"Kirsi Ylijoen, 53, ja Nestorin, 33, rakkaus syttyi kerrostalon pihalla"
Kerrankin ruo ikäero noin päin.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/2a238fc1-1c3f-4faa-b96d-e3a1f4…
Kommentit (499)
Siis mitä, kuukaudenko nää nyt on seukannu vai peräti jopa kaksi?! Jos toukokuussa on vielä unikaveria etsitty lehdessä.
No mutta sehän onkin sitten hyvä aika julistaa rakkautta koko Suomen kansalle! Muutamassa kuukaudessahan sitä kerkii vaikka mitä.
Kyseisen "wannebe-Johnny Deppin" tiedän hyvin samalta paikkakunnalta, ja lottoan, että keijupölyt haihtuu ennen kuin puunlehdet tippuu puista.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempi kumppani voi olla oman ikääntymisen pakenemista. Ei tarvitse läpielää ikäkriisiä kun peruuttaa taaksepäin. Onhan se pelottavaa olla yli viisikymppinen. Sairaudet, vanheneminen, vähenevät elinvuodet. Mutta siitä selviää kun kääntyy sisäänpäin ja kohtaa itsensä.
Ei viisikymppisenä ole tarkoitus haalia kokemuksia ja elämyksiä niinkuin vielä kolmikymppisenä. Pitää uskaltaa pysähtyä ja kokea elämän täyteys siinä.
Ei sen tarvitse olla mitään pakenemista. Eikä ihmisen tarvitse olla vain jotain tiettyä. Edes totaaliset vastakohatisuudet eivät sulje toisiaan välttämättä pois.
Olen 5-kymppinen ja elän aika rauhallista elämää, meditoin, harrastan monenlaista itsetutkiskelua jne. Osaan todellakin pysähtyä, kaikenlainen henkisyys ja henkinen kasvu kiinnostaa. Silti innostun jatkuvasti uusista asioista ja haluan kehittyä monella tavalla. En minä vielä haudassa ole.
Ja itse asiassa samat asiat pätivät minuun jo ainakin 3-kymppisenä, ehkä jo aiemmin. Olin nuorena monella tavalla ikäisiäni kypsempi. Mutta toisaalta olen aina ollut ikuinen lapsi, joka haluaa leikkiä ja hassutella ja ajatella, että elämässä on taikaa ja vaikka nyt sitten sitä keijupölyä. :D
Hopeakettu sai rinnalleen mummuketun
Miten niin kerrankin?
Käykää joskus ulkona, niin näette että on ihan kaikenlaisia pariskuntia.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempi kumppani voi olla oman ikääntymisen pakenemista. Ei tarvitse läpielää ikäkriisiä kun peruuttaa taaksepäin. Onhan se pelottavaa olla yli viisikymppinen. Sairaudet, vanheneminen, vähenevät elinvuodet. Mutta siitä selviää kun kääntyy sisäänpäin ja kohtaa itsensä.
Ei viisikymppisenä ole tarkoitus haalia kokemuksia ja elämyksiä niinkuin vielä kolmikymppisenä. Pitää uskaltaa pysähtyä ja kokea elämän täyteys siinä.
Kaikkea tuubaa sitä saakin lukea. Kuka sanoo mitä ihmisen on tarkoitus elämällään tehdä viisikymppisenä? Kokea elämän täyteys? Pysähtyä ja kokea elämän täyteys? Lopettaa elämästä omannäköistä täyttä elämää, että voi kokea jonkun "elämän täyteyden".
Kyllä ne suurimmat ikäkriisit usein laukaisee juuri tällainen yleinen puhe ja yhteiskunnan odotukset siitä millaista elämän muka pitäisi olla missäkin iässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea tuubaa sitä saakin lukea. Kuka sanoo mitä ihmisen on tarkoitus elämällään tehdä viisikymppisenä? Kokea elämän täyteys? Pysähtyä ja kokea elämän täyteys? Lopettaa elämästä omannäköistä täyttä elämää, että voi kokea jonkun "elämän täyteyden".
Kyllä ne suurimmat ikäkriisit usein laukaisee juuri tällainen yleinen puhe ja yhteiskunnan odotukset siitä millaista elämän muka pitäisi olla missäkin iässä.
Lue elämänkaaripsykologiaa ja elä viisikymppiseksi niin ymmärrät.
Onhan noita kala- ja unikavereita ollut. Kutrihellulla, Sanilla, Kapasen Petralla, Kirsillä, Airalla jne.
Tuo nainen näyttää ikäistään paljon nuoremmalta ja on erittäin kaunis. Ei ihme, että rakkaus syttyi, jos vielä luonteet ovat "yhteensopivat".
Vierailija kirjoitti:
30 ja 50 ihan eri kuin 20 ja 60
niin kuin rennyllä.
Kuka on 20?
Se on enemmänkin 30 ja 60
Vierailija kirjoitti:
Tuo nainen näyttää ikäistään paljon nuoremmalta ja on erittäin kaunis. Ei ihme, että rakkaus syttyi, jos vielä luonteet ovat "yhteensopivat".
Ikäiseltään näyttää. On kyllä kaunis ja kiva tyyli
Kuka 50v nyt ottaa vanhaa miestä, jos nuoremman saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne suurimmat ikäkriisit usein laukaisee juuri tällainen yleinen puhe ja yhteiskunnan odotukset siitä millaista elämän muka pitäisi olla missäkin iässä.Lue elämänkaaripsykologiaa ja elä viisikymppiseksi niin ymmärrät.
Elämänkaaripsykologia ei sanele ihmisen persoonallisuutta, unelmia, harrastuksia jne.
Eikä kaikkien ihmisten elämä mene muutenkaan tiettyjen kaavojen ja normien mukaan - joko omien valintojen seurauksena tai itsestä riippumattomista syistä.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Niin Rennyn olisi pitänyt ottaa 43v. nainen jotta olisi sama ikäero. Tai Kirsin pokata 18v. koulupoika. Eli ei todella ole lähellekään mikään älytön ikäero.
Kirsillä on ollut kyllä nuorempiakin huhu kertoo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse Kirsin ikäinen ja jos ajattelen mitä hakisin noin nuoresta kumppanista niin jonkinlaista nuoruuden buustia ettei tarvitsisi kohdata sitä tosiasiaa että ihan aikuisten oikeesti on jo 53v.
Kirsihän sanoo haastattelussa että heitä yhdistää innostuminen ja seikkailunhalu. Itse haluan ikäiseni kumppanin joka nauttii rauhallisemmasta menosta ja hyvästä olosta joka on enemmän sisäistä kuin ulkoista. Ikä ei ole vain numeroita.
Muuten hyvä mutta toi "aikuisten oikeesti" on loppuun kulunut.
Notta ollahan sitten urakalla vanhusten leikisti.
33-vuotias mies ei ole enää mikään ihan poikanen, joten sellainen viisikymppisen naisen kanssa on hiukan eri asia kuin joku parikymppinen tyttö kuusikymppisen patun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei olisi mitään juteltavaa 33-vuotiaan skeittaavan miehen kanssa. Ikää mulla 45v. Olen aina pitänyt itseäni vanhemmista miehistä ja mulle alaraja alkaa olla siinä 40 paikkeilla. Olisi naurettavaa pyöriä jonkun jonnen kanssa.
Millaisista asioista haluat jutella oman kumppanisi kanssa?
No en koe useamman lapsen äitinä esimerkiksi, että haluaisin jutella esim skeittauksesta kumppanini kanssa, olen ne jutut jo jutellut omien poikien kanssa näiden ollessa teini-iässä. Lisäksi keijusielu ei oikein istu mun arkeen, kun se on oikeasti nuorimman lapsen koulunkäyntiä, oman uran eteenpäinviemistä jne. Minä itse tykkään, että kumppanilla on myös elämänkokemusta ja näkemystä, en usko että lapsettomalla kolmekymppisellä sitä on.
Siis mitä ainutlaatuisen kiehtovaa elämännäkemystä sinulla tulee siitä, että viet niitä lapsia kouluun?
Aivan. Minä en tiedä sinun maailmastasi mitään, ihan kuten sinä et tämän miehen. Kirjoituksesi perusteella, jossa tuomitset ja kuvittelet tietäväsi toisen sisäisen maailman yhden harrastuksen perusteella, sinulla tuntuu oikeastaan olevan aika vähän näkemystä tai kokemusta siitä, että ihmiset tapaavat olla yhtä harrastusta monimutkaisempia ja kiinnostavampia kokonaisuuksia.
Kapeakatseista hölmöyttä.
Nuoruus menee hukkaan miehellä ja vanha täti käyttää vaan hyväkseen nuorta miestä. Jossain vaiheessa miesparkaa vielä kaduttaa, kun joutuu naisen omaishoitajaksi.
Jannu on rahan ja nimekkäiden tuttavuuksien perässä.
Ok, ja uskon, että moni ikäisesi nainen ajattelee ja kokee samoin. Mutta kaikki eivät ole samanlaisia tai samanlaisessa elämäntilanteessa (toki puhuitkin vain itsestäsi).
Veikkaan, että ne jutut, joista minä kumppanini kanssa keskustelen, ovat ihan erilaisia kuin sinua kiinnostavat aiheet.
Se, mikä tuossa viestissäsi oli vähän erikoista oli oletus, että aikuisen (33-vuotias on aikuinen mies) ammattivalokuvaajan kanssa ei voisi keskustella muista aiheista kuin skeittauksesta.