Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Ostatteko lapsille halpahalleista vaatteita?
22.10.2006 |
Me kyllä monesti ostetaan.
Kommentit (5)
Sukkia sukkahousuja ym. ostetaan aika usein Tarjoustalosta. Ei siellä kyllä läheskään kaikki kunnollinen tavara ole mitenkään halvempaa kuin muualla. Kaupan nimi vaan hämää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Anttila, Cittari ja Prisma ei kai nyt ole tässä tarkoitettuja halpahalleja?
Ostan joskus,esim sukkikset ja kypärhatut on näissä yleensä paljonkin halvempia vaikka onkin samoja merkkejä kuin muualla.
Myös vauvan bodyja ja potkareita saa 1-2 eurolla ihan ok käyttövaatteita,kun ei ne kuitenkaan mahdu kuin max 2kk niin en nää järkeä ostaa kaikkia kalliimmallakaan :)
Viimeksi ostin Kivatin villahaalarin 19.90e alessa kun sama oli Prismassa 39e
Alue: Aihe vapaa
ehkä jotain sukkia sieltä voisi ostaa jos hyviä