Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua, että enää yksikään mies vain tyytyy minuun

Vierailija
27.07.2022 |

Kun ei halumaansa naista saa. Kerta toisensa jälkeen suututtaa ja satuttaa, kun jälkikäteen saa kuulla tai huomata, ettei ole miehen tyyppiä. Miksi miehet tyytyvät siihen, mitä vain saavat?

Tosi kiva nytkin oli huomata, että miehen tyyppiä on ruskettuneet, isotissiset blondit. Ite olen iholtani mitä kalpein ja hiukseni ovat vaaleanruskeat ja tissit minit.

Kommentit (623)

Vierailija
541/623 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehet itsekin tiedostavat että naiset arvostavat ja viehättyvät vain miehen geeneistä.

Siksi lihaksilla pullistelu on hyödytöntä. Vain naamalla/pituudella/luustolla/äänellä/peniksellä on merkitystä naisille pariutumismielessä.

Jep, kunhan nämä asiat ovat kunnossa, en välitä yhtään, miten mies minua kohtelee. Saa vaikka mättää turpaan päivittäin. Toki myös altistan lapsemme väkivaltaiselle isälle, koska siis kakrut, vain naamalla/pituudella/luustolla/äänellä/peniksellä on merkitystä!

Tunnetusti naiset valitsevat mielummin välinpitämättömän huonosti kohtelevan alfa-komistuksen kuin täydellisen hyvin kohtelevan hyväsydämisen huomaavaisen miehen.

Ok, hyvä tietää.

Vierailija
542/623 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, itsellä on aina ollut kauniita tyttöystäviä, pari oli niitä jota kaikki jätkät kuolasivat.

Rinnat on ollu aikasemmilla kaikilla suht isot, C-D.

Nykymimmillä on varmaan A tai B, en oo tsekannu, tehny mallinhommia, blondi, ja muuten hyvä kroppa.

Välillä tulee mieleen että ehkä ne isommat rinnat tuo enemmän naisellisuutta, ja saa ehkä enemmän sponttaania panetusta aikaan, mutta loppupeleissä oon kuitenkin enemmän peppumiehiä, ja nykymimmillä on ihan jees peppu. 

Tulee väkisinkin mieleen että AP saattaa myös käytöksessään tuoda esiin epävarmuuksiaan sen verran, että kiinnostus voi lähteä aika nopeasti. Jos on tyytyväinen itse itseensä niin se loistaa aika hyvin myös ulos. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/623 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehet itsekin tiedostavat että naiset arvostavat ja viehättyvät vain miehen geeneistä.

Siksi lihaksilla pullistelu on hyödytöntä. Vain naamalla/pituudella/luustolla/äänellä/peniksellä on merkitystä naisille pariutumismielessä.

Jep, kunhan nämä asiat ovat kunnossa, en välitä yhtään, miten mies minua kohtelee. Saa vaikka mättää turpaan päivittäin. Toki myös altistan lapsemme väkivaltaiselle isälle, koska siis kakrut, vain naamalla/pituudella/luustolla/äänellä/peniksellä on merkitystä!

Tunnetusti naiset valitsevat mielummin välinpitämättömän huonosti kohtelevan alfa-komistuksen kuin täydellisen hyvin kohtelevan hyväsydämisen huomaavaisen miehen.

Sinä ilmeisesti olet tuo välinpitämätön alfakomistus ja siten tiedät, miten sinut on valittu niin usein. Ja oot saanut jokaisen kanssa pitkän ja uskollisen parisuhteen ja perheen ja kaiken, mitä naiset kiimassaan haluaa.

Vierailija
544/623 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo Henry Cavill kyllä mitään värinää aiheuta kuvien perusteella. Livenä saattaisi, sitä on vaikea sanoa kun en häntä tunne. Witcherinä hän on kyllä komea. 

Vaikka täällä mitä sanotaan, niin mietitäänpä jotain kesäterassia, jossa on viettämässä päivää tavallisia hieman ylipainoisia, perunanenäisiä, kaljuuntuvia, krapulaisia, vanhentuneita, harmaavarpusia jne. Ehkä joukossa muutama komeampikin. No sitten sisään astelee rauhallisesti ja sopivan varmoin askelin tummahiuksinen, komeakasvoinen, raamikas ja miehekäs Cavill. Hymyilee ystävällisesti ja ostaa kahvin. Suurin osa naisista kääntyy katsomaan, että onpa siinä vetävän näköinen mies. Olen tästä varma.

Niin?

Mietitäänpä jotain kesäterassia, jossa on viettämässä päivää tavallisia hieman ylipainoisia, perunanenäisiä, lyhythiuksisia krapulaisia, vanhentuneita, harmaavarpusia jne. Ehkä joukossa muutama kauniimpikin. No sitten sisään astelee rauhallisesti ja sopivan varmoin askelin pitkähiuksinen, hoikka, sopivasti muodokas suomalainen bikinimalli*). Hymyilee ystävällisesti ja ostaa kahvin. Suurin osa miehistä kääntyy katsomaan, että onpa siinä vetävän näköinen nainen. Olen tästä varma.

Ja mitä sitten? Mitä sitten tapahtuu? Mikä siinä on ongelma? Mikä siinä on väärin? Mitä siitä seuraa ja kenelle? Miksi kirjoitit tuollaisen fantasian? Miten se liittyy parisuhteisiin ja pariutumiseen?

*) En viitsi nimetä ketään julkkista, kun tunnetusti sarasiepit ja muut ovat palstamiesten mukaan kuitenkin vain seiskan naisia. Tässä tarkoitan jotain, joka on ysin tai kympin nainen.

En ala sinulle selostamaan yhtään enempää. Joku kommentoi, ettei Cavill aiheuta mitään "värinää", mutta fakta on, että paljon enemmän positiivista vaikutusta hän joka tapauksessa aiheuttaa kuin tavis harmaa hiiri. Mieti siitä eteenpäin itse, mitä voi tapahtua.

En ihan oikeasti keksi. Se Cavill todennäköisesti saisi halutessaan sieltä terdeltä juttelu- ja jopa seksiseuraa, Sekö tässä on Se Juttu? Kun kaikki miehet eivät saa, niin se on väärin?

Pitäisikö minun kokea vääryytenä, että sarasiepille miehet varmaan innoissaan olisivat ostamassa ja tarjoamassa juomaa ja tarjoamassa seuraansa ja haluaisivat hänen kanssaan vaikka mitä muutakin, kun taas minä saisin tyytyä juttelemaan naapuripöydässä istuvan yksin terdelle tulleen naisen kanssa?

Aikuisten oikeasti?

Ei se väärin ole, mutta koko pariutumisen ydin. Suurin osa mieluummin saa mainittuja asioita helpommin kuin vaikeasti. Varmaan on myös marginaaliporukkaa, joka haluaa sen olevan mahdollisimman vaikeaa. Varmaan ymmärrät.

Vierailija
545/623 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en luokittelisi huonosti kohtelevaa miestä alfaksi vaan mulkuksi.

Alfa voi olla mulkku, jopa sosiopaatti, tai sitten tosi mukava. Ei sitä määritellä luonteen mukavuuden perusteella, kuka on alfa, beta tai omega.

Vierailija
546/623 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo Henry Cavill kyllä mitään värinää aiheuta kuvien perusteella. Livenä saattaisi, sitä on vaikea sanoa kun en häntä tunne. Witcherinä hän on kyllä komea. 

Vaikka täällä mitä sanotaan, niin mietitäänpä jotain kesäterassia, jossa on viettämässä päivää tavallisia hieman ylipainoisia, perunanenäisiä, kaljuuntuvia, krapulaisia, vanhentuneita, harmaavarpusia jne. Ehkä joukossa muutama komeampikin. No sitten sisään astelee rauhallisesti ja sopivan varmoin askelin tummahiuksinen, komeakasvoinen, raamikas ja miehekäs Cavill. Hymyilee ystävällisesti ja ostaa kahvin. Suurin osa naisista kääntyy katsomaan, että onpa siinä vetävän näköinen mies. Olen tästä varma.

Niin?

Mietitäänpä jotain kesäterassia, jossa on viettämässä päivää tavallisia hieman ylipainoisia, perunanenäisiä, lyhythiuksisia krapulaisia, vanhentuneita, harmaavarpusia jne. Ehkä joukossa muutama kauniimpikin. No sitten sisään astelee rauhallisesti ja sopivan varmoin askelin pitkähiuksinen, hoikka, sopivasti muodokas suomalainen bikinimalli*). Hymyilee ystävällisesti ja ostaa kahvin. Suurin osa miehistä kääntyy katsomaan, että onpa siinä vetävän näköinen nainen. Olen tästä varma.

Ja mitä sitten? Mitä sitten tapahtuu? Mikä siinä on ongelma? Mikä siinä on väärin? Mitä siitä seuraa ja kenelle? Miksi kirjoitit tuollaisen fantasian? Miten se liittyy parisuhteisiin ja pariutumiseen?

*) En viitsi nimetä ketään julkkista, kun tunnetusti sarasiepit ja muut ovat palstamiesten mukaan kuitenkin vain seiskan naisia. Tässä tarkoitan jotain, joka on ysin tai kympin nainen.

En ala sinulle selostamaan yhtään enempää. Joku kommentoi, ettei Cavill aiheuta mitään "värinää", mutta fakta on, että paljon enemmän positiivista vaikutusta hän joka tapauksessa aiheuttaa kuin tavis harmaa hiiri. Mieti siitä eteenpäin itse, mitä voi tapahtua.

Mut aattele, jos kaikki miehet maailmassa aiheuttaisivat kaikille naisille värinöitä! Kaikki naiset olis ihan intona kaikista miehistä. Mitkä markkinat miehille! Mieti siitä eteenpäin itse, mitä voisi tapahtua.

Harvassa on markkinat, jossa kaikki on yhtä hyviä ja haluttuja, eikä kilpailua synny. Mielenkiintoinen ajatus kyllä.

Vierailija
547/623 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en luokittelisi huonosti kohtelevaa miestä alfaksi vaan mulkuksi.

Alfa voi olla mulkku, jopa sosiopaatti, tai sitten tosi mukava. Ei sitä määritellä luonteen mukavuuden perusteella, kuka on alfa, beta tai omega.

Ei sellaista mulkkua kuitenkaan kukaan täysipäinen nainen kauaa katsele. Itse kyllä listaisin alfan ominaisuuksiin mukavuuden ja toisten huomioimisen. Ilman niitä on täyttä ö-luokkaa ihmisenä.

Vierailija
548/623 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beta miehet täytyykin jättää omaan arvoonsa. Vain Alfa käy <3

Vierailija
549/623 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

345 kirjoitti:

Jaa, itsellä on aina ollut kauniita tyttöystäviä, pari oli niitä jota kaikki jätkät kuolasivat.

Nykymimmillä on varmaan A tai B, en oo tsekannu, tehny mallinhommia, blondi, ja muuten hyvä kroppa.

Välillä tulee mieleen että ehkä ne isommat rinnat tuo enemmän naisellisuutta, ja saa ehkä enemmän sponttaania panetusta aikaan, mutta loppupeleissä oon kuitenkin enemmän peppumiehiä, ja nykymimmillä on ihan jees peppu. 

Tulee väkisinkin mieleen että AP saattaa myös käytöksessään tuoda esiin epävarmuuksiaan sen verran, että kiinnostus voi lähteä aika nopeasti. Jos on tyytyväinen itse itseensä niin se loistaa aika hyvin myös ulos. 

Onko tää tissijuttu oikeesti miehille näin olennainen? Mulla on hoikassa varressani hyvin pienet rinnat, mutta enpä ole ikinä tajunnut että se olisi jokin puute tai turn off miehille. Itse tykkään oikein kovasti, ovat kiinteät ja terhakat ja juuri sopivan kokoiset suhteessan muuhun kroppaan.

Aina on myös ollut seuraan tunkijoita, ja vakituista seuraa aina saanut. Nyt naimisissa jo toistakymmentä vuotta, ja mies tuntuu rakastavan pieniä pystyjä rintojani. Aika ällikällä lyöty olisin, jos nyt paljastuisi ja on vain TYYTYNYT pieniin rintoihini ja oikeesti himoinnut jotain isotissistä ruskettunutta bondia Kyllä menis maku miehestä samoin tein.

Vierailija
550/623 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tyytyy ei ole rakastunut. Naiset eivät halua, että heihin tyydytään, koska tyytyjämies tekee naisen elämästä todella ankeaa olemalla ilkeä hapannaama.

Aivan samaa mieltä.

Kyse ei ole yksinomaan ulkonäkökeskeisyydestä, vaan laajemmin ihmisen esineellistämisestä. Hapannaama myrkyttää ja vie elämästä ilon ja värit.

Ulkonäkökeskeisyys ja esineellistäminen kumpuaa empatiakyvyttömyydestä toista ihmistä kohtaan. Itseään kohtaan koetaan empatiaa ja sääliäkin, kun pitää tyytyä, vaikka pitäisi saada enemmän, enemmän, enemmän, lisää ja parempaa.

Kun ei ole empatiaa, ei ole kiintymystä eikä yhteyttä toiseen ihmiseen.

Kun ei ole empatiaa, toisiin ihmisiin asennoidutaan vertailu-pohjalta. Jatkuvasti vertaillaan, olenko minä parempi vai huonompi kuin sinä, oletko sinä parempi vai huonompi kuin tuo joku muu.

Ei liity sukupuoleen. Liittyy empatiakyvyttömyyteen ja ihmisten esineellistämiseen. Esineellä ei ole tunteita. Esineitä voi laittaa erilaisiin vertailujärjestyksiin.

Tämä ihmislajin tunteettomuus näkyy myös suhteessa luontoon: ollaan keskellä ilmastokriisiä, ihmisen pohjattoman itsekeskeisyyden ja ahneuden vuoksi.

1. Ulkonäkökeskeisyys kumpuaa evoluutiobiologiasta: viehättävä ulkonäkö on merkki hyvistä geeneistä.

2. Mitään ilmastokriisiä ei ole. Se on kusetus, jonka avulla ajetaan globaalia verotusta ja hallintoa.

Heh, eipä ole yllätys, että nämä kaksi näkemystä tulee samalta kirjoittajalta! Tämä on mysteeri, kun tähän samaan listaan voisi kirjoittaa muitakin näkemyksiä, jotka tämä kirjoittaja takuuvarmasti omaa!! Mutta en siihen lähde, nämä kaksi "totuutta" kertoo jo riittävästi.

En tiedä tuon aiemman kirjoittajan mielipiteistä mitään, mutta kommenttisi perusteelle olen varma, että nämä pätevät ainakin sinuun kaikki:

- Ulkonäön merkityksen voi sivuuttaa omalla päätöksellään ja kehittyneellä moraalillaan.

- Meidän täytyy torjua ilmaston muutos omilla toimillamme, ja suomalaisten kuuluu tehdä se ensimmäisten joukossa, vaikka se ajaisi taloutemme konkurssiin.

- Kaikilla on oikeus tulla Suomeen. Vaikka tulisi miljoona hädässä olevaa, niin meidän velvollisuus on auttaa kaikkia.

- Kaikkien kuuluu ottaa niin monta koronarokotusta kuin määrätään, koska se on jokaisen velvollisuus riippumatta siitä, mitä tuloksia niillä on saatu ja mitä niistä jatkuvasti on opittu lisää.

Ylläripylläri, kerroit juuri ne asiat, jotka oletinkin! Mistä ihmeestä ootte tuon mielipide/näkemyspaketin hankkineet? Ihankuin joku ostosteeveen mainos, kun ostat tämän näkemyksen, saat lisäksi vielä tämän...eikä siinä vielä kaikki...tuo on ilmiö, mitä joku ehkä joku päivä vielä tutkii. Tuleeko tuo naapurista vai valtameren takaa? Kovin omaperäistä tuossa ei ole mikään.

Ketkä te? Annoin tuon listan sillä perusteella, mitä yhdestä kommentistasi arvasin. Eli kerroin juuri ne asiat, jota mieltä olet :) Kaikki nuo näkemykset perustuvat "oikeamielisyyteen". Sinulla ja kaltaisillasi on systemaattinen tapa valita kaikki hyvän ihmisen oikeamieliset mielipiteet. Tyyliin: Koska näin on oikein tehdä ja hyvä ihminen on tätä mieltä, niin siksi kaikkien kuuluu tehdä näin. Välittämättä mistään eriävistä faktoista ja seurauksista, koska joku muu olkoon vastuussa niistä, ja pahat ihmiset ovat niitä muita.

Minä en ole esittänyt yhtään mielipidettä liittyen ilmastonmuutokeen, rokotuksiin jne. Minä arvasin sinun mielipiteet tuosta sinun kommentista ja hämmästelen, että teitä on (iso?) joukko samalla tavalla ajattelevia, joiden mielipiteet tietää kuultuaan yhden tai kaksi. Ne asiat, joista teillä on ne mielipiteet, eivät ole keskenään mitenkään tekemisissä toisensa kanssa. Äkkiseltään vaikuttavat irrallisilta toisiinsa nähden, mutta silti tietyt ihmiset omaavat aina ne samat näkemykset. Se on kuin irtokarkkipussi, josta löytyy aina ne samat karkit, vaikka vaihtoehtoja ja eri yhdistelmiä olis monia. Tämä on hämmentävää, ei kuulosta siltä, että olis ihan itsenäisesti muodostettu näitä näkemyksiä, vaan niitä johdetaan jostain, en tiedä mistä. Omat käsitykset ei ole noin selkeät ja mustavalkoiset. Siksi esim. mikään puolue ei vastaa omia näkemyksiä. Kun kaikissa voi olla joku sama asia, mutta mikään ei aja kaikkea samaa, mitä tahtoisin.

Vierailija
551/623 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tyytyy ei ole rakastunut. Naiset eivät halua, että heihin tyydytään, koska tyytyjämies tekee naisen elämästä todella ankeaa olemalla ilkeä hapannaama.

Aivan samaa mieltä.

Kyse ei ole yksinomaan ulkonäkökeskeisyydestä, vaan laajemmin ihmisen esineellistämisestä. Hapannaama myrkyttää ja vie elämästä ilon ja värit.

Ulkonäkökeskeisyys ja esineellistäminen kumpuaa empatiakyvyttömyydestä toista ihmistä kohtaan. Itseään kohtaan koetaan empatiaa ja sääliäkin, kun pitää tyytyä, vaikka pitäisi saada enemmän, enemmän, enemmän, lisää ja parempaa.

Kun ei ole empatiaa, ei ole kiintymystä eikä yhteyttä toiseen ihmiseen.

Kun ei ole empatiaa, toisiin ihmisiin asennoidutaan vertailu-pohjalta. Jatkuvasti vertaillaan, olenko minä parempi vai huonompi kuin sinä, oletko sinä parempi vai huonompi kuin tuo joku muu.

Ei liity sukupuoleen. Liittyy empatiakyvyttömyyteen ja ihmisten esineellistämiseen. Esineellä ei ole tunteita. Esineitä voi laittaa erilaisiin vertailujärjestyksiin.

Tämä ihmislajin tunteettomuus näkyy myös suhteessa luontoon: ollaan keskellä ilmastokriisiä, ihmisen pohjattoman itsekeskeisyyden ja ahneuden vuoksi.

1. Ulkonäkökeskeisyys kumpuaa evoluutiobiologiasta: viehättävä ulkonäkö on merkki hyvistä geeneistä.

2. Mitään ilmastokriisiä ei ole. Se on kusetus, jonka avulla ajetaan globaalia verotusta ja hallintoa.

Heh, eipä ole yllätys, että nämä kaksi näkemystä tulee samalta kirjoittajalta! Tämä on mysteeri, kun tähän samaan listaan voisi kirjoittaa muitakin näkemyksiä, jotka tämä kirjoittaja takuuvarmasti omaa!! Mutta en siihen lähde, nämä kaksi "totuutta" kertoo jo riittävästi.

En tiedä tuon aiemman kirjoittajan mielipiteistä mitään, mutta kommenttisi perusteelle olen varma, että nämä pätevät ainakin sinuun kaikki:

- Ulkonäön merkityksen voi sivuuttaa omalla päätöksellään ja kehittyneellä moraalillaan.

- Meidän täytyy torjua ilmaston muutos omilla toimillamme, ja suomalaisten kuuluu tehdä se ensimmäisten joukossa, vaikka se ajaisi taloutemme konkurssiin.

- Kaikilla on oikeus tulla Suomeen. Vaikka tulisi miljoona hädässä olevaa, niin meidän velvollisuus on auttaa kaikkia.

- Kaikkien kuuluu ottaa niin monta koronarokotusta kuin määrätään, koska se on jokaisen velvollisuus riippumatta siitä, mitä tuloksia niillä on saatu ja mitä niistä jatkuvasti on opittu lisää.

Ylläripylläri, kerroit juuri ne asiat, jotka oletinkin! Mistä ihmeestä ootte tuon mielipide/näkemyspaketin hankkineet? Ihankuin joku ostosteeveen mainos, kun ostat tämän näkemyksen, saat lisäksi vielä tämän...eikä siinä vielä kaikki...tuo on ilmiö, mitä joku ehkä joku päivä vielä tutkii. Tuleeko tuo naapurista vai valtameren takaa? Kovin omaperäistä tuossa ei ole mikään.

Ketkä te? Annoin tuon listan sillä perusteella, mitä yhdestä kommentistasi arvasin. Eli kerroin juuri ne asiat, jota mieltä olet :) Kaikki nuo näkemykset perustuvat "oikeamielisyyteen". Sinulla ja kaltaisillasi on systemaattinen tapa valita kaikki hyvän ihmisen oikeamieliset mielipiteet. Tyyliin: Koska näin on oikein tehdä ja hyvä ihminen on tätä mieltä, niin siksi kaikkien kuuluu tehdä näin. Välittämättä mistään eriävistä faktoista ja seurauksista, koska joku muu olkoon vastuussa niistä, ja pahat ihmiset ovat niitä muita.

Minä en ole esittänyt yhtään mielipidettä liittyen ilmastonmuutokeen, rokotuksiin jne. Minä arvasin sinun mielipiteet tuosta sinun kommentista ja hämmästelen, että teitä on (iso?) joukko samalla tavalla ajattelevia, joiden mielipiteet tietää kuultuaan yhden tai kaksi. Ne asiat, joista teillä on ne mielipiteet, eivät ole keskenään mitenkään tekemisissä toisensa kanssa. Äkkiseltään vaikuttavat irrallisilta toisiinsa nähden, mutta silti tietyt ihmiset omaavat aina ne samat näkemykset. Se on kuin irtokarkkipussi, josta löytyy aina ne samat karkit, vaikka vaihtoehtoja ja eri yhdistelmiä olis monia. Tämä on hämmentävää, ei kuulosta siltä, että olis ihan itsenäisesti muodostettu näitä näkemyksiä, vaan niitä johdetaan jostain, en tiedä mistä. Omat käsitykset ei ole noin selkeät ja mustavalkoiset. Siksi esim. mikään puolue ei vastaa omia näkemyksiä. Kun kaikissa voi olla joku sama asia, mutta mikään ei aja kaikkea samaa, mitä tahtoisin.

Kuten huomaat, niin minähän se arvasin sen mitä sinä ajattelet. Siksi se on sinulle hämmentävää, että esitin tuon listan. Moni on eri mieltä, tai usein jotain siltä väliltä, ja osaa jopa ymmärtää molemmat näkökannat siitäkin huolimatta, ettei ole itse tasan samaa mieltä.

Harhaisena luulet, että niitä johdetaan jostain, mutta kyse on juuri tuosta "oikeamielisyyden" harhasta. Kun ajattelet jokaista noista syvällisesti, globaalisti, eri näkökulmista, agendoja niiden taustalla, vastuista niiden toteuttamisissa, niiden seurauksista, niin asiat näyttäytyvätkin monimutkaisempina kuin jonkun helpon ideologian noudattamisena. Ihminen usein haluaa helpon ja oikeamielisen ratkaisun, niin ei joudu miettiä sen enempää.

Rattoisia päiviä näiden parissa. Palaillaan :)

Vierailija
552/623 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti kääntyy katsomaan. Mitä sitten tapahtuu?

Mistä muuten tiedät, miten Cavill käyttäytyy omana itsenään? Tuohan on omaa kuvitelmaasi. Hän voi olla jatkuvasti pahantuulinen, yrmeän näköinen ja liikkua hermostuneesti.

Telkkarista, varsin Teemalta, tulee välillä dokkareita, joissa on maailmantähtiä ihan omana itsenään. Siinä huomaa, miten eri ihmisiä he ovat verrattuna roolihahmoihinsa. Vastikään yhdessä musiikkidokumentissa kommentoi Martin Freeman ja hän oli ihan erilainen mitä on tohtori Watsonina Uudessa Sherlockissa.

Jaa mitä tapahtuu, no ainakin se, että tuo mies on jo hyväksytty valtaosan mielestä tekemään lähempääkin tuttavuutta. Tietenkään se ei takaa, että kukaan tekee mitään tuttavuutta. Jos taas mietimme, miten hän käyttäytyy, niin ihan samoin kuka tahansa niistä taviksistakin käyttäytyy miten sattuu. Nuo Cavillin ominaisuudet antavat silti hänelle paljon enemmän mahdollisuuksia kuin monille muille.

No näinhän se menee, kauniilla miehillä ja naisilla on heti paremmat markkinat. Se nyt vaan on ikävä fakta pinnallisessa maailmassa. 

Henry Cavill on nörtti. The Witcher oli omien sanojensa mukaan unelmarooli koska hän fanittaa kyseistä pelisarjaa överisti. Hän myös striimaa livenä mm. kun kasaa itselleen osista pc:tä, joka ei ole luonteeltaan vihaisen ja turhautuneen hommaa, ja muutoinkin kertoilee arjestaan. Aika pitkä ja lihaksikas ukkelihan hän on eikä edes näin heteromiehenä pysty rumaksi väittää mistään kohden. Tekee sitten kroppansa eteen sen verran kuin me tavikset työstetään päiväduuneissa, mutta roolejaan varten välttämätöntä. Naisista yleisesti hän on tuumannut mm että aivan törkeää ja överiä sakkia roikkuu hihoissa jatkuvasti, pitää sitä työnsä haittapuolena. Yksi hauska roolitus ja kohtaus oli kun mission impossiblessä otti Tompan kanssa yhteen yökerhon WC tiloissa, muutamassa kohden se kokoero tuli väkisin esiin ja hiemanhan se huvitti.

Minulla on hänestä leppoisan realistisen miehen kuva joka tekee vain työtään. Epäilemättä aika harva nainen antaisi pakit, parisuhdestatuksestaan riippumatta.

Vierailija
553/623 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No piti käydä googlaamassa tuo Cavill. Kroppa on jo irvokkaan puolella, miehet vissiin arvostavat tuollaisia. Naama geneerinen teknisesti komea, jossa ei ole mitään kiinnostavaa. Joten kuvien perusteella ei minusta viehättävä.

Huutikset kun tässä keskustelussa naiset plussaa tällaisia mielipiteitä, ja sitten kun on joku "Postaa kuumin mies mitä tiedät" -tyyppinen ketju, niin toi laatikkoleuka Cavill saa tuhat yläpeukkua. Naiset on kyllä niin periaatteettomia ja epärehellisiä.

M39

Ei mitenkään ole mahdollista, että ne on eri naiset eri ketjuissa?

Ei, ei tietenkään, koska totta kai KAIKKI naisetkin tykkää niistä Tom of Finlad -pullistelijoista, koska miehet itse niistä niin kovasti tykkäävät.

Unohdit tärkeimmän elimen miehellä: aivot.

Ja tuoksun.

Vierailija
554/623 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että sun pää kääntyy katsomaan häntä.. kateellisena tai viehättyneenä.

Vierailija
555/623 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä muuten tiedät, miten Cavill käyttäytyy omana itsenään? Tuohan on omaa kuvitelmaasi. Hän voi olla jatkuvasti pahantuulinen, yrmeän näköinen ja liikkua hermostuneesti.

Telkkarista, varsin Teemalta, tulee välillä dokkareita, joissa on maailmantähtiä ihan omana itsenään. Siinä huomaa, miten eri ihmisiä he ovat verrattuna roolihahmoihinsa. Vastikään yhdessä musiikkidokumentissa kommentoi Martin Freeman ja hän oli ihan erilainen mitä on tohtori Watsonina Uudessa Sherlockissa.

Jaa mitä tapahtuu, no ainakin se, että tuo mies on jo hyväksytty valtaosan mielestä tekemään lähempääkin tuttavuutta. Tietenkään se ei takaa, että kukaan tekee mitään tuttavuutta. Jos taas mietimme, miten hän käyttäytyy, niin ihan samoin kuka tahansa niistä taviksistakin käyttäytyy miten sattuu. Nuo Cavillin ominaisuudet antavat silti hänelle paljon enemmän mahdollisuuksia kuin monille muille.

No näinhän se menee, kauniilla miehillä ja naisilla on heti paremmat markkinat. Se nyt vaan on ikävä fakta pinnallisessa maailmassa. 

Henry Cavill on nörtti. The Witcher oli omien sanojensa mukaan unelmarooli koska hän fanittaa kyseistä pelisarjaa överisti. Hän myös striimaa livenä mm. kun kasaa itselleen osista pc:tä, joka ei ole luonteeltaan vihaisen ja turhautuneen hommaa, ja muutoinkin kertoilee arjestaan. Aika pitkä ja lihaksikas ukkelihan hän on eikä edes näin heteromiehenä pysty rumaksi väittää mistään kohden. Tekee sitten kroppansa eteen sen verran kuin me tavikset työstetään päiväduuneissa, mutta roolejaan varten välttämätöntä. Naisista yleisesti hän on tuumannut mm että aivan törkeää ja överiä sakkia roikkuu hihoissa jatkuvasti, pitää sitä työnsä haittapuolena. Yksi hauska roolitus ja kohtaus oli kun mission impossiblessä otti Tompan kanssa yhteen yökerhon WC tiloissa, muutamassa kohden se kokoero tuli väkisin esiin ja hiemanhan se huvitti.

Minulla on hänestä leppoisan realistisen miehen kuva joka tekee vain työtään. Epäilemättä aika harva nainen antaisi pakit, parisuhdestatuksestaan riippumatta.

Suurin osa naisista antaisi pakit. Siksi, että ovat uskollisia, eikä itseäni edes hirveästi kiinnostaisi. Joku Hugh Laurie hieman nuorempana kuin nyt, olisi paljon suurempi kiusaus.

Vierailija
556/623 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä lapsellista hömppää väittää, että lähes kaikki naiset jättäisivät rakastamansa miehen jonkun Henry Cavillin takia :D

Vierailija
557/623 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista antaisi pakit. Siksi, että ovat uskollisia, eikä itseäni edes hirveästi kiinnostaisi. Joku Hugh Laurie hieman nuorempana kuin nyt, olisi paljon suurempi kiusaus.

Heh, suurin osa naisista uskollisia .. minäkin voin kosketuksellani muuttaa veden viiniksi.

Vierailija
558/623 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

345 kirjoitti:

sivusta, A, B on pienet rinnat, C, D keskikokoiset, tästä isommat alkaa vasta olla isoja.

Vierailija
559/623 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä jouduin nyt 12 vuoden avioliiton jälkeen tajuamaan että mies on tyytynyt. Vaikka meillä on hyvä suhde ja uskon että hän nykyään myös rakastaa minua, jotenkin surettaa.

Asia tuli ilmi, kun mies alkoi käydä terapiassa (keski-iän kriisiä, työnarkomaniaa) ja terapeutti oli ehdottanut päiväkirjan pitoa ja vaikka koko elämäntarinansa kirjoittamista ajatusten jäsentämiseksi. No, kerran menin tietokoneelle tarkoituksena vaan surffata netissä mutta huomasin työpöydällä tiedoston "Hannun elämä". Olin paha ja avasin sen, ei ollut suojattu millään salasanallakaan. Sieltä löytyi sitten kuvaus meidän tapaamisesta ja naimisiin päätymisestä.

Mies oli kokenut alusta asti että tyrkytän itseäni hänelle, eikä ollut alkuun kiinnostunut ollenkaan. Olin hänen makuunsa "liian muodokas", mulla oli oudot rinnat ja isot ulkonevat oravahampaatkin. Hänen kuitenkin kävi sääli kun olin selvästi yksinäinen joten hän ryhtyi minulle soittelukaveriksi. Soittelusta päädyttiin jossain vaiheessa baariin ja alkoholin vaikutuksen alaisena sänkyyn. Mies kirjoitti että olisi halunnut heti sanoa että tästä ei tule tapaa, mutta jotenkin ei saanut sanottua kun olin niin yksinäinen ressukka. Kuulemma ekat pari vuotta hän oli koko ajan yrittänyt kerätä rohkeutta lähteä mutta ei ollut saanut tehtyä sitä. Lopulta hän päätti, että olen kumminkin luonteeltani ihan kiva ja helppo ihminen enkä mikään nalkuttaja, teen hyvää ruokaa ja huolehdin kotityöt hyvin, ja kun ei hän varmaan kauniimpiakaan saa, niin mitä jos mentäisiin virallisesti yhteen. Karmeinta on, että minulla ei ollut tästä aavistustakaan. Minä olin korviani myöten rakastunut ja kuvittelin että hän tunsi samoin. Että ensi tapaamisella suunnilleen koki että tuossa se sielunkumppani ja puoliso nyt on. Mutta ei.

Valehteliko mies sitten suut ja silmät täyteen sinulle olevansa umpirakastunut aluksikin? Vai oliko hän silloin alkuun nihkeä.

Ei ole puheliasta tyyppiä joten ei valehdellut mitään tuollaisia. Alussa meillä oli tosiaan pitkä kaveruusjakso, jossa olin jo häneen rakastunut, mutta hän kaipasi lähinnä kaveria ja kuuntelijaa. En koskaan vihjannut että haluaisin hänen kanssaan seksiä tai parisuhteen, koska huono itsetunto ja ajattelin että nolaan vaan itseni, kun häntä ei sitten kiinnostakaan. Soittaja oli aina hän, minä en soitellut enkä viestitellyt.

Asia muuttui kyllä sitten kun lopulta päädyttiin sänkyyn, sen jälkeen en enää peitellyt ihastustani minkä mies varmaan sitten koki painostavaksi, koska ei ollut itse niin innostunut. Oli hän näin jälkeenpäin ajatellen varmaan usein vähän nihkeä, esim. ei halunnut tavata koska työkiireet tai kodinhoitoviikonloppu tms, mutta en minä silloin tulkinnut sitä nihkeydeksi vaan ajattelin vaan että hänellä tosiaan on ylitöitä tai muuta tärkeää tehtävää. Seksin jälkeen lähinnä kertoi että tykkää, mutta ei muuten puhunut juuri mistään yhteisestä elämästä tai lupaillut mitään. Minä en ihastuksissani ymmärtänyt, että siinähän se koko ajan mietti, lähteäkö vai jäädäkö. Kunnes sitten lopulta vissiin totesi että ikääkin alkaa tulla, perhe pitäisi perustaa, ja ei sitä ehkä parempaakaan löydä joten tuo saa kelvata, ja kosi.

Ei mene läpi tää juttu.

Vierailija
560/623 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään nörteistä, mutta en tiedä kuka toi Henry on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi