Selkounien näkijät
Näin taas viime yönä selkounta. Usein silloin hurjastelen seksuaalisuuteni kanssa (olen siis nainen), ja kun tajusin sen olevan unta, heittäydyinkin naapurin naisen kanssa intohimoiseen muhinointiin, ja heräsin orgasmiin.
Näkeekö kukaan muu näin pimeitä selkounia.. 😳
Kommentit (56)
Pimeät unet voivat johtua alkoholista, lääke +hormonit, pieni demoni, liikaa sähkölaitteita, unihäiriö, uupumus, exä, ahdistelu, trauma, ajatuskuvio-ohjelmointi tms. En halua pelotella. Mutta omia ajatuskuvioita voi puhdistaa. Tai etsiä mikä se syy on. Voi yrittää vahvistaa suojausta.
Vierailija kirjoitti:
Pimeät unet voivat johtua alkoholista, lääke +hormonit, pieni demoni, liikaa sähkölaitteita, unihäiriö, uupumus, exä, ahdistelu, trauma, ajatuskuvio-ohjelmointi tms. En halua pelotella. Mutta omia ajatuskuvioita voi puhdistaa. Tai etsiä mikä se syy on. Voi yrittää vahvistaa suojausta.
Onko sulla kokemusta selkounista? Mitä sä teet niiden aikana? Ne on siis unia, joissa tiedostaa nukkuvansa, mutta voi ohjata tapahtumia.
Onko näiden selkounien näkeminen yleistä? Oma mieheni esim ei muista edes näkevänsä unia, kuin harvoin.
Minulla sama ja olen nainen. Tajuan unessa olevani unessa ja etsin heti lähimmän naisen ja rupean seksipuuhiin ja herään silloin tällöin orgasmiin. Mielenkiintoinen ilmiö!
Vierailija kirjoitti:
Liikaa sähkölaitteita. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikaa sähkölaitteita. 🤣
No oli toi pieni demoni ja ajatuskuvio-ohjelmointikin aika hyviä :D
Näin niitä yhteen aikaan.
Kun tajusin, että tämähän on uni, niin lähdin lentoon, ja kerran kysyin unelta jotain. Sitä en suosittele, sillä vastaus oli oikeassa. En ole sen jälkeen testannut.
Paitsi lottonumeroita voisi kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla sama ja olen nainen. Tajuan unessa olevani unessa ja etsin heti lähimmän naisen ja rupean seksipuuhiin ja herään silloin tällöin orgasmiin. Mielenkiintoinen ilmiö!
Oikeastiko? Siis tämä ei olisi vain yksittäisen mielen tekemiä tepposia? 😲 voiko tosiaan olla universaali uni-ilmiö..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko? Siis tämä ei olisi vain yksittäisen mielen tekemiä tepposia? 😲 voiko tosiaan olla universaali uni-ilmiö..
Miehillä on toi sama. Unessa on aina naapurin Pertti junassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä kuinka yleistä, mutta ei sitten liene tavattoman harvinaista jos vauvapalstalta löytyi joku muukin. En hereillä ollessani uskalla lähestyä naisia vaikka haluaisin, joten seksuaalisuuteni sitten ilmeisesti toteuttaa itseään unissani.
Kaksi kertaa muistan nähneeni selkounta. Kumpaankaan en halunnut seksiä.
Kerran, vuosia sitten, tajusin näkeväni unta. Olin unessa kotikyläni tiellä kävelemässä. Heti tajutessani tämän olevan unta, ponnistin ilmaan, ja aloin lentää. Lentäminen oli painotonta leijumista, jossa pystyin käsien ja jalkojen liikkeillä ohjaamaan liikkumistani. Uni ei kestänyt kauan.
Toisen kerran tajusin näkeväni selkounta, ja ohikiitävän sekunnin ajan unessa mietin, mitä tekisin. Olin kotikaupungin keskustassa kävelemässä. Päätin mennä ravintolaan syömään. Olin tilaamassa ruokalistan herkullisinta annosta, enkä ehtinyt saada sitä, kun heräsin.
m43
Minäkin olen pari kertaa selkounta nähdessäni päättänyt lähteä muhinoimaan mutta kohteena kyllä mies eikä nainen (olen nainen).
Nyt ollut pitkä masennuskausi niin selkounet aika tylsiä ja jopa ahdistavia, katselen vaan kun sormia katoilee jne ja yleensä vaan herätän itseni jos sitten saisi "normaalia" unta.
Toivoisin itse että näkisin joskus selkounen. Olen harjoitellut Youtube-videoiden avulla, mutta itse en ole sellaista koskaan nähnyt. Lucky you!
Ja ei ole mitään pientä demonia sinulla, henkimaailman hörhöillä taas vähän mielikuvitus laukkaa...
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kertaa muistan nähneeni selkounta. Kumpaankaan en halunnut seksiä.
Kerran, vuosia sitten, tajusin näkeväni unta. Olin unessa kotikyläni tiellä kävelemässä. Heti tajutessani tämän olevan unta, ponnistin ilmaan, ja aloin lentää. Lentäminen oli painotonta leijumista, jossa pystyin käsien ja jalkojen liikkeillä ohjaamaan liikkumistani. Uni ei kestänyt kauan.
Toisen kerran tajusin näkeväni selkounta, ja ohikiitävän sekunnin ajan unessa mietin, mitä tekisin. Olin kotikaupungin keskustassa kävelemässä. Päätin mennä ravintolaan syömään. Olin tilaamassa ruokalistan herkullisinta annosta, enkä ehtinyt saada sitä, kun heräsin.
m43
Mä tykkään lähteä lentämään myös :) ja ikinä en saa niitä esim. tietokilpailussa palkinnoksi voittamiani rahoja, kun herään ennen niistä nauttimista.
Mä näen kaikki uneni selkounina. Eli tiedän unta nähdessäni, että olen unessa, ja että voin halutessani myös ohjata unen tapahtumia. Joskus valitsen ohjata, joskus vaan katselen mitä tulee.
Mulla ensimmäinen selkouni tapahtui joskus alakouluikäisenä. Se oli todella ahdistava uni, jossa joka puolella oli verisiä tuskaa huutavia eläimiä ja minä kävelin siellä kaduilla, joilta kaikki ihmiset näyttivät kuolleen ja viimeiset hengissä olevat eläimet huusi tuskaa. Yhtäkkiä havahduin unen sisällä hereille ja sanoin itselleni "tämä on vain unta, ei hätää". Sitten päätin herätä. Siitä asti minun unet on aina olleet selkounia.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin itse että näkisin joskus selkounen. Olen harjoitellut Youtube-videoiden avulla, mutta itse en ole sellaista koskaan nähnyt. Lucky you!
Ja ei ole mitään pientä demonia sinulla, henkimaailman hörhöillä taas vähän mielikuvitus laukkaa...
Totta, ne sanoo, että näitä voisi harjoitella/opetella näkemään. Olen itse kehittänyt unen tunnistukseen mm. valokatkaisimien kokeilun (valot ei syty), tai jos kännykkä ei toimi ns. normaalisti, niin siitä tiedän, että tässä on nyt jotain unijuttua meneillään.
Oon nähnyt selkounia siis ihan lapsesta asti, mutta on mulla kyllä riesana myös unihalvauksetkin, joita en suosittele kenellekään. Että liittyisikö molemmat jotenkin aivojen/mielikuvituksen ylivilkkauteen sitten..
Vierailija kirjoitti:
Mä näen kaikki uneni selkounina. Eli tiedän unta nähdessäni, että olen unessa, ja että voin halutessani myös ohjata unen tapahtumia. Joskus valitsen ohjata, joskus vaan katselen mitä tulee.
Mulla ensimmäinen selkouni tapahtui joskus alakouluikäisenä. Se oli todella ahdistava uni, jossa joka puolella oli verisiä tuskaa huutavia eläimiä ja minä kävelin siellä kaduilla, joilta kaikki ihmiset näyttivät kuolleen ja viimeiset hengissä olevat eläimet huusi tuskaa. Yhtäkkiä havahduin unen sisällä hereille ja sanoin itselleni "tämä on vain unta, ei hätää". Sitten päätin herätä. Siitä asti minun unet on aina olleet selkounia.
Tuo on todella harvinaista. Voitko etukäteen päättää mitä teet unessa?
Tuossa tilanteessa minä päättäisin tutkia maailman salaisuuksia unen näkökulmasta, olipa se sitten oikea tai väärä näkökulma. Se olisi ainakin ihan erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on todella harvinaista. Voitko etukäteen päättää mitä teet unessa?
Tuossa tilanteessa minä päättäisin tutkia maailman salaisuuksia unen näkökulmasta, olipa se sitten oikea tai väärä näkökulma. Se olisi ainakin ihan eril
Periaatteessa joo.. Itse olen lähtenyt esimerkiksi tekemään pieniä rötöksiä 😋 mutta vain! koska tiesin, etten oikeasti satuta ketään tai varasta omaisuutta. Mutta mun ainakin pitää olla varovainen, että en lähde tekemään liian monimutkaisia unisuunnitelmia, koska herään sitten aika helposti; se unimaailma ikään kuin sulaa pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla kokemusta selkounista? Mitä sä teet niiden aikana? Ne on siis unia, joissa tiedostaa nukkuvansa, mutta voi ohjata tapahtumia.
Minä en ole tiennyt selkounista mitään, kun näin hyvin monena yönä (en peräkkäisinä tai edes samalla viikolla) unta, että menin polkua pitkin pellon reunaa suureen rakennukseen. Se oli varsinainen labyrintti. Siellä oli huomaamattomia kulkuaukkoja ja muuta. Ensimmäisellä kerralla se oli uhan vieras. Uni unelta opin sen reitit. Kunnes lopulta osasin kulkea siellä sujuvasti.
Onko dialogit selkounia? Olen muutaman sellaisen käynyt toisen ihmisen kanssa asioista/asiasta, joka minua on edellisenä iltana tai lähiaikoina askarruttanut. Ne on ihan todentuntuisia. Ja henkilö on voinut olla joku, jota en koskaan ole livenä tavannut, enkä edes livenä keskustellut.
Tämä ei ole mikään vitsi eikä provo. Ne jotka ei näe selkounia, eivät ehkä ymmärrä mistä kyse.