Miksi jotkut ostavat yli 200 euron rannekellon kun toimivan saa jo 100-200 eurolla?
Tätä en ole kyllä koskaan ymmärtänyt. Miksi kukaan haluaisi käyttää tuhansia euroja kelloon kun täysin toimivan saa juuri 100 - 200 eurolla?
Kommentit (238)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sadan tai parinsadan euron kello on todella edullinen. Toiset panostaa laatuun, toiset ei. Laitas tähän joku oikeasti hyvä kello tuolla budjetilla.
Googleta, esim siinä on listattuna monta alle parin huntin kelloa https://www.vuodenmies.com/paras-halpa-kello.html
Seiko ja Casio sentään oikeita kellomerkkejä toisin kuin mikkihiirikellot :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eiks laatukello oo vuosikymmenten sijoitus ja itse en ole kännykkäaikana vuodesta 1995 eteenpäin käyttänyt rannekelloa
Rannekello on nykyäänkin tarpeellinen, kun ei sitä puhelinta voi aina katsoa esimerkiksi hienossa ravintolassa tai kokouksessa.
SE ON MYÖSKIN ASUSTE
Kieltämättä kellolla on suuri asustearvo ja se voi jopa määrittää sen pääseekö 5/5 naisen kanssa treffeille vai jääkö himaan nuolemaan näppejään.
Ei ole 5/5 nainen jos kellosta jää kiinni, mutta jatka haaveilua :-)
Joillekin 200 euroa on taskuraha jos sitäkään.
On jopa ihmisiä, joille kello (tai tavaran hinta) ei olisi minkään suuruinen, vaikka siinä olisi vielä yksi... kaksi... kolmekin lisänollaa perässä. Mitäs ap siihen toteaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eiks laatukello oo vuosikymmenten sijoitus ja itse en ole kännykkäaikana vuodesta 1995 eteenpäin käyttänyt rannekelloa
Rannekello on nykyäänkin tarpeellinen, kun ei sitä puhelinta voi aina katsoa esimerkiksi hienossa ravintolassa tai kokouksessa.
SE ON MYÖSKIN ASUSTE
Kieltämättä kellolla on suuri asustearvo ja se voi jopa määrittää sen pääseekö 5/5 naisen kanssa treffeille vai jääkö himaan nuolemaan näppejään.
Kauniit naiset ymmärtävät heidän markkina-arvonsa, joka on lähes sama kuin monimiljonääri-miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sadan tai parinsadan euron kello on todella edullinen. Toiset panostaa laatuun, toiset ei. Laitas tähän joku oikeasti hyvä kello tuolla budjetilla.
Mun muistaakseni 5 markalla kirpparilta pentuna kasarilla kirpparilta kinuamani Mikki Hiiri-kello toimii edelleen kuin uusi. Hinta-laatusuhde kohdillaan. Onko tarjota jotain parempaa?
Saattaa muuten olla kallis kello tuo nykyään jos on hyväkuntoinen.
Ai joku muovinen mikkihiiri kello :D me kellofoorumilla nauretaan noille
1. Vanhat lelut ja tuollainen kello voi olla yllättävänkin arvokas jos on huippukunnossa.
2. Sinä et ole kellofoorumilla.
3. Kellofoorumilla ei naureskella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SE ON MYÖSKIN ASUSTE
Kauniit naiset ymmärtävät heidän markkina-arvonsa, joka on lähes sama kuin monimiljonääri-miehellä.
Kunnes hän täyttää 26-vuotta :D (toki joitakin poikkeuksia on)
Vierailija kirjoitti:
Miksi loikoilla jahdin kannella margariitta kädessä ja kaksi 18-vuotiasta blondia kainalossa, kun voit soutaa Itä-Suomessa likaisessa järvessä hyttysten syötävänä?
Jahdin kannella loikoilu kuulostaa tylsältä, margarita on kuraa ja nuo 18v voisivat olla lapsiani, joten ennemmin kyllä soutu-uistelen saimaalla olutta ja viskiä juoden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun muistaakseni 5 markalla kirpparilta pentuna kasarilla kirpparilta kinuamani Mikki Hiiri-kello toimii edelleen kuin uusi. Hinta-laatusuhde kohdillaan. Onko tarjota jotain parempaa?
1. Vanhat lelut ja tuollainen kello voi olla yllättävänkin arvokas jos on huippukunnossa.
2. Sinä et ole kellofoorumilla.
3. Kellofoorumilla ei naureskella.
Tällaisesta kateellisen kommentista huomaa heti kommentoijan sosiaalisen aseman yhteiskunnassa. Et ole tainnut koskaan kuulua oikeaan kellofoorumiin nimittäin Helsingin kelloharrastajien FB-ryhmään. Siellä on elitistien kellopiirit, jossa tykätään Patek Philippe, Audemars Piguet, Jacob & Co yms. kelloista. Alle 40 000 euron kellolla ei ryhmään asiaa ole! Terv. rikas kellomies Jussi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut edes ostaa rannekelloja?
Koska jotkut tienaavat yli 4000 euroa kuukaudessa, joka toki saattaa kuulostaa isolta rahalta jos elää äidin kellarissa yhteiskunann yhteisillä varoilla
Miksi käydä töissä kun valtion taikaseinästäkin saa rahaa?
Sieltä ei saa riittävästi rahaa, muuten en kävisi.
Saa jos osaa nostaa tarpeeksi tukia ja hankkia samalla kirkolta ilmaisia lahjakortteja yms.
Ainakin 2000€ netto pitäisi saada, enkä tiedä miten se onnistuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko? Siistissä kunnossa on, ranneke on kyllä vaihdettu ainakin pariin kertaan. Oli minulla käytössä varmaan lähemmäs 20 vuotta ja pojalla siihen asti että se alkoi olla liian nolo. Nyt olen välillä pitänyt taas itse, lähinnä vaimon kiusaksi sopivissa tilaisuuksissa, kun se on hänenkin mielestään kammottavan nolo :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi loikoilla jahdin kannella margariitta kädessä ja kaksi 18-vuotiasta blondia kainalossa, kun voit soutaa Itä-Suomessa likaisessa järvessä hyttysten syötävänä?
Jahdin kannella loikoilu kuulostaa tylsältä, margarita on kuraa ja nuo 18v voisivat olla lapsiani, joten ennemmin kyllä soutu-uistelen saimaalla olutta ja viskiä juoden.
Itselleen valehteleminen on tulos arvostuksen ja hyväksynnän puutteesta ja vääristyneestä minäkuvasta ja virheellisistä defensseistä. Suuntauksen keskeisiä vaikuttajia olivat Abraham Maslow, Carl Rogers ja Viktor Frankl. Terv. rikas kellomies Jussi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleen valehteleminen on tulos arvostuksen ja hyväksynnän puutteesta ja vääristyneestä minäkuvasta ja virheellisistä defensseistä. Suuntauksen keskeisiä vaikuttajia olivat Abraham Maslow, Carl Rogers ja Viktor Frankl. Terv. rikas kellomies Jussi
Kyllä tuo margarita ja ikähomma oli ihan kovaa faktaa, loppu makuasioita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ostaa 50 tuhatta euroa maksava Mercedes-Benz, kun Ladan saa 500 eurolla?
Koska Lada on venäläinen laatuauto ja mersu joku ylihintainen eurooppa-auto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SE ON MYÖSKIN ASUSTE
Kunnes hän täyttää 26-vuotta :D (toki joitakin poikkeuksia on)
Itse olen 30-vuotias valtiotieteiden maisteri ja osa-aikatyössä omalla alallani. Rakastan juhlia ja kavereitani, mutta olen myös introvertti, ja välillä joudun menemään metsään pariksi tunniksi lataamaan akkujani. Pituutta on noin 170 cm, painoa normaalisti, tukka blondi (oma väri). Olen vapaaehtoisesti lapseton ja ateisti. Harrastan juhlia, lukemista ja matkustelua. Mieheni on noin kolmekymppinen myös, IT-alalla.
Miehelläni on vihkisormuksen lisäksi vain yksi koru - Omegan kello. Sitä en tiennyt, että kellojen hinta voi nousta ja hinta on noussut kymmenessä vuodessa kaksinkertaiseksi. Ei tosin ole tarkoitus myydä kelloa.
En usko, että tulet olemaan onnellinen APm jos valitset tavaran pääkriteerinäsi sen hinnan
.
Minä en ainakaan tiennyt tulevan kelloni hinnasta tavatessani hänet. Tutustuttiin paikassa x ja käytiin useammilla kerroilla katsomassa sitä ennen kuin sain edes aavistuksen hänen sen hinnasta. Rakastuin kelloon enkä sen hintaan
.
Itse olen korkeakoulutettu pätkätyöläinen. Nautin kyllä työstäni, eikä tulevaisuus taloudellisessa mielessä pelota, kiitos kellon. Vapaa-ajalla soitan pianoa ja urheilen, yhdessä teemme paljon matkoja ja käymme esim. geokätköilemässä. Luonteeltani olen avoin ja ystävällinen, tarvittaessa myös temperamenttinen. Ulkonäöltäni edelleen näin nelikymppisenä hyvässä kunnossa. Kelloa en ala tässä kuvailemaan sen enempää. Hän on hyvin rakas edelleen kaikkien näiden vuosien jälkeen.
Koska joillakin on kellolle muitakin kriteerejä kuin se että on toimiva. Ja mitä se kenellekään kuuluu minkä hintaisia kelloja muut ostavat? Ja kai sitä nyt jokainen saa ostaa kallista jos on siihen varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googleta, esim siinä on listattuna monta alle parin huntin kelloa https://www.vuodenmies.com/paras-halpa-kello.html
Seiko ja Casio sentään oikeita kellomerkkejä toisin kuin mikkihiirikellot :D
Huonostippa (mikkihiiri)kellosi tunnet. Onhan noita tehnyt tuon mainitsemasi Seikon lisäksi Rolexikin aikanaan, muun muassa.
https://www.chrono24.com/geraldgenta/gerald-genta-arena-retro-mickey-mo…
Siitä lähtisi modernia mikkihiirikelloa köyhälle.
Eipä naurata naapurinäijää kun on nyt minulla uusi Rolex.