Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua, että enää yksikään mies vain tyytyy minuun

Vierailija
27.07.2022 |

Kun ei halumaansa naista saa. Kerta toisensa jälkeen suututtaa ja satuttaa, kun jälkikäteen saa kuulla tai huomata, ettei ole miehen tyyppiä. Miksi miehet tyytyvät siihen, mitä vain saavat?

Tosi kiva nytkin oli huomata, että miehen tyyppiä on ruskettuneet, isotissiset blondit. Ite olen iholtani mitä kalpein ja hiukseni ovat vaaleanruskeat ja tissit minit.

Kommentit (623)

Vierailija
501/623 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo Henry Cavill kyllä mitään värinää aiheuta kuvien perusteella. Livenä saattaisi, sitä on vaikea sanoa kun en häntä tunne. Witcherinä hän on kyllä komea. 

Vierailija
502/623 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä jouduin nyt 12 vuoden avioliiton jälkeen tajuamaan että mies on tyytynyt. Vaikka meillä on hyvä suhde ja uskon että hän nykyään myös rakastaa minua, jotenkin surettaa.

Asia tuli ilmi, kun mies alkoi käydä terapiassa (keski-iän kriisiä, työnarkomaniaa) ja terapeutti oli ehdottanut päiväkirjan pitoa ja vaikka koko elämäntarinansa kirjoittamista ajatusten jäsentämiseksi. No, kerran menin tietokoneelle tarkoituksena vaan surffata netissä mutta huomasin työpöydällä tiedoston "Hannun elämä". Olin paha ja avasin sen, ei ollut suojattu millään salasanallakaan. Sieltä löytyi sitten kuvaus meidän tapaamisesta ja naimisiin päätymisestä.

Mies oli kokenut alusta asti että tyrkytän itseäni hänelle, eikä ollut alkuun kiinnostunut ollenkaan. Olin hänen makuunsa "liian muodokas", mulla oli oudot rinnat ja isot ulkonevat oravahampaatkin. Hänen kuitenkin kävi sääli kun olin selvästi yksinäinen joten hän ryhtyi minulle soittelukaveriksi. Soittelusta päädyttiin jossain vaiheessa baariin ja alkoholin vaikutuksen alaisena sänkyyn. Mies kirjoitti että olisi halunnut heti sanoa että tästä ei tule tapaa, mutta jotenkin ei saanut sanottua kun olin niin yksinäinen ressukka. Kuulemma ekat pari vuotta hän oli koko ajan yrittänyt kerätä rohkeutta lähteä mutta ei ollut saanut tehtyä sitä. Lopulta hän päätti, että olen kumminkin luonteeltani ihan kiva ja helppo ihminen enkä mikään nalkuttaja, teen hyvää ruokaa ja huolehdin kotityöt hyvin, ja kun ei hän varmaan kauniimpiakaan saa, niin mitä jos mentäisiin virallisesti yhteen. Karmeinta on, että minulla ei ollut tästä aavistustakaan. Minä olin korviani myöten rakastunut ja kuvittelin että hän tunsi samoin. Että ensi tapaamisella suunnilleen koki että tuossa se sielunkumppani ja puoliso nyt on. Mutta ei.

Näin käy kun vaatimalla vaatii itselleen miehen, johon ei olisi rahkeita.

M39

Niin, siis miehellä ei ole mitään vastuuta tossa suhteessa. Vain sillä naisella, joka vaatimalla vaati tasoistaan paremman miehen. Jep.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/623 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No piti käydä googlaamassa tuo Cavill. Kroppa on jo irvokkaan puolella, miehet vissiin arvostavat tuollaisia. Naama geneerinen teknisesti komea, jossa ei ole mitään kiinnostavaa. Joten kuvien perusteella ei minusta viehättävä.

Huutikset kun tässä keskustelussa naiset plussaa tällaisia mielipiteitä, ja sitten kun on joku "Postaa kuumin mies mitä tiedät" -tyyppinen ketju, niin toi laatikkoleuka Cavill saa tuhat yläpeukkua. Naiset on kyllä niin periaatteettomia ja epärehellisiä.

M39

Suurin osa naisten vastauksista on pitkälti poliittisia riippuen täysin siitä miten ja missä kysytään.

Esim. Jos kysyt haittaako miehen kaljuuntuminen niin kaikki naiset vastaavat että ei tietenkään!

Mutta jos kysyy ovelasti kiertäen että mikä oli turnoff treffikumppanissa niin moni mainitsee ekana kaljuuntumisen.

No sehän on ovelasti sit kysytty se! Voi teitä, kun ootte älykkäitä. Ei meistä naisista ole teille vastusta.

Vierailija
504/623 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo Henry Cavill kyllä mitään värinää aiheuta kuvien perusteella. Livenä saattaisi, sitä on vaikea sanoa kun en häntä tunne. Witcherinä hän on kyllä komea. 

Vaikka täällä mitä sanotaan, niin mietitäänpä jotain kesäterassia, jossa on viettämässä päivää tavallisia hieman ylipainoisia, perunanenäisiä, kaljuuntuvia, krapulaisia, vanhentuneita, harmaavarpusia jne. Ehkä joukossa muutama komeampikin. No sitten sisään astelee rauhallisesti ja sopivan varmoin askelin tummahiuksinen, komeakasvoinen, raamikas ja miehekäs Cavill. Hymyilee ystävällisesti ja ostaa kahvin. Suurin osa naisista kääntyy katsomaan, että onpa siinä vetävän näköinen mies. Olen tästä varma.

Vierailija
505/623 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No piti käydä googlaamassa tuo Cavill. Kroppa on jo irvokkaan puolella, miehet vissiin arvostavat tuollaisia. Naama geneerinen teknisesti komea, jossa ei ole mitään kiinnostavaa. Joten kuvien perusteella ei minusta viehättävä.

Huutikset kun tässä keskustelussa naiset plussaa tällaisia mielipiteitä, ja sitten kun on joku "Postaa kuumin mies mitä tiedät" -tyyppinen ketju, niin toi laatikkoleuka Cavill saa tuhat yläpeukkua. Naiset on kyllä niin periaatteettomia ja epärehellisiä.

M39

Suurin osa naisten vastauksista on pitkälti poliittisia riippuen täysin siitä miten ja missä kysytään.

Esim. Jos kysyt haittaako miehen kaljuuntuminen niin kaikki naiset vastaavat että ei tietenkään!

Mutta jos kysyy ovelasti kiertäen että mikä oli turnoff treffikumppanissa niin moni mainitsee ekana kaljuuntumisen.

Jos minulta kysytään, onko ok jos mies on kalju, en ajattele sitä miestä itselleni. Ajattelen vain yleisellä tasolla, mitä mieltä olen kaljuudesta. Jos kysytään aiheesta siinä yhteydessä, että olisi oma mies, niin saattaisin ajatella toisin. Meillä toi asia on itseasiassa ajankohtainen, koska mieheni, jolla on aina ollut tummat, kihartavat hiukset on suunnitellut jossain vaiheessa ajavansa kaljuksi, kun iän myötä harventuu.

Vierailija
506/623 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M39

Totta kai näin, koska naisillahan on yksi yhteinen joukkotajunta, jossa ei ole minkäänlaista hajontaa. IHAN KAIKKI NAISET ovat IHAN KAIKISTA ASIOISTA IHAN AINA samaa mieltä. 🤡

Ja sit valehtelee aina tilaisuuden tullen😁

Vierailija
507/623 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista joutuu ihan samalla tavalla tyytymään,kuten miehetkin. Miehillä syy on ulkonäkö,naisilla muut syyt. Oikeasti fiksuja,mukavia ja älykkäitä, empaattisia miehiä,joiden kanssa haluat panna on vähän.

Minun neuvoni naisille onkin se,että kannattaa ottaa mies,joka on sinuun enemmän rakastunut,kuin sinä häneen. Seksiä annat ,niin mies pysyy tyytyväisenä. Kannattaa miettiä,että miten muuten mies hyödyttää elämää.

En pystyisi tuohon. Menettäisin itsekunnioitukseni ja lopulta päätyisin todennäköisesti jopa inhoamaan ja halveksimaan itseäni. Tuossahan antaa panna itseään halvalla - ihan kirjaimellisesti.

Miten mies hyödyttää elämää? Siis vain siksi, että on mies?

Saa jutteluseuraa, läheisyyttä, matkaseuraa, seksiä ja ehkä myös perhe-elämää lasten kanssa.

Läheisyyttä ja varsinkaan seksiä ei tuossa suhteessa olisi (en haluaisi enkä varmaan edes pystyisi), joten perhettäkään ei syntyisi. Juttu- ja matkaseuraksi otan mieluummin jonkun ystävän (tai ystäviä), jonka kanssa olen samalla aaltopituudella ja jonka seurassa viihdyn. 

Vierailija
508/623 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aito romanttinen rakkaus ole mihinkään kuollut, mutta yhä pienemmällä osalla väestöstä on mahdollisuus sitä saada.

Molemmat sukupuolet nostavat ulkonäkövaatimuksiaan jatkuvasti ylöspäin, mikä tarkoittaa sitä että yhä pienempi osa väestöstä on enää ulkonäkönsä puolesta sellaisia joita pidetään "rakastumisen arvoisina".

Loppuosa populaatiosta on sitten sellaisia mihin tyydytään siinä vaiheessa kun on pakko ottaa joku, esim lapsien saamisen vuoksi.

Eli pähkinänkuoressa: jos haluat rakkautta, ole hyvännäköinen. Koskee sekä miehiä että naisia.

Olen huomannut tämän jo pitemmän aikaan, että kauniita suositaan maailmassa ja myös rakkaudenkin osalta. Kauniit tosiaan saavat rakkautta osakseen ylitsevuotavasti verrattuna rumaan. Kauniit jokapäivä kohtaavat rakastumisia ja ihastumisia osakseen sekä saavat huomiota. Sama julkkiksilla tai rikkailla.

Onhan se vähän harmi, että tämmöinen tämä maailma, ja olisin itse tehnyt paremman.

Mitä tulee miesten naiskiinnostuksiin, niin varmaan makuja on monenlaisia, enkä ihan usko noita juttuja 90% tyytymättömyydestä. Hatusta vedettyjä lukuja.

Lyhyttä ja rumaa miestä ei tosiaan kukaan koskaan rakasta.

Ja kuitenkin Danny de Vito oli pitkässä avioliitossa erittäin menestyneen näyttelijän kanssa. Joka ei tarvinnut toisen rahaa tai mainetta mihinkään.

Danny De Vito lyhyt, mutta ei ruma. Mitä naiset oikein luulee ruman tarkoittavan? Se ei tarkoita sitä, että mies ei ole klassisen komea tai mallin näköinen. Oikeasti ruma on eri asia kuin tavallinen tai mitäänsanomaton.

Hmm, olen kyllä eri mieltä. Mun mielestä sekä Danny DeVito että hänen vaimonsa ovat ihan älyttömän rumia.

Ja suurin osa ihmisistä on varmasti eri mieltä. Naiset usein luulee myös, että joku mies on ruma, kun se ei juuri heitä itseään viehätä ollenkaan.

Mutta rumuus ja kauneus eivät ole läheskään pelkästää katsojan silmässä, vaan on tieteellisestikin todistettuja tekijöitä, jotka tekevät kasvoista kauniina tai komeina pidetyt. Kauneus ja komeus tulee mm. siitä, kuinka hyvin kasvojen tietyt mittasuhteet ovat kultaisen leikkauksen mukaisia. Mitä kauempana niistä ollaan, sitä rumemmat kasvot ovat.

Höpö höpö. Kauneus on katsojan silmässä ihan sama mitä jotkut kultaiset leikkaukset sanovat.

Kuka pitää Henry Cavillia erittäin komeana? Melkein kaikki maapallon ihmiset

Kuka on sitä mieltä että Danny DeVito on ruma? Melkein kaikki maapallon ihmiset.

henry cavillilla on ruma nenä, danny devitolla ruma kalju

Heräsi sen verran uteliaisuus, että piti käydä googlettamassa Cavill (de Viton tiedän ennestään). Komea mies, ei minusta nenässä ole mitään vikaa. Mutta ainakaan still-kuvista ei välity yhtään karismaa.

Cavill on lihanuija. Tuo mies, joka ylistää Cavillia lopettaa sitä itse. Miksei voi sitä vaan reilusti myöntää?

Minusta Cavill (joka piti munkin guuglettaa, anteeksi moukkuuteni  :D ) on kaunis poika, vähän liian kaunis ollakseen komea.

De Vito taas on karismaattinen. Ei komea, muttei millään tavalla rumakaan. 

Makuasioista ei todellakaan ja oikeasti kannata kiistellä, koska meillä jokaisella on omat silmät ja omat mieltymyksemme.

No jos De Vito ei olisi huippunäyttelijä, vaan lähihoitaja, niin hänessä ei olisi karismaa tippaakaan. Cavill olisi juuri se "paidaton rakennusmies" tai "kuuma poliisi", jolle naiset kikattelisivat valkoviinilasin ääressä Cavillin ollessa ammatiltaan mikä tahansa.

Hauskaa, että esimerkki huonoimmasta ammatista oli juurikin lähihoitaja.

t. lähihoitajamies

Minä ainakin tykkään sote-alan miehistä!

Entä tykkäätkö sota-alan miehistä?

Mikä ettei, kyllä maanpuolustuskorkeakoulusta varmaan ihan varteenotettavia miehiä löytyisi. 

Vierailija
509/623 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka täällä mitä sanotaan, niin mietitäänpä jotain kesäterassia, jossa on viettämässä päivää tavallisia hieman ylipainoisia, perunanenäisiä, kaljuuntuvia, krapulaisia, vanhentuneita, harmaavarpusia jne. Ehkä joukossa muutama komeampikin. No sitten sisään astelee rauhallisesti ja sopivan varmoin askelin tummahiuksinen, komeakasvoinen, raamikas ja miehekäs Cavill. Hymyilee ystävällisesti ja ostaa kahvin. Suurin osa naisista kääntyy katsomaan, että onpa siinä vetävän näköinen mies. Olen tästä varma.

Aivan varmasti kääntyy katsomaan. Mitä sitten tapahtuu?

Mistä muuten tiedät, miten Cavill käyttäytyy omana itsenään? Tuohan on omaa kuvitelmaasi. Hän voi olla jatkuvasti pahantuulinen, yrmeän näköinen ja liikkua hermostuneesti.

Telkkarista, varsin Teemalta, tulee välillä dokkareita, joissa on maailmantähtiä ihan omana itsenään. Siinä huomaa, miten eri ihmisiä he ovat verrattuna roolihahmoihinsa. Vastikään yhdessä musiikkidokumentissa kommentoi Martin Freeman ja hän oli ihan erilainen mitä on tohtori Watsonina Uudessa Sherlockissa.

Vierailija
510/623 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä vasta fantasia :D 

Vierailija
511/623 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Kastuiko pikkupöksyt? ;)

Vierailija
512/623 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu - mä en tyydy keneenkään. Miehen, jonka kanssa alan, on oltava täydellinen. Täydellinen minulle  - muille hän voi olla vaikka kuinka epätäydellinen, mutta se ei kiinnosta minua. Vastaavasti minun tulee olla kumppanille täydellinen. Minuun ei pidä kenenkään tyytyä. 

Varmuudella se ei silti ainakaan ole lyhyt ja ruma.

voi ollakin, mutta varmuudella se et ole sinä.

Niinhän sinä haluat uskotella, mutta teot puhuvat puolestaan. Lyhyet ja rumat miehet jäävät aina yksin.

Paitsi Danny!

Vierailija
513/623 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mitä tekemistä tällä on tosielämän kanssa? Jos näin kävisikin, niin mitä sitten? Henry Cavill käväisi ostamassa kahvin ja naiset vilkaisivat. Sen jälkeen kaikki jatkoivat omaa elämäänsä.

Vierailija
514/623 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä jouduin nyt 12 vuoden avioliiton jälkeen tajuamaan että mies on tyytynyt. Vaikka meillä on hyvä suhde ja uskon että hän nykyään myös rakastaa minua, jotenkin surettaa.

Asia tuli ilmi, kun mies alkoi käydä terapiassa (keski-iän kriisiä, työnarkomaniaa) ja terapeutti oli ehdottanut päiväkirjan pitoa ja vaikka koko elämäntarinansa kirjoittamista ajatusten jäsentämiseksi. No, kerran menin tietokoneelle tarkoituksena vaan surffata netissä mutta huomasin työpöydällä tiedoston "Hannun elämä". Olin paha ja avasin sen, ei ollut suojattu millään salasanallakaan. Sieltä löytyi sitten kuvaus meidän tapaamisesta ja naimisiin päätymisestä.

Mies oli kokenut alusta asti että tyrkytän itseäni hänelle, eikä ollut alkuun kiinnostunut ollenkaan. Olin hänen makuunsa "liian muodokas", mulla oli oudot rinnat ja isot ulkonevat oravahampaatkin. Hänen kuitenkin kävi sääli kun olin selvästi yksinäinen joten hän ryhtyi minulle soittelukaveriksi. Soittelusta päädyttiin jossain vaiheessa baariin ja alkoholin vaikutuksen alaisena sänkyyn. Mies kirjoitti että olisi halunnut heti sanoa että tästä ei tule tapaa, mutta jotenkin ei saanut sanottua kun olin niin yksinäinen ressukka. Kuulemma ekat pari vuotta hän oli koko ajan yrittänyt kerätä rohkeutta lähteä mutta ei ollut saanut tehtyä sitä. Lopulta hän päätti, että olen kumminkin luonteeltani ihan kiva ja helppo ihminen enkä mikään nalkuttaja, teen hyvää ruokaa ja huolehdin kotityöt hyvin, ja kun ei hän varmaan kauniimpiakaan saa, niin mitä jos mentäisiin virallisesti yhteen. Karmeinta on, että minulla ei ollut tästä aavistustakaan. Minä olin korviani myöten rakastunut ja kuvittelin että hän tunsi samoin. Että ensi tapaamisella suunnilleen koki että tuossa se sielunkumppani ja puoliso nyt on. Mutta ei.

Mulle on käynyt vähän samalla tapaa kuin tuolle miehelle.

Jos on tavismies ilman suurta naismenestystä niin tyytymiseen voi helposti sortua.

Itsekin huomasin että nainen tuijotti maanisesti heti ekan tapaamisen jälkeen hyvästellessä ja itsellä kävi mielessä että en voi koskaan ihastua tähän naiseen.

Miksi nää stoorit kuulostaa mun korvaan keksityiltä? Olenko niin kyynistynyt näitä juttuja lukiessa, etten vaan usko. Tossa ensimmäisessä tuo luettelo "hyvistä" ominaisuuksista ei kuulosta sellaiselta, minkä joku kirjoittais omaan päiväkirjaansa. Se on niin kliininen. Tai sit jos todella näin on, harvinaisen surullinen tapa nähdä toinen ihminen.

No varmistui tämäkin! Meni sit kertomaan näkemyksiään tasoteoriaan liittyen. Niin hiusrajamiehen tai vastaavan kehittämä juttu.

Vierailija
515/623 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti kääntyy katsomaan. Mitä sitten tapahtuu?

Mistä muuten tiedät, miten Cavill käyttäytyy omana itsenään? Tuohan on omaa kuvitelmaasi. Hän voi olla jatkuvasti pahantuulinen, yrmeän näköinen ja liikkua hermostuneesti.

Telkkarista, varsin Teemalta, tulee välillä dokkareita, joissa on maailmantähtiä ihan omana itsenään. Siinä huomaa, miten eri ihmisiä he ovat verrattuna roolihahmoihinsa. Vastikään yhdessä musiikkidokumentissa kommentoi Martin Freeman ja hän oli ihan erilainen mitä on tohtori Watsonina Uudessa Sherlockissa.

Jaa mitä tapahtuu, no ainakin se, että tuo mies on jo hyväksytty valtaosan mielestä tekemään lähempääkin tuttavuutta. Tietenkään se ei takaa, että kukaan tekee mitään tuttavuutta. Jos taas mietimme, miten hän käyttäytyy, niin ihan samoin kuka tahansa niistä taviksistakin käyttäytyy miten sattuu. Nuo Cavillin ominaisuudet antavat silti hänelle paljon enemmän mahdollisuuksia kuin monille muille.

Vierailija
516/623 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jota on voinut todistaa ihan käytännössä.

Vierailija
517/623 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin?

Mietitäänpä jotain kesäterassia, jossa on viettämässä päivää tavallisia hieman ylipainoisia, perunanenäisiä, lyhythiuksisia krapulaisia, vanhentuneita, harmaavarpusia jne. Ehkä joukossa muutama kauniimpikin. No sitten sisään astelee rauhallisesti ja sopivan varmoin askelin pitkähiuksinen, hoikka, sopivasti muodokas suomalainen bikinimalli*). Hymyilee ystävällisesti ja ostaa kahvin. Suurin osa miehistä kääntyy katsomaan, että onpa siinä vetävän näköinen nainen. Olen tästä varma.

Ja mitä sitten? Mitä sitten tapahtuu? Mikä siinä on ongelma? Mikä siinä on väärin? Mitä siitä seuraa ja kenelle? Miksi kirjoitit tuollaisen fantasian? Miten se liittyy parisuhteisiin ja pariutumiseen?

*) En viitsi nimetä ketään julkkista, kun tunnetusti sarasiepit ja muut ovat palstamiesten mukaan kuitenkin vain seiskan naisia. Tässä tarkoitan jotain, joka on ysin tai kympin nainen.

Vierailija
518/623 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ennen seurustelun alkua tsekkaa mille vaikuttajille / seksityöläisille / julkkiksille mies antaa tykkäyksensä sosiaalisessa mediassa - se kertoo miehen todellisen fantasian.

Tiedä, että mies olisi mieluummin persoonallisuushäiriöisen kauniin naisen kanssa kuin tasapainoisen taviksen tai tasapainoisen ruman naisen kanssa, koska miehet tekevät kaikkensa voidakseen olla kauneuden läheisyydessä.

Jos et edusta miehen tyyppiä, älä ala seurustelemaan hänen kanssaan. Tee ajatuskoe: jos mies voittaisi 120 milj. Eurojackpotissa, jatkaisiko hän kanssasi seurustelua vai jättäisikö heti saalistaakseen todellista fantasiaansa?

Vierailija
519/623 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jota on voinut todistaa ihan käytännössä.

Mikä tuon tarinan pointti tai opetus oli? Miksi kerroit sen, mihin se liittyi? Tottakai ihmiset katsovat kauniita/komeita ihmisiä ja vielä enemmän, jos he ovat julkkiksia.

Vierailija
520/623 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehet itsekin tiedostavat että naiset arvostavat ja viehättyvät vain miehen geeneistä.

Siksi lihaksilla pullistelu on hyödytöntä. Vain naamalla/pituudella/luustolla/äänellä/peniksellä on merkitystä naisille pariutumismielessä.

Jep, kunhan nämä asiat ovat kunnossa, en välitä yhtään, miten mies minua kohtelee. Saa vaikka mättää turpaan päivittäin. Toki myös altistan lapsemme väkivaltaiselle isälle, koska siis kakrut, vain naamalla/pituudella/luustolla/äänellä/peniksellä on merkitystä!