Nyt Mian pisteet putos! Huumemyönteinen kuin mikä! ov
Tähän asti olen ollut sitä mieltä, että Piritta ulos tällä kertaa. Ei että hän olisi mitenkään " paha" , mutta kun on aika vaisu mimmi.
Mutta parhaillaan käydään 24/7 kanavalla huumekeskustelua. Ei mikään yllätys, Kaki ei ole vastaan. Mutta Mia! Ihan puolesta, siis kannabiksen polton. " Se on ulkomailla ihan tavallista, kaikki polttaa, eikä ne oo mitään huumenarkkareita" . Huono malli Suomen nuorille -> ULOS!
Mira muuten osoitti tässä keskustelussa taas olevansa ihan jees. Ei ole koskaan edes kokeillut! Siellä se makoilee Janin kainalossa :)
Kommentit (6)
Olen asunut monessa eri maassa ja kannabis on monessa maassa samanlainen huvitus kuin meillä kaljan juonti. Itse en silti koskisi mihinkään huumeisiin, koska lievistä huumeista on kuitenkin kyhyempi matka koviin huumeisiin.
Ja Kaki pitäs saada kans pois, ei hyvä malli meidän lapsille sekään!
moisia ohjelmia katsota. Kyllä ainakin pienten lasten vanhemmat voivat paljonkin vaikuttaa lastensa roolimalleihin, ihan vain blokkaamalla moisia törkyohjelmia. Meillä ei edes näy Subtv.
Mutta itse olen myös sitä mieltä, että kannabiksen laillistus olisi hyvä asia. Ei sitä koskaan laillisteta, jollei asia tule julkisuuteen. Hyvä, että joku sai suunsa asian tiimoilta auki.
Se ihminen joka antaa lastensa katsoa BB:a on tuskin itsekään mikään hyvä roolimalli.
Ärsyttää tuollaiset huumeiden puolustelijat...
Minustakin kannabiksen voisi ihan hyvin sallia. Tiedän niin monta satunnaista polttelijaa, että en näe mitään väärää moisessa. Viina aiheuttaa paljon enemmän ongelmia.