Ärsyttääkö muita, että Teemu SELÄNNE pyrkii väkisellä olemaan uutisissa eri syillä, vaikka urheilu ura on jo takana?
Ärsyttääkö muita, että Teemu Selänne pyrkii väkisellä olemaan uutisissa eri syillä, vaikka urheilu ura on jo takana?
N18
Kommentit (380)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ärsytä, mutta ihmetytti, että kirjoitti todella huonoa suomen kieltä.
Asumut 20 vuotta vai enemmänkin poissa Suomesta eli englanninkielisessä ympäristössä. Teepä sama ja tule sitten ihmettelemään suomen kieltä. Teepä myös 100 miljoonaa rahaa ja hommaa kartano Kaliforniasta, jossa asuu eniten maailman rikkaimpia ihmisiä.
Miksi? En osaa edes luistella. Enkä haluaisi asua Yhdysvalloissa. Enkä kartanossa. Enkä tarvitse 100 miljoonaa rahaa yhtään mihinkään. Ja Teemulla lienee kirjoitushäiriö.
Niin näyttää olevan sinullakin.
Ei näytä. Ei yhtäkään kirjoitusvirhettä. -eri
Sen sijaan lauserakenteet ihan päin helvettiä. Esimerkiksi "Enkä kartanossa" ei ole kokonainen lause.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Koulu oli mulle aina pakkopullaa. Todistusten keskiarvot pyörivät siinä 6,7 ja 7,3 välissä"
Teemu SelänneSiinä teille spedet faktaa.
Hyvin on pärjännyt tuollakin keskiarvolla.
Sanopa muuta. Itse olen yliopistokoulutettu, keskiarvo oli aina yli ysin. Tutkinto hyvin työllistäväl alalta. Eikä lähellekään miljoonaa vielä sijoituksissa, vaikka jo keski-iässä ja vain kaksi lasta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas joku itseensä kyllästynyt läski jolla ei muuta tekemistä kun haukkua ihmisten aloittamia ketjuja ja kirjoitusvirheitä.
Joo ap kysymykseen; kyllä ärsyttää Selänteiden naamat lööpeissä.
Tirsk! Itsehän te Teemun haukkujat niistä kirjoitusvirheistä täällä nillitätte :D Muut vain antavat samalla mitalla takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Koulu oli mulle aina pakkopullaa. Todistusten keskiarvot pyörivät siinä 6,7 ja 7,3 välissä"
Sanopa muuta. Itse olen yliopistokoulutettu, keskiarvo oli aina yli ysin. Tutkinto hyvin työllistäväl alalta. Eikä lähellekään miljoonaa vielä sijoituksissa, vaikka jo keski-iässä ja vain kaksi lasta.
Itse taasen olen yliopistokoulutettu, keskiarvo oli tuota seiskan luokkaa niin kuin Teemullakin ja sijoituksia on niin paljon, että kohta voin jäädä vapaarouvaksi. Toki tajuan myös sen, että ns. tavallisella työllä ei kuuna päivänä tule tienaamaan NHL-tähden palkkoja, joten vertailu on absurdi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ärsytä, mutta ihmetytti, että kirjoitti todella huonoa suomen kieltä.
Asumut 20 vuotta vai enemmänkin poissa Suomesta eli englanninkielisessä ympäristössä. Teepä sama ja tule sitten ihmettelemään suomen kieltä. Teepä myös 100 miljoonaa rahaa ja hommaa kartano Kaliforniasta, jossa asuu eniten maailman rikkaimpia ihmisiä.
Miksi? En osaa edes luistella. Enkä haluaisi asua Yhdysvalloissa. Enkä kartanossa. Enkä tarvitse 100 miljoonaa rahaa yhtään mihinkään. Ja Teemulla lienee kirjoitushäiriö.
Sinä osuit asian ytimeen. Onneksi tällä palstalla kirjoittelee täysjärkisiäkin ihmisiä. Vieläpä yllättävän paljonkin. Minua säälittää ihmiset, jotka näitä huippumenestyneiden ihmisten haukkumisketjuja aloittavat. Heillä ei ole kuin kateus, katkeruus ja vauvapalsta - keskellä kauneinta kesää.
Niin näyttää olevan sinullakin.
Munkin mielestä Teemun elämä on niin ankeaa, että 100 kertaa mieluummin olen vauvapalstalainen ja haukun nimettömänä muita. Mä sentään osaan kirjoittaa melko oikein, kun kävin peruskoulun. Kaikki sikarikkaat, menestyneet, ulkomailla asuvat ja tunnetut ihmiset on tyhmiä, kirjoitustaidottomia, pettäjiä ja säälittäviä. Mua ärsyttää ne.
Ei ärsyttäisi, jos et olisi kateellinen. Kateus aiheuttaa ärsytystä, koska se herättää pintaan huonommuudentunteen, jota ei haluaisi tunnustaa kokevansa. Jos ei ole kateellinen on aivan yhdentekevää, mitä joku Selänne tms. tekee tai kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Teemulla laski pisteet mun silmissä kun ilmoitti et oli äänestänyt Trumpia. Kertoo kaiken hänestä.
Hah :D Ja sinä luulet, että Suomen kansalaisella on äänioikeus Yhdysvalloissa :D Voi teitä reppanoita, kun edes peruskoulussa opetetut perusasiat eivät ole hallussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teinityttöä kiinnostaa viisikymppisen setämiehen tekemiset? Oletko kateellinen, kun sinulla ei ole rikasta elättäjää niin kuin Sirpalla`?
Et kai nyt todella usko, että aloittaja on teinityttö?
Henkiseltä iältään on. Ei aikuinen tällaista kirjoita.
Ei ärsytä millään lailla. Kun ei ole tarvetta kuopia keltaisen lehdistön otsikoita niin ei tarvi törmätä jonninjoutaviin kirjoituksiinkaan :D
Sitäpaitsi kyllä on Suomessa miljoona turhempaakin julkkista kuin Selänne...
Olis pitänyt Teemunkin lukea itsensä sosiaalityöntekijäksi, niin tarvitsisi hävetä silmät päästään...
Sinällään huvittavaa, että tyypit ruikuttavat Selänteen esillä olosta, vaikka itse vartavasten lukevat näitä juttuja. Jos en kävisi aktiivisesti av:lla, ei minulla olisi mitään tietoa siitä, mitä Selänne on kirjoittanut ja kuinka paljon ollut esillä. En lue paskalehtiä. Av on ainut paskamedia, jota kulutan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teemulla laski pisteet mun silmissä kun ilmoitti et oli äänestänyt Trumpia. Kertoo kaiken hänestä.
Hah :D Ja sinä luulet, että Suomen kansalaisella on äänioikeus Yhdysvalloissa :D Voi teitä reppanoita, kun edes peruskoulussa opetetut perusasiat eivät ole hallussa.
Aivan ohis, mutta kyllähän se on teoriassa mahdollista, sillä molemmat maat hyväksyvät kaksoiskansalaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse taasen olen yliopistokoulutettu, keskiarvo oli tuota seiskan luokkaa niin kuin Teemullakin ja sijoituksia on niin paljon, että kohta voin jäädä vapaarouvaksi. Toki tajuan myös sen, että ns. tavallisella työllä ei kuuna päivänä tule tienaamaan NHL-tähden palkkoja, joten vertailu on absurdi.
Taitaapa olla vain nimetöntä kateellisen kerskuntaa. Jos tuo olisi totta, et olisi tällä palstalla. Kirjoittaja vähätteli Teemua keskiarvon avulla. Mutta Teemu keskittyi lahjaansa eli urheiluun. Urheili päivät pitkät, koska rakasti sitä. Se kannatti. Mitä hän tekee siis ysin keskiarvolla. Valtaosa ei saavuta koskaan samaa menestystä ja yhtä hyvää elämää. Vähättely on siis turhaa ja absurdia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sirpa se vasta nolo onkin. Kenelle yrittää todistaa heidän seksielämää? Niille naisille joita pyörii Teemun ympärillä? Olen odottanut koska jotain paljastuu heidän suhteestaan. Kuullut yhtä sun toista..
Nyt kannattaa miettiä pikkuisen. Onko Sirpa, joka Teemun kanssa avioliitossa ollut käytännössä koko
aikuisikänsä, nolo, vai ne naiset, jotka pyörii onnellisen avioparin ympärillä pyrkien epätoivoisesti Teemun housuihin.
Ei ne ympärillä pyörivät tättähäärät tee Sirpan epätoivoisesta todistelusta yhtään sen viehättävämpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en kyllä lähtisi mittaamaan pärjäämistä pelkällä rahalla. Osallahan on rahaa jo vauvana miljoonia, kun sattuu syntymään rikkaaseen sukuun. Ihan muilla mittareilla se pärjääminen sitten mitataan. Selänteelle kyllä sen puoleen pisteet, ettei ole ryypännyt/uhkapelannut/vetänyt nenästä sisään kaikkia tienestejään. Siihen ei valitettavasti ihan kaikki eläköityneet NHL/NBA-miljonäärit ole pystyneet, vaan osa nukkuu pennittömänä sillan alla, kun kaikki meni mitä tulikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teinityttöä kiinnostaa viisikymppisen setämiehen tekemiset? Oletko kateellinen, kun sinulla ei ole rikasta elättäjää niin kuin Sirpalla`?
Et kai nyt todella usko, että aloittaja on teinityttö?
Henkiseltä iältään on. Ei aikuinen tällaista kirjoita.
Tuossa olet oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaapa olla vain nimetöntä kateellisen kerskuntaa. Jos tuo olisi totta, et olisi tällä palstalla. Kirjoittaja vähätteli Teemua keskiarvon avulla. Mutta Teemu keskittyi lahjaansa eli urheiluun. Urheili päivät pitkät, koska rakasti sitä. Se kannatti. Mitä hän tekee siis ysin keskiarvolla. Valtaosa ei saavuta koskaan samaa menestystä ja yhtä hyvää elämää. Vähättely on siis turhaa ja absurdia.
Mistä lähtien palsalla on ollut tulo/varallisuusrajat?
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan ohis, mutta kyllähän se on teoriassa mahdollista, sillä molemmat maat hyväksyvät kaksoiskansalaisuuden.
Jota Selänteellä ei ole. Lapsilla saattaa olla, koska ovat syntyneet Yhdysvalloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en kyllä lähtisi mittaamaan pärjäämistä pelkällä rahalla. Osallahan on rahaa jo vauvana miljoonia, kun sattuu syntymään rikkaaseen sukuun. Ihan muilla mittareilla se pärjääminen sitten mitataan. Selänteelle kyllä sen puoleen pisteet, ettei ole ryypännyt/uhkapelannut/vetänyt nenästä sisään kaikkia tienestejään. Siihen ei valitettavasti ihan kaikki eläköityneet NHL/NBA-miljonäärit ole pystyneet, vaan osa nukkuu pennittömänä sillan alla, kun kaikki meni mitä tulikin.
Siinä olet oikeassa, että ei raha ole pelkkä hyvän elämän mittari. Mutta kyllähän se rehellisesti paljon auttaa. Selänteen perhe kuitenkin elää oikeasti todella hyvää elämää. Vähän kateellisia ja pahantahtoisia vain halusin herätellä. Onneksi täällä on muitakin herättelijöitä ja tervejärkisiäkin paljonkin liikkeellä.
Teemu on miesten versio Vuohijoesta
Täällä taas joku itseensä kyllästynyt läski jolla ei muuta tekemistä kun haukkua ihmisten aloittamia ketjuja ja kirjoitusvirheitä.
Joo ap kysymykseen; kyllä ärsyttää Selänteiden naamat lööpeissä.