"Kirsi Ylijoen, 53, ja Nestorin, 33, rakkaus syttyi kerrostalon pihalla"
Kerrankin ruo ikäero noin päin.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/2a238fc1-1c3f-4faa-b96d-e3a1f4…
Kommentit (499)
Jäbä yrittää leikkiä Andy McCoyta.
Vierailija kirjoitti:
Siinäpähän sitten ovat keijusieluja yhdessä. XD Silti joutuvat kumpikin käymään vessassa kakkosella... että se siitä keijuilusta.
Nuo keijuilut loppuu kyllä lyhyeen. Keijupölyt jää vain jäljelle.
"Puhuimme samaa kieltä", no wau! Suomeako? Venäjää?
Villi veikkaus: Syyskuussa laimenee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorihan tuo poika vielä on.
33-vuotias ei ole mikään poika.
Se kai riippuu keneltä kysytään
Olihan hänen ex-miehensäkin aika nuori Kirsiin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Olihan hänen ex-miehensäkin aika nuori Kirsiin verrattuna.
Taitaa olla melkoinen munahaukka tuo Kirsi.
Kirsin tyyli on kyllä tosi kiva ja raikass, ei pukeudu säkkimäisiin mummotelttoihin, käyttää värejä nätisti. Ei anna mitään keski-ikäistä tyrkkyä pubiruusuvaikutelmaa niin kuin jotkut "rokkimammat" antavat.
30 ja 50 ihan eri kuin 20 ja 60
niin kuin rennyllä.
Niin Rennyn olisi pitänyt ottaa 43v. nainen jotta olisi sama ikäero. Tai Kirsin pokata 18v. koulupoika. Eli ei todella ole lähellekään mikään älytön ikäero.
Mitäköhän Nestorin frendit tuumaa kotibileissä, kun Nestori tuo kuudetta kymmentä käyvän keijumummon mukanaan? Toiset on 20-35 vuotiaita...
Olen itse Kirsin ikäinen ja jos ajattelen mitä hakisin noin nuoresta kumppanista niin jonkinlaista nuoruuden buustia ettei tarvitsisi kohdata sitä tosiasiaa että ihan aikuisten oikeesti on jo 53v.
Kirsihän sanoo haastattelussa että heitä yhdistää innostuminen ja seikkailunhalu. Itse haluan ikäiseni kumppanin joka nauttii rauhallisemmasta menosta ja hyvästä olosta joka on enemmän sisäistä kuin ulkoista. Ikä ei ole vain numeroita.
Kirsin lapset sai isoveljen. Joka tosin nai Kirsiä makkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse Kirsin ikäinen ja jos ajattelen mitä hakisin noin nuoresta kumppanista niin jonkinlaista nuoruuden buustia ettei tarvitsisi kohdata sitä tosiasiaa että ihan aikuisten oikeesti on jo 53v.
Kirsihän sanoo haastattelussa että heitä yhdistää innostuminen ja seikkailunhalu. Itse haluan ikäiseni kumppanin joka nauttii rauhallisemmasta menosta ja hyvästä olosta joka on enemmän sisäistä kuin ulkoista. Ikä ei ole vain numeroita.
Muuten hyvä mutta toi "aikuisten oikeesti" on loppuun kulunut.
Vierailija kirjoitti:
No mutta eivät tee lapsia ketkä saa pappa/mummovanhemman.
Toi jätkä otti Kirsimummon vaan kuuluisan Eican takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta eivät tee lapsia ketkä saa pappa/mummovanhemman.
Niin, nuori mies ei saa lasta tuon eläkeläisen kanssa ollenkaan.
"– Seikkailijahenkisyys ja intohimoinen uteliaisuus, kyky iloon ja riemuun ovat tärkeimpiä ominaisuuksia, mitä kumppaniltani kaipaan..."
Nyt rehellisesti, miten monista viisikymppisistä miehistä noita juttuja löytyy? Aika harvassa taitavat olla.
Pariskuntaa myös yhdistää esim. luovuus, toinen näyttelijä, toinen valokuvaaja. Taiteilijapiireissä isot ikäerot ovat yleisempiä kuin ns. taviksilla. Yhteinen intohimo yhdistää.
En ole itse ammattitaiteilija, mutta luovia ja taiteellisia harrastuksia löytyy. Minäkään en voisi kuvitella parisuhdetta sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa en voisi näitä asioita ollenkaan jakaa. Ikä on siinä mielessä aika pitkälti toissijainen asia.
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän Nestorin frendit tuumaa kotibileissä, kun Nestori tuo kuudetta kymmentä käyvän keijumummon mukanaan? Toiset on 20-35 vuotiaita...
Luuletko tosiaan, että 20-vuotiaat hengailee samoissa bileissä 35-vuotiaiden kanssa. Tai, että yli 30-vuotiaat erityisemmin missään kotibileissä enää pyörii. Itseäni ei kyllän 34-vuotiaana voisi vähempää kiinnostaa kotibiletys saatikka biletys 20-vuotiaiden kanssa. Jotkut kivat illanistujaiset laajan ystäväporukan kanssa ikähaarukalla 30-55 taas alkaa enemmän olemaan se juttu.
Nuorempi kumppani voi olla oman ikääntymisen pakenemista. Ei tarvitse läpielää ikäkriisiä kun peruuttaa taaksepäin. Onhan se pelottavaa olla yli viisikymppinen. Sairaudet, vanheneminen, vähenevät elinvuodet. Mutta siitä selviää kun kääntyy sisäänpäin ja kohtaa itsensä.
Ei viisikymppisenä ole tarkoitus haalia kokemuksia ja elämyksiä niinkuin vielä kolmikymppisenä. Pitää uskaltaa pysähtyä ja kokea elämän täyteys siinä.
Siinäpähän sitten ovat keijusieluja yhdessä. XD Silti joutuvat kumpikin käymään vessassa kakkosella... että se siitä keijuilusta.