Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marja Kihlström, petit meidät naiset ja tytöt!

Vierailija
27.07.2022 |

Miksi, oi miksi ihmeessä menit laitattamaan tissiesi ihon alle silikonia!

Herranen aika sekosiko tämä "seksuaaliterapeutti" jotenkin vai mistä on kyse??

Kommentit (151)

Vierailija
81/151 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehopositiivaritpölöjä kirjoitti:

Kyllä olette surullisia. Jokainen tehkööt omat valintansa. Voihan se olla että hyvinkin hyväksyy itsensä ja silti haluaa silikonit. Eikä se ainakaan liity muiden hyväksymiseen tai yleiseen mielipiteeseen.

Minusta on surullista leikkautta täysin terveet rinnat ja istuttaa sinne silikonia sisään. Miksi naiset pyörittävät tätä älytöntä kauneus- ja pseudovoimaantumisbisnestä? Liikemies nauraa matkalla pankkiin ja teinityttö itkee katsoessaan ensin instaa ja sitten peilikuvaansa. Älkää. ylläpitäkö. tätä. Kiitos! Olkaa aikuisia ja fiksumpia. 

Ennen teinitytöt odottivat täysi-ikäisyyttä päästäkseen yökerhoihin yms. tapaamaan vastakkaista sukupuolta.

Nykyään he odottavat täysi-ikäisyyttä päästäkseen rintojen suurennusleikkaukseen kelvatakseen vastakkaiselle sukupuolelle.

Vierailija
82/151 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlström on ihan hirveä tyyppi. Susiruma laiheliini joka kuvittelee olevansa seksikäs. Minä en koskisi pitkällä kepilläkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/151 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen mammat,

Hän on seksuaaliterapeutti, ei parisuhdeterapeutti. Jälkimmäisen rooli on edistää "hyväksy itsesi sellaisena kuin olet" ajattelua.

Seksuaaliterapeutti pyrkii siihen, että naiset tuntisivat itsensä haluttavammiksi. Siinä on vissi ero. Silarit ovat yksi osa tätä siinä kuin lelujen käyttö tai alan messuille osallistuminen.

Ainoa, joka nyt petti on mammojen odotukset!

Vierailija
84/151 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen mammat,

Hän on seksuaaliterapeutti, ei parisuhdeterapeutti. Jälkimmäisen rooli on edistää "hyväksy itsesi sellaisena kuin olet" ajattelua.

Seksuaaliterapeutti pyrkii siihen, että naiset tuntisivat itsensä haluttavammiksi. Siinä on vissi ero. Silarit ovat yksi osa tätä siinä kuin lelujen käyttö tai alan messuille osallistuminen.

Eli nainen tuntee itsensä haluttavammaksi hankkimalla silarit.

Vierailija
85/151 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen mammat,

Mulle on aivan yhdentekevää mikä hänen pimpelipomtittelinsä on. Yhdenkään terapeutin ei tule edistää ajattelua, jossa terveen ruumiinonsan leikkaus on yhteydessä ihmisen haluttavuuteen. Piste. 

Vierailija
86/151 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko ip-lehdet tehdä kesäjournalismia ja haastatella miehiä noista naisten silikoneista. Miltä kumiset tuntuu, onko ne hyvät. Kun vaikuttaa siltä et miehet ei kehtaa sanoo et ne on kamalat. Kamalat täytteet huulissa tai ryntäissä.

Vierailija
87/151 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Ensin tuo viestiä itsensä hyväksymisestä ja sitten ei edes itse hyväksy itseänsä ilman muovilisäkkeitä, ja vielä hehkuttaa kuinka toi itsevarmuutta suhteeseen.

Meni kyllä maku koko tyypistä! Ihme bimbo.

Vierailija
88/151 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen mammat,

Mulle on aivan yhdentekevää mikä hänen pimpelipomtittelinsä on. Yhdenkään terapeutin ei tule edistää ajattelua, jossa terveen ruumiinonsan leikkaus on yhteydessä ihmisen haluttavuuteen. Piste. 

TÄMÄ!

Vierailija
89/151 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on vähän kakspiippuisia juttuja. Mä ymmärrän sen, että joku haluaa korjauttaa rintansa näyttämään "samalta kuin ennen 8 vuoden imetyksiä", mutta sitä En ymmärrä mikä pitää ottaa jotkut hullut D-kupit, jos ennen raskauksiakin se kuppikoko on ollut joku B??

Itselläni takana kahdesta lapsesta yhteensä 4,5 vuoden imetystaival. Puoli vuotta imetyksen lopettamisen jälkeen, mun tissit näyttää about samalta kuin ennen raskauksia! Olen hoikka ja urheilullinen ollut aina, BMI 19, ja tissit koko A. Sellaiset pienet ja terhakat . Eivät ole muuttuneet "tyhjiksi roikkuviksi patalapuiksi", tietty pari kuukautta imetyksen lopettamisen jälkeen ne tuntui tyhjiltä, mutta sittemmin täyttyivät taas rasvakudoksella. Ja musta tuntuu, että rintani ovat suurimmaksi osaksi rintaLIHASTA :D jolloin treeni vaikuttaa niiden ulkomuotoon hyvin paljon.

Tästä syystä en koe, että mulla on varaa arvostella esim C-kuppinsa jotkin AA-kuppeihin imetyksen takia vaihtanutta naista!

Mä olen onnekas, kun palauduin lähes ennalleni. Eikä rinnat ole mulle ikinä olleet mikään juttu. Mulle kauheampaa olisi esim menettää upeat timmit pakarani :D

Vierailija
90/151 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on vähän kakspiippuisia juttuja. Mä ymmärrän sen, että joku haluaa korjauttaa rintansa näyttämään "samalta kuin ennen 8 vuoden imetyksiä", mutta sitä En ymmärrä mikä pitää ottaa jotkut hullut D-kupit, jos ennen raskauksiakin se kuppikoko on ollut joku B??

Itselläni takana kahdesta lapsesta yhteensä 4,5 vuoden imetystaival. Puoli vuotta imetyksen lopettamisen jälkeen, mun tissit näyttää about samalta kuin ennen raskauksia! Olen hoikka ja urheilullinen ollut aina, BMI 19, ja tissit koko A. Sellaiset pienet ja terhakat . Eivät ole muuttuneet "tyhjiksi roikkuviksi patalapuiksi", tietty pari kuukautta imetyksen lopettamisen jälkeen ne tuntui tyhjiltä, mutta sittemmin täyttyivät taas rasvakudoksella. Ja musta tuntuu, että rintani ovat suurimmaksi osaksi rintaLIHASTA :D jolloin treeni vaikuttaa niiden ulkomuotoon hyvin paljon.

Tästä syystä en koe, että mulla on varaa arvostella esim C-kuppinsa jotkin AA-kuppeihin imetyksen takia vaihtanutta naista!

Mä olen onnekas, kun palauduin lähes ennalleni. Eikä rinnat ole mulle ikinä olleet mikään juttu. Mulle kauheampaa olisi esim menettää upeat timmit pakarani :D

Kuten sanoin aiemmin, on niin vaikea ymmärtää naisia. Tissit, kuppikoot, timmit pakarat, terhakat rinnat, terveiden rintojen ns. korjauttaminen. Jotenkin säälittävää. Alentaa itsensä joksikin tissi- ja pakaratelineeksi. Odottakaa itseltänne enemmän.

Vierailija
91/151 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko ip-lehdet tehdä kesäjournalismia ja haastatella miehiä noista naisten silikoneista. Miltä kumiset tuntuu, onko ne hyvät. Kun vaikuttaa siltä et miehet ei kehtaa sanoo et ne on kamalat. Kamalat täytteet huulissa tai ryntäissä.

Minä miehenä kammoksun kaikkia näitä silikoni/botox-täytteitä! Pari kertaa olen kokeillut, antanut mahdollisuuden muijalle jolla oli huulitäytteet ja silarit. Never avain! Ne tuntuu ihan jäätäviltä, kuin jotain tekonukkea suutelis ja hipelöis! Hyi. Totaalinen turn off!

Valitettavan moni ottaa noita hiulitöytteitä varsinkin:( naiset, ne pilaa sun kasvot!

M33

Vierailija
92/151 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on järkyttävää, että naiset riskeeraavat elämänsä tällaisen takia. Joillekin se riski sitten realisoituu, kuten: https://people.com/health/19-year-old-dies-after-botched-surgery/

19-vuotias siis meni silarileikkaukseen, joka epäonnistui, ja potilas meni koomaan ja kuoli myöhemmin. Ihan turhaan.

Vierailija
93/151 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on btw totta! Miksi kummassa nuo silarit imetyksen takia jälkeenpäin ottaneet ei ota sellaisia omien entisten tissiensä kokoisia, vaan aina ne on pari kuppikokoa suuremmat ne silikonipallot????! "Halusin vain itseni ja naisellisuuteni takaisin" - häh?? Miten niin takaisin, kun ei sulla mitään E-kuppeja ollut alunperinkään?!

Sanois vaan rehdisti, että halusin isommat tissit, ja nyt voin ne hankkia koska elämäni imetykset on hoidettu alta pois. Arvostaisin enemmän tätä rehellisyyttä, kuin tuota "haluan itseni takaisin"-sössötystä.

M35

Vierailija
94/151 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen mammat,

Höpöhöpö, älä selittele.

Vierailija
95/151 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi vain, mutta: ja hah! Nyt jotain rajaa tohon selittelyyn. Tää nainen on tunkenut itsensä julkisuuteen ja muille jauhanut rakasta itseäsi ja blaablaa ja nyt se otti SILIKONITISSIT!

Ihan oikeesti. Se siitä urasta.

Ja sinä taas, kirjoittaja, olet itsekin silikonia laitattanut ihosi alle ja samalla kun näennäisesti puolustat Kihlströmiä, puolustat itse asiassa itseäsi.

Ystävä rakas, Rintani selvästi kiinnostaa sinua, olen otettu. Totuus on kuitenkin, että rintani on luojan luoman ja elintapojeni lopputulosta eli niitä ei ole keinotekoisesti täytetty.

Toisen arvostelu halventavasti on mielestäni kiusaamista ja siihen haluan puuttua. Se ei ole oikein, ei ole oikein kiusata ketään, joka on rintansa päättänyt suurentaa tai jättää suurentamatta. Ole nainen ja arvosta itseäsi sekä muita. Muiden tekemiset ei ole sinulta pois. Rakasta itseäsi niin saat rakkautta muiltakin.

Itsensä hyväksymistä on myöntää itselleen rehellisesti se, mikä on nykyinen tila. Tähän tilaan ei kuitenkaan tarvitse tyytyä, jos se ei ole sinulle hyväksi. Muutoksen tekeminen on aina sallittua. Lihava saa laihduttaa tai alkoholisti saa lopettaa juomisensa. Miksi taas rintoja ei saisi suurentaa, jos muutos minkä haluaa vaatii sen?

Itseään voi rakastaa, vaikka oma olotila ei vastaisikaan sitä, mitä haluaa sen olevan. Ehkä lopputulokseen pääseminen jopa vaatii sitä, koska silloin pystyy oikeasti kuuntelemaan itseään. Tällöin ei tartte tehdä sitä, mistä saa muilta hyväksyntää vaan voi tehdä sitä, mitä oikeasti haluaa.

Rintojen suurentaminen voi monelle tuoda paljon hyvää mukanaan, jos siihen on lähdetty itsestä lähteneitä syistä. Halusta saada jotain, mitä ei ole ollut, mutta joka on ollut mahdollista saada. Äiti, joka elää vain muiden hyväksyntää hakien on varmasti huonompi malli lapsille, kun äiti joka on suurentanut rintansa, eikä elä vain muiden määrittämien ehtojen mukaan. Äidin on näytettävä esimerkkiä siitäkin, että mitä vaan voi tehdä, jos oma tahto on mukana. Sitä on vahvuus, joka voi näyttäytyä hyvin monissa muodoissa. Heikkoutta taas on se, että arvostelee muita ja elää kurjuudessa tekemättä muutosta.

Tämäkin on vain selittelyä, joka ei uppoa meistä kenellekään.

Vierailija
96/151 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sitten jos miehet sanoisikin, että silikonitissithän on hot as heck? Emmekö vain voi ajatella, että emme hitto soikooon lähde leikkauttelemaan rintojamme mistään ei-lääketieteellisestä syystä, koska se nyt vaan on aivan hemmetin typerää? Näin minä ajattelen. Mitä todennäköisimmin minä ja sinä joudumme käymään elämässämme läpi jonkin tai joitain kivuliaita leikkauksia, kuten syöpäleikkauksia. En ajatellut lähteä kokemaan niitä pikkasen isompien ryntäiden vuoksi, oli joku random mies siitä mitä mieltä tahansa.

Vierailija
97/151 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin, kun luin tuon jutun. Eipä ole kovin uskottava seksuaaliterapeutti. Rimanalitus oli tämä. Sääli, sillä olen joskus lukenut hänen mielipiteitään tai jotain juttuja ja pidin ihan ammatti-ihmisenä.

Mutta miesten mielestä hän ei voi olla uskottava seksuaaliterapeutti ilman isoja rintoja.

Jotenkin näin se on kai tulkittava.

Mutta juuri naisethan häntä tässä parjaavat? Mitä tämä miehiin liittyy, ja toisekseen onpa sinulla mielenkiintoiset ennakkoasenteet miehiäkin kohtaan... Kommentti kertoo kyllä lähinnä itsestäsi ja omasta ajatusmaailmastasi.

Vierailija
98/151 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lapset ei mun silareista tiedä,enkä esittele itseäni somessa enkä muuallakaan.

Ihanko oikeasti kuvittelet, että asia ei tule päivänvaloon koskaan. Perheessä olevat salaisuudet ne sitä paitsi vasta vahingollisia onkin. Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.

Vierailija
99/151 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole mitenkään harvinaista auttamisalalla että kirjaviisaita neuvoja jaellaan vaikkei niiden mukaan kykene edes itse elämään.

Niin, kuten Ensitreffit alttarilla -asiantuntija Kari Kanala, joka neuvoo muita onnistuneen avioliiton saloista ja on itse kolmatta kertaa naimissa. Ja on siis kahdesti nimenomaan eronnut, ei jäänyt leskeksi.

Eli toisin sanoen: ei mitään uutta auringon alla.

Vierailija
100/151 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun lapset ei mun silareista tiedä,enkä esittele itseäni somessa enkä muuallakaan.

Ihanko oikeasti kuvittelet, että asia ei tule päivänvaloon koskaan. Perheessä olevat salaisuudet ne sitä paitsi vasta vahingollisia onkin. Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.

Kyllä silikonirinnat ovat näkyvissä lapsillekin, sitten kun he ovat siinä iässä että osaavat asioida ajatella ja huomioida.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi