Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen eksä soitti ja varoitti miehestä

Vierailija
29.07.2022 |

Mies kuulemma osaa olla suhteen alussa todella ihana ja hurmaava, mutta ennemmin tai myohemmin totuus paljastuu. Mies oli kuulemma ollut väkivaltainen eksää kohtaan, kontrolloinut koko elämää ja ollut kaikin tavoin kauhea puoliso. Eksä epäili miestä narsistiksi ja kehotti olemaan varovainen. Enpä tiedä pitäisikö uskoa vai yrittääkö vain erosta katkerana mustamaalata miestäni

Kommentit (305)

Vierailija
221/305 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä on vain mustasukkainen ja kateellinen, kun olet saanut miehen itsellesi! Pidä miehestä kiinni äläkä kuuntele pahoja puheita.

Vierailija
222/305 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuoruuden suhteessani todella tarvitseva tunnetasolla, ja kumppanini sellainen todella järkiperäinen ja konfliktia välttelevä. Mulla oli hylkäämistaustaa lapsuudesta ja regoin herkästi. Hän taas oli klassisesti tunnetasolla vetäytyvä ja tavoittamaton. Kummallakaan ei silloin +20 lapsina ollut mitään keinoja kohdata toisiamme. Riidoissa olin se dramaattinen ja syyttelevä, joten eiköhän hän "onnitellut" sarkastisesti uutta kumppaniani myöhemmin heidän sattumalta kohdattua. No, olemme olleet yhdessä yli 20 vuotta tämän uuden kanssa ja hänellä oli enemmän taitoja kohdata tunnetason tarpeitani. Tuo lievät "varoittelu" meni metsään. Aivan samoin olisin voinut varoitetta tästä miehestä hänen uutta kumppaniaan, että "on kuin isänsä, että ei tajua tunteiden roolia elämässä" tms. 

Tuo saamasi puhelu on kuitenkin aivan eri tasolla. Uskoisin soittajaa ja tekisin jo pakosuunnitelman. Ekasta lyönnistä lähtö heti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/305 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

PK--seudulla samanikäiset tuntevat helpost toisensa tai ainakin kaveripiirin. Ottaisin kyllä tosissaan varoitukset. Ei kai ihan tavallista ole soitella eteenpäin tuollasta. Ei se ole stalkkausta.

Vierailija
224/305 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan olette olleet yhdessä?

MInä sain varoituksen 2 kk kohdalla. Samaan aikaan alkoi tapahtua suhteessa ekat maskin lipsumiset. Keräsin hiljaa todisteet, tein pakosuunnitelman ja se oli siinä. 

Mullakin on kahdessa suhteessa tapahtunut muutos 2 kk kohdalla. Siinä vaiheessa on itse ollut niin "koukussa" ettei niitä "red flagejä" enää huomaa. Jos mies on kuin unelmien poikamies, suosittelen varovaisuutta.

Vierailija
225/305 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa myös se ex olla narsisti joka nyt kostaa..

Palstan perinnetitämyksen mukaan se ei voi olla mahdollista, naiset ei ole narskuja , mutta kaikki ex-miehet ovat varmasti narskuja.

Vierailija
226/305 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei savua ilman tulta.. Harva nainen olisi niin sekopäinen, että huvikseen mustamaalaisi. Paljon todennäköisempää on, että puheissa on perää. Tee kuten ylempänä ehdotettiin eli jatka, mutta tarkkaile varoitusmerkkejä. Voit toki kysyä mieheltäkin asiasta. Reaktio kertoo paljon.

Ei missään nimessä pidä kysyä! Narsisti on vaarallinen ja lisäksi valehtelee. Ei pidä paljastaa, että tietää tai epäilee mitään. Lisäksi kertomalla asettaa eksän vaaraan. Tuon voi kertoa sitten myöhemmin, jos mies osoittautui luotettavaksi ja eksä hulluksi. 

Todellakaan ei exä uskalla kertoa mitään nyxälle, jos mies on oikea narsisti. Minulta kysyttiin, mutta en voinut luottaa naiseen että olisi pitänyt itsellään tiedon. Siitä olisi tullut lisää pelättävää minulle jos oisin paljastanut.

Asia on juuri näin. Te ette ole oikeaa narsistia tavanneetkaan jotka edes harkitsisitte soitella kenellekään.

Vierailija
227/305 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti en usko. Kuka ottaisi pettäjäpeen takaisin sillä, että mustamaalaisi nykyiselle. En minä ainakaan. Uskon, että normaalisti varoitus on tosi, poikkeuksia toki on varmasti.

Vierailija
228/305 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juokse

Tämä. Ihminen pitää tuomita kun exä niin sanoo, ennenkuin on mitään tehnyt.

Vierailija
229/305 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex:n mielipide - siinä on maailman objektiivisin näkemys.

Vierailija
230/305 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet rakastunut, on ihan sama vaikka saisit edellisen uhrin ruumiinavauspöytäkirjan. Et usko ennenkuin koet itse.

Vierailija
231/305 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex soitti nykyiselleni ja puhui minusta paskaa, sekä liioitteli huonouksiani. Moti varmaan oli siinä kun oli riitoja ja jotain jäänyt hampaankoloon. En allekirjoita kyllä eksäni puheita, vaikka en olekkaan ollut aina unelmien mies, voin olla jollekkin silti sitä jatkossa ja virheistäni yritän oppia. kemiat voi mennä uuden kanssa ihan eri levelille. eksäni ei kuitenkaan kovin paljoa kehunut minun hyviä puoliani.

Vierailija
232/305 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mäkin miettinyt varoittavani eksästä, sai yhden naisen viideksi vuodeksi loukkuunsa. En varoittanut, koska tiesin että eksä olisi mustamaalannut minusta sen sekopään.

Vierailija
233/305 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lukenut kaikkia vastauksia, mutta oma näkemykseni: yksi exä voi olla luonnehäiriöinen, mutta jos useampi ex on seurustelykumppanin mukaan valehtelija ja luonnehäiriöinen, silloin se luonnehäiriöinen ja valehtelija on yleensä se puolisokanditaatti. Eli ap, selvitä mahdomliset muutkin exät ja kysy heiltä. Jos kertomus on sama kuin sinuun yhtettä ottaneella exäällä, ota jalat allesi.

Jos kumppani alkaisi tonkimaan ja soittelemaan läpi jotain ex-joukkoa, toivottaisin hyvät päivänjatkot ihan omasta takaa.

Vierailija
234/305 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei savua ilman tulta.. Harva nainen olisi niin sekopäinen, että huvikseen mustamaalaisi. Paljon todennäköisempää on, että puheissa on perää. Tee kuten ylempänä ehdotettiin eli jatka, mutta tarkkaile varoitusmerkkejä. Voit toki kysyä mieheltäkin asiasta. Reaktio kertoo paljon.

Ei missään nimessä pidä kysyä! Narsisti on vaarallinen ja lisäksi valehtelee. Ei pidä paljastaa, että tietää tai epäilee mitään. Lisäksi kertomalla asettaa eksän vaaraan. Tuon voi kertoa sitten myöhemmin, jos mies osoittautui luotettavaksi ja eksä hulluksi. 

Todellakaan ei exä uskalla kertoa mitään nyxälle, jos mies on oikea narsisti. Minulta kysyttiin, mutta en voinut luottaa naiseen että olisi pitänyt itsellään tiedon. Siitä olisi tullut lisää pelättävää minulle jos oisin paljastanut.

Asia on juuri näin. Te ette ole oikeaa narsistia tavanneetkaan jotka edes harkitsisitte soitella kenellekään.

Kyllä olen tavannut ja harkinnut. Ihan siksi, että tekee pahaa, jos näkee uusimman uhrin. Lisäksi itsekään ei muista joka hetki olla riittävän varovainen, kun se toisen hulluuden taso taas unohtuu, kun on riittävän kauan kauempana. Kostona on sitten jotkut saaneet peräänsä verottajan, eläinsuojelun tai velanperijän (nyt ei puhuta Intrumista) tai tuttavapiirissä kiertävän perättömän huhun. 

Vierailija
235/305 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kertoisi mitään mielipidettäni. Kertoisin faktat ja jättäisin nyksän pohtimaan niitä. Ei ole mun asia, mitä tiedolla tekee, mutta olisi ainakin saanut ne. Mies kun niitä tuskin on itse kertonut. 

Vierailija
236/305 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätee näihin vanhempiin setämiehiin ketkä nyt keikkuvat nuorempien kainalossa. Exät eivät vaan jaksa varoittaa kun tulkitaan heti vanhojen naisten kateudeksi. Näitten naikkosten tulisi pysähtyä ja miettiä miksi tälläinen kultakimpale on ollut vapaana etenkin jos exä(t) vaikuttavat täysjärkisiltä ihmisiltä. Mutta eivät pysähdy kun hurmausvaihe päällä ja liian syvällä kun huomaavat olevansa narsistin nuorassa.

Vierailija
237/305 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lukenut kaikkia vastauksia, mutta oma näkemykseni: yksi exä voi olla luonnehäiriöinen, mutta jos useampi ex on seurustelykumppanin mukaan valehtelija ja luonnehäiriöinen, silloin se luonnehäiriöinen ja valehtelija on yleensä se puolisokanditaatti. Eli ap, selvitä mahdomliset muutkin exät ja kysy heiltä. Jos kertomus on sama kuin sinuun yhtettä ottaneella exäällä, ota jalat allesi.

Tukiryhmissä ja kirjallisuudes oon usein törmänny moninkertaisiin narsistin uhreihin. Voi hyvin olla useempiki parisuhde tollanen ennenku omat toimintamallit ja rajat saa uudelleenohjelmoitua.

Vierailija
238/305 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on luonnehäiriöinen eksä. Puhui miehestä pahaa kaikille jotka suostuivat kuuntelemaan. Olisi varmaan halunnut "varoittaa" minua miehestä jos olisin suostunut puhumaan sille. En suostunut ja olen ihan kykenevä laittamaan suhteen poikki ilman eksien varoittelujakin jos meillä olisi tullut ongelmia miehen kanssa. No ei niitä tullut koska mies ei ole sellainen joksi eksä häntä mustamaalasi. Parikymmentä vuotta ollaan oltu yhdessä ilman ongelmia. Että joskus siellä taustalla voi todellakin olla tasapainoton ja vinksahtanut eksäkin. 

Aloittajana tarkkailisin tilannetta ja jos miehen käytöksessä alkaa näkyä häikkää niin eksän puheissa saattaa tietenkin olla vinha perä. Siinä tapauksessa on parasta häipyä pikimmiten.

Vierailija
239/305 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joopajoo. Itseasiassa hyvin usea nainen on niin sekopäinen että mustamaalaa.

Vaikka kuinka alapeukuttaisitte niin tässä on totuus. Suurin osa naisista on täysiä sekopäitä. Varsinkin suomalaisista naisista.

Mitähän se kertoo sinusta, että tunnet hyvin paljon sekopäisiä naisia...

Sitä että tunnen teitä naisia hyvin paljon.

Lähiöräkälästä, joka on kantapaikkasi...

Sullahan ei edes kantapaikkaa olekaan, kun sulla on pirttikiellot joka paikkaan.

Vierailija
240/305 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vainoharhainen sekopää saa olla, että selvittää exän nyxän?

Kyllä se aika usein selviää ihan itsestään. Yhteisiä tuttuja , Facesta, jne. Piiri on usein pieni

Eli siis jäätte väkivaltaisen sekopää narsistin elämään eroamisen jälkeenkin? Kyllä itse blokkaisin ensimmäiseksi somesta yms. ja hankkisin uudet piirit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän