Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylihintainen saippua ei käynytkään kaupaksi

Kommentit (224)

Vierailija
21/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Notinolla oli hand made teatree soap 3€.

Vierailija
22/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliit kääreet palasaippualla 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tämä vertailu osoitti, että jopa apteekki, jota pidetään kalliina, on halvempi marketeista puhumattakaan.

Vierailija
24/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole elyllä mitään rajaa kun kavereilleen jakaa startti ja muita tuki rahoja 

Vierailija
25/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apt 50% kalliimpi kuin prisma.

Vierailija
26/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herbalife purkit vaan kehiin.

Vierailija
27/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on jutussa mainittu ongelmallinen, kutiseva iho ja luonnonkosmetiikasta olen löytänyt parhaan avun. Kalliiksi ne toimimattomat apteekin rasvatkin tulee.

Vierailija
28/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä meni samantien kauppakeskukseen? Niissä vuokrat voivat olla tonnin luokkaa, mikä jo itsessään syö paljon voittoja. Joku pikkuliike kerrostalon kivijalasta olisi ollut kannattavampi.

Luuletko että siellä kivijalassa on sen halvempaa? Pelkkä liiketilojen hoitovastike on usein kolminkertainen neliötä kohden verrattuna asuinhuoneistoihin.

Vierailija
29/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apt 50% kalliimpi kuin prisma.

Siltikään apteekissa ei maksa 19 euroa palanen teepuusaippuaa, kuten tuossa jutun kaupassa, jossa kauppa ei oikein käynyt. Marketit vie asiakkaat, koska hinta ratkaisee.

Vierailija
30/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Raision mylly ei ole mikään The kauppapaikka. Ehkä isot ketjuliikkeet pärjää mutta ei tavan saippuakauppias.

Vierailija
31/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tänään olin ostamassa vartalonkuorinta-ainetta ja tulin tulokseen, että halvemmaksi tulee ostaa kuorintahanskat (halpisliikkeessä 1 euro/ pari) ja siirtyä niihin.

Vierailija
32/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin googlaamassa tuotteita, aivan järjettömät hinnat. Merisuolasuihke hiuksille 21,95€, palasaippuoita n.20€. Kuka hitto niistä tollasia hintoja maksaa?

Uutisjutun perusteella kauppa ei oikein käynyt ja liike joutui lopettamaan Myllyssä.

Mutta ei kai tässä ole kukaan yllättynyt, kun hintoja hiukan vertailee.

Vierailija
33/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi Saaren taika -saippuaa ja ne ovat olleet parhaita saippuoita ikinä!

Siivoussaippua: puhdistaa todella tehokkaasti, eikä jätä mitään tuoksua käsiin. Ei myöskään kuivata.

Kasvosaippua: teini sai akneongelmansa pois ja minä kuivuuden. Jaettiin saippua kahteen osaan.

Toivottavasti saavat toimintansa pysymään.

Vierailija
34/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätä keinot keksii kirjoitti:

Just tänään olin ostamassa vartalonkuorinta-ainetta ja tulin tulokseen, että halvemmaksi tulee ostaa kuorintahanskat (halpisliikkeessä 1 euro/ pari) ja siirtyä niihin.

Tee itse sokerista ja öljytilkasta, mukaan voi sekoittaa eteeristä öljyä jos on.

Vierailija
35/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi ostin Cattecon käsintehtyä saippuaa 9 eurolla. Joo, ei mitään halpaa mutta kampaajalla käydessä tuli mieleen että pitääpä nyt välillä antaa tukensa käsityöyrittäjille.

Vierailija
36/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keskituloinen ja ostan välillä suhteessa aika kalliitakin kosmetiikkatuotteita, mutta Saaren taian brändäys ei mielestäni ole oikein onnistunut, sopivampi hinta olisi kympin luokkaa. Siksi varmaan meneekin lähinnä alessa kaupaksi, kuten omistajakin jutussa totesi.

20 euron saippuan pitäisi olla jotain todella upeaa, jotta laittaisin niin paljon saippuapalaan.

Vierailija
37/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole hullu se joka pyytää, vai miten se nyt meni.

Kyllä se hullu taitaa olla joka pyytää ihan liikaa...

Vierailija
38/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Body Shop 5,50 €

https://www.thebodyshop.fi/tea-tree-soap.html

Olen pitänyt Body Shopia kalliina, mutta sehän on ihan kohtuuhintainen, siis jos vertaa tähän Saaren taikaan.

Vierailija
39/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuossa firmassa on ollut sellaiset verkostomarkkinointifibat vaikkei toiminta sitä olekaan. Vähän jotain niljakasta.

Vierailija
40/224 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tekee Saaren Taika-tuotteista niin ylivertaisia, että niistä kannattaisi maksaa tuollaisia hintoja?

Ihan mielenkiinnosta kysyn, en halua dissata tuotteita mitenkään, koska minulla ei ole niistä kokemusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi