Miten erottaa naisen kiinnostuksen ja tavallisen ystävällisyyden?
Etten nyt vaan ala treffeille pyytämään väärien signaalien takia?
Kommentit (92)
Ei välttämättä mistään. Ellei kerro olevansa kiinnostunut, tee ensimmäinen aloite. Sitten voit saada tietää.
Jos nainen hymyilee ja on ystävällinen, se ei merkitse mitään.
Monet naiset hymyilevät ja ovat ystävällisiä.
Miehen pitää kysyä oletko kiinnostunut.
Entä jos nainen punastelee, sekoilee ja myötäilee paljon?
Ei mitenkään.
Naiset ulkoistavat riskinoton miehille, eivätkä ilmaise kiinnostusta tavalla jonka voi selkeästi tulkita kiinnostuksen osoitukseksi.
Jos nainen, esim kassaneiti, hymyilee sulle, se haluaa sulta munaa. Sen voi vetää esiin vaikka saman tien.
Tämän kun muistat, niin ei voi mennä pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se haittaa jos mokaat?
Näinpä. Ei treffikutsu niin vakava asia saisi olla, eikä se ole maailmanloppu, jos kutsuttu kieltäytyy.
Ei mistään. Paitsi ehkä siitä, jos itse alat flirttailemaan ja lähestymään naista ja nainen laittaakin jarrut päälle. Toki silloinkaan ei voi olla varma, naista voi myös ruveta jännittämään. Ole rohkea.
Kehonkielestä.
Pupilleista.
Epävarmasta olemuksesta.
Hiuksien sukimisesta.
Ilmeistä.
Nojautumisista.
Kyllä sen huomaa...
Esimerkiksi siitä, että se nainen kertoo sinulle olevansa kiinnostunut sinusta. Jos näin ei tapahdu, niin tuskin on kiinnostunut.
Kysymällä se selviää. Tuskin kukaan siitä pahastuu, jos treffeille pyydetään asiallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Naisiako ei haittaa?
Jos nainen on töissä (esim. kaupan kanssa) voit tietää varmuudella, että hän on vain ystävällinen. Olet kuitenkin se kassatyttöhullu, joten tehdään tämä nyt kerralla selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos nainen punastelee, sekoilee ja myötäilee paljon?
Tuo on jo kohtuullinen vinkki.
Asiasta huvittunut kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisiako ei haittaa?
Ai se, että mies mokaa? No eipä juuri, jos mokaan ei sisälly mitään asiatonta käytöstä naista kohtaan.
Oman kokemuksen mukaan miehet jostain syystä luulevat heti, että olet heistä kiinnostunut sänkyhommamielessä jos vain olet heidän jutuistaan kiinnostunut. Kamoon! Voin ihan oikeasti vain jakaa samoja kiinnostuksen kohteita (tai vain olla kohtelias) ilman, että haluan hypätä kanssasi sänkyyn.
Toisin sanoen: älä oleta, vaan tee asia selväksi joko kysymällä tai tekemällä aloite, jota ei oikeasti voi sekoittaa pelkkään ystävyyteen.
(Muuten, piste i:n päälle sellaiset tapaukset, jotka sitten syyttivät minua "vedättämisestä/johdattelusta" vain siksi, koska olin kohtelias. Pitäisikö siis heti sanoa baarissa, että "Haista ****!" että ymmärtävät? Miksei voi olla kenestäkään kiiinnostunut ihan vain ilman "ulteriot motive" aspektia?)
Jos on kiinnostunut, niin kuolaa ja sanoo limaisesti "hei".
Pyysin joskus naista treffeille ja sain pakit. Tapasin saman naisen joitain vuosia myöhemmin. Se oli närkästynyt kun olin aviksessa. Minun olisi pitänyt liehitellä sitä useamman kerran.
Kuka nyt mitäkin jaksaa. En minä ainakaan. Onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemuksen mukaan miehet jostain syystä luulevat heti, että olet heistä kiinnostunut sänkyhommamielessä jos vain olet heidän jutuistaan kiinnostunut. Kamoon! Voin ihan oikeasti vain jakaa samoja kiinnostuksen kohteita (tai vain olla kohtelias) ilman, että haluan hypätä kanssasi sänkyyn.
Toisin sanoen: älä oleta, vaan tee asia selväksi joko kysymällä tai tekemällä aloite, jota ei oikeasti voi sekoittaa pelkkään ystävyyteen.
(Muuten, piste i:n päälle sellaiset tapaukset, jotka sitten syyttivät minua "vedättämisestä/johdattelusta" vain siksi, koska olin kohtelias. Pitäisikö siis heti sanoa baarissa, että "Haista ****!" että ymmärtävät? Miksei voi olla kenestäkään kiiinnostunut ihan vain ilman "ulteriot motive" aspektia?)
No siis itseasiassa kyllä, mä olen ottanut tän käyttöön. Minua lähestyy monet miehet mutta vastaan suoraan että "painu hel vet tiin" tai torjuva ele kädellä ja "Älä puhu mulle" johtuu siitä, että miehet kuvittelee tavallisen kohteliaisuuden olevan vähintään parittelukutsu.
N26
Ap, eivät hänen signaalinsa ole vääriä vaan sinä saatat tulkita väärin koska olet puutteessa. Älä tulkitse. Jatka tuttavuutta, ole kohtelias, kyllä se nainen kertoo jos jotain muuta haluaa tai ei halua.
Sinun ja kaltaistesi suurin ongelma on, että ette tajua naisten olevan itsenne kaltaisia ihmisiä eikä mitään avaruusolentoja.
Toiseksi suurin ongelmanne on, että te pyritte tunkemaan juustotankoanne toiseen ihmiseen tutustumatta ensin siinä määrin, jotta tietäisitte, onko tällä mitään kiinnostusta siihen.
Halukas nainen kertoo kyllä itse. Jos ei teillä ole kokemusta tällaisesta, ette ole tutustuneet kehenkään tarpeeksi, jotta tämä olisi ehtinyt kertoa. Oma moka.