Miksi jotkut ostavat yli 200 euron rannekellon kun toimivan saa jo 100-200 eurolla?
Tätä en ole kyllä koskaan ymmärtänyt. Miksi kukaan haluaisi käyttää tuhansia euroja kelloon kun täysin toimivan saa juuri 100 - 200 eurolla?
Kommentit (238)
Itselläni ranteessa ihan ollut jo 3v. Rannekello joka Lidi ostettu alle10e.Kelpaa minulle.Monelle kello on myös koru ja toisille kallis kello,kieli varakkuudesta.Näytön paikka siis!
Vierailija kirjoitti:
Itselläni ranteessa ihan ollut jo 3v. Rannekello joka Lidi ostettu alle10e.Kelpaa minulle.Monelle kello on myös koru ja toisille kallis kello,kieli varakkuudesta.Näytön paikka siis!
Lidlistä ei nyt kukaan kehtaa ostaa kelloa? Nehän näyttää ihan persläveltä
Vierailija kirjoitti:
Seiko 5
Asia kello itsellä myös Seikon 5-sarjalainen ranteessa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sadan tai parinsadan euron kello on todella edullinen. Toiset panostaa laatuun, toiset ei. Laitas tähän joku oikeasti hyvä kello tuolla budjetilla.
Mun muistaakseni 5 markalla kirpparilta pentuna kasarilla kirpparilta kinuamani Mikki Hiiri-kello toimii edelleen kuin uusi. Hinta-laatusuhde kohdillaan. Onko tarjota jotain parempaa?
Saattaa muuten olla kallis kello tuo nykyään jos on hyväkuntoinen.
Meinaatko? Siistissä kunnossa on, ranneke on kyllä vaihdettu ainakin pariin kertaan. Oli minulla käytössä varmaan lähemmäs 20 vuotta ja pojalla siihen asti että se alkoi olla liian nolo. Nyt olen välillä pitänyt taas itse, lähinnä vaimon kiusaksi sopivissa tilaisuuksissa, kun se on hänenkin mielestään kammottavan nolo :-D
En oikein usko, että olisi arvokas. Etsi ebaysta mickey mouse watch. Jos se on Seiko, niin on mahis olla parin sadan arvoinen hyväkuntoisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eiks laatukello oo vuosikymmenten sijoitus ja itse en ole kännykkäaikana vuodesta 1995 eteenpäin käyttänyt rannekelloa
Rannekello on nykyäänkin tarpeellinen, kun ei sitä puhelinta voi aina katsoa esimerkiksi hienossa ravintolassa tai kokouksessa.
Miksi pitäisi tietää, mitä kello on, jos on hienossa ravintolassa tai kokouksessa?
Et ole tainnut olla koskaan hienossa ravintolassa?
Oletko itse? ihmiset kuvailee annoksiaan kännyköillä jne. - ei siellä mitään kelloa tarvitse. Eikä ole kyllä tarvinnut tietää aikaakaan kunhan on osunut paikalle varauksen alkaessa.
Niin, ei siellä mitään hienoja vaatteitakaan tarvitse.
Miksi pyyhkiä saven jälkeen kun voi olla pyyhkimättä?
Miksi ajaa mersulla kun voi ajaa ruosteisella skodalla?
Miksi jotkut käy ruokakaupassa kun samat ruuat saa ruokajonosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhansien eurojen kelloja en ymmärrä (kai se on joku statusjuttu), mutta ostin 150 euron rannekellon joka meni vuodessa rikki, juuri takuun jälkeen. Pakko kai satsata vähän kalliimpaan kelloon.
Tai sitten henkilö vain tykkää tekniikasta. Kalliita kellojahan ei kukaan ei-harrastaja tunnista, joten hukkaan menee jos meinaa siten statustaan korottaa.
Sinuna hankkisin parin kympin Casion. Edullinen ja varmatoiminen. Itsellä palvellut fyysisissä asennustöissä jo vuosia.
T. Kellokokoelman arvo pian 10k€.
Mun kellokokoelman halvin kello on 15k€
Mitä kalliimpi kello sitä pienempi viisari.
Vanha viisaus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhansien eurojen kelloja en ymmärrä (kai se on joku statusjuttu), mutta ostin 150 euron rannekellon joka meni vuodessa rikki, juuri takuun jälkeen. Pakko kai satsata vähän kalliimpaan kelloon.
Tai sitten henkilö vain tykkää tekniikasta. Kalliita kellojahan ei kukaan ei-harrastaja tunnista, joten hukkaan menee jos meinaa siten statustaan korottaa.
Sinuna hankkisin parin kympin Casion. Edullinen ja varmatoiminen. Itsellä palvellut fyysisissä asennustöissä jo vuosia.
Tällaisiako coping-keinoja köyhät käyttää? :D "ei se raha tee rikkaaksi" nauti palkkatyöstäsi pomon orja
Vierailija kirjoitti:
Miksi ostaisin BMW 520d farmariauton kun olisin saanut Skeida Octavian halvemmalla? Koska Bemarilla kelpaa kaartaa K-Supermarketin pihaan samalla kun Skeidassa Lidliin matkalla olevat puristelevat käsiään nyrkkeihin käkäkäkäkä
Molemmat omistaneena noista kyllä Octavia on laadukkaampi, sisältä suunnilleen samankokoisetkin.
BMW 2.0d on vähän alimittainen noin painavaan koriin.
Vierailija kirjoitti:
Vanha viisaus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisiako coping-keinoja köyhät käyttää? :D "ei se raha tee rikkaaksi" nauti palkkatyöstäsi pomon orja
Osui ja upposi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brassailua. Kukaan ei voi myöntää että ostaa merkkikellon tai vaatteita sen tähden että haluaa esittää ja viestiä jotakin sanomaa niillä vaatteilla.
ÖÖÖÖÖööööö.... Mitä veikkaat kuinka moni sen merkkikellon tunnistaa tuolla luonnossa?
Vastaus: ei kukaan. Kelloharrastajat on sen verran harvinaisia, ainakin täällä pääkaupunkiseudun ulkopuolella, että monen tonnin laitteet jäävät tyystin huomiotta.
Samalla rahalla kun olisi ostanut vaikka käytetyn Mersun niin jo pähkäiltäisiin että kukahan filmitähti tai pankinjohtaja sieltä tulee.
Katsotaanko landella (junttilassa) oikeasti mersuja ihaillen? Hesessä arkipäivää tuollaiset eikä ketään kiinnosta Porschetkaan
Ai Hesburgerissa mersut on arkipäivää?
Kukaan ei puhunut mitään hesbasta, vaan hesoista oli puhe. Helsingistä, you know?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brassailua. Kukaan ei voi myöntää että ostaa merkkikellon tai vaatteita sen tähden että haluaa esittää ja viestiä jotakin sanomaa niillä vaatteilla.
ÖÖÖÖÖööööö.... Mitä veikkaat kuinka moni sen merkkikellon tunnistaa tuolla luonnossa?
Vastaus: ei kukaan. Kelloharrastajat on sen verran harvinaisia, ainakin täällä pääkaupunkiseudun ulkopuolella, että monen tonnin laitteet jäävät tyystin huomiotta.
Samalla rahalla kun olisi ostanut vaikka käytetyn Mersun niin jo pähkäiltäisiin että kukahan filmitähti tai pankinjohtaja sieltä tulee.
Katsotaanko landella (junttilassa) oikeasti mersuja ihaillen? Hesessä arkipäivää tuollaiset eikä ketään kiinnosta Porschetkaan
Ai Hesburgerissa mersut on arkipäivää?
Hese = Helsinki
Hesa = Hesburger
Aina joutuu näitä pöndeläisiä kouluttamaan..
Olen paljasjalkainen stadilainen kuten vanhempanikin. Hesa ja hese ei ole koskaan ollut stadilaisten käyttämä termi.
Ei kiinnosta jonkun kengättömän espoolaisen kitinät.
Vierailija kirjoitti:
Vanha viisaus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaha, taas joku henkinen juntti pätee kelloillaan - hoh hoijakkaa..
Tuon takia minäkin ostin rannekellon, Lidlistä, alle 10 Euroa.
Vierailija kirjoitti:
Tuon takia minäkin ostin rannekellon, Lidlistä, alle 10 Euroa.
Siis katsoakseni aikaa, kännykkä ei kulje koko ajan mukana.
Minun kelloni maksoi 12 vuotta sitten 13€ ja on kelloistani paras. Omistan 700€ kellonkin ja eipä toimi enää, vaikka vuosia ei ole vielä montaa.
Olen päättänyt, että pysyn n. 50€ kelloissa. Niissä aika pysyy ajassaan.