Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen eksä soitti ja varoitti miehestä

Vierailija
29.07.2022 |

Mies kuulemma osaa olla suhteen alussa todella ihana ja hurmaava, mutta ennemmin tai myohemmin totuus paljastuu. Mies oli kuulemma ollut väkivaltainen eksää kohtaan, kontrolloinut koko elämää ja ollut kaikin tavoin kauhea puoliso. Eksä epäili miestä narsistiksi ja kehotti olemaan varovainen. Enpä tiedä pitäisikö uskoa vai yrittääkö vain erosta katkerana mustamaalata miestäni

Kommentit (305)

Vierailija
281/305 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei savua ilman tulta.. Harva nainen olisi niin sekopäinen, että huvikseen mustamaalaisi. Paljon todennäköisempää on, että puheissa on perää. Tee kuten ylempänä ehdotettiin eli jatka, mutta tarkkaile varoitusmerkkejä. Voit toki kysyä mieheltäkin asiasta. Reaktio kertoo paljon.

Itselleni taas tulisi mieleen, että jos on oikeasti traumatisoitunut niin ei varmaan halua taakseen katsella eikä muistaa koko miestä, saati soitella miehen nyksälle.

Muutenkin uskon enemmän henkilökemioihin ja erilaisiin tilanteisiin, kuin kenenkään yhden ihmisen käsitykseen toisen ihmisen persoonasta.

Se käsitys kun on aina sen ihmisen kokemus ja värittynyt hänen omalla persoonallaan ja historiallaan, eikä mikään yleispätevä arvio kenenkään persoonasta.

Toiset traumatisoituu herkemmin kuin toiset. Toisilla on myös vahvempi velvollisuudentunto kuin toisilla. Näiden kahden erilaisen ominaisuuden erilaisia yhdistelmiä on vaikka kuinka monta, joten yhtään ei voi sanoa kuinka jonkun kuuluisi tällaisessa tilanteessa käyttäytyä.

Vierailija
282/305 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei savua ilman tulta.. Harva nainen olisi niin sekopäinen, että huvikseen mustamaalaisi. Paljon todennäköisempää on, että puheissa on perää. Tee kuten ylempänä ehdotettiin eli jatka, mutta tarkkaile varoitusmerkkejä. Voit toki kysyä mieheltäkin asiasta. Reaktio kertoo paljon.

Itselleni taas tulisi mieleen, että jos on oikeasti traumatisoitunut niin ei varmaan halua taakseen katsella eikä muistaa koko miestä, saati soitella miehen nyksälle.

Muutenkin uskon enemmän henkilökemioihin ja erilaisiin tilanteisiin, kuin kenenkään yhden ihmisen käsitykseen toisen ihmisen persoonasta.

Se käsitys kun on aina sen ihmisen kokemus ja värittynyt hänen omalla persoonallaan ja historiallaan, eikä mikään yleispätevä arvio kenenkään persoonasta.

Se on sun mielipiteesi. Sitten kun on mies jonka yksi ex tarvitsi poliisit paikalle ennen kuin uskalsi laittaa suhteen poikki, ja toinen ex yritti kolmesti itsemurhaa kun ei muuta pois pääsyä nähnyt, niin voin luvata ettei ollut kyse henkilökemioista tai värittyneistä kokemuksista.

T. Sen toisen exän sisko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/305 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ollut kiitollinen, jos joku olisi varoittanut minua exän käytöksestä. Olisin säästynyt niin monelta pahalta ja en olisi hukannut useita vuosia elämästäni. Hänen äitinsä kertoi vasta jälkeen päin millainen exä on ollut häntäkin kohtaan, mutta mitä se enää hyödyttää.

Vierailija
284/305 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jättää aina. Joko mies tai se ex (tai molemmat) ovat pähkähulluja ja saattavat hyökätä kimppuun koska tahansa.

Vierailija
285/305 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin itse exänn äidille ja veljelle ja sain kuulla mikä on miehiään

Vierailija
286/305 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että soitti. On vaatinut rohkeutta. Muista, että varoitti ja itse teet omat päätökset. Ottaisin sinuna asiat rauhallisesti, en etenesi liian nopeasti. En päästäisi pyörittämään pikkurillin ympäri.  Luulen, että on ihan totta puhunut, joten hyvä varoitus. Jos kävisikin niin, että ei olisi totta, niin mitään haittaa ei ole sinulle siitä, että olet tuntosarvet pystyssä etkä etene suhteessa liian nopeasti. 

Joskus liian hyvä on liian hyvää. 

Vierailija
287/305 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloin epäillä ja soitin itse miehen exälle. Kävipä niin hassusti, että hän väitti, että ei ollut mitään ongelmia.

Vuosia myöhemmin sitten yhteinen ystävien tuttu kertoi, että miehelläni ja hänen exällään oli ollut raskas suhde. Jopa aiinä määrin, että miehen ex ei aina uskaltanut kotiin mennä, nukkui tuttavilla jne.

Välillä mietin, miksi valehteli. Pelosta ehkä.

No, mun tuntoaarvet onneksi toimi ja mies sai jatkaa seuraavan aarteen luo.

Vierailija
288/305 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haasta vähän (ei liikaa) riitaa sen kanssa ja katso miten reagoi. Napsahtaako päässä, alkaako käyttäytymään uhkaavasti ym.

Tai muuta suunnitelmia (vaikka iltameno tai viikonloppu) ja katso miten reagoi.

Tutustuta kavereihin ja sukulaisiin.

Onko hänellä kavereita, minkälaiset ovat suhteet?

Rahankäyttö? Pihi, antelias vai siltä väliltä.

Miten kohtelee myyjiä, tarjoilijoita?

Vierailija
289/305 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haasta vähän (ei liikaa) riitaa sen kanssa ja katso miten reagoi. Napsahtaako päässä, alkaako käyttäytymään uhkaavasti ym.

Mikä on suhde puhelimeen? Vartioiko sitä herkeämättä, vie vessaan mukanaan, ei voi jättää puhelinta näkyville?

Vierailija
290/305 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on suhde puhelimeen? Vartioiko sitä herkeämättä, vie vessaan mukanaan, ei voi jättää puhelinta näkyville?

Saako raivarin jos kosket puhelimeen? Saatko lainata sitä?

Vierailija
291/305 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hyväksikäyttäjä "eksä" ei koskenut juurikaan puhelimeensa, kun olin siellä. Naisensa olivat varmaan tottuneet radiohiljaisuuksiin, kun hän oli yhden kanssa. Hän koulutti minutkin heti siihen, ettei lue viestejä ja vastaile välittömästi.

Vierailija
292/305 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainen toista naista turhaan varoita.

Vierailija
293/305 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin säästynyt viiden vuoden avioliittohelvetiltä ja lapseni huostaanotolta sekä useilta tappoyrityksiltä, jos joku olisi varoittanut tai välittänyt paskaakaan. Aloittaja saisi olla onnellinen, että joku haluaa varoittaa. 

Vierailija
294/305 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kiitollinen. Sain varoituksen ulkopuolelta kesken suhteen ja eksältä suhteen jälkeen, ennen miehen paluuyritystä. Siinä vaiheessa tiesin, että aiemmat ovat saaneet samat viestit enkä sokaistunut siitä, että hän palasi ylistämään minut maasta taivaisiin.

Vierailija
295/305 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun hyväksikäyttäjä "eksä" ei koskenut juurikaan puhelimeensa, kun olin siellä. Naisensa olivat varmaan tottuneet radiohiljaisuuksiin, kun hän oli yhden kanssa. Hän koulutti minutkin heti siihen, ettei lue viestejä ja vastaile välittömästi.

Tämä on hyvä esimerkki. Suhde puhelimeen on jollain tapaa kummallinen. Aika usein ihmiset kuitenkin kurkkaavat, että mikä viesti sieltä tuli.

Vierailija
296/305 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 ekanhan kokeet on sellaisia, että kunnon itsetunnon omaavan miehen kanssa ne on sitten helposti viimeiset treffit muutenkin noilla kokeilla. 

Vierailija
297/305 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hyvä esimerkki. Suhde puhelimeen on jollain tapaa kummallinen. Aika usein ihmiset kuitenkin kurkkaavat, että mikä viesti sieltä tuli.

Sillä oli viestit äänettömällä. Väitti, että puhelimessa on jotain vikaa. 

Vierailija
298/305 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko miehesi nimessä 4 kirjainta, alkaa T:llä?

Exä oli tän niminen. Suosittelen varomaan.

Onkohan meillä sama eksä. Koska täällä yksi, joka suosittelee välttämään tuota tyyppiä, hinnalla millä hyvänsä.

Voi olla, jos eksäsi on T**i nimeltään?

Vierailija
299/305 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 ekanhan kokeet on sellaisia, että kunnon itsetunnon omaavan miehen kanssa ne on sitten helposti viimeiset treffit muutenkin noilla kokeilla. 

Eikös kavereihin ja sukulaisiin tutustuttaminen ole täysin normaalia?

Vierailija
300/305 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko miehesi nimessä 4 kirjainta, alkaa T:llä?

Exä oli tän niminen. Suosittelen varomaan.

Onkohan meillä sama eksä. Koska täällä yksi, joka suosittelee välttämään tuota tyyppiä, hinnalla millä hyvänsä.

Voi olla, jos eksäsi on T**i nimeltään?

Sitten on A...M..o jota välttelisin myös viimeiseen asti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme