Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marja Kihlström, petit meidät naiset ja tytöt!

Vierailija
27.07.2022 |

Miksi, oi miksi ihmeessä menit laitattamaan tissiesi ihon alle silikonia!

Herranen aika sekosiko tämä "seksuaaliterapeutti" jotenkin vai mistä on kyse??

Kommentit (151)

Vierailija
101/151 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollahan on munat?

Ja onko toi ylipäätään ollut jonkun silmissä jotenkin uskottava. Päinvastoin luulisi, ettei asiakkaita edes olisi.

Vierailija
102/151 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne tapausta, mutta itsensä hyväksyminen ja itseensä tyytyminen on eri asioita. Itsensä hyväksyminen ei ole sitä, että otat sen kaikkein kamalimman ja paskimman version itsestäsi ja tyydyt siihen, koska olet henkisesti ja fyysisesti niin laiska ettet jaksa tehdä muutosta. 

Missäköhän nämä naiset olisivat, jos silikonirintoja ei edes olisi keksitty.

Ranteet auki jossakin lataamossa?

Tai eläisivät selibaatissa? Pihtaisivat parisuhteessaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/151 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää on vähän kakspiippuisia juttuja. Mä ymmärrän sen, että joku haluaa korjauttaa rintansa näyttämään "samalta kuin ennen 8 vuoden imetyksiä", mutta sitä En ymmärrä mikä pitää ottaa jotkut hullut D-kupit, jos ennen raskauksiakin se kuppikoko on ollut joku B??

Itselläni takana kahdesta lapsesta yhteensä 4,5 vuoden imetystaival. Puoli vuotta imetyksen lopettamisen jälkeen, mun tissit näyttää about samalta kuin ennen raskauksia! Olen hoikka ja urheilullinen ollut aina, BMI 19, ja tissit koko A. Sellaiset pienet ja terhakat . Eivät ole muuttuneet "tyhjiksi roikkuviksi patalapuiksi", tietty pari kuukautta imetyksen lopettamisen jälkeen ne tuntui tyhjiltä, mutta sittemmin täyttyivät taas rasvakudoksella. Ja musta tuntuu, että rintani ovat suurimmaksi osaksi rintaLIHASTA :D jolloin treeni vaikuttaa niiden ulkomuotoon hyvin paljon.

Tästä syystä en koe, että mulla on varaa arvostella esim C-kuppinsa jotkin AA-kuppeihin imetyksen takia vaihtanutta naista!

Mä olen onnekas, kun palauduin lähes ennalleni. Eikä rinnat ole mulle ikinä olleet mikään juttu. Mulle kauheampaa olisi esim menettää upeat timmit pakarani :D

Tää on btw totta! Miksi kummassa nuo silarit imetyksen takia jälkeenpäin ottaneet ei ota sellaisia omien entisten tissiensä kokoisia, vaan aina ne on pari kuppikokoa suuremmat ne silikonipallot????! "Halusin vain itseni ja naisellisuuteni takaisin" - häh?? Miten niin takaisin, kun ei sulla mitään E-kuppeja ollut alunperinkään?!

Sanois vaan rehdisti, että halusin isommat tissit, ja nyt voin ne hankkia koska elämäni imetykset on hoidettu alta pois. Arvostaisin enemmän tätä rehellisyyttä, kuin tuota "haluan itseni takaisin"-sössötystä.

M35

Jos ottaisin sellaisen riskin, että laittaisin silarit. Mitä järkeä olisi laittaa pienet pampulat. Tietysti laittaisin vähän isommat. En ole edes harkinnut silareita. Olen ihan tyytyväinen 50 v.

Vierailija
104/151 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haaveilen silareista, mutta ajatus siitä että nyt 9-vuotias tyttäreni huomaa äidin käyneen leikkauttamassa rintansa vaan nolottaa liikaa. Ehkä parempi näin.

Vierailija
105/151 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kyllä markkinavoimat onnistuneet luomaan naisille aivan järjettömän tarpeen. Aivan järjettömän. Sama kuin muut kosmeettiset toimenpiteet. Ja naiset itse ylläpitävät tätä. En vain kykene ymmärtämään. 

Vierailija
106/151 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on kyllä markkinavoimat onnistuneet luomaan naisille aivan järjettömän tarpeen. Aivan järjettömän. Sama kuin muut kosmeettiset toimenpiteet. Ja naiset itse ylläpitävät tätä. En vain kykene ymmärtämään. 

Ei riittänyt tissit vaan nyt pitää leikata iso perä ja paviaanin huulet.

Vierailija
107/151 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset ihmiset yleensä tarvitsevat jotain seksuaaliterapeuttia? Kaikki me ollaan erilaisia. Kuka tykkää mistäkin. Kyllä kokemuksen kautta selviää. Telkkarista joskus kuunnellut näitä. Puhuvat, kuin lapselle tai vähä-älyiselle jotain itsestään selviä juttuja.

Vierailija
108/151 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Plus laminoida kulmakarvat (wtf?), vetää tekoripset ja hiuslisäkkeet, tehdä uudet kynnet oikeiden päälle, käyttää botoxia säännöllisesti, vaalennuttaa peräreikä, sokeroida karvat - mitäköhän vielä. Onko tuo jonkun mielestä järjellistä elämää? Järjellistä rahankäyttöä? Järjellinen kulttuuri lapsille siirrettäväksi?

Vierailija
109/151 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se tunnu höhlältä et on muovipallot kehossa?

Vierailija
110/151 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se tunnu höhlältä et on muovipallot kehossa?

Niin ja ei nämä riskittömiä ole.

Vierailija
111/151 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mä en nyt ole lainkaan pettynyt kenenkään silikoneista. Naisella on täysi oikeus tehdä tai olla tekemättä keholleen just mitä haluaa.

Vierailija
112/151 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin, kun luin tuon jutun. Eipä ole kovin uskottava seksuaaliterapeutti. Rimanalitus oli tämä. Sääli, sillä olen joskus lukenut hänen mielipiteitään tai jotain juttuja ja pidin ihan ammatti-ihmisenä.

Mutta miesten mielestä hän ei voi olla uskottava seksuaaliterapeutti ilman isoja rintoja.

Jotenkin näin se on kai tulkittava.

Mutta juuri naisethan häntä tässä parjaavat? Mitä tämä miehiin liittyy, ja toisekseen onpa sinulla mielenkiintoiset ennakkoasenteet miehiäkin kohtaan... Kommentti kertoo kyllä lähinnä itsestäsi ja omasta ajatusmaailmastasi.

Miksi miehet parjaisivat naista, joka näyttää siltä, miltä miehet odottavatkin naisen näyttävän isoine rintoineen?

Seksuaaliterapeutin vastaanotolla käy myös miehiä, joten sikäli tämä liittyy miehiin, miten seksuaaliterapeutin on näemmä oltava ulkoisilta ominaisuuksiltaan miesten mieleen ollakseen uskottava, kun puhe on seksistä.

Ennakkoasenteet miehiä kohtaan tuskin on tuulesta temmattuja, sen verran naiset nykyään itseään muokkaavat ja keikistelevät miesten huomion saamiseksi. En yleistä kaikkia miehiä koskevaksi, mutta todella yleistä se on.

Vierailija
113/151 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mä en nyt ole lainkaan pettynyt kenenkään silikoneista. Naisella on täysi oikeus tehdä tai olla tekemättä keholleen just mitä haluaa.

Tietenkin on. Kun kertoo siitä julkisuudessa, niin halunnee ihmisten reagoivan niihin. Eiköhän hän saa enemmän sydämiä ja tulenlieskoja kuin tuomitsevia kommentteja. Sellaista se tuppaa olemaan. Voimaantunut ja ihana nainen=Keinotekoiset ryntäät ja perse esillä lehden kannessa.

Vierailija
114/151 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri illalla pari tyttöä, joilla selvästi oli pistetty huulet aikamoisiksi törröiksi. Vetoaako se tosissaan joihinkin? Ihan luonnottoman näköistä.

Vierailija
115/151 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset ylipäätään ryhtyy lukemaan jonkun sortin terapeuteiksi?

Kuka vaan voi kutsua itseään terapeutiksi, minäkin voisin olla vaikka AV-terapeutti, jos niin huvittaisi itseäni kutsua. Valitettavasti nimike ei ole mitenkään suojeltu.

Vierailija
116/151 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on oikeus. Ei tässä siitä ole kyse. Vaan siitä et millasen viestin antaa, että edes menestynyt ja miehensä jumaloima seksipapitar ei kykene hyväksymään omaa vartaloaan imetysten jälkeen. Ei kykene olemaan sinut kehonsa kanssa ilman plastiikkakirurgiaa. Se on vaan hemmetin surullista ja väärin.

117/151 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätäkään ongelmaa ei olisi, jos kaikilla naisilla olisi vain huomattavan suurikokoiset ja hyvin riippuvat rinnat vaikkapa navassa asti vähintään! Toivottavasti evoluutio kehittyy siihen suuntaan, niin kellään ei olisi paha mieli.

Vierailija
118/151 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Maailma olisi niin paljon parempi paikka, jos silikonirintoja ei olisi ikinä keksittykään. Netti ei pursuaisi seksikuvia silaribimboista, vaan useamman olisi helpompi hyväksyä itsensä ja rintansa vertaamatta rintojaan muovinuken rintoihin. Sama juttu meikin ja muiden tekohärpäkkeiden suhteen.

Nainen 37 v, äiti, 100 % ylpeä naturelli

Vierailija
119/151 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Marja Kihlström? Miksi hänen tissintäytteensä vaikuttaisi elämääni mitenkään? Ei, Marja ei ole pettänyt minua millään tavalla. Toivottavasti Marjalla on hauska elämä ja sitä rataa, minä jatkan omani elämistä.

Vierailija
120/151 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä että jokainen saa tehdä kehollaan mitä haluaa. Sen jälkeen tosin ei sitten enää voi tulla neuvomaan muita yhtään missään aiheeseen liittyvässä, kun on epävarmuuden ja miellyttämisenhalun takia muuttanut kehoaan radikaalilla tavalla joka ei edes ole 85% saavutettavissa taloudellisesti. Jonkun vatsan alueen leikkauksen ymmärrän raskauksien jälkeen, esimerkiksi vatsalihasten erkauma/valtava löysä ihopussi oikeasti on hyvin hankala ja epämukava asia ihan fyysisesti. Pienet tissit eivät haittaa ketään itsevarmaa ja arvonsa tuntevaa oikeasti. Muru vissiin tykkää joten sehän on pääasia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi