Rengiksi rikkaalle naiselle
Pitipä taas jonkun pilata yhteinen ilo ketjun poistamalla.
Tunnen muuten myös anatomiaa jonkin verran, eli osaan myös hieroa ja koskettaa naista niin, että varmasti ne jumiutuneet hartiat kuin puutuneet pakaratkin aukeaa, ja muutkin paikat...köh...
Mutta mitään semmosia spesiaalimpia juttuja ei kyllä heru, ennen kuin nainen on minut rengastanut ja todistanut, että en ole vain hänen hyväksikäytettävä toyboy jonka voi kyllästyessään heivata tosta vaan mäkeen, puille paljaille!
Osaan nikkaroida, taiteilla, rakennella, korjailla, hoitaa kaikenlaisia eläimiä pienistä isoihin, käyttää yhtä jos toistakin työkonetta, pitää tuholaiset ja tihulaiset kurissa, olla vakava kuin myös vitsikäs.
Vaikka pidän myös korkeakulttuurista, ei minulla ole koskaan ollut omaa pukua, minua saa siis myös vaatettaa ja asettaa ulkonäölleni vaatimuksia jotka luvatessani myös saavutan, oli se sitten hiusten kasvatus tai vaikka atleettinen kroppa.
Olen siis hyvin paljon muokattavissa naisen omiin mieltymyksiin sopivaksi kaikilta muilta osin paitsi rahan ja uran kannalta, nehän on tarkoitus olla naisen päänsärky mistä rahat ja työt, minun työt on kotona.
Miltäs tämmönen kuulostaa, kysymys siis rikkaille naisille, ei köyhille tai vasta tulevaisuudessa rikastuville?
Teen siis kaiken mitä kotiäidiltä odotetaan, mutta samalla myös mitä mieheltä odotetaan, eli yhteensä enemmän kuin lähes kaikki kotiäidit.
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi rahaa, niin mikäpä siinä. Minusta olisi mukavaa, jos toisella olisi aikaa energiaa yhteisiin projekteihin.
Niin, suomessa nyt ei muutenkaan montaa rikasta naista edes ole.
Siksi laitoinkin tinderini juuri kansainväliseksi!
ap
Sun asenne on väärä edelleenkin. Sun pitäisi olla Se Oikea naiselle ilman noita rahajuttujakin tasaveroisenq puolisona. Silloin nainen voi katsoa läpi sormien sitä, että pitää elättää sut. Jos olet huonompi puolisokandidaatti kuin joku itsensä elättävä mies, et voi kilpailla. Nyt et ole mitenkään aikuisen miehen kuuloinen ja sellainen, että sua voisi kunnioittaa, yrität ikäänkuin tarjota itseäsi työntekijäksi. Sellaista ei kukaan halua. Mahdollisuutesi tulla elätetyksi on silloin, jos olet niin mahtava mies, että voitat mieheydessä kaikki muut.
T. Varakas nainen jolla on köyhä mies
Siis rengiksi jos olet tulossa, niin miten sujuu traktorinajo, metsätyöt, heinänteko, koneidenkorjaus, sorkkahoito jne.? Lumenauraus?
Vierailija kirjoitti:
Sun asenne on väärä edelleenkin. Sun pitäisi olla Se Oikea naiselle ilman noita rahajuttujakin tasaveroisenq puolisona. Silloin nainen voi katsoa läpi sormien sitä, että pitää elättää sut. Jos olet huonompi puolisokandidaatti kuin joku itsensä elättävä mies, et voi kilpailla. Nyt et ole mitenkään aikuisen miehen kuuloinen ja sellainen, että sua voisi kunnioittaa, yrität ikäänkuin tarjota itseäsi työntekijäksi. Sellaista ei kukaan halua. Mahdollisuutesi tulla elätetyksi on silloin, jos olet niin mahtava mies, että voitat mieheydessä kaikki muut.
T. Varakas nainen jolla on köyhä mies
Mutta kun ei mulla ole tarjota kuin tietotaitoni ja rakkauteni, mitenkä mun pitäisi tää asia muka sitten esittää, jos ei suoraan ja rehellisesti?
En halua tuhlata aikaani köyhiin naisiin, nyt kuitenkin vaikuttaa siltä, että sinun mielestäsi pitäisi?
ap
Vierailija kirjoitti:
Siis rengiksi jos olet tulossa, niin miten sujuu traktorinajo, metsätyöt, heinänteko, koneidenkorjaus, sorkkahoito jne.? Lumenauraus?
Hoituuhan nuo, heinäkoneita en oo tosin koskaan käyttänyt mutta ei ne kovin suurta opettelua vaadikaan.
Se oli muutenkin vaan semmoinen vitsi, kun monet naiset aina valittaa että eivät halua olla mitään piikoja parisuhteessa, minä sen sijaan haluan, eli olla renki. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoituuhan nuo, heinäkoneita en oo tosin koskaan käyttänyt mutta ei ne kovin suurta opettelua vaadikaan.
Se oli muutenkin vaan semmoinen vitsi, kun monet naiset aina valittaa että eivät halua olla mitään piikoja parisuhteessa, minä sen sijaan haluan, eli olla renki. :D
Meillä parisuhteessa renki tekee nuo työt ja lisäksi hallitsee lypsyrobotin sielunelämää eli osaa ajaa tilastot ja tehdä grafiikat, rakentaa ladot ja korjata aidat. Minä emäntänä keskityn olennaiseen eli omistamiseen.
Kartanoon sonniksi-ko haluat.... Saamasi pitää, mutta riittääkö ulkokuori, ei mitään kiiltokuvaa, vaan rouheankomea ja kokenut, eli ei mikään poika.
Lähdetään näistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä parisuhteessa renki tekee nuo työt ja lisäksi hallitsee lypsyrobotin sielunelämää eli osaa ajaa tilastot ja tehdä grafiikat, rakentaa ladot ja korjata aidat. Minä emäntänä keskityn olennaiseen eli omistamiseen.
Oon mä joskus käsin lypsänyt ja myös tutteja utareisiin laitellut.
Mitäs sulla olisi sitten tarjota mulle siinä parisuhteessa, olen ollut siinä käsityksessä, että maatilojen omistajat ei muutamaa poikkeusta lukuunottamatta mitenkään rikkaita ole?
Mun ideanahan on se, että mä pysyn siellä tuvassa enimmäkseen muutenkin tekemässä kotitöitä ja hoitamassa lapsia, en pyörittämässä sun firmaasi mikä ilmeisesti on maitotila.
Jotenkin hyväksi käytön maku jos vain rikkaille naisille olisit tulemassa.Tuon tekee rakkaat miehet ilman palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin hyväksi käytön maku jos vain rikkaille naisille olisit tulemassa.Tuon tekee rakkaat miehet ilman palkkaa.
Mitenköhän onnistuu jos se rakas mies käy töissä, eihän se silloin kerkee mitenkään hoitaa täyspäiväisesti kotia lapsineen kaikkineen, saati siihen oheen vielä suunnitella ja rakentaa mahdollisia lisä-mukavuuksia joita talouteen halutaan.
Ja enhän mä ole mistään palkasta puhunut missään vaiheessa, vaan tietysti oletan, että se jolla on rahatkin, maksaa myös niitä mun kuluja kuten ruuan, vaatetuksen, auton yms.
Näinhän se toimii myös niissä perinteisissä liitoissa, kotiin vaan jää siinä asetelmassa se nainen ja mies hoitaa sirkuksen rahoituksen.
Ja tällöinhän moni nainen valittaa nimenomaan, että he ovat hyväksikäytettyjä kotiorjia jne.
Miten ihmeessä siis jos roolit pistetäänkin toisinpäin, on nainen muka siltikin se hyväksikäytetty?
Rosebrides ja sugarbeibi saitit.
Vierailija kirjoitti:
Rosebrides ja sugarbeibi saitit.
Mutta eikös ne sivustot oo nimenomaan naisille jotka hakee rikkaita miehiä, eikä toistepäin?
Enkä muuten ole puhunut missään vaiheessa mistään sokerideittailusta, vaan perinteisen kaavan rikkovasta avioliitosta.
Teki niin tai näin, aina nainen onkin se hyväksikäytetty! :D :D
On tämä riemastuttava palsta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon mä joskus käsin lypsänyt ja myös tutteja utareisiin laitellut.
Mitäs sulla olisi sitten tarjota mulle siinä parisuhteessa, olen ollut siinä käsityksessä, että maatilojen omistajat ei muutamaa poikkeusta lukuunottamatta mitenkään rikkaita ole?
Mun ideanahan on se, että mä pysyn siellä tuvassa enimmäkseen muutenkin tekemässä kotitöitä ja hoitamassa lapsia, en pyörittämässä sun firmaasi mikä ilmeisesti on maitotila.
Ei sinusta ole meille rengiksi, jos osaaminen on noin suppeaa. Maitotila on harrastus, firma on jotain ihan muuta. Rengit muuten ei hoida lapsia, sitä varten on kamaripalvelija.
Vierailija kirjoitti:
Reginan vangiksi vai
Nimenomaan!
Jaahas, uusi provo jo samana päivänä. Niin väsynyttä.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, uusi provo jo samana päivänä. Niin väsynyttä.
No mitäs ihmeen provoa tässä nyt on?
Ihan tositarkotuksella olen siellä tinderissäkin liikenteessä, etsin rikasta vaimoa joka haluaa koti-isä miehen.
Mulle ei mitkään persaukiset luuseri-akat kelpaa, tiedän arvoni!
ap
Jos olisi rahaa, niin mikäpä siinä. Minusta olisi mukavaa, jos toisella olisi aikaa energiaa yhteisiin projekteihin.