Miten erottaa naisen kiinnostuksen ja tavallisen ystävällisyyden?
Etten nyt vaan ala treffeille pyytämään väärien signaalien takia?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Entä jos nainen punastelee, sekoilee ja myötäilee paljon?
Inho ja myötähäpeä oireilevat noin.
Entinen deittailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on jo kohtuullinen vinkki.
Migreeni.
Vaihdevuodet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inho ja myötähäpeä oireilevat noin.
Sulla on erikoinen tapa ilmaista inhoa, jos myötäilemään rupeat. Itselläni inho ilmenee sillä, että poistun paikalta asap.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se haittaa jos mokaat?
Naisiako ei haittaisi? Sinua ei haittaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemuksen mukaan miehet jostain syystä luulevat heti, että olet heistä kiinnostunut sänkyhommamielessä jos vain olet heidän jutuistaan kiinnostunut. Kamoon! Voin ihan oikeasti vain jakaa samoja kiinnostuksen kohteita (tai vain olla kohtelias) ilman, että haluan hypätä kanssasi sänkyyn.
Toisin sanoen: älä oleta, vaan tee asia selväksi joko kysymällä tai tekemällä aloite, jota ei oikeasti voi sekoittaa pelkkään ystävyyteen.
(Muuten, piste i:n päälle sellaiset tapaukset, jotka sitten syyttivät minua "vedättämisestä/johdattelusta" vain siksi, koska olin kohtelias. Pitäisikö siis heti sanoa baarissa, että "Haista ****!" että ymmärtävät? Miksei voi olla kenestäkään kiiinnostunut ihan vain ilman "ulteriot motive" aspektia?)
No siis itseasiassa kyllä, mä olen ottanut tän käyttöön. Minua lähestyy monet miehet mutta vastaan suoraan että "painu hel vet tiin" tai torjuva ele kädellä ja "Älä puhu mulle" johtuu siitä, että miehet kuvittelee tavallisen kohteliaisuuden olevan vähintään parittelukutsu.
N26Ihanaa ikisinkkumatskua!
Ei ole sinulta pois. Jotkut haluavat olla yksin ja se heille suotakoon, eikä naisilla ole pakottavaa tarvetta julistaa jotain hämärää kirjainideologiaa sen tiimoilta.
Ei se ole häpeä jos kysyy toista treffeille vaikka vastaus olisi kielteinen. En ole itse koskaan nauranut tai suhtautunut ylimielisesti siinä tilanteessa, vaikka ystävällisyyteni on alunperin tulkittu väärin. Ja jos nainen (tai mies) käyttäytyy kuin kuspiä, niin ole tyytyväinen ettet käyttänyt enempää aikaa moiseen tyyppiin.
Häpeän pelko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisiako ei haittaisi? Sinua ei haittaisi?
Ei, niin monenlaista pellemiestä on tullut nähdyksi että ne ovat vain koomisia.
Mikään tosin ei pakota ryhtymään pelleksi. Voit antaa ajan kulua, käyttäytyä fiksusti, tutustua pikkuhiljaa ja saada tilaisuuksia kuten ne normaalimmatkin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen hymyilee ja on ystävällinen, se ei merkitse mitään.
Monet naiset hymyilevät ja ovat ystävällisiä.
Miehen pitää kysyä oletko kiinnostunut.
Mutta älä kysy, jos et ole valmis hyväksymään sitä vastausta, minkä saat.
Päivä toisensa jälkeen tämä sama kysymys. Ja lukemattomia kertoja on jo vastattu, että älä pyydä treffeille. Jos teillä juttu luistaa ja hän selvästi viihtyy seurassasi, pyydä kahville tai kaljalle tai kävelylle. Älä treffeille.
On aivan eri asia lähteä mukavan ihmisen kanssa juttelemaan kahden kesken sovitusti kahville tai kävelylle kuin lähteä treffeille, mikä sisältää toiselta jo oletuksen, että tässä nyt mittaillaan, tulisiko meistä pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemuksen mukaan miehet jostain syystä luulevat heti, että olet heistä kiinnostunut sänkyhommamielessä jos vain olet heidän jutuistaan kiinnostunut. Kamoon! Voin ihan oikeasti vain jakaa samoja kiinnostuksen kohteita (tai vain olla kohtelias) ilman, että haluan hypätä kanssasi sänkyyn.
Toisin sanoen: älä oleta, vaan tee asia selväksi joko kysymällä tai tekemällä aloite, jota ei oikeasti voi sekoittaa pelkkään ystävyyteen.
(Muuten, piste i:n päälle sellaiset tapaukset, jotka sitten syyttivät minua "vedättämisestä/johdattelusta" vain siksi, koska olin kohtelias. Pitäisikö siis heti sanoa baarissa, että "Haista ****!" että ymmärtävät? Miksei voi olla kenestäkään kiiinnostunut ihan vain ilman "ulteriot motive" aspektia?)
No siis itseasiassa kyllä, mä olen ottanut tän käyttöön. Minua lähestyy monet miehet mutta vastaan suoraan että "painu hel vet tiin" tai torjuva ele kädellä ja "Älä puhu mulle" johtuu siitä, että miehet kuvittelee tavallisen kohteliaisuuden olevan vähintään parittelukutsu.
N26
Ja sitten nämä tyypit vikisevät kuinka naiset ovat töykeitä ja bla bla. Mutta siis, mielestäni vastauksesi on oiva esimerkki siitä mitä naiset joutuvat kestämään ja miksi meiltä voi joskus tulla vähän vihamielistä ilmaisua. Tämä on tilanne mihin miehet eivät kykene samastumaan.
Vierailija kirjoitti:
Entinen deittailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on jo kohtuullinen vinkki.
Tai sitten nainen voi olla myös ujo, sosiaalisesti kömpelö, konflikteja välttelevä, ahdistunut tilanteesta tai jostain muusta tai 10 muuta vaihtoehtoa. Naisetkin ovat ihmisiä
Miten samasta vaivasta kärsivät miehet voisivat pariutua kaltaistensa kanssa? Muusta tuskin kannattaa haaveilla.
Asiasta huvittunut kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisiako ei haittaa?
Mikä moka tuo edes on? Kysyt, ja saat vastauksen. Paljon parempaa kuin jahkailu ja arvuuttelu.
Kysyy vaan, kiinnostaisiko nähdä vapaalla, vaikutat mukavalta. Ei tarvitse olla sen kummempaa.
Useinhan päädytään tapailtuakin eri suuntiin, kun huomataan että jokin ei mene yksiin.
Sellaista se on, jos mitään kontakteja elämäänsä haluaa, tämä on se mitä on kestettävä niin miesten kuin naistenkin. Ihan yhtä lailla naisia harmittaa mutta kyllä noista yli pääsee, eivät kiinnostavat ihmiset maailmasta lopu.
Kannattaa muistaa, että uuden lain mukaan myös miehen tekemä sanallinen lähestyminen voi olla ahdistelua.
Vierailija kirjoitti:
Asiasta huvittunut kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisiako ei haittaa?
Ai se, että mies mokaa? No eipä juuri, jos mokaan ei sisälly mitään asiatonta käytöstä naista kohtaan.
Tämä pitää lukea oikein.
Naista ei haittaa jos mies reippaasti, rohkeast ja itsevarmasti ottaa tilanteen haltuun siten ettei synny vähänkään kiusallista tilannetta.
Mutta jos mies punastelee, ujoilee, hätääntyy tms (niin kuin 99% naisista tekee), se on todellakin onglelma.
Tämä paskapalsta tekee N26 viestiin vastaamisen mahdottomaksi, nähtävästi.
Olisin vain maininnut tälle etuoikeutetulle N26/b1tch-prinsessalle
että miesten on pakko olla optimistisia,
Yhä enemmstö naisista haluaa ne soidinmenot, ja kyllä-vastausta ei tule vaan miehen pitää jatkaa yrittämistä kun nainen on "hmm hmm hymyilen mutta olenko kiinnostunut, enpä tiedä enpä tiedä".
Ihanaa ikisinkkumatskua!