Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi apteekin tädit sanovat kovalla äänellä reseptilääkkeitteni nimen niin että muutkin kuulee

Vierailija
29.07.2022 |

Lääkitykseni ei kuulu muille, sen pitäisi olla yksityisasiani ja apteekin henkilökunnan sen verran fiksuja etteivät toitota koko apteekille lääkkeiden nimiä. Itse yritän hiljaisella äänellä pyytää lääkettä ja sitten täti toitottaa koko apteekille lääkkeen nimen.

Kommentit (215)

Vierailija
1/215 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassåå.

Vierailija
2/215 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä et kysy sitä siltä apteekin tätiltä? Mä en tajua kun täältä kysellään mitä kummallisimpia juttuja, mistä me tiedetään miksi se kailottaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/215 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten ylipäätään kuvittelet että lääkityksesi ketään kiinnostaa?

Vierailija
4/215 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettääkö?

Vierailija
5/215 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käynyt vuosikymmeniä apteekeissa, eikä missään ole lääkkeiteni nimeä sanottu niin, että muut asiakkaat kuulisivat.

(Hki)

Vierailija
6/215 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo henkilökohtaimen asia, farmaseutit kuvittelee että voivat piilokyykyttää sinua, häpäistä julkisesti ja kertoa ääneen lääkkeesinimen muillekin, tosin terveystietojen tulisi olla salaisia, ehkä tästä pitäisi puuttua jokaisee apteekkiin kertomalla.

Vierailija
7/215 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä monia kiinnostaa, esim. narkit tykkäävät kuunnella muiden lääkeostoksia ja ryöstää apteekin ulkopuolella ne jotka ostavat bentsoja, opioideja tai jotain muuta vastaavaa.

Vierailija
8/215 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole itselläni koskaan ollut vastavaa kokemusta apteekissa Itä Helsinki! Tuskin kukaan on kinostunut SV lääkeeni jotka ovat olet tulehduskipu lääkeitä tai allergia lääkeitä?

Vierailija
9/215 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varsinkin pienillä paikkakunnilla monia kiinnostaa, hyvää juorumateriaalia jos on jotain erikoisempaa. Samoin jos henkilö on jollain tapaa tunnettu, niin voi kiinnostaa isommillakin paikkakunnilla.

Vierailija
10/215 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä monia kiinnostaa, esim. narkit tykkäävät kuunnella muiden lääkeostoksia ja ryöstää apteekin ulkopuolella ne jotka ostavat bentsoja, opioideja tai jotain muuta vastaavaa.

Joopa, apteekit on täynnä narkkareita ja hipsivät sinne tuolin taakse kuuntelemaan mitä lääkkeitä ihmiset ostaa. Kukaan ei huomaa mitään. Ja ikinä ei niitä saada kiinni kun liukuhihnalta ryöstelevät kansalaisten lääkkeet apteekin ovella. Huoks.

Vierailija
11/215 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eitietoja kirjoitti:

Onhan tuo henkilökohtaimen asia, farmaseutit kuvittelee että voivat piilokyykyttää sinua, häpäistä julkisesti ja kertoa ääneen lääkkeesinimen muillekin, tosin terveystietojen tulisi olla salaisia, ehkä tästä pitäisi puuttua jokaisee apteekkiin kertomalla.

Auttaisko noihin aatoksiin sen lääkityksen tuplaus?

Vierailija
12/215 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole vastannut ap:n kysymykseen. Ilmeisesti se aapeeta palvellut apteekin täti ei ole palstalla.

Vierailija
13/215 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuatko ap, ettei kukaan muu tiedä, mikä lääkkeesi on sen nimen perusteella?

Paitsi se, joka käyttää sitä myös. Joten laita häpeäsi pois!

Vierailija
14/215 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen käynyt vuosikymmeniä apteekeissa, eikä missään ole lääkkeiteni nimeä sanottu niin, että muut asiakkaat kuulisivat.

(Hki)

Meidän paikkakunnalla se on yleistä. Siksi ostankin reseptilääkkeeni aina lähikaupungista kun siellä käyn. Asiakkaan yksityisyyteen pitäisi apteekkien ottaa selkeä kanta. Lääkeasiat eivät ole julkista tietoa.

Vierailija
15/215 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmetellyt. Joku narkki yritti ostaa minulta lääkkeitä kun kuuli mitä ostin. Onneksi ei sentään varastanut.

Vierailija
16/215 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kysynyt tätä apteekista, kun itse ihmettelin samaa.

En saanut mitään järkevää vastausta, muuta kun että no kun me nyt vaan tehdään näin ja on aina tehty ja tullaan tekemään vastakin.

Oletan, että haluavat kyykyttää asiakasta.

Kannattaisiko soittaa Fimeaan?

Vierailija
17/215 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta sinun läskin pukamavoiteet!

Vierailija
18/215 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuatko ap, ettei kukaan muu tiedä, mikä lääkkeesi on sen nimen perusteella?

Paitsi se, joka käyttää sitä myös. Joten laita häpeäsi pois!

Kyllä mä ainakin tiedän useat mt- lääkkeet nimeltä vaikka en itse käytä. Olisi noloa jos muut asiakkaat kuulisivat lääkkeen jota käytän.

Vierailija
19/215 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(Hki)

Meidän paikkakunnalla se on yleistä. Siksi ostankin reseptilääkkeeni aina lähikaupungista kun siellä käyn. Asiakkaan yksityisyyteen pitäisi apteekkien ottaa selkeä kanta. Lääkeasiat eivät ole julkista tietoa.

Kuule, ennenkuin nillität ja itket asiasta enempää, niin saapa haimasyöpädiagnoosi päivystyksessä. Siellä verhojen takana on täysin nobodyja kuuntelemassa sitä sun tilannettasi.

terveiset verhon takaa

Vierailija
20/215 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farmaseutin small talkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi