Miksi jotkut ostavat yli 200 euron rannekellon kun toimivan saa jo 100-200 eurolla?
Tätä en ole kyllä koskaan ymmärtänyt. Miksi kukaan haluaisi käyttää tuhansia euroja kelloon kun täysin toimivan saa juuri 100 - 200 eurolla?
Kommentit (238)
Ap taitaa olla hieman yksinkertainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille taskukello ja naisille kaulaketjuun ripustettu kello ova ok?
Minun tyttöystävällä on avain ripustettuna kaulakoruun
Kun kerran kelloista puhutaan niin oletan, että sellaisen avaimella vedettävän seinäkellon avain? Luulis olevan hankala ranteessa.
Häkin avain
Miksi ostaa norjalaista lohta kun voi syödä tonnikalaa purkista?
Miksi maksaa matkavakuutuksesta kun jos saa malarian voi vain kuolla?
Miksi mennä naimisiin kun voi tilata onlyfansin
Miksi hengittää kun voi vain lopettaa hengittämästä
Miksi käyttää maskia kun voi sairastaa koronan
Miksi asua talossa kun voi asua ojassa?
Miksi ihmiset koristelee itseään? Joku luonnevika, kenties.
Tässä ketjussa on täysin eri henki kuin taannoisissa käsilaukkuketjuissa. Siellä kilpailtiin siitä, kenellä oli halvin ja rähjäisin käsilaukku, ja kalliita merkkilaukkuja suosivat saivat yleisen paheksunnan. Luulen että täällä ovat miehet liikkeellä, siellä naiset.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa on täysin eri henki kuin taannoisissa käsilaukkuketjuissa. Siellä kilpailtiin siitä, kenellä oli halvin ja rähjäisin käsilaukku, ja kalliita merkkilaukkuja suosivat saivat yleisen paheksunnan. Luulen että täällä ovat miehet liikkeellä, siellä naiset.
Taidat projektoida omaa epävarmuuttasi muihin?
Miksi juoda ES kun voi juoda vettä?
Miksi ostaa auto kun voi kävellä?
Miksi käydä salilla kun voi maata sohvalla?
Miksi syödä lääkkeitä kun ilmankin pärjää?
Jos haluaa vaikutuksen tehdä taskuvarkaisiin, niin kannattaa ostaa laatukello.
Kelloton kirjoitti:
Jos haluaa vaikutuksen tehdä taskuvarkaisiin, niin kannattaa ostaa laatukello.
Kuka pelkää taskuvarkaita? Ne ovat jotain yhteiskunnan suurimpia luusereita. Yksikään taskuvaras ei uskalla varastaa minulta, siitä pitää huolen 193 cm pituuteni, 50 cm ympärysmitan hauis ja 108 kilon elopaino.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eiks laatukello oo vuosikymmenten sijoitus ja itse en ole kännykkäaikana vuodesta 1995 eteenpäin käyttänyt rannekelloa
Rannekello on nykyäänkin tarpeellinen, kun ei sitä puhelinta voi aina katsoa esimerkiksi hienossa ravintolassa tai kokouksessa.
Miksi pitäisi tietää, mitä kello on, jos on hienossa ravintolassa tai kokouksessa?
Kun kerran kelloista puhutaan niin oletan, että sellaisen avaimella vedettävän seinäkellon avain? Luulis olevan hankala ranteessa.