p*skaa. 😳😞

Vierailija
79/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä saippua saa maksaa sen 5€ maksimissaan. Sitten jää hyllylle vaikka olisi kuinka ihmeellistä ja käsintehtyä.

Vierailija
80/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te akat ette ymmärrä että t-puusaippua saa ostamalla hyvää tuoksutonta saippuaa ja lisäämällä siihen muutaman tipan t-puuöljyä.

Onhan tuo toki vaikeaa naisille.

No nyt arvon herra kompastuu omaan nokitteluunsa ja "nokkeluuteensa". Jos kuvittelet että aito ja tehokas teepuusaippua on ko. öljyllä terästettyä ja hajustettua perus(neste)saippuaa niin metsään menee. Esimerkiksi Saaren Taika -saippuoilla on aika monipuolinen inci eli ainesosaluettelo. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä