Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua, että enää yksikään mies vain tyytyy minuun

Vierailija
27.07.2022 |

Kun ei halumaansa naista saa. Kerta toisensa jälkeen suututtaa ja satuttaa, kun jälkikäteen saa kuulla tai huomata, ettei ole miehen tyyppiä. Miksi miehet tyytyvät siihen, mitä vain saavat?

Tosi kiva nytkin oli huomata, että miehen tyyppiä on ruskettuneet, isotissiset blondit. Ite olen iholtani mitä kalpein ja hiukseni ovat vaaleanruskeat ja tissit minit.

Kommentit (623)

Vierailija
401/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aito romanttinen rakkaus ole mihinkään kuollut, mutta yhä pienemmällä osalla väestöstä on mahdollisuus sitä saada.

Molemmat sukupuolet nostavat ulkonäkövaatimuksiaan jatkuvasti ylöspäin, mikä tarkoittaa sitä että yhä pienempi osa väestöstä on enää ulkonäkönsä puolesta sellaisia joita pidetään "rakastumisen arvoisina".

Loppuosa populaatiosta on sitten sellaisia mihin tyydytään siinä vaiheessa kun on pakko ottaa joku, esim lapsien saamisen vuoksi.

Eli pähkinänkuoressa: jos haluat rakkautta, ole hyvännäköinen. Koskee sekä miehiä että naisia.

Olen huomannut tämän jo pitemmän aikaan, että kauniita suositaan maailmassa ja myös rakkaudenkin osalta. Kauniit tosiaan saavat rakkautta osakseen ylitsevuotavasti verrattuna rumaan. Kauniit jokapäivä kohtaavat rakastumisia ja ihastumisia osakseen sekä saavat huomiota. Sama julkkiksilla tai rikkailla.

Onhan se vähän harmi, että tämmöinen tämä maailma, ja olisin itse tehnyt paremman.

Mitä tulee miesten naiskiinnostuksiin, niin varmaan makuja on monenlaisia, enkä ihan usko noita juttuja 90% tyytymättömyydestä. Hatusta vedettyjä lukuja.

Lyhyttä ja rumaa miestä ei tosiaan kukaan koskaan rakasta.

Ja kuitenkin Danny de Vito oli pitkässä avioliitossa erittäin menestyneen näyttelijän kanssa. Joka ei tarvinnut toisen rahaa tai mainetta mihinkään.

Danny De Vito lyhyt, mutta ei ruma. Mitä naiset oikein luulee ruman tarkoittavan? Se ei tarkoita sitä, että mies ei ole klassisen komea tai mallin näköinen. Oikeasti ruma on eri asia kuin tavallinen tai mitäänsanomaton.

Hmm, olen kyllä eri mieltä. Mun mielestä sekä Danny DeVito että hänen vaimonsa ovat ihan älyttömän rumia.

Ja suurin osa ihmisistä on varmasti eri mieltä. Naiset usein luulee myös, että joku mies on ruma, kun se ei juuri heitä itseään viehätä ollenkaan.

Mutta rumuus ja kauneus eivät ole läheskään pelkästää katsojan silmässä, vaan on tieteellisestikin todistettuja tekijöitä, jotka tekevät kasvoista kauniina tai komeina pidetyt. Kauneus ja komeus tulee mm. siitä, kuinka hyvin kasvojen tietyt mittasuhteet ovat kultaisen leikkauksen mukaisia. Mitä kauempana niistä ollaan, sitä rumemmat kasvot ovat.

Höpö höpö. Kauneus on katsojan silmässä ihan sama mitä jotkut kultaiset leikkaukset sanovat.

Kuka pitää Henry Cavillia erittäin komeana? Melkein kaikki maapallon ihmiset

Kuka on sitä mieltä että Danny DeVito on ruma? Melkein kaikki maapallon ihmiset.

Piti googlettaa tuo Cavall kun en tiennyt kuka se on. Joo ei, ei ole mun makuun. Samuli Vauramo on mulle miehen ideaali (toki vain ulkonäöltään, ihmistä kun en henk.koht. tunne). Silti en vaihtaisi rakasta (lyhyttä, pulleahkoa, kaljuuntuvaa mutta niiiiiiin kuumaa!) siippaani edes Samuli Vauramoon.

Vierailija
402/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenekään ei tarvitse tyytyä sinuun.

Ei niin, ja ap sekä moni muu nimenomaan ei halua, että kukaan tyytyy.

Tyytyminen on loppujen lopuksi melko yleistä. Jotkut ihmiset eivät vaan kestä yksinäisyyttä, ja sen takia pariutuvat mielummin vaikka epäsopivan kumppanin kanssa, kuin ovat yksin. Joillain sosiaalinen paine pakottaa samaan. Joillakin biologinen kello tikittää niin kovaa että kun "hyvää ei löydy niin otetaan sitten toi vähiten huono, että ehtii tekemään lapset ennen kuin on liian myöhäistä".

Minäkin haluaisin että meistä jokainen saisi juuri sellaisen kumppanin kuin haluaa. Valitettavasti elämä ei vaan toimi noin, siksi moni päätyy tyytymään siihen vähiten huonoon vaihtoehtoon. Näin se tulee menemään jatkossakin, tyytyjiä on aina ollut ja tulee aina olemaan.

Niin, sen sijaan, että opeteltaisiin elämään ihan itsekseen ja haistattamaan pitkät "sos. paineille", ennemmin käytetään tarpeiden tyydyttämiseen jotakuta, josta ei oikeasti välitetä. No, onneksi nämä valehtelijat kyllä tunnistaa ja voi suojata itsensä hyväksikäytöltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti niitäkin miehiä on olemassa, jotka hullaantuisi sinusta. Ehkä sä et vaan hullaannu heistä ja anna heille mahdollisuutta.

Tuohan on tasoteorialoogisesti mahdotonta. Jos ap kuuluisi siihen 10%:n naisjoukkoon, jota kaikki miehet haluavat, edelliset kumppanit eivät olisi olleet tyytyjiä. Koska hän ei kuulu, kaikki hänelle mahdolliset miehet ovat tyytyjiä. No can do.

Ei taida olla tasoteoriat kovinkaan hallussa? Ei ole ensinnäkään ole olemassa mitään 10 prosentin naisjoukkiota, jota kaikki miehet haluaisivat, vaan tuo on joku sinun väännös alkuperäisestä. Nisäkäsnaarailla ja naisilla on vahva taipumus suosia parittelussa koiraiden vahvaa ainesta eli parasta noin 10-20 prosenttia. Tuo koiras- kautta urosjoukkio sitten siittääkin loppu koiraspopulaation edestä jälkeläisiä ja ihmisten tapauksessa kepeämmin vain sekstailee.

Ihmisten tapauksessa teknologinen kehitys sekä pariutumisen muuttuminen vapaamielisemmäksi sekä merkityksettömämmäksi, on luonut tilanteen missä tuo jo aiemmin mainittu vahva urosjoukkio ikään kuin liisaa mielikuvitusrahalla tai oikeammin seksuaalisella pääomalla käyttöönsä naaraiden paremman puoliskon.

Tuosta ilmiöstä sitten syntyy tämänkin ketjun varsinainen puheenaihe eli tavallisempien miesten tyytymisbuumi. Karkkikaupasta on siis poistettu kaikki paremman puoliskon karkit ja valtava kollilauma on sullottu kilpailemaan niistä pieneen ja hikiseen kiskaan. Intiassa väkeä rusentuu moisissa hulabaloissa mössöksi, mutta täällä kulttuuriseen koodistoon kuuluu heikompien eristäytyminen ihmiskontakteista tai sitten rysäyttäminen vasten liikkuuvaa objektia.

Jos 10 % miehistä vie ne naiset, joita kaikki miehet himoitsevat, ja loput 90 % miehistä vain tyytyy, niin eikös ihan perumatikalla voi päätellä, että niitä kaikkien himoitsemia naisia on sen samat 10 %?

Ei. Koska palstaurpojen mukaan noilla 10% miehillä on aikaa vielä panna noita alempitasoisia naisia (jonka takia naiset luulevat olevansa korkeampaa tasoa kuin ovatkaan). Eikä noi 10% miehistä sitoudu, vaan paneskelee ympäriinsä (palstaulien unelma).

En sitten tiedä, kenen kanssa noi 10% topnaisista ovat.

No kun ei kuulemma ole mitään 10% naisia. On vaan miehiä, ja sit ne kaikki naiset luulevat olevansa niitä jotteja, eivätkä suostu näiden ulisijoiden kanssa jne. Mut minust noi sais syyttää niin alfamiehiä tästä ongelmasta. Jos ne ottais vaan jokainen yhden naisen, niin ei surkeiden, alempitasoisten naisten tarttis luulla itsestään liikoja.

Vierailija
404/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen enkä yksinkertaisesti pysty tyytymään. Olen tämän takia ollut sinkkuna jo 8 vuotta! Olen 18-vuotiaana tyytynyt ihan kivaan kundiin. Hän oli ihan hulluna minuun ja se imarteli. Kokoajan ihastuin muihin ja haaveilin eräästä toisesta. Jopa sekstaillessa oli se toinen mielessä. Lopetin suhteen ja päätin että menen jatkossa vain aidosta halusta suhteeseen, vaikka en koskaan saisi ketään. Pari vuotta sen jälkeen olin erään miehen kanssa joka taisi tyytyä minuun. Ei tehnyt mitään suhteemme eteen. Erotessa otti uuden johon tyytyi ja sen jälkeen taas uuden. En halua sellaista.

Nyt olen 35-vuotias. Edelleen odotan aitoa elämäni rakkautta. Tulee jos on tullakseen. Tyytymään en ala. Enkä kenenkään 2 tai 3 vaihtoehdoksi.

Vierailija
405/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin keskustelussa näkyy se ajatus, että naisen kuuluu passiivisena tulla saalistetuksi suhteeseen ja tyytyä sitten armosta siihen, että häneen tyydytään paremman puutteessa. Nykyajan ongelma näyttää olevan ennen kaikkea se, että esineellistäminen on ulotettu jo parisuhteisiin. Jostain deittisovelluksesta valkataan hiusten pituuksien ja vyötärönympärysten perusteella deittejä pitkäaikaisiin suhteisiin.

Puhutaan ulkonäöstä tärkeimpänä asiana ja annetaan miesten suilla ymmärtää, että jos nainen ei ole niitä kauneimpia niin hänen kuuluu hiljaa hyväksyä se ettei osa parisuhteessa ole muuta kuin toimia kiukuttelevan miehen palvelijana.

En ymmärrä missä välissä sellainen asia kuin RAKKAUS on monilta näin kadonnut asia. Rakkaudessa kun ulkonäkö on asia josta ensin viehätytään muttei se ole kuin se koukku jolla mahdollistetaan suhteen syntyminen. Loppu on täysin muita asioita. Tämä täydellisten ihmisten kiiltokuvaelämä kuulostaisi täysin dystooppiselta, siis se että täydelliset ihmiset pariutuvat ja elävät täydellistä elämäänsä jossain nukkekodissa.

Näissä puheissa kun saa käsityksen ettei tänä aikana muut kuin kaikkein kauneimmat löydä ehdotonta rakkautta. Mutta, eihän sekään ole ehdotonta! Ensin täytyy olla se mallikaunotar ja seuraavaksi ei saa vanhentua, ei saa olla henkisiä ja fyysisiä vikoja, ei saa lihoa, tulla keski-ikäiseksi ja rupsahtaa. Naureskellen jotkut "miehet" kertovat miten vaihtavat nuorempaan. Voisi kysyä onko tällaisessa pinnallisuudessa jotain leuhkimisen arvoista?

Epäilen että täällä tarinoivat nyt palsta,,,miehet jotka ovat löytäneet hyvän sauman aiheuttaa epävarmuutta naisille. Mutta jos tällä tavalla yhä useampi nainen jää sinkuksi niin siinä nämä kilttikset kaivavat yhä kovemmin omaa kuoppaansa. Normaaleja miehiä tuskin kiinnostaa tällaiset kuviot.

Nämä miehet jakautuvat pääsääntöisesti kahteen ryhmään:

1. trolleihin, joiden joukossa epäilen (!) olevan ihan naisvihakirjoistaan tuttuja henkilöitä. Heidän tavoitteensa on lietsoa vihaa. Osalla on epäilemättä sympatioita myös itänaapuriamme kohtaan ja heidän levittämänsä viha tukee sieltä päin käynnissä olevaa vaikuttamiskampanjaa. Nämä eivät ole tyhmiä miehiä, päinvastoin, hyvinkin älykkäitä loogis-analyyttisesti. Välillä tosin juuttuu känni päälle ja sen huomaa teksteistä.

2. reppanoihin, jotka ovat oikeasti ihan pihalla. On neurokirjon häiröä, aleksitymiaa, koulukiusaushistoriaa, mt-ongelmia, ujoutta, sosiaalisten tilanteiden pelkoa yms. Ei minkäänlaista kokemusta siitä, millaista on olla ihastunut saati parisuhteista. Osa on aidosti tosi nuoria, jopa alle kaksikymppisiä. Ovat ensimmäiselle ryhmälle ns. hyöd yllisiä i d io otteja.

Joskus palstalle erehtyy ihan tervepäisiä miehiä, mutta he lähtevät nopeasti ja siihen on selvä syy: se, kuinka me naiset itse käyttäydymme. Me ruokimme noita em. ryhmän miehiä palkitsemalla heitä kommenteillamme ja huomiollamme. Jos haluaisimme heidät pois täältä ignooraisimme ja ilmoittaisimme kaikki asiatonta kieltä tai asiattomia kommentteja sisältävät viestit asiattomiksi. Ja olisimme kommentoimatta, vaikka ne eivät heti poistuisikaan. Kommentoisimme niitä viestejä, joissa pyritään keskusteluun asiasta (eikä keskustelijasta) ja joissa selvästi "kuunnellaan" myös toista osapuolta.

Mutta en usko, että muutosta tulee. Tänne on pesiytynyt myös yksi naispuolinen räkyttäjä ja nuoria, jotka eivät pysty paljon muuhun kuin yhden lauseen kommentteihin ja hymiöihin. Harmi. Täällä voisi olla hyviä keskusteluja parisuhteista ja parisuhteettomuudesta.

Älä valehtele itsellesi. Nämä jutut täällä ovat tervepäisten miesten juttuja. Ja millä perustella luokittelet koulukiusatun tai neurologisesti epätyypillisen"reppanaksi"? Onko sinun lapsesi reppana jos häntä kiusataan koulussa?

Vierailija
406/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä ole nyt niin uniikki maailmassa, vaikka kuvittelet. Tyydytkö sinä mieheen, joka palvoo sinua? Haluatko vain ihailua? Mitä annat miehelle?

Vierailija
407/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen enkä yksinkertaisesti pysty tyytymään. Olen tämän takia ollut sinkkuna jo 8 vuotta! Olen 18-vuotiaana tyytynyt ihan kivaan kundiin. Hän oli ihan hulluna minuun ja se imarteli. Kokoajan ihastuin muihin ja haaveilin eräästä toisesta. Jopa sekstaillessa oli se toinen mielessä. Lopetin suhteen ja päätin että menen jatkossa vain aidosta halusta suhteeseen, vaikka en koskaan saisi ketään. Pari vuotta sen jälkeen olin erään miehen kanssa joka taisi tyytyä minuun. Ei tehnyt mitään suhteemme eteen. Erotessa otti uuden johon tyytyi ja sen jälkeen taas uuden. En halua sellaista.

Nyt olen 35-vuotias. Edelleen odotan aitoa elämäni rakkautta. Tulee jos on tullakseen. Tyytymään en ala. Enkä kenenkään 2 tai 3 vaihtoehdoksi.

Hah, olen melkein saman ikäinen kuin sinä, ja tarinani on lähes identtinen, sillä erotuksella että olen mies :D

Minäkin olen seurustelu-urallani muutaman kerran tyytynyt naiseen, ja olen myös ollut suhteessa naisen kanssa joka tyytyi minuun (kunnes vaihtoi parempaan).

Näistä aiemmista suhteista jäi minulle aika huonoja kokemuksia ja muistoja. Olen ollut jo yli 5 sinkkuna, enkä aio enää ikinä lähteä suhteeseen jos ei molemmat osapuolet ole siinä 100% innostuneesti mukana alusta saakka.

Vierailija
408/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti niitäkin miehiä on olemassa, jotka hullaantuisi sinusta. Ehkä sä et vaan hullaannu heistä ja anna heille mahdollisuutta.

Tuohan on tasoteorialoogisesti mahdotonta. Jos ap kuuluisi siihen 10%:n naisjoukkoon, jota kaikki miehet haluavat, edelliset kumppanit eivät olisi olleet tyytyjiä. Koska hän ei kuulu, kaikki hänelle mahdolliset miehet ovat tyytyjiä. No can do.

Ei taida olla tasoteoriat kovinkaan hallussa? Ei ole ensinnäkään ole olemassa mitään 10 prosentin naisjoukkiota, jota kaikki miehet haluaisivat, vaan tuo on joku sinun väännös alkuperäisestä. Nisäkäsnaarailla ja naisilla on vahva taipumus suosia parittelussa koiraiden vahvaa ainesta eli parasta noin 10-20 prosenttia. Tuo koiras- kautta urosjoukkio sitten siittääkin loppu koiraspopulaation edestä jälkeläisiä ja ihmisten tapauksessa kepeämmin vain sekstailee.

Ihmisten tapauksessa teknologinen kehitys sekä pariutumisen muuttuminen vapaamielisemmäksi sekä merkityksettömämmäksi, on luonut tilanteen missä tuo jo aiemmin mainittu vahva urosjoukkio ikään kuin liisaa mielikuvitusrahalla tai oikeammin seksuaalisella pääomalla käyttöönsä naaraiden paremman puoliskon.

Tuosta ilmiöstä sitten syntyy tämänkin ketjun varsinainen puheenaihe eli tavallisempien miesten tyytymisbuumi. Karkkikaupasta on siis poistettu kaikki paremman puoliskon karkit ja valtava kollilauma on sullottu kilpailemaan niistä pieneen ja hikiseen kiskaan. Intiassa väkeä rusentuu moisissa hulabaloissa mössöksi, mutta täällä kulttuuriseen koodistoon kuuluu heikompien eristäytyminen ihmiskontakteista tai sitten rysäyttäminen vasten liikkuuvaa objektia.

Jos 10 % miehistä vie ne naiset, joita kaikki miehet himoitsevat, ja loput 90 % miehistä vain tyytyy, niin eikös ihan perumatikalla voi päätellä, että niitä kaikkien himoitsemia naisia on sen samat 10 %?

Miesten suosituin 10% pitää minä tahansa yksittäisenä hetkenä ainakin 20% naisista seksiä sisältävässä suhteessa. Lisäksi he pitävät helposti vielä ainakin toiset 20 prosenttiyksikköä naisista liekassa: nainen on joskus harrastanut seksiä itseään huomattavasti suositumman miehen kanssa, ja on vuosikaudet kiinni tässä miehessä eikä pysty ihastumaan saati rakastumaan uusiin miehiin, vaikka heidän tarinansa on päättynyt jo vuosia sitten.

Tällä tavoin miesten 10% varastaa naiset suurelta osalta miehiä.

Vierailija
409/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten suosituin 10% pitää minä tahansa yksittäisenä hetkenä ainakin 20% naisista seksiä sisältävässä suhteessa. Lisäksi he pitävät helposti vielä ainakin toiset 20 prosenttiyksikköä naisista liekassa: nainen on joskus harrastanut seksiä itseään huomattavasti suositumman miehen kanssa, ja on vuosikaudet kiinni tässä miehessä eikä pysty ihastumaan saati rakastumaan uusiin miehiin, vaikka heidän tarinansa on päättynyt jo vuosia sitten.

VOi luoja! Ei kai joku usko näin ihan vakavissaan???

:D:D:D:D

Vierailija
410/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa. On varmaan tosi raskasta elellä tuollaisissa harhoissa. 😔

Vierailija
411/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, olen melkein saman ikäinen kuin sinä, ja tarinani on lähes identtinen, sillä erotuksella että olen mies :D

Minäkin olen seurustelu-urallani muutaman kerran tyytynyt naiseen, ja olen myös ollut suhteessa naisen kanssa joka tyytyi minuun (kunnes vaihtoi parempaan).

Näistä aiemmista suhteista jäi minulle aika huonoja kokemuksia ja muistoja. Olen ollut jo yli 5 sinkkuna, enkä aio enää ikinä lähteä suhteeseen jos ei molemmat osapuolet ole siinä 100% innostuneesti mukana alusta saakka.

Muuten samaa mieltä, mutta minusta alussa voi antaa aikaa, puolin ja toiseen. Miksi molempien pitäisi olla innostuneita ekasta sekuntista? On lukemattomia pariskuntia, joissa toisella lämpeneminen on kestänyt hieman pidempään, mutta sitten on rakkaus löytynyt.

Vaaditko siis rakkautta ensi silmäyksellä? Se onkin harvinaista.

Vierailija
412/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuokin yksi tapa selittää miksi ei kelpaa. Oikeasti et olisi niille naisille kelvannut, vaikka heillä ei olisikaan historiassaan mitään suurta rakkautta.

Vierailija
413/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annat miehen tyytyä sinuun?

Mikset ota miestä joka tyydyttää sinua?

Oletko edes tyytyväinen itsesi kanssa?

Vierailija
414/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aito romanttinen rakkaus ole mihinkään kuollut, mutta yhä pienemmällä osalla väestöstä on mahdollisuus sitä saada.

Molemmat sukupuolet nostavat ulkonäkövaatimuksiaan jatkuvasti ylöspäin, mikä tarkoittaa sitä että yhä pienempi osa väestöstä on enää ulkonäkönsä puolesta sellaisia joita pidetään "rakastumisen arvoisina".

Loppuosa populaatiosta on sitten sellaisia mihin tyydytään siinä vaiheessa kun on pakko ottaa joku, esim lapsien saamisen vuoksi.

Eli pähkinänkuoressa: jos haluat rakkautta, ole hyvännäköinen. Koskee sekä miehiä että naisia.

Olen huomannut tämän jo pitemmän aikaan, että kauniita suositaan maailmassa ja myös rakkaudenkin osalta. Kauniit tosiaan saavat rakkautta osakseen ylitsevuotavasti verrattuna rumaan. Kauniit jokapäivä kohtaavat rakastumisia ja ihastumisia osakseen sekä saavat huomiota. Sama julkkiksilla tai rikkailla.

Onhan se vähän harmi, että tämmöinen tämä maailma, ja olisin itse tehnyt paremman.

Mitä tulee miesten naiskiinnostuksiin, niin varmaan makuja on monenlaisia, enkä ihan usko noita juttuja 90% tyytymättömyydestä. Hatusta vedettyjä lukuja.

Lyhyttä ja rumaa miestä ei tosiaan kukaan koskaan rakasta.

Ja kuitenkin Danny de Vito oli pitkässä avioliitossa erittäin menestyneen näyttelijän kanssa. Joka ei tarvinnut toisen rahaa tai mainetta mihinkään.

Danny De Vito lyhyt, mutta ei ruma. Mitä naiset oikein luulee ruman tarkoittavan? Se ei tarkoita sitä, että mies ei ole klassisen komea tai mallin näköinen. Oikeasti ruma on eri asia kuin tavallinen tai mitäänsanomaton.

Hmm, olen kyllä eri mieltä. Mun mielestä sekä Danny DeVito että hänen vaimonsa ovat ihan älyttömän rumia.

Ja suurin osa ihmisistä on varmasti eri mieltä. Naiset usein luulee myös, että joku mies on ruma, kun se ei juuri heitä itseään viehätä ollenkaan.

Mutta rumuus ja kauneus eivät ole läheskään pelkästää katsojan silmässä, vaan on tieteellisestikin todistettuja tekijöitä, jotka tekevät kasvoista kauniina tai komeina pidetyt. Kauneus ja komeus tulee mm. siitä, kuinka hyvin kasvojen tietyt mittasuhteet ovat kultaisen leikkauksen mukaisia. Mitä kauempana niistä ollaan, sitä rumemmat kasvot ovat.

Höpö höpö. Kauneus on katsojan silmässä ihan sama mitä jotkut kultaiset leikkaukset sanovat.

Kuka pitää Henry Cavillia erittäin komeana? Melkein kaikki maapallon ihmiset

Kuka on sitä mieltä että Danny DeVito on ruma? Melkein kaikki maapallon ihmiset.

henry cavillilla on ruma nenä, danny devitolla ruma kalju

Heräsi sen verran uteliaisuus, että piti käydä googlettamassa Cavill (de Viton tiedän ennestään). Komea mies, ei minusta nenässä ole mitään vikaa. Mutta ainakaan still-kuvista ei välity yhtään karismaa.

Cavill on lihanuija. Tuo mies, joka ylistää Cavillia lopettaa sitä itse. Miksei voi sitä vaan reilusti myöntää?

Vierailija
415/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aikuiset mieti mitään filmitähtiä, esiteinit niitä kuolaa.

Nää viestit ketjussakin on aivan outoja kun aikuiset parisuhteissa olevat ihmiset kertovat mistä filmitähdistä pitävät. Varmaan korkeintaan jotain nuoria aikuisia nämä. Ainakin tällainen lähes 40 v ei jaksa miettiä hirveästi jotain tällaisia kun on hyvä jos pysyy terveenä ja jaksaa arkea pyörittää.

Mä oon 40v enkä häpeile yhtään siitä, että pidän joistakin filmitähdistä. Yhtä lailla kuin pidän kauniista maisemasta, kauniista eläimestä, tai mistä tahansa mikä on silmissäni kaunista. Myös kauniista naisista. Kaunis on kaunista, ja siitä saa nauttia. Miten muuten sitä arkea jaksaisi pyörittää, jos ei aina välillä saisi nähdä tai kuulla tai maistaa jotakin mikä tuottaa hyvää mieltä?

Jos minä haluan katsella jotain tyylikästä ja kaunista, niin se on kissa. Kaikki ihmiset näyttävät noloilta kissoihin verrattuna. Ihmisen kultainen luonne korkeintaan tekee hänestä seksikkään, mutta ei sittenkään fyysisesti kaunista.

Vierailija
416/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon just semmonen nainen että miehet jättää heti jos joku toinen heistä kiinnostuu. Mua katsellaan vaan hampaat irvessä tai yritetään sietää jotta saadaan sitä yhtä..ja en ole edes mikään erittäin ruma tai ylipainoinen.

N25

Vierailija
417/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VOi luoja! Ei kai joku usko näin ihan vakavissaan???

:D:D:D:D

Kalikka kalahti ja nainen älähti.

Luulen kyl, et oot mies. Tai siltä ainakin vaikutat.

Vierailija
418/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenekään ei tarvitse tyytyä sinuun.

Ei niin, ja ap sekä moni muu nimenomaan ei halua, että kukaan tyytyy.

Tyytyminen on loppujen lopuksi melko yleistä. Jotkut ihmiset eivät vaan kestä yksinäisyyttä, ja sen takia pariutuvat mielummin vaikka epäsopivan kumppanin kanssa, kuin ovat yksin. Joillain sosiaalinen paine pakottaa samaan. Joillakin biologinen kello tikittää niin kovaa että kun "hyvää ei löydy niin otetaan sitten toi vähiten huono, että ehtii tekemään lapset ennen kuin on liian myöhäistä".

Minäkin haluaisin että meistä jokainen saisi juuri sellaisen kumppanin kuin haluaa. Valitettavasti elämä ei vaan toimi noin, siksi moni päätyy tyytymään siihen vähiten huonoon vaihtoehtoon. Näin se tulee menemään jatkossakin, tyytyjiä on aina ollut ja tulee aina olemaan.

Tästä ajatuksesta täytyy päästä irtaantumaan. On ok olla ja elää yksin. Mulkku tuo tullessaan sontaa. Sonta taas masennusta ynnämuuta mukavaa. Väkisin väännetyt suhteet eivät pidemmän päälle toimi. Lahjottu kumppani alkaa jossain vaiheessa syömään. Tiedostat päivän päätteeksi toisen olevan siinä rahojen takia.

Vierailija
419/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen se mies, joka ei ole päässyt suhteeseen sen oikealta tuntuvan naisen kanssa. Tai siis olen päässyt ystävyyssuhteeseen, mutta en parisuhteeseen. Ja olen seurustellut silti 20 vuoden aikana kolmen muun eri naisen kanssa ja yhden kanssa saanut lapsenkin. En ole sitä näiden naisten naamaan hieronut ja erojenkin syyt on olleet ihan muut, kuin että kukaan näistä seurustelukumppaneista ei ole ollut se yksi ja tietty. Mitä olisi pitänyt tehdä? Olla yksin viimeiset 20 vuotta? Kyllä mulle sopisi kovasti, että sama iso tunne heräisi jostain toisesta naisesta, sellaisesta jonka kanssa seurustelu olisi mahdollista, mutta kun niin ei ole käynyt. Eikä tämä tietty nainen ole mikään pornoleffatyyppi, ihan tavallinen, vaikkakin tietysti minun silmissä erittäin kaunis kaunis nainen. Enemmän hänessä henkiset asiat herätti tunteeni ja ne syyt ovat myös pitäneet tunteitani hereillä.

Vierailija
420/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aikuiset mieti mitään filmitähtiä, esiteinit niitä kuolaa.

Nää viestit ketjussakin on aivan outoja kun aikuiset parisuhteissa olevat ihmiset kertovat mistä filmitähdistä pitävät. Varmaan korkeintaan jotain nuoria aikuisia nämä. Ainakin tällainen lähes 40 v ei jaksa miettiä hirveästi jotain tällaisia kun on hyvä jos pysyy terveenä ja jaksaa arkea pyörittää.

Mä oon 40v enkä häpeile yhtään siitä, että pidän joistakin filmitähdistä. Yhtä lailla kuin pidän kauniista maisemasta, kauniista eläimestä, tai mistä tahansa mikä on silmissäni kaunista. Myös kauniista naisista. Kaunis on kaunista, ja siitä saa nauttia. Miten muuten sitä arkea jaksaisi pyörittää, jos ei aina välillä saisi nähdä tai kuulla tai maistaa jotakin mikä tuottaa hyvää mieltä?

Jos minä haluan katsella jotain tyylikästä ja kaunista, niin se on kissa. Kaikki ihmiset näyttävät noloilta kissoihin verrattuna. Ihmisen kultainen luonne korkeintaan tekee hänestä seksikkään, mutta ei sittenkään fyysisesti kaunista.

Juu, jostain nakujuoksutapahtumasta oli uutisvideo. Aika hupaisaa katsottavaa ihan vartalotyyppiin ja sukupuoleen katsomatta, mutta annas olla, kun näkee videon, jossa gepardi juoksee, niin on aidosti tyylikästä menoa.