En halua, että enää yksikään mies vain tyytyy minuun
Kun ei halumaansa naista saa. Kerta toisensa jälkeen suututtaa ja satuttaa, kun jälkikäteen saa kuulla tai huomata, ettei ole miehen tyyppiä. Miksi miehet tyytyvät siihen, mitä vain saavat?
Tosi kiva nytkin oli huomata, että miehen tyyppiä on ruskettuneet, isotissiset blondit. Ite olen iholtani mitä kalpein ja hiukseni ovat vaaleanruskeat ja tissit minit.
Kommentit (623)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aito romanttinen rakkaus ole mihinkään kuollut, mutta yhä pienemmällä osalla väestöstä on mahdollisuus sitä saada.
Molemmat sukupuolet nostavat ulkonäkövaatimuksiaan jatkuvasti ylöspäin, mikä tarkoittaa sitä että yhä pienempi osa väestöstä on enää ulkonäkönsä puolesta sellaisia joita pidetään "rakastumisen arvoisina".
Loppuosa populaatiosta on sitten sellaisia mihin tyydytään siinä vaiheessa kun on pakko ottaa joku, esim lapsien saamisen vuoksi.
Eli pähkinänkuoressa: jos haluat rakkautta, ole hyvännäköinen. Koskee sekä miehiä että naisia.
Olen huomannut tämän jo pitemmän aikaan, että kauniita suositaan maailmassa ja myös rakkaudenkin osalta. Kauniit tosiaan saavat rakkautta osakseen ylitsevuotavasti verrattuna rumaan. Kauniit jokapäivä kohtaavat rakastumisia ja ihastumisia osakseen sekä saavat huomiota. Sama julkkiksilla tai rikkailla.
Onhan se vähän harmi, että tämmöinen tämä maailma, ja olisin itse tehnyt paremman.
Mitä tulee miesten naiskiinnostuksiin, niin varmaan makuja on monenlaisia, enkä ihan usko noita juttuja 90% tyytymättömyydestä. Hatusta vedettyjä lukuja.
Lyhyttä ja rumaa miestä ei tosiaan kukaan koskaan rakasta.
Ja kuitenkin Danny de Vito oli pitkässä avioliitossa erittäin menestyneen näyttelijän kanssa. Joka ei tarvinnut toisen rahaa tai mainetta mihinkään.
Danny De Vito lyhyt, mutta ei ruma. Mitä naiset oikein luulee ruman tarkoittavan? Se ei tarkoita sitä, että mies ei ole klassisen komea tai mallin näköinen. Oikeasti ruma on eri asia kuin tavallinen tai mitäänsanomaton.
Hmm, olen kyllä eri mieltä. Mun mielestä sekä Danny DeVito että hänen vaimonsa ovat ihan älyttömän rumia.
Ja suurin osa ihmisistä on varmasti eri mieltä. Naiset usein luulee myös, että joku mies on ruma, kun se ei juuri heitä itseään viehätä ollenkaan.
Mutta rumuus ja kauneus eivät ole läheskään pelkästää katsojan silmässä, vaan on tieteellisestikin todistettuja tekijöitä, jotka tekevät kasvoista kauniina tai komeina pidetyt. Kauneus ja komeus tulee mm. siitä, kuinka hyvin kasvojen tietyt mittasuhteet ovat kultaisen leikkauksen mukaisia. Mitä kauempana niistä ollaan, sitä rumemmat kasvot ovat.
Höpö höpö. Kauneus on katsojan silmässä ihan sama mitä jotkut kultaiset leikkaukset sanovat.
Kuka pitää Henry Cavillia erittäin komeana? Melkein kaikki maapallon ihmiset
Kuka on sitä mieltä että Danny DeVito on ruma? Melkein kaikki maapallon ihmiset.
henry cavillilla on ruma nenä, danny devitolla ruma kalju
Heräsi sen verran uteliaisuus, että piti käydä googlettamassa Cavill (de Viton tiedän ennestään). Komea mies, ei minusta nenässä ole mitään vikaa. Mutta ainakaan still-kuvista ei välity yhtään karismaa.
Cavill on lihanuija. Tuo mies, joka ylistää Cavillia lopettaa sitä itse. Miksei voi sitä vaan reilusti myöntää?
Minusta Cavill (joka piti munkin guuglettaa, anteeksi moukkuuteni :D ) on kaunis poika, vähän liian kaunis ollakseen komea.
De Vito taas on karismaattinen. Ei komea, muttei millään tavalla rumakaan.
Makuasioista ei todellakaan ja oikeasti kannata kiistellä, koska meillä jokaisella on omat silmät ja omat mieltymyksemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti niitäkin miehiä on olemassa, jotka hullaantuisi sinusta. Ehkä sä et vaan hullaannu heistä ja anna heille mahdollisuutta.
Tuohan on tasoteorialoogisesti mahdotonta. Jos ap kuuluisi siihen 10%:n naisjoukkoon, jota kaikki miehet haluavat, edelliset kumppanit eivät olisi olleet tyytyjiä. Koska hän ei kuulu, kaikki hänelle mahdolliset miehet ovat tyytyjiä. No can do.
Ei taida olla tasoteoriat kovinkaan hallussa? Ei ole ensinnäkään ole olemassa mitään 10 prosentin naisjoukkiota, jota kaikki miehet haluaisivat, vaan tuo on joku sinun väännös alkuperäisestä. Nisäkäsnaarailla ja naisilla on vahva taipumus suosia parittelussa koiraiden vahvaa ainesta eli parasta noin 10-20 prosenttia. Tuo koiras- kautta urosjoukkio sitten siittääkin loppu koiraspopulaation edestä jälkeläisiä ja ihmisten tapauksessa kepeämmin vain sekstailee.
Ihmisten tapauksessa teknologinen kehitys sekä pariutumisen muuttuminen vapaamielisemmäksi sekä merkityksettömämmäksi, on luonut tilanteen missä tuo jo aiemmin mainittu vahva urosjoukkio ikään kuin liisaa mielikuvitusrahalla tai oikeammin seksuaalisella pääomalla käyttöönsä naaraiden paremman puoliskon.
Tuosta ilmiöstä sitten syntyy tämänkin ketjun varsinainen puheenaihe eli tavallisempien miesten tyytymisbuumi. Karkkikaupasta on siis poistettu kaikki paremman puoliskon karkit ja valtava kollilauma on sullottu kilpailemaan niistä pieneen ja hikiseen kiskaan. Intiassa väkeä rusentuu moisissa hulabaloissa mössöksi, mutta täällä kulttuuriseen koodistoon kuuluu heikompien eristäytyminen ihmiskontakteista tai sitten rysäyttäminen vasten liikkuuvaa objektia.
Jos 10 % miehistä vie ne naiset, joita kaikki miehet himoitsevat, ja loput 90 % miehistä vain tyytyy, niin eikös ihan perumatikalla voi päätellä, että niitä kaikkien himoitsemia naisia on sen samat 10 %?
Miesten suosituin 10% pitää minä tahansa yksittäisenä hetkenä ainakin 20% naisista seksiä sisältävässä suhteessa. Lisäksi he pitävät helposti vielä ainakin toiset 20 prosenttiyksikköä naisista liekassa: nainen on joskus harrastanut seksiä itseään huomattavasti suositumman miehen kanssa, ja on vuosikaudet kiinni tässä miehessä eikä pysty ihastumaan saati rakastumaan uusiin miehiin, vaikka heidän tarinansa on päättynyt jo vuosia sitten.
Tällä tavoin miesten 10% varastaa naiset suurelta osalta miehiä.
Onhan tuokin yksi tapa selittää miksi ei kelpaa. Oikeasti et olisi niille naisille kelvannut, vaikka heillä ei olisikaan historiassaan mitään suurta rakkautta.
Mutta minusta on hienoa, että on löytynyt näin pätevän kuuloinen teoria siihen, ettei löydä naista. Sehän on aina parempi, että voi syyttää muita siitä, ettei ite onnistu.
Jaa a. Kai se on niin että ne haluaa nauttia säännöllisestä seksistä ja palveluista joita nainen mahdollisesti tekee. Että ei nyt niin haittaa vaikka ei unelmoimansa naisen kanssa ole, kelpaa tämäkin ainakin näin väliaikaisesti.
Kyllä naisetkin jossain määrin vain tyytyy. Se on toisen ihmisen hyväksikäyttämistä, tavallaan. Ikäänkuin olet varalla ja susta otetaan hyöty irti mutta sut ollaan valmiita hylkäämään heti kun parempaa ilmaantuu. Pätee myös kaveruussuhteisiin, mutta ne on harvemmin yhtä hajottavia. Jotkut on kanssa niin säälittäviä että eivät halua olla yksin, vaan ovat parisuhteessa vaan seksin ja muun takia, eivätkä oikeasti syvemmin välitä kumppanistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen enkä yksinkertaisesti pysty tyytymään. Olen tämän takia ollut sinkkuna jo 8 vuotta! Olen 18-vuotiaana tyytynyt ihan kivaan kundiin. Hän oli ihan hulluna minuun ja se imarteli. Kokoajan ihastuin muihin ja haaveilin eräästä toisesta. Jopa sekstaillessa oli se toinen mielessä. Lopetin suhteen ja päätin että menen jatkossa vain aidosta halusta suhteeseen, vaikka en koskaan saisi ketään. Pari vuotta sen jälkeen olin erään miehen kanssa joka taisi tyytyä minuun. Ei tehnyt mitään suhteemme eteen. Erotessa otti uuden johon tyytyi ja sen jälkeen taas uuden. En halua sellaista.
Nyt olen 35-vuotias. Edelleen odotan aitoa elämäni rakkautta. Tulee jos on tullakseen. Tyytymään en ala. Enkä kenenkään 2 tai 3 vaihtoehdoksi.Hah, olen melkein saman ikäinen kuin sinä, ja tarinani on lähes identtinen, sillä erotuksella että olen mies :D
Minäkin olen seurustelu-urallani muutaman kerran tyytynyt naiseen, ja olen myös ollut suhteessa naisen kanssa joka tyytyi minuun (kunnes vaihtoi parempaan).
Näistä aiemmista suhteista jäi minulle aika huonoja kokemuksia ja muistoja. Olen ollut jo yli 5 sinkkuna, enkä aio enää ikinä lähteä suhteeseen jos ei molemmat osapuolet ole siinä 100% innostuneesti mukana alusta saakka.
Muuten samaa mieltä, mutta minusta alussa voi antaa aikaa, puolin ja toiseen. Miksi molempien pitäisi olla innostuneita ekasta sekuntista? On lukemattomia pariskuntia, joissa toisella lämpeneminen on kestänyt hieman pidempään, mutta sitten on rakkaus löytynyt.
Vaaditko siis rakkautta ensi silmäyksellä? Se onkin harvinaista.
En usko että tuossa puhuttiin mistään rakkaudesta ensi silmäyksellä, vaan siitä, että ei edes aloiteta suhdetta jos ei olla 100% varma että haluaa sen henkilön kanssa suhteeseen ja päin vastoin. Siis että tutustumisen jälkeen molemmat aidosti haluavat aloittaa suhteen ja ovat toisiinsa ihastuneita. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten ei enää miehet häiritse, kun MGTOW leviää :)
5 kirjainta jotka saavat naisen kuin naisen kontrolloimattoman kauhun valtaan.
Men going to obey women? Mikä jottei, jos näin yhdessä sovitaan.
Men Going Their Own Wäyzzz. Pelottaako jo?
Minne olette menossa? Onko siellä jazzia? Yleensä en nyt lähtökohtaisesti miehenä tai naisena pelkää sitä, että joki lähtee jonnekin muualle, vaikka itse en lähtisi.
Oletko jazzia kuunteleva muunsukupuolinen?
Ainakaan se ei ole Johnny.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon just semmonen nainen että miehet jättää heti jos joku toinen heistä kiinnostuu. Mua katsellaan vaan hampaat irvessä tai yritetään sietää jotta saadaan sitä yhtä..ja en ole edes mikään erittäin ruma tai ylipainoinen.
N25
Älä nyt hyvä ihminen alistu tuollaisten ääliöiden pelinappulaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, ns. tyytyminen on ikävää, vallankin, jos toinen olisi täysillä suhteessa. Ettei kenenkään tyytymisansaan joutuisi, niin ainakin kannattaa olla avoin omista toiveistaan ja patistella toistakin olemaan. Ja jos ei saa suhteelta kaipaamiaan asioita, sitten täytyy lähteä. Yleensä se tyytyjä ei kovin paljon halua panostaakaan, joten ehkä sen aavistaa.
Totesin, että minun ei kannata ensimmäisenä kertoa omista toiveistani, sillä juuri nämä tyytyjämiehet myötäilevät ihan minkä tahansa asian. Yritän mieluummin saada tietää miehen kannat tärkeinä pitämiini asioihin ensin juuri siksi, ettei pääse huijaamaan. Eräskin mies onneksi kertoi kiihkeästi, kuinka vihaa kasvissyöjiä, ennen kuin tiesi minun olevan vegetaristi/vegaani. Samoin eräs rasisti avautui hyvissä ajoin, joten ei meilläkään yhteistä tyytymistulevaisuutta onneksi syntynyt. Jokainen saa kyllä olla mitä mieltä haluaa, mutta jos ei ole kanttia olla vaikka mieluummin yksin kuin tyytyä ja kuluttaa toisen elämää ja aikaa, niin melkoisen itsekeskeinen täytyy kyllä olla eikä kuulu parisuhteeseen kenenkään kanssa.
Tuo on muuten totta. Nämä tyytyjät ovat alkuun kovia myötäilemään. Myöhemmin saattavat alkaa nalkuttaa ja valittaa.
Lopulta me ollaan tyytyjiä kaikki, kun oikein silmiin katsotaan. Ehkä alle yksi promille pareista on sellaisia, että molemmat ovat parin vuoden jälkeenkin sitä mieltä, että "olet kaikki mitä olisin ikinä voinut kumppanilta toivoa".
Ei siinä ole kyse tyytymisestä vaan ihan normaalista parisuhteen kehityksestä. Ei parisuhde voi olla loputtomiin "honeymoon" ja symbioosivaiheessa. Jos kaipaa jatkuvaa kipinää ja huumaa, joutuu vaihtamaan kumppania parin vuoden välein. Ja moni niin tekeekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenekään ei tarvitse tyytyä sinuun.
Ei niin, ja ap sekä moni muu nimenomaan ei halua, että kukaan tyytyy.
Tyytyminen on loppujen lopuksi melko yleistä. Jotkut ihmiset eivät vaan kestä yksinäisyyttä, ja sen takia pariutuvat mielummin vaikka epäsopivan kumppanin kanssa, kuin ovat yksin. Joillain sosiaalinen paine pakottaa samaan. Joillakin biologinen kello tikittää niin kovaa että kun "hyvää ei löydy niin otetaan sitten toi vähiten huono, että ehtii tekemään lapset ennen kuin on liian myöhäistä".
Minäkin haluaisin että meistä jokainen saisi juuri sellaisen kumppanin kuin haluaa. Valitettavasti elämä ei vaan toimi noin, siksi moni päätyy tyytymään siihen vähiten huonoon vaihtoehtoon. Näin se tulee menemään jatkossakin, tyytyjiä on aina ollut ja tulee aina olemaan.
Tuon takia muistutan aina etenkin naisille (mutta pätee tietysti myös miehiin), ettei koskaan kannata sitoutua mieheen, joka ei halutessaan saisi muitakin. Vain silloin voi olla suhteellisen varma siitä, että se toinen on kanssasi rakkaudesta eikä siksi, ettei saanut parempaakaan.
Tosin kyllähän jokainen vuorovaikutustaitoinen ja sanatonta viestintää lukeva ihminen huomaa muutenkin, onko kumppani ihastunut vai vain tyytynyt. Kyllä sen näkee, onko toinen sinuun "head over heels" ihastunut ja jopa millaisia "mikroilmeitä" hän lähettää. Ihastunut ihminen ei etenkään suhteen alkuvaiheessa pysy pois iholta, hän voisi katsella ihastuksen kohdettaan vaikka kuinka pitkään, hän on ylpeä näyttäytyessään ihastuksensa kanssa ja haluaa esitellä hänet muille jne.
Vierailija kirjoitti:
Tosin kyllähän jokainen vuorovaikutustaitoinen ja sanatonta viestintää lukeva ihminen huomaa muutenkin, onko kumppani ihastunut vai vain tyytynyt. Kyllä sen näkee, onko toinen sinuun "head over heels" ihastunut ja jopa millaisia "mikroilmeitä" hän lähettää. Ihastunut ihminen ei etenkään suhteen alkuvaiheessa pysy pois iholta, hän voisi katsella ihastuksen kohdettaan vaikka kuinka pitkään, hän on ylpeä näyttäytyessään ihastuksensa kanssa ja haluaa esitellä hänet muille jne.
Tuo ei pidä paikkansa, vaan yrität yleistää omaa kokemustasi muihin ihmisiin. On vaikka kuinka paljon ujoja tai muuten yksityisiä ihmisiä, jotka tuntevat hyvin syvästi, mutta eivät pysty suhteen alkuvaiheissa esittämään mitään Broadway-musikaalia omassa elämässään.
M39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aito romanttinen rakkaus ole mihinkään kuollut, mutta yhä pienemmällä osalla väestöstä on mahdollisuus sitä saada.
Molemmat sukupuolet nostavat ulkonäkövaatimuksiaan jatkuvasti ylöspäin, mikä tarkoittaa sitä että yhä pienempi osa väestöstä on enää ulkonäkönsä puolesta sellaisia joita pidetään "rakastumisen arvoisina".
Loppuosa populaatiosta on sitten sellaisia mihin tyydytään siinä vaiheessa kun on pakko ottaa joku, esim lapsien saamisen vuoksi.
Eli pähkinänkuoressa: jos haluat rakkautta, ole hyvännäköinen. Koskee sekä miehiä että naisia.
Olen huomannut tämän jo pitemmän aikaan, että kauniita suositaan maailmassa ja myös rakkaudenkin osalta. Kauniit tosiaan saavat rakkautta osakseen ylitsevuotavasti verrattuna rumaan. Kauniit jokapäivä kohtaavat rakastumisia ja ihastumisia osakseen sekä saavat huomiota. Sama julkkiksilla tai rikkailla.
Onhan se vähän harmi, että tämmöinen tämä maailma, ja olisin itse tehnyt paremman.
Mitä tulee miesten naiskiinnostuksiin, niin varmaan makuja on monenlaisia, enkä ihan usko noita juttuja 90% tyytymättömyydestä. Hatusta vedettyjä lukuja.
Lyhyttä ja rumaa miestä ei tosiaan kukaan koskaan rakasta.
Ja kuitenkin Danny de Vito oli pitkässä avioliitossa erittäin menestyneen näyttelijän kanssa. Joka ei tarvinnut toisen rahaa tai mainetta mihinkään.
Danny De Vito lyhyt, mutta ei ruma. Mitä naiset oikein luulee ruman tarkoittavan? Se ei tarkoita sitä, että mies ei ole klassisen komea tai mallin näköinen. Oikeasti ruma on eri asia kuin tavallinen tai mitäänsanomaton.
Hmm, olen kyllä eri mieltä. Mun mielestä sekä Danny DeVito että hänen vaimonsa ovat ihan älyttömän rumia.
Ja suurin osa ihmisistä on varmasti eri mieltä. Naiset usein luulee myös, että joku mies on ruma, kun se ei juuri heitä itseään viehätä ollenkaan.
Mutta rumuus ja kauneus eivät ole läheskään pelkästää katsojan silmässä, vaan on tieteellisestikin todistettuja tekijöitä, jotka tekevät kasvoista kauniina tai komeina pidetyt. Kauneus ja komeus tulee mm. siitä, kuinka hyvin kasvojen tietyt mittasuhteet ovat kultaisen leikkauksen mukaisia. Mitä kauempana niistä ollaan, sitä rumemmat kasvot ovat.
Höpö höpö. Kauneus on katsojan silmässä ihan sama mitä jotkut kultaiset leikkaukset sanovat.
Kuka pitää Henry Cavillia erittäin komeana? Melkein kaikki maapallon ihmiset
Kuka on sitä mieltä että Danny DeVito on ruma? Melkein kaikki maapallon ihmiset.
Piti googlettaa tuo Cavall kun en tiennyt kuka se on. Joo ei, ei ole mun makuun. Samuli Vauramo on mulle miehen ideaali (toki vain ulkonäöltään, ihmistä kun en henk.koht. tunne). Silti en vaihtaisi rakasta (lyhyttä, pulleahkoa, kaljuuntuvaa mutta niiiiiiin kuumaa!) siippaani edes Samuli Vauramoon.
Googletin uteliaisuudesta, kuten Cavallinkin muutama tunti sitten. Minusta hyvin saman tyyppisiä. Jos nyt laitettaisiin kuva jommasta kummasta ja kysyttäisiin, kumpi on, niin en ole ollenkaan varma, tietäisinkö. Mutta en olekaan erityisen visuaalinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti niitäkin miehiä on olemassa, jotka hullaantuisi sinusta. Ehkä sä et vaan hullaannu heistä ja anna heille mahdollisuutta.
Tuohan on tasoteorialoogisesti mahdotonta. Jos ap kuuluisi siihen 10%:n naisjoukkoon, jota kaikki miehet haluavat, edelliset kumppanit eivät olisi olleet tyytyjiä. Koska hän ei kuulu, kaikki hänelle mahdolliset miehet ovat tyytyjiä. No can do.
Ei taida olla tasoteoriat kovinkaan hallussa? Ei ole ensinnäkään ole olemassa mitään 10 prosentin naisjoukkiota, jota kaikki miehet haluaisivat, vaan tuo on joku sinun väännös alkuperäisestä. Nisäkäsnaarailla ja naisilla on vahva taipumus suosia parittelussa koiraiden vahvaa ainesta eli parasta noin 10-20 prosenttia. Tuo koiras- kautta urosjoukkio sitten siittääkin loppu koiraspopulaation edestä jälkeläisiä ja ihmisten tapauksessa kepeämmin vain sekstailee.
Ihmisten tapauksessa teknologinen kehitys sekä pariutumisen muuttuminen vapaamielisemmäksi sekä merkityksettömämmäksi, on luonut tilanteen missä tuo jo aiemmin mainittu vahva urosjoukkio ikään kuin liisaa mielikuvitusrahalla tai oikeammin seksuaalisella pääomalla käyttöönsä naaraiden paremman puoliskon.
Tuosta ilmiöstä sitten syntyy tämänkin ketjun varsinainen puheenaihe eli tavallisempien miesten tyytymisbuumi. Karkkikaupasta on siis poistettu kaikki paremman puoliskon karkit ja valtava kollilauma on sullottu kilpailemaan niistä pieneen ja hikiseen kiskaan. Intiassa väkeä rusentuu moisissa hulabaloissa mössöksi, mutta täällä kulttuuriseen koodistoon kuuluu heikompien eristäytyminen ihmiskontakteista tai sitten rysäyttäminen vasten liikkuuvaa objektia.
Jos 10 % miehistä vie ne naiset, joita kaikki miehet himoitsevat, ja loput 90 % miehistä vain tyytyy, niin eikös ihan perumatikalla voi päätellä, että niitä kaikkien himoitsemia naisia on sen samat 10 %?
Miesten suosituin 10% pitää minä tahansa yksittäisenä hetkenä ainakin 20% naisista seksiä sisältävässä suhteessa. Lisäksi he pitävät helposti vielä ainakin toiset 20 prosenttiyksikköä naisista liekassa: nainen on joskus harrastanut seksiä itseään huomattavasti suositumman miehen kanssa, ja on vuosikaudet kiinni tässä miehessä eikä pysty ihastumaan saati rakastumaan uusiin miehiin, vaikka heidän tarinansa on päättynyt jo vuosia sitten.
Tällä tavoin miesten 10% varastaa naiset suurelta osalta miehiä.
VOi luoja! Ei kai joku usko näin ihan vakavissaan???
:D:D:D:D
Ei usko. Tämä on yhden tietyn liikkeen agendaa, jota syötetään meille, niin naisille kuin etenkin miehille. Tavoitteena häiritä yhteiskuntarauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyytyminen on loppujen lopuksi melko yleistä. Jotkut ihmiset eivät vaan kestä yksinäisyyttä, ja sen takia pariutuvat mielummin vaikka epäsopivan kumppanin kanssa, kuin ovat yksin. Joillain sosiaalinen paine pakottaa samaan. Joillakin biologinen kello tikittää niin kovaa että kun "hyvää ei löydy niin otetaan sitten toi vähiten huono, että ehtii tekemään lapset ennen kuin on liian myöhäistä".
Minäkin haluaisin että meistä jokainen saisi juuri sellaisen kumppanin kuin haluaa. Valitettavasti elämä ei vaan toimi noin, siksi moni päätyy tyytymään siihen vähiten huonoon vaihtoehtoon. Näin se tulee menemään jatkossakin, tyytyjiä on aina ollut ja tulee aina olemaan.
Tuon takia muistutan aina etenkin naisille (mutta pätee tietysti myös miehiin), ettei koskaan kannata sitoutua mieheen, joka ei halutessaan saisi muitakin. Vain silloin voi olla suhteellisen varma siitä, että se toinen on kanssasi rakkaudesta eikä siksi, ettei saanut parempaakaan.
Huu, pelottava olisi tällainen tuijottelija... Normaali pitää olla, vain se takaa että yhteiselo sujuu ihastusvaiheen jälkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä näkökulma. Itse en toivo että mies olisi näkyvästi erityisen ihastunut, vaan että pilvilinnojen sijaan hän haluaa tutustua minuun, ja miettii järjellä, kohtaako arvomme, toiveemme ja tulevaisuuden suunnitelmamme. Romanttisinta on, kun mies haluaa olla sen jälkeenkin, kun on tutustunut minuun.
En kaipaa melodraamoja ja pateettisia tunnekuohuja, vaan järkevää seurusteluaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei pidä paikkansa, vaan yrität yleistää omaa kokemustasi muihin ihmisiin. On vaikka kuinka paljon ujoja tai muuten yksityisiä ihmisiä, jotka tuntevat hyvin syvästi, mutta eivät pysty suhteen alkuvaiheissa esittämään mitään Broadway-musikaalia omassa elämässään.
M39
Se ei ole esittämistä, että ihastuneena jäät kiinni siitä, että katselet rakastettuasi "salaa", kun luulet hänen nukkuvan. Että pupillisi laajenevat ja hymy leviää kasvoillesi, kun näet hänet. Puhumattakaan "kemiasta" eli niistä hormoneista ja tuoksuista, mitä tiedostamattomalla tasolla välitätte puolin ja toisin.
Jos olet ollut ihastunut, tiedät miltä se tuntuu. Jos sinuun on oltu ihastuttu, tiedät miten sen olet siitä ihmisestä nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä näkökulma. Itse en toivo että mies olisi näkyvästi erityisen ihastunut, vaan että pilvilinnojen sijaan hän haluaa tutustua minuun, ja miettii järjellä, kohtaako arvomme, toiveemme ja tulevaisuuden suunnitelmamme. Romanttisinta on, kun mies haluaa olla sen jälkeenkin, kun on tutustunut minuun.
En kaipaa melodraamoja ja pateettisia tunnekuohuja, vaan järkevää seurusteluaikaa.
Miten ihmeessä nuo sulkevat pois toisensa?
Minä tiesin välittömästi, kun puolisoni tapasin, että tämän miehen haluan (=haluan tutustua häneen, hän vetää minua puoleensa, pidän häntä haluttavana ja kiinnosavana). Ensitapaamisemme jälkeen tein tikusta asiaa ja laitoin hänelle viestiä jo samana iltana. Olisin halunnut seksiä hänen kanssaan vaikka heti, jos siihen olisi ollut tilaisuus.
Yhteen muutimme neljän seurusteluvuoden jälkeen, koska halusimme olla varmoja siitä, että arvomme, tulevaisuuden suunnitelmamme, elämäntapamme jne varmasti ovat sellaisia, että tämä on loppuelämän parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huu, pelottava olisi tällainen tuijottelija... Normaali pitää olla, vain se takaa että yhteiselo sujuu ihastusvaiheen jälkeenkin.
No, kukin tavallaan. Minä olen herännyt siihen, että puolisoni on katsellut minua hymyillen ja silittänyt varovasti hiuksiani, itse puolestani tykkään katsella ikkunasta häntä ulkohommissa. Silmä lepää <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta kyllä saa sen kuvan, että vain ulkonäöllä on väliä miehille ja sitä parantamalla naisen taso nousee. Onko siis niin, ettei miehet edes tunne mitään rakastamista tai sen oikean kohtaamisen tunnetta, vaan yrittävät vain saada mahdollisimman hyvännäköisen? Ja jos on vähänkin pyöreä, tavallinen naama tai tasapaksu vartalo niin luonne ei paljon kiinnosta. Tämä selvä.
Mulla nimenomaan luonne on se valintakriteeri. Toki on oma maku, esim ihastun yleensä tummiin, siis ihan suomalaisiin, mut ruskeahiuksisiin ja massaa saa olla muttei bodari. Nämä piirteet löytyy aika monelta. Pointtina se, että saa miehelläkin olla oma maku, mutta tän keskustelun perusteella mies ottaa vaikka minkä riivinraudan kunhan on tarpeeksi hyvännäköinen.
Ja ei, nimenomaan en ala korjata omaa ulkonäköä, haluan miehen just tällä habituksella. Ois hirveää tajuta olevansa näyttelyesine ja/tai seksinukke.
Mulla tulee nettideittinaisia selatessa usein fiilis, että niin moni nainen hyötyisi äärettömän paljon painon pudotuksesta. En ole varma, että ymmärtääkö naiset miten tärkeä timmi vartalo on viehätyksen kannalta?
Jos näen heti kuvista että solisluiden alue on rasvan peitossa, olkavarret ovat leveän rasvaiset, reidet ovat isot selluliittiset tunkit niin millään muulla ei ole enää merkitystä. En halua ottaa luonteesta selvää.
Tulee muutenkin negatiivinen ensivaikutelma luonteesta kun laiminlyö vartaloaan ja terveyttään.
Eikö hän omaa yhtään kunnianhimoa ja kurinalaisuutta? Miksi elää löysävartaloisena?
Löytänet helposti laadukkaita naisia seuraksesi jotka arvostavat tuollaista paskapäistä matalaotsaisuuttasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M39
Mutta kai nämäkin nyt sille kumppanilleen sentään sen välittämisensä näyttävät, vaikka eivät koko maailmalle sitä heti toitottaisikaan.
Jos miehelle ulkonäkö ja ulkoiset piirteet ovat noin tärkeitä niin oli hyvä, että pääsit eroon tuollaisesta moukasta.
"Mulla tulee nettideittinaisia selatessa usein fiilis, että niin moni nainen hyötyisi äärettömän paljon painon pudotuksesta. En ole varma, että ymmärtääkö naiset miten tärkeä timmi vartalo on viehätyksen kannalta?
Jos näen heti kuvista että solisluiden alue on rasvan peitossa, olkavarret ovat leveän rasvaiset, reidet ovat isot selluliittiset tunkit niin millään muulla ei ole enää merkitystä. En halua ottaa luonteesta selvää.
Tulee muutenkin negatiivinen ensivaikutelma luonteesta kun laiminlyö vartaloaan ja terveyttään.
Eikö hän omaa yhtään kunnianhimoa ja kurinalaisuutta? Miksi elää löysävartaloisena?"
Eikö sinulle ole sit riittävästi niitä, joiden solisluu näkyy? Jos kerran siinä on sinulle riittävästi kunnianhimoa. Miksi niiden muidenkin pitäisi keskittyä vartalonmuokkaukseen, jos heidän kunnianhimo on jossain muualla. Eikö se olis harmi, jos sinua kiinnostais moni ulkoisesti sinua miellyttävä, mutta ne naiset sit kaipaisivat muutakin sisältöä elämäänsä, kuin sen vartalon?