Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylihintainen saippua ei käynytkään kaupaksi

Kommentit (224)

Vierailija
101/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nämä ole juuri niitä tuotteita, jotka on suoraan kopioitu muilta valmistajilta, jotka ovat olleet markkinoilla vuosia, esim. Flow-kosmetiikka. Saaren taian yrittäjä koitti alkuun kerätä säälipisteitä ex-narkkari-Tarinallaan.

Kuvottava nainen, kuvottava yritys. Ja valheellista markkinointia, ylihintainen tuote

Jep. Tuo exnarkkari-rai***s-pahoinpitelytarina on edelleen firman sivuilla, sillä selkeästi yritetään kerjätä sääliä. Lisäksi omistaja pitää firman sivuilla blogia, jonka aiheet eivät mitenkään liity liiketoimintaan vaan hänen henkilökohtaisiin ongelmiinsa. Oma henkilökohtainen elämä ja liiketoiminta pitäisi pitää erillään, tällaiset tarinat antavat vain huonon kuvan firmasta ja sen omistajasta.

Vierailija
102/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

100g saippua on pieni. Lisäksi korkea hinta ja vaatimaton ulkoasu. Ei ole houkutteleva.

Harvalle ihmiselle palasaippua on sellainen tuote johon ollaan valmiita laittamaan pari kymppiä edes kertaluonteisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku suositella minulle hyvää, edullista teepuusaippuaa? Olen pari vuotta käyttänyt saaren taian teepuupalasaippuaa kasvoille. Hormonaalinen akne hävisi, ja yksi saippua kestää kauan. Mutta onko näin että kaikki markkinoilla olevat teepuusaippuat ovat samaa tavaraa? Jos näin on niin ehdottomasti ostan edullisempaa

Cattecolta löytyy, jos käsityönä tehty luonnonkosmetiikka kiinnostaa. On puolet edullisempia kuin Saaren Taialla:

https://www.catteco.fi/store/teepuu-saippuapala

Vierailija
104/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö nämä ole juuri niitä tuotteita, jotka on suoraan kopioitu muilta valmistajilta, jotka ovat olleet markkinoilla vuosia, esim. Flow-kosmetiikka. Saaren taian yrittäjä koitti alkuun kerätä säälipisteitä ex-narkkari-Tarinallaan.

Kuvottava nainen, kuvottava yritys. Ja valheellista markkinointia, ylihintainen tuote

Jep. Tuo exnarkkari-rai***s-pahoinpitelytarina on edelleen firman sivuilla, sillä selkeästi yritetään kerjätä sääliä. Lisäksi omistaja pitää firman sivuilla blogia, jonka aiheet eivät mitenkään liity liiketoimintaan vaan hänen henkilökohtaisiin ongelmiinsa. Oma henkilökohtainen elämä ja liiketoiminta pitäisi pitää erillään, tällaiset tarinat antavat vain huonon kuvan firmasta ja sen omistajasta.

Luin sen tarinan ja pidin sitä jotenkin aivan liian yksityiskohtaisena tuollaiseen yhteyteen. Vähempikin retostelu olisi tehnyt asian selväksi.

Vierailija
105/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku suositella minulle hyvää, edullista teepuusaippuaa?

-BodyShopin ja Bottega Verden teatree saippuat voisi olla kokeilemisen arvoisia. Ei ehkä halvinta mutta kohtuullista.

Vierailija
106/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä että huumetarinat pois ja tilalle positiivista hyvinvointiaiheista viestintää. Tämä ei rakenna tuotteiden imagoa.

Vierailija
107/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

superhehkutukset ja "asiakaspalautteet" saa aina epäilemään onko kaikki ihan sitä mitä mainostetaan. Herkkäihoisille sopiviksi mainostetaan tuotteita, jotka sisältävät allergisoivia ainesosia. Siihen on syynsä miksi osa allergikoista ei voi näitä luonnontuotteita käyttää. Ja jos todellakin ratsastetaan jollakin ex-narkki-imagollaan, niin itselläni se herättää fiilistä kuinka rehellistä on liiketoiminta haetun säälin sijasta. ehkä olen kylmä ihminen...

Vierailija
108/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT mutta vinkkinä ongelmaihoisille: kokeilkaa korealaisia tuotteita. Ovat valovuosia edellä länsimaita kemikaaliotuotteissa. Oma ihoni kestää vain näitä.

Vierailija
109/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kun olet repinyt itsestäsi karvojesi lisäksi irti myös persoonasi, joku keksii jälleen uuden mielisairaan standardin täytettäväksi. Kilpajuoksu on loputon ja rahaa palaa samaan tahtiin rasvan kanssa.

Vierailija
110/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OT mutta vinkkinä ongelmaihoisille: kokeilkaa korealaisia tuotteita. Ovat valovuosia edellä länsimaita kemikaaliotuotteissa. Oma ihoni kestää vain näitä.

korealainen ihonhoito on mulle vielä aika vieras aihealue. Löytyykö sieltä kuinka hyvin hajusteettomia tuotteita? Hajusteettomuus on yksi syy miksi apteekki on pysynyt kantapaikkana voiteiden tms ostossa.

Vierailija
111/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku suositella minulle hyvää, edullista teepuusaippuaa?

-BodyShopin ja Bottega Verden teatree saippuat voisi olla kokeilemisen arvoisia. Ei ehkä halvinta mutta kohtuullista.

Nurme, halvimmillaan 4,90.

Vierailija
112/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa korealaisista aika tymäkästi hajustettuja, sain ihottuman.

Vierailija
113/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saippua on kuitenkin vain saippuaa

Voin ostaa ja maksaa ylihintaa myös vähän 2-3 euroa käsityöstä

Mutta 10-15 euroa on extraa tuolla saarentaialla. Ja vielä ei oo käsityötä

Vierailija
114/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teatree on se olennaisin vaikuttava aine, niin eikö mikä tahansa saippua aja saman asian melko pitkälle.

Moni on kuitenkin luonnonkosmetiikkaa ja monta kertaa halvempi.

Vierailija
115/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keksinyt mäntysuovan. Sitä luonnontuotetta suositeltiin korona ym sairauksiin. Ja hyvin pyyhii, halvaalla pääsee. 

Vierailija
116/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teepuusaippua

Saaren Taika, 19 €/kpl

Marketit, 3-6 €/kpl

Mihin tätä käytetään siis mitä tuotteella pestään?

Naamaa kai lähinnä

Minä jo ihmettelin että mitä teepuita pitää alkaa pesemään kun tähän asti olettanut että kasvosaippua=kasvoille, vartalosaippuat=keholle ainakin noissa nestemallisissa saippuoissa, tosin olen ihmetellyt onko naisille sitten vastaava tuote jos munasaippua=xxxxx

Vierailija
117/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teepuu tuotteita on koko vartalolle. En tiedä voisko olla hyvä esim atooppiselle iholle.

Vierailija
118/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saippua on kuitenkin vain saippuaa

Voin ostaa ja maksaa ylihintaa myös vähän 2-3 euroa käsityöstä

Mutta 10-15 euroa on extraa tuolla saarentaialla. Ja vielä ei oo käsityötä

Lainattu Saaren Taika

Saaren Taika palasaippuat on kehitetty ja testattu Suomessa. Niiden valmistus tapahtuu käsityönä pääasiassa Perniössä, mutta saatavuuden varmistamiseksi tuotantoa on myös osin Ranskassa. Ranskassa tapahtuu saippuamassan sekoitus, muottiin kaato, ja osa kypsymisestä, jonka jälkeen saippuan loppuun kypsyminen, jokaisen saippuan yksilöllinen tarkastus ja viimeistely sekä pakkaaminen tapahtuu Perniössä.

Vierailija
119/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

teepuuöljy voi myöskin allergisoida, kuten myös aloe vera, kamomilla, laventeli etc kaikki ihana luonnollinen millä siellä kaupataan herkillekin sopivia tuotteita. Itse osaan ne väistää, sääliksi käy heitä jotka lankeaa näihin toiveena saada apua herkkyyksiin.

Vierailija
120/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua vähän hämää toi pikkurikollistaustan mainostaminen netisivuilla. Jos eräs julkisuudestakin tuttu huumeparoni alkaisi vapautumisen jälkeen ykskaks luomu-yrittäjäksi olisivatko kaikki yhtäkkiä wau tämäpä ihana, vai tulisiko joillekin hetkinen-hetki. Ihan siis fiktiivinen ajatusketju, en tunne ko yrittäjää enkä ehdottele mitään huijauskuvioita mut firman julkisuuskuvan kannalta hiukan hassu tarina verkkosivuilla vaikka tausta-ajatuksen eräänlainen selviytymistarina onkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi