Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kirsi Ylijoen, 53, ja Nestorin, 33, rakkaus syttyi kerrostalon pihalla"

Kommentit (499)

Vierailija
121/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin aina yhtä vaivaannuttavia näin ulkopuolisen silmin nämä ensihuumahehkutukset.

Oi, hän oma ihmiseni, keijusielu joka puhuu samaa kieltä.

No entä jos on oikeasti keijusielu ilman, että se liittyy mihinkään ensihuumaan? Tai edes toiseen ihmiseen.

Mulle itselleni tuo suhde on itse asiassa jotenkin inspiroiva ja toivoa antava. Tulee mieleen, että ehkä minäkin voin vielä löytää sen oman keijusieluisen miehen itselleni, vaikken ihan nuori enää olekaan. :) Eli miehen, joka aidosti ymmärtää omaa outoa sielunmaisemaani, herkkyyttäni, luovuuttani jne. Miehen iällä ei olisi väliä, voisi olla nuorempi tai vanhempi tai saman ikäinen, kunhan se yhteinen aallonpituus löytyisi.

Toivon kaikkea hyvää Kirsille ja Nestorille. <3

Vierailija
122/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei olisi mitään juteltavaa 33-vuotiaan skeittaavan miehen kanssa. Ikää mulla 45v. Olen aina pitänyt itseäni vanhemmista miehistä ja mulle alaraja alkaa olla siinä 40 paikkeilla. Olisi naurettavaa pyöriä jonkun jonnen kanssa.

30 vuotias jonne 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata pohtia näitä kahta liikaa. Kunhan naivat jonkun aikaa ja jätkä jatkaa matkaansa uusiin seikkailuihin.

Vierailija
124/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskojahan noi on Kirsin "appivanhemmatkin", kun keksivät antaa pojalleen nimeksi Nestori.

Vierailija
125/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin? Eikö tuo ole jo (ainakin) toisen kerran näin päin jo ihan tämän saman naisen kohdalla?

Eicalla ja Kirsillä oli vaan 7 v. ikäeroa.

Kaikki yli 2 vuotta ikäeroa on liikaa

Vierailija
126/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäerolla ei kuulemma ole mitään merkitystä kummallekaan, mutta silti sen muistaa mainita haastattelussakin ettei sillä ole merkitystä.

Vaikuttaisi, että sillä on merkitystä enemmän kuin haluaisi itselleenkään myöntää. Lisäksi jos ei olisi mitään merkitystä, niin eihän sitä sitten välttämättä edes tietäisi toisen ikää vaan se olisi aidosti ollut yhdentekevä ja toisessa vähiten kiinnostava asia alusta asti.

Jostain syystä se kuitenkin on puheeksi tullut ja näemmä hyvin alkuvaiheessa suhdetta.

No ehkä se on otettu esille siksi, että he tietävät, että se herättää kysymyksiä. Ja onhan heidän itsensäkin täytynyt jotenkin asia käydä läpi keskenään.

Olen ollut suhteessa lähes 20 vuotta vanhemman miehen kanssa, ja oli ihan selviö, että siitä asiasta keskusteltiin. Molempia se myös arvelutti alkuvaiheessa. Mutta aika nopeasti huomattiin, että sillä ei ole mihinkään oleellisen mitään merkitystä.

Mutta eihän isoa ikäeroa voi ohittaa niin, että se ei mitenkään esille/puheeksi tule.

Vierailija
127/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua surettaa vieläkin, että nää eros.

Vaikka ei mulle millaan lailla kuulukaan.

Nyt jo? Tänä aamuna?

Vierailija
128/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madonnalle ei noin vanhat pojut kelpaa.

Vierailija
129/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä voi houkutella nuoria miehiä mummotunneliin. Pöyristyttävää

Vierailija
130/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua surettaa vieläkin, että nää eros.

Vaikka ei mulle millaan lailla kuulukaan.

Nyt jo? Tänä aamuna?

Edellinen sivu loppui Eiccaan ja Kirsiin.

Vierailija
131/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen ilmiö kirjoitti:

Naiset ikääntyy muuten nyt hitaammin, siis ilman kirurgiaa tai mitään. Hoitavat ja suojaavat ihojaan ja syövät puhtaampaa ravintoa.

Miehet ikääntyy jostain syystä nyt nopeammin, kaljuuntuvatkin nopeammin nykyään.

Aiemmin oli toisin päin.

Tämä on muuten ihan totta. Mieheni on minua 15 vuotta nuorempi, mutta 10 vuoden yhdessäolon aikana on hiukset lähteneet, tullut alavatsaa, vaikka ei edes juo ja muutenkin liikkuu hyvin, tosin syö epäterveellisesti. Itse olen hyvin nuorekas vaikka olen jo 55v. Pidän mielen virkeänä niin ehkä se näkyy myös vartalolla

Vierailija
132/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikäerolla ei kuulemma ole mitään merkitystä kummallekaan, mutta silti sen muistaa mainita haastattelussakin ettei sillä ole merkitystä.

Vaikuttaisi, että sillä on merkitystä enemmän kuin haluaisi itselleenkään myöntää. Lisäksi jos ei olisi mitään merkitystä, niin eihän sitä sitten välttämättä edes tietäisi toisen ikää vaan se olisi aidosti ollut yhdentekevä ja toisessa vähiten kiinnostava asia alusta asti.

Jostain syystä se kuitenkin on puheeksi tullut ja näemmä hyvin alkuvaiheessa suhdetta.

No ehkä se on otettu esille siksi, että he tietävät, että se herättää kysymyksiä. Ja onhan heidän itsensäkin täytynyt jotenkin asia käydä läpi keskenään.

Olen ollut suhteessa lähes 20 vuotta vanhemman miehen kanssa, ja oli ihan selviö, että siitä asiasta keskusteltiin. Molempia se myös arvelutti alkuvaiheessa. Mutta aika nopeasti huomattiin, että sillä ei ole mihinkään oleellisen mitään merkitystä.

Mutta eihän isoa ikäeroa voi ohittaa niin, että se ei mitenkään esille/puheeksi tule.

Kyllä suurella ikäerolla (yli 15 vuotta) tulee olemaan aina merkitystä. Olette syntyneet täysin eri aikakausina ja ehkä vasta kun olette kumpikin ylittäneet 70 vuoden rajapyykin sillä ei lopulta ole merkitystä kun kummallakin on nähtyjä kilometrejä takana

Vierailija
133/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanko ruodittu sitä, että Kirsi on vapautunut seksuaalisesti?

Oliko siis estoinen Eican kanssa ja miksi? Vai haluaako vain heitellä piikkejä ilmaan?

Vierailija
134/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan lammen seisovissa vesissä elelee melkoisen runsas keijusto.

Vierailija
135/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsispä pian mummotunneliin iskemään nuoria kolleja max 30v.

Vierailija
136/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä suurella ikäerolla (yli 15 vuotta) tulee olemaan aina merkitystä. Olette syntyneet täysin eri aikakausina ja ehkä vasta kun olette kumpikin ylittäneet 70 vuoden rajapyykin sillä ei lopulta ole merkitystä kun kummallakin on nähtyjä kilometrejä takana

Eli mitä merkitystä? Voisitko antaa ihan konkreettisia esimerkkejä? Aidosti kiinnostaa.

Vierailija
137/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestori näyttää kannabisfarmarille...

Vierailija
138/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana pari

Vierailija
139/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin on kai tärkeää, että ollaan oltu saman ikäisiä Estonian uppoamisen tai WTC-iskujen aikaan tai ollaan oltu saman bändin keikoilla joskus kymmenen tai kaksikymmentä vuotta sitten.

Siinäpä sitä pohjaa onkin vahvalle parisuhteelle.

Vierailija
140/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHA. Täällä ei ketään kiinnostais, jos asetelma olisi toisinpäin. Että, tuo mies olis 50v ja nainen 33v.

Että, semmosta taas. Ei tuo ikäero ole mitään. 

Kuitenkin jo selkeesti aikuisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän