Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten erottaa naisen kiinnostuksen ja tavallisen ystävällisyyden?

Vierailija
29.07.2022 |

Etten nyt vaan ala treffeille pyytämään väärien signaalien takia?

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä minä pystyn kyllä helposti näkemään naisen ilmeistä, eleistä ja kehonkielestä onko hän kiinnostunut minusta vai ei.

Kerran tuli töissä vastaan nainen joka oli mulle aina aika tyly, ja vaikutti välttelevän seuraani. Jälkikäteen selvisi että hän itse asiassa oli kiinnostunut minusta, olin tästä todella yllättynyt kun asia selvisi.

Vierailija
62/92 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin duunissa nainen joka on minua kohtaan todella tyly. Yllätyin kun minulle selvisi että hän inhoaa minua 🙀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä treffeille, jos lähtee on ainakin vähän kiinnostunut, jos ei niin ei ole romanttisesti kiinnostunut. Minua harmittaa, että harva mies haluaa pelkkää kaverisuhdetta, vaikka ovatkin mukavia.

Vierailija
64/92 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se naisten ailahtelujen "lukeminen" on vaikeaa, ainakin miehelle.

Vierailija
65/92 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin useamman vuoden kahvilassa töissä ja siellä ystävällisyys tulkittiin usein väärin. Toki voit pyytää kahville tjsp. ja jos sanoo ei, niin älä ala vonkaamaan. Voihan sitä kysyä sitten myöhemmin uudestaan, jos toinen onkin hitaasti syttyvää, mutta sellainen mankuminen on todella ärsyttävää.

Itse olen muutaman kerran lähestynyt turhanpäiväisellä viestillä miestä, josta olen ollut kiinnostunut. Kyllä se vastaustahti kertoo onko toinen kiinnostunut vai ei. Jos vastaamiseen menee useampi tunti eikä selittele sitä millään, niin se on selvä merkki. Ja myös se, jos kommentoi muutamalla sanalla. Sen jälkeen en ole enää viestejä laittanut.

Vierailija
66/92 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemuksen mukaan miehet jostain syystä luulevat heti, että olet heistä kiinnostunut sänkyhommamielessä jos vain olet heidän jutuistaan kiinnostunut. Kamoon! Voin ihan oikeasti vain jakaa samoja kiinnostuksen kohteita (tai vain olla kohtelias) ilman, että haluan hypätä kanssasi sänkyyn. 

Toisin sanoen: älä oleta, vaan tee asia selväksi joko kysymällä tai tekemällä aloite, jota ei oikeasti voi sekoittaa pelkkään ystävyyteen. 

(Muuten, piste i:n päälle sellaiset tapaukset, jotka sitten syyttivät minua "vedättämisestä/johdattelusta" vain siksi, koska olin kohtelias. Pitäisikö siis heti sanoa baarissa, että "Haista ****!" että ymmärtävät? Miksei voi olla kenestäkään kiiinnostunut ihan vain ilman "ulteriot motive" aspektia?)

No siis itseasiassa kyllä, mä olen ottanut tän käyttöön. Minua lähestyy monet miehet mutta vastaan suoraan että "painu hel vet tiin" tai torjuva ele kädellä ja "Älä puhu mulle" johtuu siitä, että miehet kuvittelee tavallisen kohteliaisuuden olevan vähintään parittelukutsu.

N26

Saahan sitä siltansa polttaa. Kyllä itse vastaan ensin kohteliaasti ja mikäli se ei riitä, niin napakasti, mutta haistattamatta. Olisi äärimmäisen noloa, jos olisi asialliseen lähestymiseen vastannut toivottamalla hel.-. ja kyseinen mies olisi myöhemmin työhaastattelijana tai lapseni opettajana jne. Jokainen saa tietysti reagoida omalla tyylillään, mitäpä siitä.

Vierailija
67/92 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin useamman vuoden kahvilassa töissä ja siellä ystävällisyys tulkittiin usein väärin. Toki voit pyytää kahville tjsp. ja jos sanoo ei, niin älä ala vonkaamaan. Voihan sitä kysyä sitten myöhemmin uudestaan, jos toinen onkin hitaasti syttyvää, mutta sellainen mankuminen on todella ärsyttävää.

Itse olen muutaman kerran lähestynyt turhanpäiväisellä viestillä miestä, josta olen ollut kiinnostunut. Kyllä se vastaustahti kertoo onko toinen kiinnostunut vai ei. Jos vastaamiseen menee useampi tunti eikä selittele sitä millään, niin se on selvä merkki. Ja myös se, jos kommentoi muutamalla sanalla. Sen jälkeen en ole enää viestejä laittanut.

Ei voi, kerrasta pitää uskoa. Nainen osannee itse kertoa miehelle, jos sellainen ihme tapahtuu että muuttaa mielensä. Ei kyllä tapahdu.

Vierailija
68/92 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pelkkä toteamus voisi olla hyvä: "Olisi kiva käydä kanssasi joskus kahvilla/näyttelyssä/konsertissa." Joku tietty asia, mikä teillä on yhteistä, mutta jossa ette ole olleet kahdestaan. Ei ole suora kysymys, joten pallo jää sille toiselle ja hän voi joko ohittaa asian tai tarttua siihen heti tai myöhemmin. Voi tietysti innostua asiasta kaverimielessä, mutta ainakin jatko olisi helpompaa.

Vierailija
69/92 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi, kerrasta pitää uskoa. Nainen osannee itse kertoa miehelle, jos sellainen ihme tapahtuu että muuttaa mielensä. Ei kyllä tapahdu.

Ja olen siis itsekin tehnyt kahvilatöitä, ja sama kokemus, eli ystävällisyys tulkitaan usein väärin. Kun on kysytty treffeille enkä ole suostunut, tyypit ovat lopettaneet paikassa asioimisen. Olen salaa ollut onnellinen, sillä niinkin voisi käydä, että eivät uskoisi kieltävää vastausta ja työpäivistäni tulisi heidän takiaan ahdistavia.

Vierailija
70/92 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivä toisensa jälkeen tämä sama kysymys. Ja lukemattomia kertoja on jo vastattu, että älä pyydä treffeille. Jos teillä juttu luistaa ja hän selvästi viihtyy seurassasi, pyydä kahville tai kaljalle tai kävelylle. Älä treffeille.

On aivan eri asia lähteä mukavan ihmisen kanssa juttelemaan kahden kesken sovitusti kahville tai kävelylle kuin lähteä treffeille, mikä sisältää toiselta jo oletuksen, että tässä nyt mittaillaan, tulisiko meistä pari.

Tuohan nyt sekoittaa soppaa vaan vielä enemmän. Wtf.

Vierailija
71/92 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen deittailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos nainen punastelee, sekoilee ja myötäilee paljon?

Tuo on jo kohtuullinen vinkki.

Migreeni.

Vaihdevuodet.

Harmittaa jälkikäteen, kun tämän vuoden puolella, joku mies jäi jututtamaan taluttaessani pyörää. Oli ihan mukavan oloinen, mutta minulla alkava migreeni, joka tekee puhumisesta hankalaa ja pelkäsin oksentavani. Lähdin sitten polkemaan pakoon tilannetta. En ole miestä enää tavannut, ja saattoihan se olla ihan vain tavallista jutusteluakin ilman iskuyrityksiä, mutta jäi nolottamaan käytöseni, vaikka muuten olin kohtelias sanoissani.

Vierailija
72/92 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kyllä melkoista ajatustenlukua päätellä, mitä nainen haluaa. olen ratkaissut pulman sillä, etten arvaile, vaan odotan, että nainen suoraan sanoo, mitä haluaa. sellaista ihmettä ei ole kyllä tähän mennessä koskaan tapahtunut.

Vierailija
73/92 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olen siis itsekin tehnyt kahvilatöitä, ja sama kokemus, eli ystävällisyys tulkitaan usein väärin. Kun on kysytty treffeille enkä ole suostunut, tyypit ovat lopettaneet paikassa asioimisen. Olen salaa ollut onnellinen, sillä niinkin voisi käydä, että eivät uskoisi kieltävää vastausta ja työpäivistäni tulisi heidän takiaan ahdistavia.

Hienoja tapauksia kyllä noi miehet. Ystävällisyys tulkitaan parittelukutsuksi ja sitten kun tehdään asia selväksi, niin vedetään herne nokkaan. Itsellä oli yksi kaveri, joka oli minusta kiinnostunut, mutta minua ei kiinnostanut takaisin. Ei minulla ollut mitään häntä vastaan ystävänä joten yritin monta kertaa kohteliaasti ilmaista, etten halua enempää. No sitten kun tuli selväksi, että asia ei vain mene millään kaaliin, niin heitin silkkihansikkaat tiskiin ja sanoin hieman napakasti, että "Kuules, mua ei vaan kiinnosta siinä mielessä!" Tyyppi pisti välit täysin poikki.  Noh, toisaalta ehkä parempi niin jos kerran sellainen kaveri, joka vain kaveri halutessaan minusta jotain lisää. Mutta silti, oli jotenkin turhauttava tilanne. 

Vierailija
74/92 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein raskainta on olla asiakaspalvelutöissä ja asiakkaille on oltava mukava ja hymyiltävä, jotkut ymmärtävät sen kiinnostuksena.

No älä! Joistain asiakkaista huomaa tosi selvästi kiinnostuksen ja näitä kohtaan pyrin olemaan korostetun asiallinen, etteivät vaan kuvittele mitään. Ja hymyilen vähemmän, vaikka se minuta tympeän kuvan ehkä antaakin.

Miettikääpä tyttöset, että se asiakaspalvelutilanne on ainoa hetki, kun voitte tehdä vaikutuksen Todelliseen Alfaan; rikas, yläluokkainen, komea, hyväkäytöksinen jne.

Vierailija
75/92 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naisena totean, että on mielestäni merkki kyllä kiinnostuksesta. koska hän on hermostunut. kavereiden kanssaa ei hermostuta, toisin kuin ihastusten.

Vierailija
76/92 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupillit ja hiusten kosketteleminen.

Vierailija
77/92 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäydyin noin jokaisen seurassa koska sairastan sosiaalisten tilanteiden fobiaa

Vierailija
78/92 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulkintavaihtoehdot ovat hymyilevä + ystävällinen = selvästi kiinnostunut ja inhon ilme + vähäpuheisuus / tarvittaessa tiuskaisu = vihaa minnuu :(, niin mikä olisi neutraalia käytöstä, joka ei herätä toivetta tai pelkoa kumpaankaan suuntaan? Ettei jäis roikkumaan, ilmaan. Miettikää kovasti ennen vastausta, jota tuskin tulee.

Vierailija
79/92 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saada naiset ymmärtämään että olen vain kohtelias enkä ole ehdottelemassa mitään?

Puhu jotakin perheestäsi, jotakin positiivista.

Vierailija
80/92 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saada naiset ymmärtämään että olen vain kohtelias enkä ole ehdottelemassa mitään?

Älä puhu niille, älä katso päin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme