Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolottaako kakkosella käynti yleisessä vessassa? Tai tuttavan luona.

Vierailija
29.07.2022 |

Itseä nolotti kun kaupan kassalla yllätti kova hätä. Maksamani ostoksetkin jäivät koriin, oli pakko mennä aulassa olevaan vessaan kiiruusti. Kuinka ollakaan, joku tuli nykimään kahvaa kun ripulip*ska oli pytyssä. Kyllä oli noloa lähteä kopista pois kun kaamea haju jäi sinne seutaavalle kävijälle.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mieheni kanssa intialaisessa ravintolassa. Ruoka oli todella tulista. Äkisti maha alkoi kiertämään tuli todella kiire vessaan. Ravintolassa oli yksi WC, onneksi se oli vapaa. No, mun toimitus sit kesti ja kesti kun se ripaskan tulo ei loppunut. Oven takana oli pari ihmistä odottamassa. Se katku mikä vessaan jäi kun lähdin.häpeä.

Vierailija
62/63 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ns jännitysvatsa. Aina kun jotain normaalista poikkeavaa on tiedossa, vatsa kipuilee ja useimmiten menee ripulille. Lääkäriin tai hammaslääkäriin meno on yhtä h'lvettiä, aina odotushuoneessa joutuu käymään vessassa. Ja siellä kaikki näkevät kuka vessassa ramppaa. Niin noloa!

Luulen että tuo on enemmän sun päässä luulla että ketään kiinnostaa odotushuoneessa pitää kirjaa toisten menemisistä jonnekin. Itsekin keskityn omaan olemiseen ja kutsun odottamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruahahha

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi