Miten erottaa naisen kiinnostuksen ja tavallisen ystävällisyyden?
Etten nyt vaan ala treffeille pyytämään väärien signaalien takia?
Kommentit (92)
Olisin vain sanonut että älä jätä puhelinta ja lompakkoa bussipysäkin penkille, n44e pöllitään. Onnea vain ylimieliselle nuorelle naiselle niiden etsimisessä.
Minä olen ainakin exien mielestä huomiotaherättävän kivannäköinen.
Tiedän että mies on jossain määrin kiinnostunut jos häkeltyy, punastuu, kaataa kahvit pöydälle tai änkyttää. Näin käy usein.
Ei se minua haittaa, töissä nämä ovat menestyneitä johtajia ja autan pöydän luutuamisessa. Varatut miehet eivät kiinnosta.
Mutta minulla on elämässä aika paljon muutakin, ja kiireitä, en jokaisen moikkaajan kanssa jää miettimään parisuhdetta.
Vastaus kysymykseen on, että mitenkään muuten kuin suoraan kysymällä ei voi tietää naisen kiinnostustasoa. Naiset voi kosketella, tuijotella, hakeutua lähelle ja kehua ihanaksi nähtävästi ihan kaverimielessäkin koska tällaisilta olen saanut pakit.
Ja mikä s11tanan ongelma siinäkin viestissä palstasensuurille oli, kun kerran meni osissa läpi?
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen, esim kassaneiti, hymyilee sulle, se haluaa sulta munaa. Sen voi vetää esiin vaikka saman tien.
Tämän kun muistat, niin ei voi mennä pieleen.
Kyllä. Muista kuitenkin ensin näyttää kuva kikkelistä - ja kehua, että "Luonnossa tää on PALJON komeampi."
Sen jälkeen vasta kaivat vehkeesi esille.
Tsemppiä!
Ite en ainakaan osaa lukea mitään naisten iskuyrityksiä, yleensä tajunnut vasta liian myöhään.
Mulle mielenkiinto on tullu vasta ilmi ku on kysytty suoraan saako sua pussata tai lähetkö panemaan :D
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi siitä, että se nainen kertoo sinulle olevansa kiinnostunut sinusta. Jos näin ei tapahdu, niin tuskin on kiinnostunut.
Tämä on aivan totta. Ainoa intiimi kontakti naisen kanssa alkoi kohdallani juuri niin, että nainen ilmaisi verbaalisesti olevansa minusta kiinnostunut. Ilman tätä tietoa en olisi tiennyt asiasta ollenkaan.
Kehonkieli paljastaa kiinnostuneen.
Artikkeleita kehonkielestä löytyy monia, mutta ne oleellisimmat ovat varmaankin:
Tavallista pitempi katsekontakti. Jos mietin oman elämäni kiinnostuneita naisia niin kaikkia on yhdistänyt se, että ovat katselleet liian pitkään.
Katsekontakti hymyn kera naiselta kun katseenne kohtaa ja heti sen jälkeen nainen painaa päänsä alaspäin jonka jälkeen jatkaa katsekontaktia. Tämä on jo selvä merkki, että nainen on kiinnostunut.
Ei kannata nolata itseä ja ottaa riskiä syytöksistä meetoohon. Antakaa miehet naisille vastuuta asioista tasa-arvon aikana.
Vierailija kirjoitti:
Artikkeleita kehonkielestä löytyy monia, mutta ne oleellisimmat ovat varmaankin:
Tavallista pitempi katsekontakti. Jos mietin oman elämäni kiinnostuneita naisia niin kaikkia on yhdistänyt se, että ovat katselleet liian pitkään.
Katsekontakti hymyn kera naiselta kun katseenne kohtaa ja heti sen jälkeen nainen painaa päänsä alaspäin jonka jälkeen jatkaa katsekontaktia. Tämä on jo selvä merkki, että nainen on kiinnostunut.
Katsekontakti, pitkäkään, ei merkitse yhtään mitään. Eikä mikään muukaan "kehonkieli". Verbaalinen ulostulo on ainoa, mikä antaa jotain osviittaa naisen mielenliikkeistä.
- Komea mies
Entinen deittailija kirjoitti:
Pyysin joskus naista treffeille ja sain pakit. Tapasin saman naisen joitain vuosia myöhemmin. Se oli närkästynyt kun olin aviksessa. Minun olisi pitänyt liehitellä sitä useamman kerran.
Kuka nyt mitäkin jaksaa. En minä ainakaan. Onneksi.
Todella ärsyttäviä nämä heikkoitsetuntoiset prinsessat, jotka järjestelee milloin mitäkin testejä miehelle. Kokevat olevansa joku suuri palkinto jos mies läpäisee jonkun heidän järjestämänsä 100-vaiheisen esteradan. Suhteen aikanakin sitten jatkuvaa testailua kaikenmaailman päähänpistoilla. Saavatkin jäädä yksin.
Olen ystävällinen kaikille ihmisille. Jos pidän erityisesti jostakin. Vietän hänen kanssaan aikaa.
Mutta ehkä vain ystävänä.
Koen treffeille pyytämisen ahdistavana.
Minulle pitää ilmoittaa, että olisi kiva tustua sinuun paremmin.
Mies, jos olet esimerkiksi lähettänyt naiselle viestejä, etkä ole saanut niihin vastausta tai korkeintaan "kiitos samoin" johonkin hyvän joulun toivotukseen. Niin usko pois, nainen EI ole kiinnostunut. Lopeta se viestittely.
Miten saada naiset ymmärtämään että olen vain kohtelias enkä ole ehdottelemassa mitään?
Kaikkein raskainta on olla asiakaspalvelutöissä ja asiakkaille on oltava mukava ja hymyiltävä, jotkut ymmärtävät sen kiinnostuksena.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein raskainta on olla asiakaspalvelutöissä ja asiakkaille on oltava mukava ja hymyiltävä, jotkut ymmärtävät sen kiinnostuksena.
Varmaan tylsää, jos oikeasti onkin kiinnostunut asiakkaasta ja se pitää sua vain palvelijanaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei noihin kehonkieli matskuihin kannata liikaa nojata, sillä nekin ovat yleistäviä ja niihin liittyy olettamiset.
Itse olen aseksuaali, jota ei siten sattumoisin kiinnosta, mutta olen usein saanut kuulla kuinka olen "hyvä flirttailija". Siis mitä? Tämä kyllä tapahtuu täysin tiedostamatta. Olen sit vissiin vain "liian" rento tai jotakin. Nykyään teen selväksi kaikille kiehnääjämiehille, että sori, et saa minusta koskaan sänkyseuraa, mutta muutoin voidaan kyllä tässä seurustella.
Vierailija kirjoitti:
No älä! Joistain asiakkaista huomaa tosi selvästi kiinnostuksen ja näitä kohtaan pyrin olemaan korostetun asiallinen, etteivät vaan kuvittele mitään. Ja hymyilen vähemmän, vaikka se minuta tympeän kuvan ehkä antaakin.
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä s11tanan ongelma siinäkin viestissä palstasensuurille oli, kun kerran meni osissa läpi?
Oisko kenties se että haukut toista b1tchiksi? Kommentoida voi asiallisestikin
Edellisen kerran ehdin sanoa "Hei kuule..." ja vastaukseksi tuli haistattelua.