Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein useita viikon mittaisia paastoja, kun halusin laihtua. Kirjoitin niistä tännekin

Vierailija
29.07.2022 |

Kun katson noita tuloksia niin menetin aina pari kiloa lihasta ja aivan vähän rasvaa ja loput nesteitä. Sitten treenasin sen pari kiloa lihasta takaisin ja taas uudestaan. Perusaineenvaihduntani putosi vain 1400 kilokaloriin. En edes tiedä miten olen pilannut kroppani.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään ihmeellistä ole. Olet vain tehnyt asiat väärin ja paastonnut viikkoja turhaan. Ota selvää asioista ja unohda viikon paastoilut.

Vierailija
2/4 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kiduttaa itseään päivien paastolla, kun voi vain pätkäpaastota koko ajan? Lihaksetkin säilyy kun sinulla on lupa syödä joka päivä. Lihasten säilyttämiseen, pitää myös tehdä jotakin mitä rasittaa lihaksia, esim. nostella käsipainoja silloin tällön. Michael Mosley - Mosley metodi: Hallitse painoasi ja terveyttäsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellet ole niin laiha ettei sinussa juuri ole rasvaa mistä lähteä, niin ei ole mitenkään mahdolilsta että menetät laihdutuksessa PÄÄOSIN lihasta. Paastolla toki menettää sitäkin, mutta kyllä se pääosa rasvasta  (ja nesteestä) lähtee. Perusaineenvaihdunnan putoaminen eli ns. säästöliekki on onneksi tilapäinen, et pilannut mitään.

Afrikassahan on tutkittu heimoja, jotka lihoo ja laihtuu voimakkaasti sade- ja kuivien kausin mukaan, eikä heille tule tästä jatkuvasta "jojolaihduttelusta" tutkimusten mukaan mitään pysyviä haittoja.

Vierailija
4/4 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus perehtynyt vähän paastojuttuihin. Muistan, että aina kun mainittiin, että x päivien paastolla oli se ja tämä hyöty, se tutkimus oli tehty vain mieskandidaateilla. Ehkä löysin yhden yksittäisen tutkimuksen, missä oli myös ollut naisia mukana ja silloin tutkimustulos oli, että miehet laihtuivat enemmän. Itse olen kokeillut vesipaastoa, mutta lopetin kun 2 ja 3 välisen yöllä, nousin ylös ja menin hakemaan vettä. Heräsin pyörtyneenä lattialla, vesilasi kumossa ja jomottava särky kasvoissa. Menin vessaan ja pyörryin taas. Aamulla puolet kasvoista oli turvonnut. Oletin, että se oli elimistöni viesti, että jyrkkä ei monen päivän paastolle.