Miksi jotkut ostavat yli 200 euron rannekellon kun toimivan saa jo 100-200 eurolla?
Tätä en ole kyllä koskaan ymmärtänyt. Miksi kukaan haluaisi käyttää tuhansia euroja kelloon kun täysin toimivan saa juuri 100 - 200 eurolla?
Kommentit (238)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eiks laatukello oo vuosikymmenten sijoitus ja itse en ole kännykkäaikana vuodesta 1995 eteenpäin käyttänyt rannekelloa
Rannekello on nykyäänkin tarpeellinen, kun ei sitä puhelinta voi aina katsoa esimerkiksi hienossa ravintolassa tai kokouksessa.
Miksi pitäisi tietää, mitä kello on, jos on hienossa ravintolassa tai kokouksessa?
Et ole tainnut olla koskaan hienossa ravintolassa?
Oletko itse? ihmiset kuvailee annoksiaan kännyköillä jne. - ei siellä mitään kelloa tarvitse. Eikä ole kyllä tarvinnut tietää aikaakaan kunhan on osunut paikalle varauksen alkaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa on täysin eri henki kuin taannoisissa käsilaukkuketjuissa. Siellä kilpailtiin siitä, kenellä oli halvin ja rähjäisin käsilaukku, ja kalliita merkkilaukkuja suosivat saivat yleisen paheksunnan. Luulen että täällä ovat miehet liikkeellä, siellä naiset.
Taidat projektoida omaa epävarmuuttasi muihin?
???
No, meille köyhille kaikki on kallista!
Tuhansien eurojen kelloja en ymmärrä (kai se on joku statusjuttu), mutta ostin 150 euron rannekellon joka meni vuodessa rikki, juuri takuun jälkeen. Pakko kai satsata vähän kalliimpaan kelloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö joku muu kuin kasikymppiset mummot muka vielä rannekelloa?
Esim. 30-vuotiaat liike-elämässä menestyvät sivistyneet, akateemisesti koulutetut bisnesmiehet käyttävät rannekelloja. Toisaalta yhteiskunnan tukirahoilla elävien on sitä vaikea ymmärtää.
En ole koskaan elänyt päivääkään tukirahoilla, ja silti minulla on ollut rannekello viimeksi 1990-luvulla. Nyrjähtikö maailmankuvasi nyt sijoiltaan miten pahasti?
Totuus on että halvimmatkin kvartsikellot on huomattavasti kalliita mekaanisia kelloja tarkempia sekä kestävämpiä. Kestävät vuosikymmeniä ilman mitään huoltoa kunhan vaan vaihtaa pariston. Kallis kello on ainostaan koru, eikä siinä sinänsä ole mitään vikaa jos koruista tykkää tahi sitten niistä mekaanisista koneistoista.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa on täysin eri henki kuin taannoisissa käsilaukkuketjuissa. Siellä kilpailtiin siitä, kenellä oli halvin ja rähjäisin käsilaukku, ja kalliita merkkilaukkuja suosivat saivat yleisen paheksunnan. Luulen että täällä ovat miehet liikkeellä, siellä naiset.
Kun mies brassailee jollain kalliilla turhakkeella, se on hienoa. Kun nainen tekee samaa, se on noloa. 🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun mies brassailee jollain kalliilla turhakkeella, se on hienoa. Kun nainen tekee samaa, se on noloa. 🤷
Onhan näille 'näkyykö kello' -miehille naureskeltu jo vuosikymmeniä..
Vierailija kirjoitti:
Ajan 130k€ maksavaa Porsche Panameraa. Muut usein ihmettelevät, miksi maksan 130 kiloeuroa autosta, jolla liikutaan paikasta A -> B:hen. Vastaukseni on se, että saan Porschella paremman ajonautinnon, enemmän statusta ja huomiota naisväeltä kuin ruosteisella Dacialla.
Voi luoja mitä kaikkea mies on valmis tekemään ja maksamaan saadakseen huomiota. Kuka vielä kehtaa väittää, että ne on naiset, jotka on huomion perässä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi mennä naimisiin kun voi tilata onlyfansin
MITÄ nää onlyfans-tytöt oikein tekee? Mä olin luullut että vain kuvamateriaalia ja videota jakavat, mutta ilmeisesti olen luullut väärin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eiks laatukello oo vuosikymmenten sijoitus ja itse en ole kännykkäaikana vuodesta 1995 eteenpäin käyttänyt rannekelloa
Rannekello on nykyäänkin tarpeellinen, kun ei sitä puhelinta voi aina katsoa esimerkiksi hienossa ravintolassa tai kokouksessa.
Miksi pitäisi tietää, mitä kello on, jos on hienossa ravintolassa tai kokouksessa?
Oletko itse? ihmiset kuvailee annoksiaan kännyköillä jne. - ei siellä mitään kelloa tarvitse. Eikä ole kyllä tarvinnut tietää aikaakaan kunhan on osunut paikalle varauksen alkaessa.
Onneksi noissa Michelinin-tähden ravintoloissa tarjoilijat tulevat poimimaan puhelimesi puhelin parkkiin niin et täysin nolaa koko ravintolan mainetta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MITÄ nää onlyfans-tytöt oikein tekee? Mä olin luullut että vain kuvamateriaalia ja videota jakavat, mutta ilmeisesti olen luullut väärin?
Kyllä ne taitaa aivan kaikkea jopa nöyryyttäviä asioita tehdä kunhan hinnasta sovitaan. Olen kuullut että Dubain öljysheikit jopa ovat tilanneet kymmeniä skandinaavisia naisia heidän luokseen ja sitten pitäneet heitä koirien talutushihnoissa bikineissä sekä vääntäneet tortut selälle. No sentään saavat hyvän korvauksen työstään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne taitaa aivan kaikkea jopa nöyryyttäviä asioita tehdä kunhan hinnasta sovitaan. Olen kuullut että Dubain öljysheikit jopa ovat tilanneet kymmeniä skandinaavisia naisia heidän luokseen ja sitten pitäneet heitä koirien talutushihnoissa bikineissä sekä vääntäneet tortut selälle. No sentään saavat hyvän korvauksen työstään.
Siis tällaistako nämä palstasankarit tekisivät vaimoilleen, jos sellaisen saisivat? Luojalle kiitos että luonnonvalinta estää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tällaistako nämä palstasankarit tekisivät vaimoilleen, jos sellaisen saisivat? Luojalle kiitos että luonnonvalinta estää.
Ihan tosi juttuja on. Miksi muuten niin moni nuori nainen postaa somekuvia Dubaista? Yksi lähihoitaja naisystäväni tägäsi kuvaansa yhden dubailaisen hotellin, jossa olin itsekin pari kuukautta sitten käynyt. Kysyin häneltä, mistä hän sai rahat, koska hotellissa yöpyneenä tiesin että kyseisen hotellin halvimmat huoneet alkoivat 1000 eurosta. Hän meni ihan punaiseksi ja selitti jotain kiinteistövälityshommista :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi noissa Michelinin-tähden ravintoloissa tarjoilijat tulevat poimimaan puhelimesi puhelin parkkiin niin et täysin nolaa koko ravintolan mainetta
Ei muuten tule - useammassakin on tullut käytyä sekä kotimaassa että ulkomailla :)
Miksi joku ostaa vaatteita, kun niitä saa Uffin laatikosta ja kierrätyskeskuksesta ilmaiseksi?
Miksi käydä ulkona syömässä kun voi dyykätä ruuan jäteastiasta?
Miksi syödä sushia kun voi syödä tonnikalaa?
Vierailija kirjoitti:
Koska mä voin
...ja sä et, on vielä suurempi motiivi tälle.