"Kirsi Ylijoen, 53, ja Nestorin, 33, rakkaus syttyi kerrostalon pihalla"
Kerrankin ruo ikäero noin päin.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/2a238fc1-1c3f-4faa-b96d-e3a1f4…
Kommentit (499)
Vierailija kirjoitti:
Nuoruus menee hukkaan miehellä ja vanha täti käyttää vaan hyväkseen nuorta miestä. Jossain vaiheessa miesparkaa vielä kaduttaa, kun joutuu naisen omaishoitajaksi.
Ootteko te tosissanne näissä horinoissanne.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempi kumppani voi olla oman ikääntymisen pakenemista. Ei tarvitse läpielää ikäkriisiä kun peruuttaa taaksepäin. Onhan se pelottavaa olla yli viisikymppinen. Sairaudet, vanheneminen, vähenevät elinvuodet. Mutta siitä selviää kun kääntyy sisäänpäin ja kohtaa itsensä.
Ei viisikymppisenä ole tarkoitus haalia kokemuksia ja elämyksiä niinkuin vielä kolmikymppisenä. Pitää uskaltaa pysähtyä ja kokea elämän täyteys siinä.
Miksi ei ole? Vain koska sinä lopetit elämisen, kokemisen ja kehittymisen silloin?
Oma äitini lähti vielä kasikymppisenäkin maailmanympärysmatkalle. Toisilla vain säilyy se ilo uuteen ja ainakin itse kunnioitan tätä paljon enemmän kuin sen seuraamista, mitä pitää tehdä.
Ihan puolueettomasti katsottuna kyllä minusta tässä pariskunnassa ikäero näkyy ulkonäössä. Itse en myöskään usko suhteen kantavan sen pidemmälle, sillä N:ssa on levottoman taiteilijasielun vikaa. Kirsi toki vaikuttaa rakastuneen ihan päätä pahkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoruus menee hukkaan miehellä ja vanha täti käyttää vaan hyväkseen nuorta miestä. Jossain vaiheessa miesparkaa vielä kaduttaa, kun joutuu naisen omaishoitajaksi.
Likipitäen suora lainaus keskustelusta, jossa asetelma oli: vanhempi mies ja nuori nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei olisi mitään juteltavaa 33-vuotiaan skeittaavan miehen kanssa. Ikää mulla 45v. Olen aina pitänyt itseäni vanhemmista miehistä ja mulle alaraja alkaa olla siinä 40 paikkeilla. Olisi naurettavaa pyöriä jonkun jonnen kanssa.
Millaisista asioista haluat jutella oman kumppanisi kanssa?
No en koe useamman lapsen äitinä esimerkiksi, että haluaisin jutella esim skeittauksesta kumppanini kanssa, olen ne jutut jo jutellut omien poikien kanssa näiden ollessa teini-iässä. Lisäksi keijusielu ei oikein istu mun arkeen, kun se on oikeasti nuorimman lapsen koulunkäyntiä, oman uran eteenpäinviemistä jne. Minä itse tykkään, että kumppanilla on myös elämänkokemusta ja näkemystä, en usko että lapsettomalla kolmekymppisellä sitä on.
Siis mitä ainutlaatuisen kiehtovaa elämännäkemystä sinulla tulee siitä, että viet niitä lapsia kouluun?
Aivan. Minä en tiedä sinun maailmastasi mitään, ihan kuten sinä et tämän miehen. Kirjoituksesi perusteella, jossa tuomitset ja kuvittelet tietäväsi toisen sisäisen maailman yhden harrastuksen perusteella, sinulla tuntuu oikeastaan olevan aika vähän näkemystä tai kokemusta siitä, että ihmiset tapaavat olla yhtä harrastusta monimutkaisempia ja kiinnostavampia kokonaisuuksia.
Kapeakatseista hölmöyttä.
Edelleenkään en koe vetoa enkä kiinnostusta kolmikymppisiin. Kirsille se toki suotakoon
Totta, ei sinun tietenkään tarvitse. Kai vain hämmennyin että joku ajattelee noin. Ihan kuin sanoisi etten koe vetoa enkä kiinnostusta 48-vuotiaisiin. Mutta joo, jatka tyylilläsi tätä elämännäkemyksen kartuttamista.
Vierailija kirjoitti:
Kuka 50v nyt ottaa vanhaa miestä, jos nuoremman saa.
Sanoppa muuta!
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä, kuukaudenko nää nyt on seukannu vai peräti jopa kaksi?! Jos toukokuussa on vielä unikaveria etsitty lehdessä.
No mutta sehän onkin sitten hyvä aika julistaa rakkautta koko Suomen kansalle! Muutamassa kuukaudessahan sitä kerkii vaikka mitä.
Kyseisen "wannebe-Johnny Deppin" tiedän hyvin samalta paikkakunnalta, ja lottoan, että keijupölyt haihtuu ennen kuin puunlehdet tippuu puista.
Samaa epäilen. Onhan tämä tuolle pikkukaupungin asukille myös erinomainen väylä päästä julkisuuteen "Suomen omana Johnny Deppinä".
Jos oikein muistelen, tämä mies on yrittänyt päästä julkisuuteen lehtihaastatteluilla asuinpaikkakunnallaan. Valokuvaa työkseen? Oma yritys. Hyvää mainosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo nainen näyttää ikäistään paljon nuoremmalta ja on erittäin kaunis. Ei ihme, että rakkaus syttyi, jos vielä luonteet ovat "yhteensopivat".
Ikäiseltään näyttää. On kyllä kaunis ja kiva tyyli
Ei näytä ikäiseltään, vaan paljon nuoremmalta. Kuvat kertoo.
Se ikävä puoli näissä vanhempi nainen ja nuorempi mies -suhteissa on, ettei lapsia pysty enää saamaan vaikka haluaisi. Kaikkia se ei toki edes haittaa.
Se on kumma kun näissä uutisissa naiset aina sanovat kokeneensa "seksuaalisen vapautumisen tunteen". Miksei sitä voi kutsua voimaantumiseksi ?
Vierailija kirjoitti:
Paolalla kans.
Raha sitoo sen parin.
Voi mitä paheksuntaa, kun mies on nuorempi. Eroni jälkeen olin neljä vuotta tapailusuhteessa itseäni 12 vuotta nuoremman miehen kanssa ja seksi oli käsittämättömän upeaa. Nykyisin olen oikeassa parisuhteessa ikäiseni miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä, kuukaudenko nää nyt on seukannu vai peräti jopa kaksi?! Jos toukokuussa on vielä unikaveria etsitty lehdessä.
No mutta sehän onkin sitten hyvä aika julistaa rakkautta koko Suomen kansalle! Muutamassa kuukaudessahan sitä kerkii vaikka mitä.
Kyseisen "wannebe-Johnny Deppin" tiedän hyvin samalta paikkakunnalta, ja lottoan, että keijupölyt haihtuu ennen kuin puunlehdet tippuu puista.
Teini-ikä löydetty uudestaan.. varmaan ainakin naisen osalta.
Vierailija kirjoitti:
Jos oikein muistelen, tämä mies on yrittänyt päästä julkisuuteen lehtihaastatteluilla asuinpaikkakunnallaan. Valokuvaa työkseen? Oma yritys. Hyvää mainosta.
Pitää paikkansa. Nyt toki saa julkisuutta yritykselleen myös kuvaamalla Kirsiä. Ja varmasti on täysin harkittu tuo Johnny Depp-tyyli.
En ole kyllä tiennyt että "pahoja poikia" kutsutaan keijusieluiksi :D
Andy Mc Coy on keijusielu samalla logiikalla.. mitä ikinä se nyt tarkoittaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Likipitäen suora lainaus keskustelusta, jossa asetelma oli: vanhempi mies ja nuori nainen.
Ihan yhtä pimeää horinaa se niissäkin on.
Onko minussa jokin vika kun voimaannuin jo alle kolmikymppisenä kun erosin vanhemmasta miehestä?
No mikäs siinä, näyttävä ja nuorekas nainen.
Edelleenkään en koe vetoa enkä kiinnostusta kolmikymppisiin. Kirsille se toki suotakoon