Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolottaako kakkosella käynti yleisessä vessassa? Tai tuttavan luona.

Vierailija
29.07.2022 |

Itseä nolotti kun kaupan kassalla yllätti kova hätä. Maksamani ostoksetkin jäivät koriin, oli pakko mennä aulassa olevaan vessaan kiiruusti. Kuinka ollakaan, joku tuli nykimään kahvaa kun ripulip*ska oli pytyssä. Kyllä oli noloa lähteä kopista pois kun kaamea haju jäi sinne seutaavalle kävijälle.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, minä taisin olla se seuraava :D Oli kyllä melkoinen lemu mutta pakko oli omatkin tarpeet tehdä.

Vierailija
2/63 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin, en haluaisi sitä ikinä tehdä kuin omalla turvallisella pöntöllä. Minkäs silti teet kun hätä iskee, se on pakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän - jos mahdollista - aina ennen kylään menoa käydä kotona kakkosella. Aina se ei tietenkään onnistu mutta ei ole vielä tarttenut tutun luonakaan käydä kuin ykkösellä.

Vierailija
4/63 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käydään kyllä vaimon kanssa kakkosella useimmiten ihan omassa sängyssä.

Vierailija
5/63 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on hävettävää ,luonnollinen tarve kaikilla.

Vierailija
6/63 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on useampi vessa vierekkäin ja huono äänieristys niin kusen lorotuskin nolottaa jos tiedän että viereisessä kopissa on joku toinen.

Vierailija
7/63 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siellä vessassa, kun rynkytit ovea ja huusit, että nyt on kiire.😀

Vierailija
8/63 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haju yleensä liittyy paskannukseen. Mitä sitä nolostelemaan. Enemmän arveluttaa yleisten vessojen siisteys. Tästä on aikaa reilusti. Kerran kiireellä piti istua posliinin päälle. Ringille oli joku lorotellut, niin että *liimauduin* kiinni.

Vierailija
9/63 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on useampi vessa vierekkäin ja huono äänieristys niin kusen lorotuskin nolottaa jos tiedän että viereisessä kopissa on joku toinen.

Mulle on käynyt niinkin että pissa ei tule jos viereiseen koppiin tulee joku samaan aikaan.

Vierailija
10/63 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hävettää!!

Vierailija
11/63 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolottaa. Kerran olin menossa harrastustuttuni luo yhteen kokoukseen ja hätä iski menomatkalla. Ajelin yliopiston ohi joten päätin käydä vessassa siellä, ettei tarvi kaverin luona käydä. Samoin töissä pyrin valitsemaan syrjäisen vessan, jonka lähistöllä ei työskentele kukaan. Luonnollinen asia mutta olen häveliäs.

Vierailija
12/63 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudessa olin kaveriporukan kanssa iltaa viettämässä kun ripuli iski. Voi sitä nolouden määrää kun kaikki kuulivat sen ja vielä nauroivat olohuoneessa.

Lopulta se kääntyi itsellenikin huumoriksi ja nykyisin menen vessaan ilman nolouden tunnetta vaikka joku kuulisikin.

Vierailija
13/63 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätä ei lue lakia. Vanha viisaus.

Vierailija
14/63 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nolota mutta v....a mennä paskasiin vessoihin.

Vierailija
15/63 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä mieluummin vessaan menee kuin housuun laskee.

Vierailija
16/63 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn vain ABC:llä julkisissa vessoissa. Niissä on pyttyjen välissä kunnon seinät ja radio päällä ettei törinät kuulu naapurille.

Monet paikat saisivat hävetä pahviseinäisiä eriöitään, joiden takia menettävät asiakkaita.

Vierailija
17/63 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua miksi kukaan ei esittele käsikakkausta. Se on hiljaista ja kätevää.

Vierailija
18/63 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn vain ABC:llä julkisissa vessoissa. Niissä on pyttyjen välissä kunnon seinät ja radio päällä ettei törinät kuulu naapurille.

Monet paikat saisivat hävetä pahviseinäisiä eriöitään, joiden takia menettävät asiakkaita.

ABC:la on todellakin hyvät vessat. Kumma kun eivät ole tuoneet Prismoihin kunnon vessoja jotka on aina juurikin sellaisia pahviseinäisiä jonne ei haluaisi ikinä mennä.

Vierailija
19/63 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nolota, jos paskattaa niin pitää paskoa. 

Vierailija
20/63 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on joku suolisto-ongelma ja jaskalla pitää käydä usein.

Ihmetyttää nämä vessan oven rynkyttäjät jotka saapuvat paikalle aina kun istahdan julkisen vessan pytylle.

Mikä sokeus ihmisiä vaivaa, etteivät he näe punaista lätkää joka kertoo jokaiselle, että vessassa on joku asioimassa, niin että sitä vessan oven kahvaa on aivan turhanpäiväistä rynkyttää apinan raivolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme