Millaista kauniin ihmisen elämä on?
Kertokaa. Aiheesta ollut myös aikaisemmin ketjuja.
Kommentit (47)
No jos on kaunis sekä kiva, niin elämä on kyllä aika ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekin kauniille vanheneminen on kova paikka ja itseä on niin vaikea hyväksyä, sitten kun se väistämättä osuu kohdalle. Jos on elännyt siten, että ulkonäöllä on ollut hirveä merkitys. Sitten on niitä, jotka huojentuu vanhenemisesta, koska ei tarvitse olla enää huomion keskipisteenä.
Itse hyväksyn itseni edelleen. Minun ei tarvitse painia nuorempien sarjassa, vaan olen edelleen kaunis omassa ikäryhmässäni. Se riittää.
Elämän yksi tasa-arvoisista asioista on vanheneminen, se koskee ihan jokaista meistä, joten siitä on turha katkeroitua.
N 52
En itsekään ymmärrä tätä väitettyä vanhenemiskauhua kauniilla. Itse olen vuosi vuodelta aina vaan suositumpi ikäisteni miesten keskuudessa, kun monille naisille tulee iän mukana ulkonäköön vaikuttavia vaivoja ja painonnousua.
Mut otetaan aina huomioon
Saan parempaa palvelua ja ystävällisyyttä osakseni
Olen aina päässyt hakemaani työpaikkaan (olen kyllä myös taitava työssäni)
Helppo saada ystäviä
Saan aina ihastukseni
Olen ns "vaimomateriaalia" tai "se oikea"
Vieraat ihmiset kehuvat
Tosin olen itse ihan tositosi ystävällinen ja hymyilen paljon. Että en tiedä kummasta se johtuu, luonteesta vai ulkonäöstä.
Veljeni on hyvännäköinen, ja hänen elämänsä on ollut aika easy modea verrattuna omaani.
Mutta kyllä hänenkin elämäänsä varjostaa masennus ja ahdistus erinäisistä asioista.
Minä olen kaunis. Todella kaunis.
Nautin, kun minua katsotaan.
Toisinaan, rahaa vastaan tietysti, annan jonkun setämiehen työntää etusormensa peräaukkooni. Tietysti vain kahta niveltä myöten.
En ole koskaan kuullut kauniista ihmisestä, jonka täytyisi toimia roskakuskina, työntekijänä kaatopaikalla tai jätevesipuhdistamossa, siivota bajamajoja tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekin kauniille vanheneminen on kova paikka ja itseä on niin vaikea hyväksyä, sitten kun se väistämättä osuu kohdalle. Jos on elännyt siten, että ulkonäöllä on ollut hirveä merkitys. Sitten on niitä, jotka huojentuu vanhenemisesta, koska ei tarvitse olla enää huomion keskipisteenä.
Itse hyväksyn itseni edelleen. Minun ei tarvitse painia nuorempien sarjassa, vaan olen edelleen kaunis omassa ikäryhmässäni. Se riittää.
Elämän yksi tasa-arvoisista asioista on vanheneminen, se koskee ihan jokaista meistä, joten siitä on turha katkeroitua.
N 52
Tämä. Kukaan ei kuole nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Mut otetaan aina huomioon
Saan parempaa palvelua ja ystävällisyyttä osakseni
Olen aina päässyt hakemaani työpaikkaan (olen kyllä myös taitava työssäni)
Helppo saada ystäviä
Saan aina ihastukseni
Olen ns "vaimomateriaalia" tai "se oikea"
Vieraat ihmiset kehuvat
Tosin olen itse ihan tositosi ystävällinen ja hymyilen paljon. Että en tiedä kummasta se johtuu, luonteesta vai ulkonäöstä.
Saat myös homot joihin ihastut?
Jostain syystä miehet alkavat kutsua minua ja naiset itseään pieneksi seurassani.
Naispuoliset "ystävät" ilkeitä, huomaa hiljalleen kun ikää tulee. Vikoja kaivellaan ihan typeristä jutuista. Miesten kanssa tulee hyvin juttuun, ovat luotettavampia monissa asioissa.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kuullut kauniista ihmisestä, jonka täytyisi toimia roskakuskina, työntekijänä kaatopaikalla tai jätevesipuhdistamossa, siivota bajamajoja tms.
Olen ihan perusduunari, ja mulla on työkaverina äärettömän kaunis nainen.
"Saan aina ihastukseni".
Tai sitten ihastut vain niihin tyyppeihin, jotka osoittavat sinua kohtaan kiinnostusta?
No ei tämä ole hääppöistä. Kun ei pidä huomiosta, niin huomio vaivaannuttaa ja ärsyttää. Työssä ei oteta vakavasti. Ja nyt vanhempana kun kiloja on kertynyt, ei huvita nähdä vanhoja tuttuja hoikemmilta ajoilta, kun heidän ilmeestään näkee että oho, onpas se Maija pulskistunut, ennen se oli niin nätti. Tietääkseni en ole koskaan hyötynyt ulkonäöstä, ainakaan työssä. Muutoin miehet ehkä kiinnittävät helpommin huomiota, mutta itselleni se ei ole toivottavaa.
Kyllä kauniinkin ihmisen elämässä tarvitaan onnea ja toisaalta voi olla suurta epäonnea, onnettomuuksia, loukkaantumisia, suuria menetyksiä. Kohtaloaan ei voi aina välttää, vaikka kuinka kaunis olisi.
Varmaankin yhdistelmällä kaunis ja sosiaalinen pääsee pitkälle. Nykyaikanahan täytyy verkostoitua, siispä hyvä ulkonäkö lisää vaikutelmaa että olisi hyvä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
"Saan aina ihastukseni".
Tai sitten ihastut vain niihin tyyppeihin, jotka osoittavat sinua kohtaan kiinnostusta?
Ei se niin mene, että kaunis saa aina ihastuksensa. Jos ihastus on varattu, ei se kauneus paljon paina siinä kohtaan. Itse kauniina olen saanut myös pakkeja. Typerää yleistää, että joka mies lähtisi kauniin matkaan, ei todellakaan.
Voihan sitä pitää itseään kauniina. Todennäköisesti suurin osa täällä on suht tavallisen näköisiä. Luulla voi olevansa mitä vain. Tutkimusten mukaan ihmiset yleisesti pitävät itseään paremmannäköisinä kuin ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 52
Tämä. Kukaan ei kuole nuorena.
No joo, jos tälle tielle lähdetään, moni ei ole saanut elää edes lapsuutta.
No ei minua kauneuskateuden takia ole kiusattu vaan ihan muun vian vuoksi. Jos olisi ruma, olisin tullut silti samasta asiasta kiusatuksi, ainakin luulen niin.
Kauneus on näkynyt elämässäni lähinnä vieraiden vanhempien miesten harjoittamana ei toivottuna lähentelynä ja huuteluna. En koe sitä eduksi.