Millaista kauniin ihmisen elämä on?
Kertokaa. Aiheesta ollut myös aikaisemmin ketjuja.
Kommentit (47)
Olin nuorena kaunis.
-ihmisten jatkuva tuijotus
-pidettiin bimbona
-elämä oli jatkuvaa, raskasta eloa, oli pakko pitää kulissia,
koska piti teeskennellä tyhmää
-miehiä ei koskaan kiinnostanut itsessäni ihmisyys, luonne, eivätkä mielipiteeni,
vaan pelkkä kuori. Siinä kaikki.
-kateus
-persoonaa yritettiin koko ajan typistää
-lahjakkuus piti salata
-jotkut miehet kostivat jos en ollut kiinnostunut
-kenestäkään miehestä ei ollut ystäväksi
-sitä tuli tarkaksi, joten testasin kaikki ystäväni ja sainkin onneksi maailman parhaat ystävät
-meni lopulta kiinnostus ihmisiin kun näin mikä on homman nimi tässä maailmassa
En kaipaa sitä aikaa
Olisinpa syntynyt mieheksi.
Yhteenveto.
Naisen tehtävänä maailmassa on olla kaunis,
status miehelle.
Pitää suunsa kiinni.
Olla idiootti.
Hoitaa lapsia ja passata ukkoa.
Tässä naisille ohjeet onnelliseen elämään.
Paljon tsemppiä kaikille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Yhteenveto.
status miehelle.
Pitää suunsa kiinni.
Olla idiootti.
Facts: et ole kaunis nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No seurasin ystäväni elämää, joka oli tosi kaunis ja pojat oli siitä aina kiinnostuneita ja sai huomiota, opettajat tykkäsi, mutta oli rankasti kiusattu niin tyttöjen kuin poikienkin taholta. Tytöt kiusasi, koska kokivat alemmuuden tunnetta ja pojista kiusasi ne, joille tää ystävä ei antanut huomiota, vaikka olivat hänestä niin kiinnostuneita
Tätä muuten tekevät myös aikuiset miehet. Ilmeisesti itsetunto saa kolauksen kun kaunis nainen ei huomioi. Joskus tilanne voi kehittyä aika ahdistavaksi, itse jouduin hankkimaan yhdelle lähestymiskiellon - jota onneksi noudatti.
Ja haluaisin muistuttaa, että kaunis nainen saa huomiota ihan kaikenlaisilta miehiltä, ei pelkästään niiltä komeilta alfauroksilta. Näihin on ainakin oman 40-vuotisen elämäni aikana mahtunut enemmän kuin tarpeeksi luonnevikaisia urpoja ynnä kaikenmaailman räpläreitä ja häröilijöitä.
Minua ei uskalla lähestyä edes ne häröilijät.:)
Pitää muistaa se ero kauniin ja hyvännäköisen välillä.
Hyvännäköinen on usein seksikäs, kaunis on kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Yhteenveto.
status miehelle.
Pitää suunsa kiinni.
Olla idiootti.
Katkera olet, tsemppiä sulle! 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No seurasin ystäväni elämää, joka oli tosi kaunis ja pojat oli siitä aina kiinnostuneita ja sai huomiota, opettajat tykkäsi, mutta oli rankasti kiusattu niin tyttöjen kuin poikienkin taholta. Tytöt kiusasi, koska kokivat alemmuuden tunnetta ja pojista kiusasi ne, joille tää ystävä ei antanut huomiota, vaikka olivat hänestä niin kiinnostuneita
Tätä muuten tekevät myös aikuiset miehet. Ilmeisesti itsetunto saa kolauksen kun kaunis nainen ei huomioi. Joskus tilanne voi kehittyä aika ahdistavaksi, itse jouduin hankkimaan yhdelle lähestymiskiellon - jota onneksi noudatti.
Ja haluaisin muistuttaa, että kaunis nainen saa huomiota ihan kaikenlaisilta miehiltä, ei pelkästään niiltä komeilta alfauroksilta. Näihin on ainakin oman 40-vuotisen elämäni aikana mahtunut enemmän kuin tarpeeksi luonnevikaisia urpoja ynnä kaikenmaailman räpläreitä ja häröilijöitä.
Minua ei uskalla lähestyä edes ne häröilijät.:)
Pitää muistaa se ero kauniin ja hyvännäköisen välillä.
Hyvännäköinen on usein seksikäs, kaunis on kaunis.
En nyt ihan ymmärtänyt pointtiasi. Voisitko vähän selventää tai antaa vaikka jonkun esimerkin?